Poprzedni temat «» Następny temat
Nawrócenie Korgana
Autor Wiadomość
picollo 

Posty: 575
Podziękowania: 63/97
Wysłany: 2010-05-08, 14:28   Nawrócenie Korgana

Zainspirowany dyskusją o brakującym contencie z ToBu zacząłem pracować nad pewnym większym projektem. Jakoś tak w międzyczasie pojawił się pomysł na moda pozwalającego zmienić Korganowi charakter (ten pomysł też był omawiany). I oto jest.

Mod dodaje serię banterów pomiędzy Korganem i Mazzy, które pozwolą temu pierwszemu zmienić charakter.

Zalecane jest rozpoczęcie nowej gry w SoA, żeby zobaczyć rozwój tej znajomości. Jednak oprócz ułożenia banterów w logiczną (moim zdaniem) całość, ten mod nie dodaje contentu do SoA. Nowa zawartość będzie widoczna dopiero w ToB.

Dla tych, którzy chcą zacząć nową grę w ToB jest jeden wymóg. Mazzy musi być przyłączona przed Korganem. Pojawi się wtedy dodatkowy dialog, który umożliwi uznanie, że ta dwójka podróżowała z nami przez dłuższy czas.

Uwaga, nie będziemy mieli wpływu na rozwój tej znajomości. ŻADNEGO!!!

Wersja 7, dodane rosyjskie tłumaczenie. Dzięki Austinowi.

Wersja 8, dodane francuskie tłumaczenie, i poprawione dwa drobne błędy. A to wszystko dzięki Le Marquis


EDIT:
Mod dostępny na SHS

Download Korgan redemptuon (Nawrócenie Korgana) (SHS)
Ostatnio zmieniony przez Alvarez 2014-07-06, 21:54, w całości zmieniany 12 razy  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
morgan, Lava Del'Vortel, blackheart, Aeraldo, mumin, Wandorn, Żelazko, Antalos
morgan 
The Exiled Bard


Posty: 5259
Podziękowania: 345/225
Skąd: The Island of Misfit Toys
Wysłany: 2010-05-08, 15:06   

Fajnie to wygląda, dialogi (tak na pierwszy rzut oka) też nieprzekombinowane raczej, jest jednakże w nich parę błędów:
Cytat:
A pewnie, że tak. Któregoś razu, byliśmy w Riatlavin. I wyobraź sobie, że w jednej z tawern organizowano zawody w piciu...

Riatavin
Cytat:
(Strażnik jest całkowicie pijany.)Jak łazisz ty pokurczu?

(Strażnik jest całkowicie pijany.) Jak łazisz ty pokurczu?
Cytat:
Czemu Balthazar wpuszcza tu takich jak ty?

Baltazar
Cytat:
Jeszcze będziesz miałczas poznać Mazzy.

Jeszcze będziesz miał czas poznać Mazzy.
Cytat:
A teraz uciekaj, drugi raz nie będę taki litościwy.)

bez nawiasu na końcu
Warto też byłoby zadbać o to by nie było przerw zaraz po tyldach...
Jak znajdę czas przejrzę to dokładniej...
_________________
Pozdrawiam
\m/organu\m/
\m/agnu\m/

Kontakt ze mną - via mail (morgan19[at]interia.pl) lub GG (9928331)

Szukał długo...długo, tajemnie, nie zwierzając się ludziom.
Oczy jego były rozświecone wewnętrznym odbłyskiem jasnej idei.
Szukał....
- i to, na co patrzał, nie zadowalało go.
Gdzie?
(...)
Trwożnie, pytająco usiłował wszystko poznać, zobaczyć...
Nie ma....
badał, wgłębiał się, szukał...
Nie ma, w ludziach nie ma, w ich myślach, tworach...
Wszystko szare, przeciętne, monotonne....
(...)
wszystko obszedł... w społeczeństwie, w ludziach, nigdzie.
a może źle szukał?
nie - ależ nie. Obszedł wszystko, wszystko widział, wszędy pytał....
a może jest za brutalny? może jego dusza - ta harfa Eola - ma za grube struny, by na nich mogły zadrgać i zafalować subtelne tajemnice?
nie.
przecież ten błysk, przecież czuł, dlatego szukał......."
I jeśli kiedykolwiek umrę – a wiem, że umrę w bardzo krótkim czasie – umrę, zgłębiwszy ten świat z bliska i z daleka, z góry i z dołu, ale z nim nie pogodzony. Umrę i On zapyta mnie wówczas: «Czy było ci tam dobrze, czy źle?» Ja zaś będę milczeć, opuszczę wzrok i będę milczeć. Niemota taka znana jest wszystkim, którzy zebrali żniwo wielodniowego i zapamiętałego pijaństwa. Czyż bowiem życie ludzkie nie jest chwilowym otępieniem duszy, a także jej zaćmieniem? Wszyscy jesteśmy jakby pijani, każdy na swój sposób; jeden wypił mniej, inny więcej. I na różnych różnie to działa: jeden śmieje się światu w twarz, a inny skłania głowę na piersi tego świata i płacze. Jeden już się wyrzygał i jest mu dobrze, a innego dopiero zaczęło mdlić. A cóż ja? Wiele zaznałem, ale nic nie zdziałałem. Nigdy się nawet tak naprawdę nie roześmiałem i ani razu mnie nie zemdliło. Ja, który doznałem w tym świecie tyle, że tracę rachunek i zapominam kolejności – ja jestem najtrzeźwiejszy z całego świata; na mnie to wszystko marnie działa... «Dlaczego milczysz?» – spyta Pan, spowity w błękitne błyskawice. A co ja mu powiem? Nic, tylko będę milczeć i milczeć... Ta łza nie jest wyrazem żalu, ta łza nie jest smutkiem,
to łza ...
nieporadności,
bolesne piękno,
bezsilność bezkresu piękności
i minimalistycznych możliwości.
Ta łza, to łza niewolnika.
Chcę czuć, móc czuć piękno
zamknięty w szklanej łzie ...
Ja umieram na zawsze
szczelnie zamknięty w podświadomości,
zatruty, zawstydzony,
zaszczuty ...
Ja umieram na zawsze.
To bezkres palety odczuć zamknięty
w zubożałości możliwości ...
Ja umieram
na zawsze.
I przyszli, jak co dzień o świcie i powiedzieli:
- morganie wszechmogący, znów zmartwychwstałeś - pobłogosław i pozwól nam skosztować Twojej duszy...
To mówiąc wyciągnęli dobrze nabitą lufkę...
- Bierzcie i palcie z tego wszyscy - to jest bowiem dusza moja, która za was i za wielu będzie spalona
Lost Illusions Tavern
Impressiones (Ænigmællæ) || Antiimpressiones (sanguine scriptæ) | Antiimpressiones (ira scriptæ) || Impressiones (Divinæ)
Corpus Tuum (18+) | Impressiones (Rosellæ) || Impressiones (epicæ) || Impressiones (musicæ) | Anti- et postimpr. (musicæ)

Para bellum (contra moscoviam) | Carentis spe caupona | Iter ad Obscurum castrum (contra catholandum)


Hiperestezja | Witold Zimmer | (N)e(u)rotica



Jvegi napisał/a:
Nie, nie można się cieszyć, że mamy nową formę sponsorowania developmentu, szansę na spełnienie tych marzeń o prawdziwej ewolucji crpegów, gier lepszych niż baldury czy arcanum.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Aeraldo 
Nadworny grajek


Wiek: 25
Posty: 501
Podziękowania: 10/22
Skąd: Lublin
Wysłany: 2010-05-08, 17:26   

Brawa za starania, a owacje będą jeszcze większe, jeżeli uda Ci się dociągnąć to do końca. Osobiście dla mnie 'dobry' Korgan kwalifikuje się do zamiany w kamień i dezintegracji, ale pomysł doceniam.
_________________
Life is too important to be taken seriously. - Oscar Wilde
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
picollo 

Posty: 575
Podziękowania: 63/97
Wysłany: 2010-05-08, 18:34   

Korgan nie zmienia się w dobrego, tylko staje się CN, więc nie jest tak do końca przegięte w drugą stronę. A patrząc na bantery, które miał w oryginalnej grze, przemiana na CN wydaje się bardzo realna.

Aeraldo napisał/a:
owacje będą jeszcze większe, jeżeli uda Ci się dociągnąć to do końca.


Tak dużo nie zostało, do zrobienia... Głównie korekta, i testy czy wszystko się nie kaszani. Wrzuciłem to w tej wersji, bo sam nie umiem robić po sobie korekty, a jakbym zostawił na dysku na jakiś czas, żeby poleżało, i żeby sprawdzić za jakiś czas, to pewnie bym do tego nie wrócił. Tak przynajmniej będę miał mobilizację, żeby działać :D
_________________
był szalony jak stado zajęcy na wiosnę, kiedyś kazał nam ściąć cały zagajnik dębów, bo uroiło mu się, że go szpiegują... a potem doszedł do wniosku, że były jednak w porządku i rozkazał nam je pochować.
- czy wy wiecie ile czasu zajmuje zakopanie dębowego lasu?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
picollo 

Posty: 575
Podziękowania: 63/97
Wysłany: 2010-05-13, 14:50   

Wreszcie gotowa wersja finalna Korgana.
W tej wersji dodałem zmiany w kilku banterach, jeśli Korgan zmienił charakter, i pojawiło się kilka poprawek. Szczegóły w readme, link do moda w pierwszym poście
_________________
był szalony jak stado zajęcy na wiosnę, kiedyś kazał nam ściąć cały zagajnik dębów, bo uroiło mu się, że go szpiegują... a potem doszedł do wniosku, że były jednak w porządku i rozkazał nam je pochować.
- czy wy wiecie ile czasu zajmuje zakopanie dębowego lasu?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Zireael 


Wiek: 26
Posty: 724
Podziękowania: 13/42
Skąd: Ched Nasad
Wysłany: 2010-05-15, 10:02   

picollo napisał/a:
Korgan nie zmienia się w dobrego, tylko staje się CN, więc nie jest tak do końca przegięte w drugą stronę. A patrząc na bantery, które miał w oryginalnej grze, przemiana na CN wydaje się bardzo realna.

....


Zgadzam się. Jak znajdę chwilę czasu, to ściągnę to i przetestuję. Pomysł mi się bardzo podoba, dobrze, że ktoś go wprowadza w życie...
_________________
SiNafay Vrinn z 13tego domu Ched Nasad, prawdziwa córka Lloth!
Podziękuj autorce tego posta
 
 
Yarpen 
Bibliotekarz
Podrywacz znudzonych literatek


Wiek: 27
Posty: 344
Podziękowania: 21/15
Wysłany: 2010-09-14, 08:39   

Jakiś koleżka na G3 bardzo chciałby przetłumaczyć ten mod na język rosyjski, ale z polskiego nie da rady. Pyta się czy ktoś może przetłumaczyć go na jakiś inny język: francuski, niemiecki, angielski.

Pan Austin pisze:
Cytat:
Hello! Tell me, please, whether somebody can translate mod "Nawrócenie Korgana" (http://baldur.cob-bg.pl/download/mods/npcs/korgan.zip) on English? Or at least French, German? I from Russia and very much wish to translate it into Russian, but I do not understand the Polish. Dictionaries do not help, many words in them are not present. Therefore I cannot translate it from the Polish. But I can make it from English. Help, please!
_________________
"Yarpen przedstawiony jest jako kawał sukinsyna i prostaka, ale w gruncie rzeczy porządnego. Cechuje go rubaszny humor, potrafi jednak być poważny i szczery."
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
picollo
picollo 

Posty: 575
Podziękowania: 63/97
Wysłany: 2010-09-15, 08:32   

Dzięki Yarpen. Nie czuję się na siłach przełożyć mojego moda, troszkę zbyt słaby jest mój angielski, ale skontaktowałem się z Austinem, i zaoferowałem pomoc. Przy okazji zmobilizowałem się, i wreszcie rozgryzłem traifikację. Więc w pierwszym poście nowa wersja moda dodana (tylko traifikacja, więc w zasadzie na razie nie robi żadnej różnicy.)
_________________
był szalony jak stado zajęcy na wiosnę, kiedyś kazał nam ściąć cały zagajnik dębów, bo uroiło mu się, że go szpiegują... a potem doszedł do wniosku, że były jednak w porządku i rozkazał nam je pochować.
- czy wy wiecie ile czasu zajmuje zakopanie dębowego lasu?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
picollo 

Posty: 575
Podziękowania: 63/97
Wysłany: 2010-10-31, 10:42   

A jednak, oto jest. Odkupienie Korgana w wersji Angielskiej.
_________________
był szalony jak stado zajęcy na wiosnę, kiedyś kazał nam ściąć cały zagajnik dębów, bo uroiło mu się, że go szpiegują... a potem doszedł do wniosku, że były jednak w porządku i rozkazał nam je pochować.
- czy wy wiecie ile czasu zajmuje zakopanie dębowego lasu?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
picollo 

Posty: 575
Podziękowania: 63/97
Wysłany: 2010-11-18, 19:42   

Pojawiła się wersja 7, z rosyjskim tłumaczeniem
_________________
był szalony jak stado zajęcy na wiosnę, kiedyś kazał nam ściąć cały zagajnik dębów, bo uroiło mu się, że go szpiegują... a potem doszedł do wniosku, że były jednak w porządku i rozkazał nam je pochować.
- czy wy wiecie ile czasu zajmuje zakopanie dębowego lasu?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Antalos 
Czarnoksiężnik Bhaala


Wiek: 24
Posty: 201
Podziękowania: 9/39
Skąd: Świątynia Mordu
Wysłany: 2010-11-19, 21:34   

picollo napisał/a:
Mod dodaje serię banterów pomiędzy Korganem i Mazzy, które pozwolą temu pierwszemu zmienić charakter.


Ciekawy pomysł picollo. Zagram z tym modem kiedyś .
_________________
Kapłani Bhaala wierzyli, iż każde popełnione morderstwo umacnia ich boga. Czciciele mieli obowiązek dokonać zabójstwa raz na dekadzień - najlepiej w mrokach nocy. Jeżeli z jakiegokolwiek niezależnego od nich powodu nie byli w stanie tego zrobić, po ustąpieniu przeszkody mieli za zadanie popełnić dwa zabójstwa za każde niedokonane w przeznaczonym czasie. Kolejnym obowiązkiem było obwieszczenie ofierze, z czyich rąk ginie, oraz wymówienie następującej formuły: "Bhaal cię oczekuje, Bhaal cię przyjmuje, nikt mu nie umknie".
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
picollo 

Posty: 575
Podziękowania: 63/97
Wysłany: 2011-03-27, 16:35   

Wersja 8 dodaje francuskie tłumaczenie, i poprawkę dwóch malutkich błędów.
_________________
był szalony jak stado zajęcy na wiosnę, kiedyś kazał nam ściąć cały zagajnik dębów, bo uroiło mu się, że go szpiegują... a potem doszedł do wniosku, że były jednak w porządku i rozkazał nam je pochować.
- czy wy wiecie ile czasu zajmuje zakopanie dębowego lasu?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group