Poprzedni temat «» Następny temat
Widescreen Mod - pytania i porady
Autor Wiadomość
Ramir

Posty: 2
Wysłany: 2010-05-24, 20:25   Widescreen Mod - pytania i porady

Jest to mój pierwszy post, więc witam wszystkich poszukiwaczy przygód. :)

Ostatnio postanowiłem odświeżyć Baldur's Gate I i zainstalowałem BGT oraz niektóre mody. Mam tylko taki mały problem. Otóż kiedy ustawiam rozdzielczość widescreen'em na 1280-800, podczas przesuwania obszaru (najechanie kursorem na krawędź ekranu), mgła (teren którego nie widzą bohaterowie) zaczyna mrugać. Ten efekt nie występuje, gdy wybieram rozdzielczość o proporcjach 4:3. Wie ktoś może jak temu zaradzić?

EDIT: Przyznam się ,że nie wiedziałem, gdzie to przenieść - jak ktoś (V, A) ma pomysł na lepsze miejsce, niech przeniesie - m
Ostatnio zmieniony przez morgan 2010-05-24, 21:02, w całości zmieniany 2 razy  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Alvarez 
Dziecię Bhaala

Posty: 1949
Podziękowania: 253/73
Wysłany: 2010-05-25, 20:48   

Są dwa sposoby, jeden na sto procent zadziała:

1. Ustaw przeźroczystość w opcjach grafiki. Acz jeśli nic nic się nie zmieni, to:
2. Graj w proporcjach na 4:3 :wink:
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Ramir

Posty: 2
Wysłany: 2010-05-27, 11:06   

Miałeś na myśli opcję szybsze rozmywanie? Sprawdziłem różne opcje grafiki i nic to nie dało. W sumie nie jest tak źle, no i zawsze pozostaje opcja formatu 4:3. ;)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Arientar

Posty: 27
Podziękowano 1 razy
Wysłany: 2010-08-18, 21:46   

Czy dało by się grać przez lan pomiędzy wersją niezmodowaną (1024/768) i dwoma wariacjami Widescreena (1280/800 oraz 1024/600) w BG?
Boję się, że w ogóle granie w BG przez sieć z różnymi rozdzielczościami może spowodować problemy.
Ostatnio zmieniony przez Arientar 2010-08-18, 22:11, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Alvarez 
Dziecię Bhaala

Posty: 1949
Podziękowania: 253/73
Wysłany: 2010-08-18, 22:08   

Cytat:
wersją niezmodowaną (1024/756)

1024x768, poprzez odblokowanie nieoficjalnych trybów graficznych.

A grać w różnych rozdzielczościach można, jedynie ważne jest to, by wszyscy gracze mieli ustawieni taką samą liczbę klatek na sekundę, czy jak to tam się fachowo zwie...

Tak przynajmniej kiedyś mówił kRemiq, więc ewentualne skargi i żale proszę do niego ;)
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Arientar

Posty: 27
Podziękowano 1 razy
Wysłany: 2010-08-18, 22:12   

h, za długo siędzę na monitorze 16:10; pozapominałem rozdzielczości standartowe.
W każdym razie dzięki za odp
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
picollo 

Posty: 577
Podziękowania: 63/97
Wysłany: 2010-09-24, 11:30   

Próbuję ściągnąć bg2main.exe do podmiany, ale wyświetla mi, że archiwum jest uszkodzone. To błąd u mnie, czy z tym plikiem faktycznie jest coś nie tak?
_________________
był szalony jak stado zajęcy na wiosnę, kiedyś kazał nam ściąć cały zagajnik dębów, bo uroiło mu się, że go szpiegują... a potem doszedł do wniosku, że były jednak w porządku i rozkazał nam je pochować.
- czy wy wiecie ile czasu zajmuje zakopanie dębowego lasu?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Alvarez 
Dziecię Bhaala

Posty: 1949
Podziękowania: 253/73
Wysłany: 2010-09-24, 11:56   

Faktycznie nie działa, dzięki za info. Kiedyś ten pliczek załączyłem w tym temacie, zanim to poprawię możesz stamtąd ściągnąć.
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Zaratul

Posty: 1
Wysłany: 2010-09-29, 03:19   

Witam wszystkich.

Mam takie pytanko:czy istnieje jakiś GUI mod do Baldura 2 który jest w stylu GhostDog PST UI?W sensie chciałbym mieć ładny interface bez czarnych dziur w rozdzielczości 1680 na 1050.Czy takie coś jest możliwe?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Żelazko 
Morgan mnie zbił


Posty: 536
Podziękowania: 22/172
Wysłany: 2010-09-30, 01:51   

Jest jakiś sposób, aby wyeliminować te czarne pasy wokół jak się wejdzie w menu i ekwipunek. Podałem screena.

BGMain 2.jpg
Plik ściągnięto 763 raz(y) 153,56 KB

_________________
Pod żadnym warunkiem nie usuwać mi warna.

Morganizm wyjaśniony.
http://athkatla.cob-bg.pl...p=109149#109149
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
boro 


Wiek: 33
Posty: 541
Podziękowania: 27/24
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2010-10-10, 19:59   

Mam dość niepokojący problem z widescreenem. Otóż nie chce mi zainstalować go bez względu na rozdzielczość podaną. Nie żebym tego tak bardzo potrzebował, bo na 1024 w standardzie grac idzie, lekko szerzej tylko.

Tym razem nie przesadzałem z modami, tzn tak mi się wydaje.
W każdym razie na IWD I działa bez problemowo, natomiast nie chce sie nawet zainstalować na nieruszonej wersji bgI (BG2 nie sprawdziłem, bo musiałbym jeszcze raz robić czysta instalkę).
podczas instalacji wyskakuje info, ze nie udało mu się złacić exeka.
// Log of Currently Installed WeiDU Mods
// The top of the file is the 'oldest' mod
// ~TP2_File~ #language_number #component_number // [Subcomponent Name -> ] Component Name [ : Version]
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #1 #0 // BG2 Fixpack - Podstawowe poprawki: v9.01
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #1 #3 // Ogolne poprawki BETA (Uwaga! Sprawdz README): v9.01
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #1 #100 // Druzyna otrzymuje PD za odeslanie Keldorna by sie pogodzil z Maria: v9.01
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #1 #101 // Ulepszone animacje zaklec: v9.01
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #1 #102 // Praca Cromwella zabiera dzien: v9.01
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #1 #103 // Poprawki sztyletow rzucanych/wrecz: v9.01
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #1 #104 // Poprawki swietych symboli Ghreyfaina: v9.01
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #1 #106 // Giganci otrzymuja kary gdy atakuja niziolki, krasnoludow i gnomow: v9.01
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #1 #107 // Usuniecie ograniczen dwuklasowana Lucznika i Tropiciela: v9.01
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #1 #108 // Usuniecie premi do drugiego atrybutu z Zlej Sciezki w piekle: v9.01
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #1 #109 // Poprawki dla przyzwanych demonow: v9.01
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #1 #110 // Dodatkowe poprawki skryptow: v9.01
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #1 #111 // Poprawiona Piesn Barda: v9.01
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #1 #112 // Zabojca magow zmniejsza szanse na rzucenie czaru takze przy ataku dystansowym: v9.01
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #1 #113 // Dodatkowe poprawki charakterow: v9.01
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #1 #114 // Spraw by Swoboda dzialania chronila przed ogłuszeniem: v9.01
~SETUP-OVERSIGHT.TP2~ #5 #0 // Tougher Sendai (ToB Required): 13
~SETUP-SOS.TP2~ #5 #0 // Shadows over Soubar, v1.13: 1.13
~SETUP-BGT.TP2~ #7 #0 // Baldur's Gate Trilogy - Rdzen: 1.10 (28 August 10)
~SETUP-DSOTSC.TP2~ #4 #0 // Ciemna Strona Wybrzeża Mieczy dla BGT-Weidu (Przetłumaczył Dragonian opierając się na tłumaczeniu Evandura): v215
~SETUP-DSOTSC.TP2~ #4 #100 // Dark Side Interparty Banter: v215
~SETUP-DSOTSC.TP2~ #4 #200 // Extended NPC Soundsets -> Additions only: v215
~SETUP-DSOTSC.TP2~ #4 #400 // Alternate Bardo Portrait: v215
~SETUP-DSOTSC.TP2~ #4 #410 // Alternate Bub Snikt Portrait: v215
~SETUP-DSOTSC.TP2~ #4 #420 // Alternate Conchobhair Portrait: v215
~SETUP-DSOTSC.TP2~ #4 #430 // Alternate CuChoinneach Portrait: v215
~SETUP-DSOTSC.TP2~ #4 #440 // Alternate Ferthgil Portrait: v215
~SETUP-DSOTSC.TP2~ #4 #450 // Alternate Jet'laya Portrait: v215
~SETUP-DSOTSC.TP2~ #4 #460 // Alternate Keiria Portrait: v215
~SETUP-DSOTSC.TP2~ #4 #470 // Alternate Skeezer Portrait: v215
~SETUP-DSOTSC.TP2~ #4 #480 // Alternate Thorfinn Portrait: v215
~SETUP-NTOTSC.TP2~ #5 #0 // NTotSC dla BGT-Weidu przetłumaczył Kelthar (na podstawie tłumaczenia Evendura) (v.1.0): v1.70a
~SETUP-BONEHILLV275.TP2~ #0 #0 // Secret of BoneHill (wymaga BGT albo Tutu): v2.75a
~SETUP-SIRINESCALL.TP2~ #5 #0 // Zwodniczy Spiew Syreny: v10
~SETUP-THALAN.TP2~ #6 #0 // Thalantyr - ItemUpgrade: 3.7
~BG1NPC.TP2~ #0 #0 // The BG1 NPC Project: Required Modifications: v18
~BG1NPC.TP2~ #0 #1 // The BG1 NPC Project: Banters, Quests, and Interjections: v18
~BG1NPC.TP2~ #0 #2 // The BG1 NPC Project: Give Edwin his BG2 portrait: v18
~BG1NPC.TP2~ #0 #3 // The BG1 NPC Project: Give Imoen her BG2 portrait: v18
~BG1NPC.TP2~ #0 #4 // The BG1 NPC Project: Give Jaheira her BG2 portrait: v18
~BG1NPC.TP2~ #0 #5 // The BG1 NPC Project: Give Minsc his BG2 portrait: v18
~BG1NPC.TP2~ #0 #6 // The BG1 NPC Project: Give Viconia her BG2 portrait: v18
~BG1NPC.TP2~ #0 #7 // The BG1 NPC Project: Kivan's "Kivan and Deheriana Companions" portrait: v18
~BG1NPC.TP2~ #0 #8 // The BG1 NPC Project: Add Non-Joinable NPC portraits to quests and dialogues: v18
~BG1NPC.TP2~ #0 #9 // The BG1 NPC Project: Ajantis Romance Core (teen content): v18
~BG1NPC.TP2~ #0 #10 // The BG1 NPC Project: Branwen's Romance Core (teen content): v18
~BG1NPC.TP2~ #0 #11 // The BG1 NPC Project: Coran's Romance Core (adult content): v18
~BG1NPC.TP2~ #0 #12 // The BG1 NPC Project: Dynaheir's Romance Core (teen content): v18
~BG1NPC.TP2~ #0 #13 // The BG1 NPC Project: Shar-Teel Relationship Core (adult content): v18
~BG1NPC.TP2~ #0 #14 // The BG1 NPC Project: Xan's Romance Core (teen content): v18
~BG1NPC.TP2~ #0 #15 // The BG1 NPC Project: Female Romance Challenges, Ajantis vs Xan vs Coran: v18
~BG1NPC.TP2~ #0 #17 // The BG1 NPC Project: Alora's Starting Location -> Alora Starts in the Hall of Wonders: v18
~BG1NPC.TP2~ #0 #27 // The BG1 NPC Project: Bardic Reputation Adjustment: v18
~BG1NPC.TP2~ #0 #30 // The BG1 NPC Project: Sarevok's Diary Adjustments -> SixofSpades Extended Sarevok's Diary: v18
~BG1NPC.TP2~ #0 #200 // The BG1 NPC Project: Player-Initiated Dialogues: v18
~SOVEREIGN/SETUP-SOVEREIGN.TP2~ #0 #0 // Er'vonyrah - The Sovereign's Song - Pieśń Władającej
~SOVEREIGN/SETUP-SOVEREIGN.TP2~ #0 #1 // Historia pewnego Kronikarza
~SETUP-COM_ENCOUNTERS.TP2~ #0 #0 // Chosen of Mystra's Encounters (Requires Throne of Bhaal)
~SETUP-ITEMUPGRADE.TP2~ #4 #10 // Ulepszenia przedmiotów dla Cienii Amn -> Revised consistency plus version: v38
~SETUP-ITEMUPGRADE.TP2~ #4 #11 // Ulepszenia przedmiotów dla Tronu Bhaala -> Revised consistency plus version: v38
~SWORDAP/SETUP-SWORDAP.TP2~ #0 #0 // Improved Haer'Dalis' swords (special for Kania): v2
~SETUP-GMINION.TP2~ #0 #0 // gMinion v1.8: 2
~DRIZZTISNOTSTUPID/SETUP-DRIZZTISNOTSTUPID.TP2~ #0 #0 // Drizzt Is Not Stupid: v1.1
~SETUP-BPV180.TP2~ #5 #1 // Ulepszone Suldanessellar
~SETUP-BPV180.TP2~ #5 #2 // Ulepszone Czarowięzy
~SETUP-BPV180.TP2~ #5 #4 // Ulepszona Przełęcz Małego Zęba Kensaia Ryu
~SETUP-BPV180.TP2~ #5 #5 // Ulepszony Kangaax i Strażnicy Kensaia Ryu
~SETUP-BPV180.TP2~ #5 #6 // Ulepszony Król Krypty Kensaia Ryu
~SETUP-BPV180.TP2~ #5 #7 // Gnom wojownik/iluzjonista w Dokach Kensaia Ryu
~SETUP-BPV180.TP2~ #5 #8 // Ulepszone losowe spotkania Gebharda Bluchera i Kensaia Ryu
~SETUP-BPV180.TP2~ #5 #9 // Lisz w Dokach Gebharda Bluchera
~SETUP-BPV180.TP2~ #5 #10 // Czerwone Znamię, Spotkanie bazujące na truciźnie, Westleya Weimera
~SETUP-BPV180.TP2~ #5 #11 // Kuroisan, kwasowy kensai Westleya Weimera
~SETUP-BPV180.TP2~ #5 #12 // Rytuał Westleya Weimera
~SETUP-BPV180.TP2~ #5 #13 // Ulepszona Wioska Xvartów, dla BGT-weidu
~SETUP-BPV180.TP2~ #5 #14 // Zasady Level-50 Kinga Diamonda
~SETUP-BPV180.TP2~ #5 #15 // Ascension dla BP
~SETUP-BPV180.TP2~ #5 #16 // Ulepszony Abazigail
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #10 // Detectable Spells: v16
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #20 // Allow enemy AI to detect the party's magic items: v16
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #30 // Poprawki rozmaitych bledow ras, klas itd.: v16
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #60 // Prevent random crashes in Beregost (by Ascension64): v16
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #1001 // Rozszerz ochrone przed pociskami o magiczne pociski -> Only +1 and better missiles penetrate Protection from Normal Missiles, and +1 missiles are replaced by nonmagical Masterwork versions: v16
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #2000 // Upodobnij standardowe umagicznione strzaly do tych z BG2: v16
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #2020 // (Ponowne) Wprowadzenie mikstur dodatkowego leczenia: v16
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #3001 // Standardise spells: BG1 vs BG2 -> Introduce BG2 spell scrolls into BG1: v16
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #3050 // Better NPC management: v16
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #3070 // Zmien lokalizacje NPC-ow na bardziej dostepne: v16
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #4000 // Opusc Candlekeep: v16
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #4010 // Usuniecie animacji rozmycia z plaszcza przesuniecia: v16
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #4020 // Skladowanie skorup ankhega i skor snieznego wilka w ekwipunku: v16
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #4030 // Przesun Boo z podrecznych przedmiotow do osobistego ekwipunku Minsca: v16
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #4050 // [Ease-of-use] Latwy w uzyciu skrypt SI gracza: v16
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #5000 // Ogolne ulepszenia SI (AI): v16
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #5010 // Lepsze wolanie o pomoc: v16
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #5023 // Mikstury dla NPC-ow -> Two thirds of the potions dropped by slain enemies break and are lost: v16
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #5030 // Sprytniejsi magowie -> Mages use BG1 spells only; mages do not "pre-buff" (i.e., cast some defensive spells quickly at the start of combat): v16
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #5040 // Sprytniejsi kaplani -> Priests use BG1 spells only; priests do not "pre-buff" (i.e., cast some defensive spells quickly at the start of combat): v16
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #5050 // Sprytniejsze rozmieszczenie: v16
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #5070 // Sprytniejsze siriny i driady: v16
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #5080 // Znacznie trudniejsze pelzacze scierwojady: v16
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #5090 // Sprytniejsze bazyliszki: v16
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #6000 // Ulepszone sobowtorniaki: v16
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #6005 // Twardsze olbrzymy i pajaki przenikajace: v16
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #6010 // Twardsi straznicy Czarnych Szponow i Zelaznego Tronu: v16
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #6020 // Ulepszone umiejscowienie druzyn zabojcow: v16
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #6030 // Podpakowanie koboldow na wzor tych z Dark Side of the Sword Coast: v16
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #6040 // Zmiana polozenia lowcow nagrod: v16
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #6050 // Ulepszony Ulcaster: v16
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #6060 // Ulepszona Wyspa Baldurana: v16
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #6070 // Ulepszona Wieza Durlaga: v16
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #6080 // Ulepszeni Kultysci Demona: v16
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #6090 // Improved Cloakwood Druids: v16
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #6100 // Improved Bassilus: v16
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #6110 // Improved Drasus party: v16
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #6120 // Improved Red Wizards: v16
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #6130 // Improved Undercity party: v16
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #6140 // Ulepszeni roznorodni przeciwnicy: v16
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #6150 // Ciezsza walka koncowa drugiego rozdzialu: v16
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #6160 // Ciezsza walka koncowa trzeciego rozdzialu: v16
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #6170 // Ciezsza walka koncowa czwartego rozdzialu: v16
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #6180 // Ciezsza walka koncowa piatego rozdzialu: v16
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #6190 // Ciezsza walka koncowa szostego rozdzialu: v16
~SETUP-SCS.TP2~ #3 #6200 // Ulepszona finalowa bitwa: v16
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #1 // Rytuał (wymaga ToB)
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #3 // Ulepszone Miasto Sahuaginów
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #6 // Ulepszeni Strażnicy Furii Niebios w Dzielnicy Świątyń
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #7 // Ulepszeni strażnicy Kostura Magów
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #8 // "Kuroisan", Kwasowy Kensai
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #9 // "Red Badge" Poison-Based Encounter
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #11 // Lisz w dokach Gebharda Bluchera
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #13 // Mocniejszy Kangaxx i Strażnicy Kensaia Ryu
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #14 // Gnom Wojownik/Iluzjonista w dokach Kensaia Ryu
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #15 // Ulepszona Krypta Króla Kensaia Ryu
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #17 // Losowe Spotkania W Mieście Gebharda Bluchera
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #18 // Losowe Spotkania W Dziczy Kensaia Ryu
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #20 // Ulepszone Golemy
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #24 // Sprytniejsze Wampiry Kensaia Ryu
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #28 // Ulepszone Nimfy Görana Rimén'a
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #29 // Ulepszona Gospoda Pod Miedzianym Diademem Kensaia Ryu
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #30 // Ulepszona Oaza SimDingoa
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #31 // Ulepszona Przełęcz Małego Zęba Mike`a Barnesa
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #32 // Ulepszony Północny Las Mike`a Barnesa
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #33 // Ulepszone Góry Mike`a Barnesa
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #36 // Tougher Fire Giants
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #37 // Streamlined Trolls
~TOBR/SETUP-TOBR.TP2~ #0 #0 // Gromnir: beta 4
~TOBR/SETUP-TOBR.TP2~ #0 #1 // Melissan: beta 4
~TOBR/SETUP-TOBR.TP2~ #0 #2 // Solar: beta 4
~TOBR/SETUP-TOBR.TP2~ #0 #3 // Yaga Shura: beta 4
~TOBR/SETUP-TOBR.TP2~ #0 #4 // Grove of the Ancients: beta 4
~TOBR/SETUP-TOBR.TP2~ #0 #5 // Pocket Plane: beta 4
~TOBR/SETUP-TOBR.TP2~ #0 #6 // Fight Five in Any Order: beta 4
~TOBR/SETUP-TOBR.TP2~ #0 #7 // Amkethran: beta 4
~TOBR/SETUP-TOBR.TP2~ #0 #8 // Fire Temple: beta 4
~TOBR/SETUP-TOBR.TP2~ #0 #9 // Oasis: beta 4
~TOBR/SETUP-TOBR.TP2~ #0 #10 // Saradush: beta 4
~SETUP-REVISEDBATTLES.TP2~ #0 #0 // Improved Battles - "erebusant's Patching Version" v6
~SETUP-REVISEDBATTLES.TP2~ #0 #1 // Improved Drizzt
~SETUP-REVISEDBATTLES.TP2~ #0 #2 // Improved Mencar Pebblecrusher
~SETUP-REVISEDBATTLES.TP2~ #0 #3 // Improved Mad Cleric
~SETUP-REVISEDBATTLES.TP2~ #0 #4 // Improved House Jae'llat
~SETUP-REVISEDBATTLES.TP2~ #0 #5 // Improved Lord Roenall
~SETUP-REVISEDBATTLES.TP2~ #0 #6 // Improved Master Brain
~SETUP-REVISEDBATTLES.TP2~ #0 #7 // Improved Wraith Sarevok
~SETUP-REVISEDBATTLES.TP2~ #0 #8 // Improved Cohrvale, Bregg & Alamas
~SETUP-REVISEDBATTLES.TP2~ #0 #13 // Improved Fire Giants (requires ToB)
~SETUP-REVISEDBATTLES.TP2~ #0 #14 // Improved Shade Lord
~SETUP-REVISEDBATTLES.TP2~ #0 #15 // Improved Trademeet Crypt
~SETUP-REVISEDBATTLES.TP2~ #0 #16 // Improved Dungeon
~SETUP-REVISEDBATTLES.TP2~ #0 #17 // Much Improved Temple Sewers Party
~SETUP-REVISEDBATTLES.TP2~ #0 #18 // Improved Kiser Jhaeri (requires ToB)
~SETUP-REVISEDBATTLES.TP2~ #0 #19 // Improved Falahar
~SETUP-REVISEDBATTLES.TP2~ #0 #20 // Improved Drow Pit Fights
~SETUP-REVISEDBATTLES.TP2~ #0 #21 // Improved Chromatic Demon
~SETUP-REVISEDBATTLES.TP2~ #0 #22 // Knights of Dark Renown
~SETUP-REVISEDBATTLES.TP2~ #0 #27 // Modify .CRE Proficiencies, Abilities & Effects. This component MUST be installed.
~ALTERNATIVES/SETUP-ALTERNATIVES.TP2~ #0 #0 // Alternatives: v7
~G3ANNIVERSARY/SETUP-G3ANNIVERSARY.TP2~ #0 #0 // The Gibberlings Three Anniversary Mod: v7
~SETUP-OVERSIGHT.TP2~ #5 #2 // Class Tweaks/Fixes: 13
~SETUP-OVERSIGHT.TP2~ #5 #3 // Altered Spells: 13
~SETUP-OVERSIGHT.TP2~ #5 #6 // Monk High Level Abilities: 13
~SETUP-OVERSIGHT.TP2~ #5 #7 // Holy Liberator: 13
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #1000 // Wykrywalne czary i efekty (wymagane dla wiekszosci pozostalych komponentow): v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #2000 // Uderzenie Czarow zdejmuje Ochrone przed magia (zielony zwoj): v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #2010 // Poprawione zaklecie Wylomu (zawsze dziala na lisze i rakshashe; nie penetruje Odbicia czaru): v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #2020 // Antymagiczne ataki penetruja ulepszona niewidzialnosc -> Only Spell Thrust, Secret Word and Ruby Ray get areas of effect (default option): v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #2030 // Zelazna skora zachowuje sie jak Kamienna (moze byc zdjeta Wylomem): v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #2041 // Krzywdzenie zadaje obrazenia zamiast redukowac punkty zycia ofiary do 1 -> Krzywdzenie rzucone zarowno przez przeciwnika jak i przez gracza zadaje 150 punktow obrazen: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #2050 // Oddzielne wersje poszczegolnych szkol dla Niepodatnosci na czary, dzieki czemu gracz moze korzystac z nich w Warunkowaniu itp.: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #2060 // Wieksze Przywrocenie dziala znowu na jedna istote: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #2070 // Bariera Ostrzy i Kula Ostrzy dzialaja tylko na przeciwnikow: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #2080 // Eksplodujaca czaszka zadaje maksymalnie 12k6 obrazen: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #2090 // Slowo Mocy: Slepota oddzialowuje na jedna istote: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #2100 // Miniaturowe Meteory Melfa to bron +2: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #2110 // Zmniejszenie mocy inkwizytorskiego Rozproszenia Magii -> Inkwizytor rozprasza magie na 1,5x swojego poziomu (nie 2x): v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #2120 // Slightly weaken insect plague spells, and let fire shields block them: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #2140 // Slightly increase the power of Mantle, Improved Mantle, and Absolute Immunity: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #3010 // Usun niewidzialnosc z Kostura Magow: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #3020 // Przenies Helm Vhailora do Tronu Bhaala: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #3030 // Move the Cloak of Mirroring: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #3040 // Przenies Szate Vekny do Tronu Bhaala: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #3050 // Zamien bronie +1 na bronie dobrej jakosci: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #3080 // Change Carsomyr so that its Dispel on contact power grants a saving throw: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #3530 // Szybsze niedzwiedzie: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #3990 // Increase the price of a license to practise magic in Athkatla -> License costs 10,000 gp: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #4000 // Zwieksz cene za uslugi Gaylena Bayla: -> Gaylan chce 40 000 sztuk zlota: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #4010 // Make Freedom scrolls available earlier: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #4030 // Retrieve Dropped Items from Hell: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #4050 // Uniemozliwienie ostatecznego zabicia (bez mozliwosci wskrzeszenia) postaci przylaczalnych: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #5010 // Usun animacje Plaszcza Odbic (ale zostaw dla zaklec i efektow korzystajacych z tej samej animacji): v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #5030 // Remove the blur graphic effect from the Displacer Cloak: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6000 // Ogolne poprawki SI: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6010 // Lepsze wzywanie pomocy: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6021 // Mikstury dla BN'ow -> One third of the potions dropped by slain enemies break and are lost: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6035 // Improved golems: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6040 // Give fiends more staying power by increasing their hit points (this component has no effect unless Improved Fiends is installed): v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6051 // Ulepszone demony -> Demony rzucaja czary jak normalni magowie: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6061 // Ulepszone dziny -> Dziny rzucaja czary jak normalni magowie: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6070 // Give Celestials slightly more staying power: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6081 // Ulepszeni niebianie -> Niebianie rzucaja czary jak normalni magowie: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6090 // Give dragons more staying power by increasing their hit points: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6095 // Standardise dragon immunities: dragons in Shadows of Amn get the same immunities to vorpal attacks (etc) as their Throne of Bhaal cousins: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6101 // Ulepszone smoki -> Smoki rzucaja czary jak normalni magowie: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6108 // Wrodzy magowie korzystaja z Zmylenia i Projekcji obrazu (komponent nie dziala jesli nie zainstalujesz Usprawnionych magow): v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6111 // Ulepszone obserwatory -> Don't give beholder rays any chance of burning through spell protections: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6120 // Ulepszeni pozeracze umyslow -> Illithidzi maja oryginalne odpornosci; nie widza niewidzialnych przeciwnikow (jak w oryginalnej grze): v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6130 // Improved Vampires: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6135 // Ulepszone Githyanki: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6136 // Dodaj zdolnosci wysokopoziomowe magom w Tronie Bhaala -> Tylko wybrani magowie otrzymuja zdolnosci wysokopoziomowe: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6138 // Dodaj zdolnosci wysokopoziomowe magom w Cieniach Amnu -> Tylko wybrani magowie otrzymuja zdolnosci wysokopoziomowe: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6152 // Ulepszeni magowie -> Magowie nie rzucaja szybkich zaklec przed walka: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6160 // Dodaj zdolnosci wysokopoziomowe kaplanom w Tronie Bhaala -> Tylko wybrani kaplani otrzymuja zdolnosci wysokopoziomowe: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6170 // Dodaj zdolnosci wysokopoziomowe kaplanom w Cieniach Amnu -> Tylko wybrani kaplani otrzymuja zdolnosci wysokopoziomowe: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6182 // Ulepszeni kaplani -> Kaplani nie rzucaja szybkich zaklec przed walka: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6240 // Smarter Gromnir: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6250 // Smarter Melissan: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6260 // Give Ascension demons SCSII scripts and abilities: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6270 // Give Ascension versions of Irenicus and Sendai SCSII scripts and abilities: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #6900 // Make the starting dungeon slightly harder: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #7000 // Ulepszony Pan Cieni: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #7032 // Zwieksz trudnosc zaleznych od poziomu grup potworow -> Prawie, ze maksymalna trudnosc (maksimum oprocz liszow): v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #7040 // Improved Random Encounters: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #7051 // Ulepszona Twierdza d'Arnise ("Tactics Remix") -> Ulepszone duchowe trolle (jak w Tactics): v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #7060 // Slightly improved Faldorn: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #7071 // Improved Bodhi (Tactics Remix) -> Original Tactics Improved Bodhi with SCSII scripting: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #7075 // W Czarowiezach przedmioty druzyny zostaja odebrane: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #7078 // Improved battle with Irenicus in Spellhold: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #7090 // Improved Beholder hive (adapted from Quest Pack): v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #7100 // Prevent resting in the Illithid city: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #7110 // Slightly Improved Drow -> Upgrade Ust Natha's defences: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #7120 // Slightly Improved Watcher's Keep: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #7126 // Improved Irenicus in Hell (Tactics remix) -> Tactics-SCSII hybrid: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #7130 // Ulepszona swiatynia Ognistych Olbrzymow: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #7140 // Ulepszona Enklawa Sendai: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #7150 // Ulepszona Jaskinia Abazigala: v15
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #7160 // Improved Minor Encounters: v15
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #60 // Poprawki animacji bronii: v9
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #110 // Poprawki Ikon: v9
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #120 // Zmień avatara przy noszeniu Szat i Pancerzy(Galactygon): v9
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #130 // Wszyskie dialogi zatrzymują grę: v9
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #1010 // Więcej interiekcji: v9
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #1020 // Zmiana punktów życia wpływa na dialogii NPC: v9
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #1050 // Powolne rozkładanie się przedmiotów drowów: v9
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #1070 // Ulepszony dialog wyrzucania z druzyny dla wielu graczy: v9
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #1090 // Egzotyczne Przedmioty: v9
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #1130 // Reset Reputacji przed BG2(tylko dla BGT): v9
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #1161 // Wiele twierdz -> Zachowaj restrykcje klasowe: v9
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #1170 // Dodatkowi Kupcy (Baldurdash): v9
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #1180 // Kobieca Edwina: v9
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #2040 // Maczugi dla Wszystkich: v9
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #2090 // Zmień maksymalną ilość doświadczenia -> Usuń ograniczenie doświadczenia: v9
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #2192 // Ograniczona Możliwość sklepikarzy do identyfikacji przedmiotów. -> Hybryda obu metod: v9
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #2300 // Tabele zdolnosci wysokopoziomowych dla trojklasowcow: v9
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #3031 // Łatwa Nauka Czarów -> 100% Szansa Nauczenia Czaru oraz brak maksymalnej ilości czarów: v9
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #3050 // Usuń zmęczenie z czarów przywrócenia: v9
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #3060 // Usuń dźwięk "Musisz zebrać drużynę przed wyruszeniem w drogę..."(Weimer): v9
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #3121 // Szczęśliwość(NPC w drużynie nie narzekają na reputacje) -> Postacie przylaczalne wspominaja o nieodpowiedniej dla nich reputacji, lecz nie odchodza (Salk): v9
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #3125 // Neutralne postacie sa szczesliwe przy wyrownanej reputacji: v9
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #3183 // Oszustwa w romansach: v9
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #3190 // Odpoczywaj gdziekolwiek(Japheth): v9
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #4000 // Dostosuj rakcje złych NPC mogących dołączyć do drużyny do rzutu: v9
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #4010 // Ulepszone przyzywanie Dusz: v9
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #4031 // Stałe Statystyki: Edwin -> Użyj wartości z BG2: v9
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #4041 // Stałe Statysyki: Jaheira -> Użyj wartości z BG2: v9
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #4050 // Zmień Charakter Jaheiry na Neutralny Dobry: v9
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #4061 // Stałe Statystyki: Minsc -> Użyj wartości z BG2: v9
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #4071 // Stałe Statystyki: Viconia -> Użyj wartości z BG2: v9
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #4100 // Zmien charakter Korgana na Neutralny zly: v9
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #4110 // Zmniejsz nielegalna kondycje Kagaina do 19: v9
~SETUP-XPMOD.TP2~ #1 #1 // Redukcja PD za pokonanie wrogow -> Zredukowac do 50%
~SETUP-XPMOD.TP2~ #1 #12 // Redukcja PD za wykonane zadania -> Zredukowac do 50%
~SETUP-BP-BALANCER.TP2~ #0 #2 // XP for Spell Learning -> At 10% from your current configuration
~SETUP-BP-BALANCER.TP2~ #0 #7 // XP for Disarming Traps -> At 10% from your current configuration
~SETUP-BP-BALANCER.TP2~ #0 #12 // XP for Pick Pocket -> At 10% from your current configuration
~SETUP-BP-BALANCER.TP2~ #0 #16 // Installing files needed for the components of the group "Balancing XP and items of several mods"
~SETUP-BP-BALANCER.TP2~ #0 #17 // Restore original BG1 creatures' XP and items -> Keep custom items from other Mods
~SETUP-BP-BALANCER.TP2~ #0 #21 // Item and XP Balancing for 'Dark Side of the Sword Coast (v2.15)' -> Also randomly remove SOME overpowered custom items (will not affect quest relevanted items)
~SETUP-BP-BALANCER.TP2~ #0 #24 // Item and XP Balancing for 'Northern Tales of the Sword Coast (v1.70a)' -> Also randomly remove SOME overpowered custom items (will not affect quest relevanted items)
~SETUP-BP-BGT-WORLDMAP.TP2~ #3 #0 // Rozszerzona mapa swiata dla Baldur's Gate v7.1 - wlacznie z kolorowymi ikonami miejsc dla Baldur's Gate -> Instaluje nowa Mape Swiata dla uzywania z Mega Modifikacja...: v7.1
~SETUP-BP-BGT-WORLDMAP.TP2~ #3 #2 // Mapa swiata dla Tronu Bhaala -> Uzyj nowej mapy dla Tronu Bhaala: v7.1
~GENERALIZED_BIFFING/GENERALIZED_BIFFING.TP2~ #0 #0 // generalized biffing: v2
_________________
Behold the flesh and the power It holds

( °Д°) <You've got to be kidding me...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Alvarez 
Dziecię Bhaala

Posty: 1949
Podziękowania: 253/73
Wysłany: 2010-10-10, 20:08   

Bo widescreen mod jest kompatybilny z Baldur's Gate Trilogy tylko przy pliku wykonywalnym z wersji angielskiej.
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
boro
boro 


Wiek: 33
Posty: 541
Podziękowania: 27/24
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2010-10-10, 21:21   

W porządku, ale ten sam błąd wystąpił również na czystej instalacji BG1. W każdym razie wiem, że widescreen z bgt mogę sobie darować.

Edit.
Fucktycznie 2.60 działa na podstawce bg1, wiec i pewnie tez dziala na bg2. szkoda tylko ze dalej nie da sie na bgt :P
_________________
Behold the flesh and the power It holds

( °Д°) <You've got to be kidding me...
Ostatnio zmieniony przez boro 2010-10-11, 15:21, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Zed Nocear 
Uczeń Gonda
Laureat Konkursu Modderskiego


Wiek: 49
Posty: 2035
Podziękowania: 250/46
Skąd: gród Vratislavia
Wysłany: 2010-10-10, 21:24   

Masz ściągnięty najnowszy WideScreenMod 2.60 ? Tylko ta wersja jest kompatybilna z BG1 wersją 5521. Poprzednie dawały się zainstalować tylko na 5512.
_________________
"There are also some elements of the game that are not «broken» but could do with a tweak to make them just a little better in some way."
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
boro
Żelazko 
Morgan mnie zbił


Posty: 536
Podziękowania: 22/172
Wysłany: 2010-10-11, 02:38   

Widzicie post tego kolegi powyżej mnie (Zaratul)? On miał podobny problem. Wywnioskowaliśmy razem z rozmów na xfire, żeby sprawił sobie wersję Baldura na CD. Na wersji Baldura z DVD mu nie chciał się zainstalować widescreen mod. Podsyłałem mu nawet pliki exe z wersji CD i nie chodziło. Dopiero jak sobie załatwił wersję Baldura na CD to widescreen mod zainstalował mu się.
_________________
Pod żadnym warunkiem nie usuwać mi warna.

Morganizm wyjaśniony.
http://athkatla.cob-bg.pl...p=109149#109149
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group