Poprzedni temat «» Następny temat
TWM_tweaks_for_BGT Mod
Autor Wiadomość
Zed Nocear 
Uczeń Gonda
Laureat Konkursu Modderskiego


Wiek: 48
Posty: 1949
Podziękowania: 226/37
Skąd: gród Vratislavia
Wysłany: 2010-10-01, 14:17   TWM_tweaks_for_BGT Mod

W ramach remanentów magazynowych odgrzebałem moje prace nad adaptacją TWM do BGT sprzed 1,5 roku. Jej efektem jest fragment zawierający 5 komponentów. Za resztę wyjaśnień niech posłuży Readme:

Cytat:
Namiastka TWM do BGT. Zawiera 5 komponentów tweakowych:

1/ Przedmioty wysokiej jakości obecne w grze (głównie w części BG1, później spotykane sporadycznie), zróżnicowany ekwipunek zwykłych bandytów (odpowiednik @11 TWM).

2/ Grupowania bryłek rudy, skór śnieżnych wilków i zwykłych czaszek do 5, niemagicznych pierścieni do 20 i niemagicznych amuletów do 10 (odpowiednik @64 TWM)

3/ Zbalansowane doswiadczenie za rozbrajanie pulapek, otwieranie zamkow i zapamietywanie czarow podobnie jak w TWM (odpowiednik @91 i @92 TWM)
- ilość doświadczenia otrzymywana za rozbrajanie pułapek i zamków odpowiada trudności zamka/pułapki a nie poziomowi postaci!
- ilość doświadczenia za zapamiętanie czaru jak w TWM, ale według systemu z BG2 (znacznie mniejsza, ale można otrzymać wielokrotnie, przypada na całą drużynę)

4/ Dla hardkorowych graczy: alternatywna tabela doświadczenia postaci (odpowiednik @93 TWM)
- od 15. poziomu stopniowo rośnie liczba wymaganego doświadczenia na awans o 10% co każdy poziom
- sumarycznie na poziomie 50 potrzebne jest 3x więcej doświadczenia
- do 15. poziomu tabele awansu nie jest zmieniona
- komponent wymaga instalacji PO (!) komponentach typu rozszerzenia awansu do 40 lub 50 poziomu.

5/ Dla hardkorowych graczy: mniej rąbania potworów (H&S) w BGT (odpowiednik @94 TWM)
- ograniczenia respawnu potworów na lokacjach
- EXPodajne potwory przerywające sen, z 3 jaskiń na Wybrzeżu Mieczy, przestają się pojawiać po określonej liczbie.

Mod został stworzony w maju 2009 i nie zawiera późniejszych poprawek i rozszerzeń analogicznych komponentów zawartych w najnowszej wersji TWM dla BG1. Nie zamierzam kontynuować prac nad konwersją TWM do BGT do czasu ukończenia TWM dla BG1.

Mod nie był też testowany na kompatybilność z innymi modami do BGT. Nie powinien nic zepsuć, ale uważajcie na komponenty zmieniające ten sam element gry.


Download v1.4 (CoB)

TWM_tweaks_for_BGT-BG2-WoBG_v1,4b.rar
Pobierz Plik ściągnięto 416 raz(y) 726,36 KB

_________________
"There are also some elements of the game that are not «broken» but could do with a tweak to make them just a little better in some way."
Ostatnio zmieniony przez Alvarez 2013-02-17, 15:07, w całości zmieniany 5 razy  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
nowyU
Zed Nocear 
Uczeń Gonda
Laureat Konkursu Modderskiego


Wiek: 48
Posty: 1949
Podziękowania: 226/37
Skąd: gród Vratislavia
Wysłany: 2012-08-22, 20:21   

Nowsza wersja 1,3 daje się zainstalować także na BG2 bez BGT (omijane jest tylko rozmieszczanie broni wysokiej jakości w sklepach i stworzeniach części BG1), a w przypadku BGT poprawia śmieszny błąd, że przy otwieraniu przełącznikami drzwi w podziemiach wieży Durlaga, EXP za otwarcie zamka otrzymywały... drzwi.
_________________
"There are also some elements of the game that are not «broken» but could do with a tweak to make them just a little better in some way."
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Zed Nocear 
Uczeń Gonda
Laureat Konkursu Modderskiego


Wiek: 48
Posty: 1949
Podziękowania: 226/37
Skąd: gród Vratislavia
Wysłany: 2013-01-14, 22:16   

Zafascynowany WoBG, postanowiłem w niego zagrać, ale bez rezygnacji z niektórych rozwiązań z TWM, do których się przyzwyczaiłem. Dlatego zaktualizowałem TWM_tweaks_for_BGT do wersji 1.4a, by dał się instalować na WoBG. Problemem było pokrywanie się wykorzystania linii w RNDEQUIP.2DA, co powodowało konflikt WoBG z komponentem przedmiotów HQ. Drugą niekompatybilność stworzyły sporadyczne niedoróbki w lokacjach z modów do BGT, których pułapki i drzwi czasami odwołują się do nieistniejących skryptów, generowało to błąd przy instalacji komponentu zmieniającego zasady przyznawania EXPa za otwieranie drzwi i rozbrajanie pułapek i komponent nie dawał się zainstalować.

EDIT: Wersja 1.4b lekko poprawiona. Zamiast zwykłej broni w pojemnikach plansz czasem można było dotąd znaleźć wersję wysokiej jakości, a czasem nic. Teraz zawsze będzie to jakiś przedmiot, zazwyczaj zwykły, rzadko HQ, niekiedy też zwykła broń ale z wyglądem z BG1.
_________________
"There are also some elements of the game that are not «broken» but could do with a tweak to make them just a little better in some way."
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
nowyU
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group