Poprzedni temat «» Następny temat
Wychowanek Goriona
Autor Wiadomość
picollo 

Posty: 575
Podziękowania: 63/97
Wysłany: 2010-10-05, 07:46   Wychowanek Goriona

Nowa wersja Wychowanka Goriona, naprawdę mocno przebudowana. Przebudowałem cały moduł, podzieliłem na komponenty, słowem zmieniło się prawie wszystko. Więc opiszę po kolei komponenty:

1)Nowa mapa do ToB-u.
Oryginalna mapa była strasznie nie fajna, wyglądała, jakby ktoś trzymał mapę Krain do góry nogami. Więc stwierdziłem że zrobię nową. A że ikonki stare się gryzły z nową mapą, to i ikonki są całkiem nowe (pożyczone z NWN2)

2)Butla Cespenara
Któregoś razu natknąłem się przeglądając pliki na tę butlę. Sprawdziłem ją, i działała prawie dobrze. Więc dopisałem ten kawałek, żeby wszystko było ok, przywróciłem odpowiednią wypowiedź Cespenara, i teraz można będzie Impa przywołać w dowolne miejsce, żeby nam stworzył przedmioty. Bez konieczności wracania do Sfery Kieszeniowej.

3) Głowy w Gaju
Teraz działają jeszcze inaczej, będziemy mogli usłyszeć jeszcze więcej ich dialogów, a przy okazji jest to przygotowanie do planowanego w przyszłości kolejnego komponentu.

4) Ulepszony Duch Przeznaczenia
Czyli zamiast przywoływać postacie do Sfery Kieszeniowej, podróżujemy do nich.

Wydaje mi się, że wreszcie powinno wszystko działać bez błędów. Jak zwykle okazało się, że wszystkiemu winne są źle ustawione flagi w lokacjach :/

5) Cut Scenki z Piątką
Przerywniki Cut-Scenkowe do ToBu. W SoA wkurzały nas sny z Irenicusem, tu mamy okazję być wkurzanym przez zakapturzone postacie.
Tylko małe poprawki dialogów, i przerobiona lokacja. Teraz nie powinniśmy już mieć możliwości zobaczenia postaci z drużyny.

6)Pierwsza Próba
Teraz pierwsza próba nie będzie tylko sieką, można ją rozwiązać pokojowo.
Tylko drobne poprawki względem poprzedniej wersji

7)Wybory (autorstwa Almaterii, z moją tylko drobną pomocą)
Za zgodą Almy włączyłem tego moda do Wychowanka Goriona. Teraz w kilku miejscach pojawią się nowe możliwości. Dotyczy to Trzeciej Próby w Sferze Kieszeniowej, rozmowy z Melissaną tuż przed finałem, i końcowej rozmowy z Solarem.

8)Losowe spotkania
Zaczątek modułu inspirowanego analogicznym komponentem w TWM. Na razie tylko jedno spotkanie, które może się przydarzyć podczas podróży ze Świątyni w Lesie Mira.


Szczególnie dużą rolę przy powstawaniu tej wersji moda odegrał Inquisition, który wytrwale testował moją twórczość, a także podjął się heroicznego zadania, przeprowadzenia korekty całości moda. Wielkie dzięki!!!

Także wielkie podziękowania przy powstaniu tej wersji należą się lukaszw2000 za pomoc w testach.


EDIT.
Ze względów prywatnych nie życzę sobie więcej hostingu moich modów na CoB.
Ostatnio zmieniony przez Vinci 2014-07-23, 08:18, w całości zmieniany 9 razy  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Żelazko, Alvarez, Inquisition, Jolan, Nero
Żelazko 
Morgan mnie zbił


Posty: 537
Podziękowania: 22/171
Wysłany: 2010-10-05, 14:30   

http://athkatla.cob-bg.pl...ighlight=#84091

Z tą ilością modów + Mod konkursowy nie powinno być problemów z kompatybilnością?
_________________
Pod żadnym warunkiem nie usuwać mi warna.

Morganizm wyjaśniony.
http://athkatla.cob-bg.pl...p=109149#109149
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Almateria
[Usunięty]

Wysłany: 2010-10-05, 19:54   

Zrobiłam ci prymitywną korektę. ^^ Strasznie dużo używasz krótkich zdań a następne zaczynasz od "lecz". ^^

I jejku, jestem w readme! ^^

I jeszcze zauważyłam że jak masz spację w nazwie weidu, to przy ałtoapdejcie innych z niej wszystko się popsuje. ^^"
Ostatnio zmieniony przez Almateria 2010-10-13, 21:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
picollo 

Posty: 575
Podziękowania: 63/97
Wysłany: 2010-10-06, 08:53   

Żelazko napisał/a:
Z tą ilością modów + Mod konkursowy nie powinno być problemów z kompatybilnością?

Nie powinno być problemu. Nie widzę nic, co rusza początek ToBu, więc nie ma się czym martwić.
_________________
był szalony jak stado zajęcy na wiosnę, kiedyś kazał nam ściąć cały zagajnik dębów, bo uroiło mu się, że go szpiegują... a potem doszedł do wniosku, że były jednak w porządku i rozkazał nam je pochować.
- czy wy wiecie ile czasu zajmuje zakopanie dębowego lasu?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Gawith 
Przyjaciel Klanu


Wiek: 29
Posty: 865
Podziękowania: 26/28
Wysłany: 2010-10-06, 13:55   

Cytat:
Po drugie zmieniłem sposób przywoływania NPC-ów. Teraz zamiast przywoływać towarzyszy do Sfery Kieszeniowej, sami zostaniemy przeniesieni do towarzyszy, i od nas zależy, czy uda nam się przyłączyć wybraną postać. Niektóre postacie przyłączą się łatwiej, inne trudniej, ale nie jest to już auto- przyłączanie, jak było wcześniej.

Noo, to brzmi bardzo bardzo ciekawie.
Mam zainstalowanego ascensiona (też zmienia próby, przywraca moce itp) i dość już zaawansowaną grę, nie zepsuje mi się jesli doinstaluję? ASC przychodzi mi do głowy jako jedyny, który mógłby namieszać, mam poza nim Dsoa, Tacticsa i kilka innych tego typu rzeczy. Pieśni niet.
_________________
Szarotki alpejskie som tuczące :D
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
picollo 

Posty: 575
Podziękowania: 63/97
Wysłany: 2010-10-06, 18:04   

Hmm... Nie pamiętam w jaki sposób ASC zmieniał próby?
W zasadzie nie testowałem tego moda z niczym innym.
Przyłączenia nie powinny być popsute, jeśli Ascension nic z Fate Spirit nie zmienia.
Próba chyba też nie powinna być problemem, bo główna część próby to rozmowa z nową postacią. Ale to wszystko przypuszczenia, i nic nie mogę zagwarantować. Za to z niecierpliwością czekam na informacje o wszelkich błędach/kompatybilnościach (lub też nie/wszystkich innych uwagach na temat moda.
_________________
był szalony jak stado zajęcy na wiosnę, kiedyś kazał nam ściąć cały zagajnik dębów, bo uroiło mu się, że go szpiegują... a potem doszedł do wniosku, że były jednak w porządku i rozkazał nam je pochować.
- czy wy wiecie ile czasu zajmuje zakopanie dębowego lasu?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Gawith 
Przyjaciel Klanu


Wiek: 29
Posty: 865
Podziękowania: 26/28
Wysłany: 2010-10-06, 18:47   

Zanim dojdę to Tronu minie jeszcze mnóstwo czasu, o ile dotrę, bo nie grałem już ze dwa tygodnie jak nie lepiej ;-) I nie wiem czy w takim układzie będzie mi się chciało ryzykować.
Zmieniał o tyle, że dodawał po specjalnej umiejętności po każdej z prób. No i chyba poziom trudności tych prób też, nie?
W sumie, readme czytałem kilka lat temu.
Jeśli będę grał z Twoim modem to napiszę co i jak.
_________________
Szarotki alpejskie som tuczące :D
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Nero 
Vanguard


Wiek: 28
Posty: 487
Podziękowania: 16/16
Skąd: Trzciel/Poznań
Wysłany: 2011-01-04, 21:40   

Mam zamiar się tym pobawić, ale z racji tego, że BP z Ascensionem jest zaimplikowany mam wątpliwości. Ktoś się bawił z taką kombinacją?
_________________
Turian Councilor: Ah yes, Reapers. We have dissmised that claim.

Some time later

TC: Shepard! The Reapers are attacking!
Shepard: <trollface> Ah yes, Reapers...

Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
picollo 

Posty: 575
Podziękowania: 63/97
Wysłany: 2011-01-05, 07:38   

NIe widzę miejsc, w których mogłoby dojść do problemów. Illaserze zmieniłem tylko dialogi, a Sfery Kieszeniowej Ascension (raczej na pewno) nie rusza. Więc powinno być OK
_________________
był szalony jak stado zajęcy na wiosnę, kiedyś kazał nam ściąć cały zagajnik dębów, bo uroiło mu się, że go szpiegują... a potem doszedł do wniosku, że były jednak w porządku i rozkazał nam je pochować.
- czy wy wiecie ile czasu zajmuje zakopanie dębowego lasu?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Jolan 
Dziecię Bhaala
Bendem go zjadł

Wiek: 22
Posty: 696
Podziękowania: 59/96
Wysłany: 2011-01-07, 09:13   

mam kilka uwag
zła linia dialogowa powoduje ze można utknąć w miejscach brania koleżków(np. Gdy obrazi sie kmiotków przy Keldornie albo powie sie Anomenowi ze sie go nie lubi)
Edwin tak łatwo sobie odpuszcza dziewkę?? Nie wierzę w to jakoś
Najbardziej podoba mi się przyłączenie Jansena.
Pierwsza próba jest nawet fajna(zostałem oskarżony o współprace z rzepowym przestępca)
Zobaczę jeszcze następne próby i napisze
_________________
[Dzisiaj 22:47] Jolan: Hmm, w sumie w komentarz twórców było wiele o rozbudowie twierdzy. Co jeśli można dobudować zamtuz?
[Dzisiaj 22:49] Tuldor88: Wtedy będzie to już "ku***sko dobra twierdza" :P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
picollo 

Posty: 575
Podziękowania: 63/97
Wysłany: 2011-01-07, 12:02   

Dzięki za feedback...
Błędy sprawdzę, bo po odmowie przyłączenia powinno się wrócić do Sfery Kieszeniowej.
Co do Edwina... Każdego można zrobić tak, żeby miał lepsze rzeczy do roboty i tak czy inaczej odmawiał... Ale nie o to chyba chodzi? Po prostu chciałem żeby pojawiła się jakaś mała szansa, że ktoś nam odmówi.

Następnych prób nie zmieniałem... Jeśli chcesz żeby pojawiło się coś nowego w innych próbach, to zobacz moda, którego Almateria usilnie przedstawia jako mojego.

http://athkatla.cob-bg.pl/viewtopic.php?t=5143

Szczegóły sprawdź sam
_________________
był szalony jak stado zajęcy na wiosnę, kiedyś kazał nam ściąć cały zagajnik dębów, bo uroiło mu się, że go szpiegują... a potem doszedł do wniosku, że były jednak w porządku i rozkazał nam je pochować.
- czy wy wiecie ile czasu zajmuje zakopanie dębowego lasu?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Jolan 
Dziecię Bhaala
Bendem go zjadł

Wiek: 22
Posty: 696
Podziękowania: 59/96
Wysłany: 2011-01-09, 18:28   

Z tym przyłączaniem jest tak ,że np. Jan Jansen raz działał normalnie a innym razem w ogóle się nie pojawia lub można 7 razy próbować nie przyłączać np Anomena i w końcu postać sie zatnie


(W słowniku firefoxa jest słowo Jansen :shock: )
_________________
[Dzisiaj 22:47] Jolan: Hmm, w sumie w komentarz twórców było wiele o rozbudowie twierdzy. Co jeśli można dobudować zamtuz?
[Dzisiaj 22:49] Tuldor88: Wtedy będzie to już "ku***sko dobra twierdza" :P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Nero 
Vanguard


Wiek: 28
Posty: 487
Podziękowania: 16/16
Skąd: Trzciel/Poznań
Wysłany: 2011-01-25, 13:19   

Albo jestem idiotą, albo mod nie działa jak powinien.

Rozumiem, że scenka z wysyłaniem Illasery ma być. Ok, nie ma problemu. Problem jest w Sferze.

Bawię się duchami przeznaczenia. Nie mogę przywołać na przykładowo Anomena i Jana. W linii dialogowej jest opcja 'zabierz mnie do...' , ale duch gada, że nie może tego zrobić, bo za wiele jest nici do splątania czy coś i jakby inni porzucili moje towarzystwo, to mógłby to zrobić. Poza tym mogę sobie ot tak sprowadzić na przykład Keldorna, Mazzy, Korgana czy Nalię, mimo że chyba nie powinienem.

Próby jeszcze nie przechodziłem. Może w tym jest problem? Trzeba przejść próbę, a potem wzywać?
_________________
Turian Councilor: Ah yes, Reapers. We have dissmised that claim.

Some time later

TC: Shepard! The Reapers are attacking!
Shepard: <trollface> Ah yes, Reapers...

Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
picollo 

Posty: 575
Podziękowania: 63/97
Wysłany: 2011-01-25, 13:58   

Przywoływać wszystkich można i przed próbą. Wszystko zależy od tego, ile osób masz w drużynie.
Tekst o splątanych niciach pojawia się jak masz pełną drużynę. Jeśli koniecznie chcesz przywołać kolejne osoby, to niestety musisz zwolnić miejsce w drużynie.
Wszystko jest ok, jeśli jedyną opcją przy przywoływaniu postaci jest
Cytat:
Zabierz mnie do...
bez podanego żadnego imienia.
_________________
był szalony jak stado zajęcy na wiosnę, kiedyś kazał nam ściąć cały zagajnik dębów, bo uroiło mu się, że go szpiegują... a potem doszedł do wniosku, że były jednak w porządku i rozkazał nam je pochować.
- czy wy wiecie ile czasu zajmuje zakopanie dębowego lasu?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Nero 
Vanguard


Wiek: 28
Posty: 487
Podziękowania: 16/16
Skąd: Trzciel/Poznań
Wysłany: 2011-01-25, 16:13   

Nie ma Jansena w jego piwnicy. Po prostu puste pomieszczenie jest. Ponadto nie można dostać się do Minsca (można go co najwyżej sprowadzić).

I nie wiem, czy to wina moda, ale gdzieś mi Edwin po odłączeniu zniknął.
_________________
Turian Councilor: Ah yes, Reapers. We have dissmised that claim.

Some time later

TC: Shepard! The Reapers are attacking!
Shepard: <trollface> Ah yes, Reapers...

Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group