Poprzedni temat «» Następny temat
Lista modów na stronie - opinie, komentarze
Autor Wiadomość
Alvarez 
Dziecię Bhaala

Posty: 1941
Podziękowania: 249/73
Wysłany: 2010-03-29, 22:30   Lista modów na stronie - opinie, komentarze

Oto i jest, po wielomiesięcznych zmaganiach w końcu ujrzała światło dzienne - Lista modów do Baldur's Gate II.
Mała instrukcja obsługi: dane/opis chyba nie muszę tłumaczyć, po kliknięciu na nazwę moda ukażą się linki związane z daną modyfikacją, po prawej znajduje się informacja o dostępności wersji PL (patrz: Legenda), po kliknięciu w grafikę nastąpi download. Z przyczyn od nas niezależnych jeszcze nie wszystkie mody PL mogą być ściągnięte.

AUTORZY (v2):
• Alvarez - dane techniczne, linki (ok. 30%), aktualizacje, wstawianie na stronę
• Luinel - dane techniczne, układanie modów w kolejności alfabetycznej (a trochę tego jest ;)
• Torn - linki (ok. 70%)
• Dark - dane techniczne
• Philoos - dane techniczne
• morgan - pozwolenia na pliki w downloadzie, poprawianie alvarezowego wstawiania ;), gwałt w htmlu czyli chowanie modów Old1 i Old2 w kategorii polskojęzyczne.

(pełna lista w Hall of Fame)

W tym temacie proszę zgłaszać wszelkie niedziałające linki, nowsze wersje modów, jeśli jakieś przeoczyliśmy i generalnie wszystko co Was gryzie. EDIT: albo braki może lepiej TU ;)

Aha, i prosiłbym powyższych aby coś w tym temacie napisali, jakby ktoś przypadkiem chciał podziękować za tą robotę (jednak nieskromnie liczę że ktoś taki będzie ;P).

EDIT: Oj tam, przecież jak byk napisane jest by Kinski (v1), ale dopisałem, że ci powyżej to z v2 ;)

--------

EDIT II: Dawną listę Kinskiego znajdziesz tutaj, tam też możesz podziękować Autorowi pierwszej wersji listy - m
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
morgan, Luinel, Torn, Antalos, Dead, picollo, Cuttooth, Bogusąd, Nero, Remi, Dark, Dosiek, L`f, Yarpen, Vinci, Carmen
morgan 
The Exiled Bard


Posty: 5289
Podziękowania: 340/225
Skąd: The Island of Misfit Toys
Wysłany: 2010-03-29, 22:59   

Kinskiego nie ująłeś w Autorach? brzydko...
no i jak zwykle wyolbrzymiono moją rolę
_________________
Pozdrawiam
\m/organu\m/
\m/agnu\m/

Kontakt ze mną - via mail (morgan19[at]interia.pl) lub GG (9928331)

Szukał długo...długo, tajemnie, nie zwierzając się ludziom.
Oczy jego były rozświecone wewnętrznym odbłyskiem jasnej idei.
Szukał....
- i to, na co patrzał, nie zadowalało go.
Gdzie?
(...)
Trwożnie, pytająco usiłował wszystko poznać, zobaczyć...
Nie ma....
badał, wgłębiał się, szukał...
Nie ma, w ludziach nie ma, w ich myślach, tworach...
Wszystko szare, przeciętne, monotonne....
(...)
wszystko obszedł... w społeczeństwie, w ludziach, nigdzie.
a może źle szukał?
nie - ależ nie. Obszedł wszystko, wszystko widział, wszędy pytał....
a może jest za brutalny? może jego dusza - ta harfa Eola - ma za grube struny, by na nich mogły zadrgać i zafalować subtelne tajemnice?
nie.
przecież ten błysk, przecież czuł, dlatego szukał......."
I jeśli kiedykolwiek umrę – a wiem, że umrę w bardzo krótkim czasie – umrę, zgłębiwszy ten świat z bliska i z daleka, z góry i z dołu, ale z nim nie pogodzony. Umrę i On zapyta mnie wówczas: «Czy było ci tam dobrze, czy źle?» Ja zaś będę milczeć, opuszczę wzrok i będę milczeć. Niemota taka znana jest wszystkim, którzy zebrali żniwo wielodniowego i zapamiętałego pijaństwa. Czyż bowiem życie ludzkie nie jest chwilowym otępieniem duszy, a także jej zaćmieniem? Wszyscy jesteśmy jakby pijani, każdy na swój sposób; jeden wypił mniej, inny więcej. I na różnych różnie to działa: jeden śmieje się światu w twarz, a inny skłania głowę na piersi tego świata i płacze. Jeden już się wyrzygał i jest mu dobrze, a innego dopiero zaczęło mdlić. A cóż ja? Wiele zaznałem, ale nic nie zdziałałem. Nigdy się nawet tak naprawdę nie roześmiałem i ani razu mnie nie zemdliło. Ja, który doznałem w tym świecie tyle, że tracę rachunek i zapominam kolejności – ja jestem najtrzeźwiejszy z całego świata; na mnie to wszystko marnie działa... «Dlaczego milczysz?» – spyta Pan, spowity w błękitne błyskawice. A co ja mu powiem? Nic, tylko będę milczeć i milczeć... Ta łza nie jest wyrazem żalu, ta łza nie jest smutkiem,
to łza ...
nieporadności,
bolesne piękno,
bezsilność bezkresu piękności
i minimalistycznych możliwości.
Ta łza, to łza niewolnika.
Chcę czuć, móc czuć piękno
zamknięty w szklanej łzie ...
Ja umieram na zawsze
szczelnie zamknięty w podświadomości,
zatruty, zawstydzony,
zaszczuty ...
Ja umieram na zawsze.
To bezkres palety odczuć zamknięty
w zubożałości możliwości ...
Ja umieram
na zawsze.
I przyszli, jak co dzień o świcie i powiedzieli:
- morganie wszechmogący, znów zmartwychwstałeś - pobłogosław i pozwól nam skosztować Twojej duszy...
To mówiąc wyciągnęli dobrze nabitą lufkę...
- Bierzcie i palcie z tego wszyscy - to jest bowiem dusza moja, która za was i za wielu będzie spalona
Lost Illusions Tavern
Impressiones (Ænigmællæ) || Antiimpressiones (sanguine scriptæ) | Antiimpressiones (ira scriptæ) || Impressiones (Divinæ)
Corpus Tuum (18+) | Impressiones (Rosellæ) || Impressiones (epicæ) || Impressiones (musicæ) | Anti- et postimpr. (musicæ)

Para bellum (contra moscoviam) | Carentis spe caupona | Iter ad Obscurum castrum (contra catholandum)


Hiperestezja | Witold Zimmer | (N)e(u)rotica



Jvegi napisał/a:
Nie, nie można się cieszyć, że mamy nową formę sponsorowania developmentu, szansę na spełnienie tych marzeń o prawdziwej ewolucji crpegów, gier lepszych niż baldury czy arcanum.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Alvarez
Serafin 

Wiek: 27
Posty: 195
Podziękowania: 11/10
Wysłany: 2010-03-29, 23:33   

Merytorycznie, jak najbardziej na plus, aż dziw, że wam się chciało. Dobra robota!

Z czysto technicznych spraw: czcionka opisująca np. "Download I | Download II | Pomoc" jest imho stanowczo za mała (rozmazuje się), myślę że napisanie tego czcionką 11px "Tahoma" byłoby dużo bardziej efektywnie. No i ten <div> o stałej wysokości z paskiem przewijania, paskudnie wygląda (tak, wiem, to samo jest na WR, ale to stare dzieje).

Wystarczy w stylu diva wrzucić height:auto;

Dalej:

Kod:
I (do NPC) | II (do BP) | III (od BP)


Czcionka czarna na ciemnym tle = nieczytelne. Zastosowane w kilku miejscach.
No i ogólnie, tabelaryczny układ mi osobiście nie podchodzi.

No i choroba, morgan,



migiem w Photoshopie to popraw (podczas edytowania napisu opcja u góry "twarde" bądź "mocne") bo te poszarpane krawędzie naprawdę nieestetycznie wyglądają...

i to tyle po pobieżnym obejrzeniu listy.
Ostatnio zmieniony przez Alvarez 2010-09-08, 12:29, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
morgan
Alvarez 
Dziecię Bhaala

Posty: 1941
Podziękowania: 249/73
Wysłany: 2010-03-30, 08:59   

Serafin napisał/a:
No i ten <div> o stałej wysokości z paskiem przewijania, paskudnie wygląda

Stała wysokość jest po to, aby było widać opisy pod Duchem Baldurana po najechaniu myszką, co prawda teraz to tylko w konwersjach, megamodach i NPCach, ale kiedyś będą :wink:
Serafin napisał/a:
Czcionka czarna na ciemnym tle = nieczytelne

A kliknąłeś w któryś trójki I (do NPC) | II (do BP) | III (od BP) ? One są czarne, bo na razie nic tam nie ma.

Aha, i zapomniałem wspomnieć o takim małym bonusie, wraz z listą ujawnione zostały opisy Banter Packs i Edwin Romance (SoA) autorstwa Tristy, oraz de'Arnise Romance Lavika Del'Vortela ;)
_________________
Ostatnio zmieniony przez Alvarez 2010-09-08, 12:29, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
morgan 
The Exiled Bard


Posty: 5289
Podziękowania: 340/225
Skąd: The Island of Misfit Toys
Wysłany: 2010-03-30, 13:32   

Próbowałem odpisać wczoraj, ale netarteria miała konserwację serwera;/ (na szczęście w ff zostaje to co się napisało)...
Serafin napisał/a:
No i ten <div> o stałej wysokości z paskiem przewijania, paskudnie wygląda (tak, wiem, to samo jest na WR, ale to stare dzieje).

Wystarczy w stylu diva wrzucić height:auto;

Widzisz, ja z rozmysłem zastosowałem overflow na 375 px z kilku powodów:
1. za jakiś czas (po Alvarezowej sesji zapewne) dorobiona zostanie reszta opinii - teraz widocznę sa tylko w konwersjach oraz megamodach i są niejako na próbę wręcz, rozważmy sytuację ekstremalną czyli NPCów - obecnie jest ich 101 (a Lava i kilka innych osób postara się zapewne o kolejne) - po prostu byłby koszmar,
2. (w tym i Autor pierwszej wersji) zapewne by marudzono - czemu taka długa... Planujemy trochę uklimatycznić suwak...
Serafin napisał/a:
Zastosowane w kilku miejscach.

Masz rację - jest to nieczytelne, ale użyte z rozmysłem oznacza to czego jeszcze nie ma, acz będzie w miejmy nadzieję dosć bliskiej przyszłości...
Serafin napisał/a:
migiem w Photoshopie to popraw

wstyd się przyznac, ale robiłem to w Irfan viewie, fotoszopy nie posiadam... Jak tylko nadarzy się okazja postaram się to niedopatrzenie zmienic, aczkolwiek przyznam się niestety pochodzę z czasów kwadratów jako kółek w grafice i takie drobiazgi (które niepomiernie irytuja np. Kinskiego) są dla mnie zupełnie niezauważalne... Inna sprawa, ze trwa nieomal odwieczny (a przynajmniej od odejścia Komcia) vacat na stanowisku Klanowego grafika i patrzac na dzieje naszego nieistniejącego bannera zapewne sie to nie zmieni niestety...
Serafin napisał/a:
napisanie tego czcionką 11px "Tahoma"

potestuję (choć podobnie jak powyzej - dla mnie jest ok, ale mam krótkowzroczność, skutkiem czego potrafię bez większych problemów czytac z bliska napisy 4-5 px za to znajomych z daleka nie poznaję)...
Dzięki za rady - wbrew temu, że wyszło jakbym był na nie - cenię je sobie...
No i wybacz, obiecałem podesłać Ci listę przed premiera, aleśmy trochę się jak widać pospieszyli
_________________
Pozdrawiam
\m/organu\m/
\m/agnu\m/

Kontakt ze mną - via mail (morgan19[at]interia.pl) lub GG (9928331)

Szukał długo...długo, tajemnie, nie zwierzając się ludziom.
Oczy jego były rozświecone wewnętrznym odbłyskiem jasnej idei.
Szukał....
- i to, na co patrzał, nie zadowalało go.
Gdzie?
(...)
Trwożnie, pytająco usiłował wszystko poznać, zobaczyć...
Nie ma....
badał, wgłębiał się, szukał...
Nie ma, w ludziach nie ma, w ich myślach, tworach...
Wszystko szare, przeciętne, monotonne....
(...)
wszystko obszedł... w społeczeństwie, w ludziach, nigdzie.
a może źle szukał?
nie - ależ nie. Obszedł wszystko, wszystko widział, wszędy pytał....
a może jest za brutalny? może jego dusza - ta harfa Eola - ma za grube struny, by na nich mogły zadrgać i zafalować subtelne tajemnice?
nie.
przecież ten błysk, przecież czuł, dlatego szukał......."
I jeśli kiedykolwiek umrę – a wiem, że umrę w bardzo krótkim czasie – umrę, zgłębiwszy ten świat z bliska i z daleka, z góry i z dołu, ale z nim nie pogodzony. Umrę i On zapyta mnie wówczas: «Czy było ci tam dobrze, czy źle?» Ja zaś będę milczeć, opuszczę wzrok i będę milczeć. Niemota taka znana jest wszystkim, którzy zebrali żniwo wielodniowego i zapamiętałego pijaństwa. Czyż bowiem życie ludzkie nie jest chwilowym otępieniem duszy, a także jej zaćmieniem? Wszyscy jesteśmy jakby pijani, każdy na swój sposób; jeden wypił mniej, inny więcej. I na różnych różnie to działa: jeden śmieje się światu w twarz, a inny skłania głowę na piersi tego świata i płacze. Jeden już się wyrzygał i jest mu dobrze, a innego dopiero zaczęło mdlić. A cóż ja? Wiele zaznałem, ale nic nie zdziałałem. Nigdy się nawet tak naprawdę nie roześmiałem i ani razu mnie nie zemdliło. Ja, który doznałem w tym świecie tyle, że tracę rachunek i zapominam kolejności – ja jestem najtrzeźwiejszy z całego świata; na mnie to wszystko marnie działa... «Dlaczego milczysz?» – spyta Pan, spowity w błękitne błyskawice. A co ja mu powiem? Nic, tylko będę milczeć i milczeć... Ta łza nie jest wyrazem żalu, ta łza nie jest smutkiem,
to łza ...
nieporadności,
bolesne piękno,
bezsilność bezkresu piękności
i minimalistycznych możliwości.
Ta łza, to łza niewolnika.
Chcę czuć, móc czuć piękno
zamknięty w szklanej łzie ...
Ja umieram na zawsze
szczelnie zamknięty w podświadomości,
zatruty, zawstydzony,
zaszczuty ...
Ja umieram na zawsze.
To bezkres palety odczuć zamknięty
w zubożałości możliwości ...
Ja umieram
na zawsze.
I przyszli, jak co dzień o świcie i powiedzieli:
- morganie wszechmogący, znów zmartwychwstałeś - pobłogosław i pozwól nam skosztować Twojej duszy...
To mówiąc wyciągnęli dobrze nabitą lufkę...
- Bierzcie i palcie z tego wszyscy - to jest bowiem dusza moja, która za was i za wielu będzie spalona
Lost Illusions Tavern
Impressiones (Ænigmællæ) || Antiimpressiones (sanguine scriptæ) | Antiimpressiones (ira scriptæ) || Impressiones (Divinæ)
Corpus Tuum (18+) | Impressiones (Rosellæ) || Impressiones (epicæ) || Impressiones (musicæ) | Anti- et postimpr. (musicæ)

Para bellum (contra moscoviam) | Carentis spe caupona | Iter ad Obscurum castrum (contra catholandum)


Hiperestezja | Witold Zimmer | (N)e(u)rotica



Jvegi napisał/a:
Nie, nie można się cieszyć, że mamy nową formę sponsorowania developmentu, szansę na spełnienie tych marzeń o prawdziwej ewolucji crpegów, gier lepszych niż baldury czy arcanum.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Luinel 
Tańcząca w Snach


Wiek: 23
Posty: 185
Podziękowania: 10/8
Wysłany: 2010-03-30, 15:55   

No dobra, miałam pisać to piszę, ale podziękowania należą się przede wszystkim Tobie, Alv, biorąc pod uwagę ogrom pracy i ilość czasu oraz chęci, który włożyłeś w tę robotę. Oby zostało to docenione. ;)
Alvarez napisał/a:
ukarzą się

W tym przypadku akurat "ukażą się". Przepraszam, nie mogłam się powstrzymać. :P
EDIT: Podziękowanie bynajmniej nie za tę uwagę, znaczy się nie tylko ;)
Alvarez napisał/a:
układanie modów w kolejności alfabetycznej (a trochę tego jest ;)

No, trochę... Chyba jeszcze nigdy nie umiałam alfabetu tak dobrze, jak teraz. xD
Jak dla mnie lista prezentuje się bardzo dobrze, póki co nie zauważyłam żadnych błędów czy niedociągnięć (w sumie przyglądałam się tylko pobieżnie). Pewnie sama nieraz będę z niej korzystać, i mam nadzieję, że dla innych też okaże się tak pomocna, w końcu o to właśnie chodzi. ^^
_________________
When the cold of winter comes
Starless night will cover day
In the veiling of the sun
We will walk in bitter rain

But in dreams
I can hear your name
And in dreams
We will meet again
Ostatnio zmieniony przez Alvarez 2010-03-30, 16:07, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorce tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Alvarez, morgan, Cuttooth, Bogusąd, Antalos, Aeraldo, Dark, Dosiek, L`f
Cuttooth
Gwiazda Mystry

Wiek: 33
Posty: 532
Podziękowania: 112/42
Wysłany: 2010-03-30, 22:29   

Kawał dobrej i żmudnej roboty. Wypada podziękować i pogratulować. Wreszcie jest porządna, aktualna i zapewne niemal kompletna lista modyfikacji do BG2.

Pytania mam dwa: da się może przeglądać *wszystkie* mody w porządku alfabetycznym, bez podziału na kategorie? Nie zawsze dany mod można jednoznacznie wrzucić do jednej kategorii i ktoś niekoniecznie obeznany z modami (jak ja) szukając konkretnego tytułu musi wertować kilka podkategorii zanim znajdzie to, czego szukał. Myślę, że fajnie byłoby mieć wylistowane wszystkie opisane mody w jednym miejscu - również.

Druga sprawa: planujecie może wzbogacić dane techniczne poszczególnych modów o krótkie info na temat tego, co dany mod wnosi do rozgrywki? Nie mówię o jakiś elaboratach ale jedno-, dwuzdaniowej informacji żywcem zerżniętej z readme, że dany mod np. dodaje nowego kupca do spotkania w XXX, lub NPC o klasie YYY. Bez recenzji, czy osobistych wrażeń. Myślę, ze taka informacja mogłaby być dość cenna.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Alvarez 
Dziecię Bhaala

Posty: 1941
Podziękowania: 249/73
Wysłany: 2010-03-30, 22:43   

Cytat:
Nie zawsze dany mod można jednoznacznie wrzucić do jednej kategorii

Dlatego niektóre mody są w dwóch albo nawet i trzech, np. Big Picture - megamody, utrudniacze, skrypty; Item Randomizer - itemy, tweaki. Pełna lista w kolejności alfabetycznej byłaby trochę imho za długa - to ponad 600 modów!
Cytat:
Druga sprawa: planujecie może wzbogacić dane techniczne poszczególnych modów o krótkie info na temat tego, co dany mod wnosi do rozgrywki?

Dane techniczne nie, w przyszłości po najechaniu myszką na moda pokaże się coś takiego pod duchem baldurana - tak jak teraz w megamodach czy większości npców.
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Aeraldo 
Nadworny grajek


Wiek: 24
Posty: 501
Podziękowania: 10/22
Skąd: Lublin
Wysłany: 2010-03-31, 19:07   

Na początek: Gratulacje, Panowie i Panie! Ta lista z pewnością ułatwi wielu ludziom życie. :beer:

Ale jeżeli wolno mi coś wtrącić, przydałyby się oceny modów w skali 1-10 podane od razu na liście. Pamiętam, że np. NPC opisani przez Vinciego mieli już to wpisane. Może i trochę modów pozostanie bez oceny (bo nie wszystkie opisano), ale te obecne i tak pomogłoby userom, którzy widzą ich nazwy pierwszy raz na oczy. A wszystko po to, żeby nie ściągać byle szajsu.
_________________
Life is too important to be taken seriously. - Oscar Wilde
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
morgan 
The Exiled Bard


Posty: 5289
Podziękowania: 340/225
Skąd: The Island of Misfit Toys
Wysłany: 2010-03-31, 19:55   

Aeraldo napisał/a:
przydałyby się oceny modów w skali 1-10 podane od razu na liście
Aeraldo napisał/a:
Pamiętam, że np. NPC opisani przez Vinciego mieli już to wpisane.

nie mieli wpisane bezpośrdnio na liście a w pokazującym się po prawej stronie oknie po najechaniu na nazwę...
może i by się przydały - ale nie ma ich komu zrobic - Vinci nawet tych NPCowych nie chce, bo co i rusz ktoś marudzi, że "czemu dałeś jej 9, ja dałbym góra 6" - jakby niektórzy nie rozumieli, że oceny (jak i wszystko, co piszemy) są subiektywne...
_________________
Pozdrawiam
\m/organu\m/
\m/agnu\m/

Kontakt ze mną - via mail (morgan19[at]interia.pl) lub GG (9928331)

Szukał długo...długo, tajemnie, nie zwierzając się ludziom.
Oczy jego były rozświecone wewnętrznym odbłyskiem jasnej idei.
Szukał....
- i to, na co patrzał, nie zadowalało go.
Gdzie?
(...)
Trwożnie, pytająco usiłował wszystko poznać, zobaczyć...
Nie ma....
badał, wgłębiał się, szukał...
Nie ma, w ludziach nie ma, w ich myślach, tworach...
Wszystko szare, przeciętne, monotonne....
(...)
wszystko obszedł... w społeczeństwie, w ludziach, nigdzie.
a może źle szukał?
nie - ależ nie. Obszedł wszystko, wszystko widział, wszędy pytał....
a może jest za brutalny? może jego dusza - ta harfa Eola - ma za grube struny, by na nich mogły zadrgać i zafalować subtelne tajemnice?
nie.
przecież ten błysk, przecież czuł, dlatego szukał......."
I jeśli kiedykolwiek umrę – a wiem, że umrę w bardzo krótkim czasie – umrę, zgłębiwszy ten świat z bliska i z daleka, z góry i z dołu, ale z nim nie pogodzony. Umrę i On zapyta mnie wówczas: «Czy było ci tam dobrze, czy źle?» Ja zaś będę milczeć, opuszczę wzrok i będę milczeć. Niemota taka znana jest wszystkim, którzy zebrali żniwo wielodniowego i zapamiętałego pijaństwa. Czyż bowiem życie ludzkie nie jest chwilowym otępieniem duszy, a także jej zaćmieniem? Wszyscy jesteśmy jakby pijani, każdy na swój sposób; jeden wypił mniej, inny więcej. I na różnych różnie to działa: jeden śmieje się światu w twarz, a inny skłania głowę na piersi tego świata i płacze. Jeden już się wyrzygał i jest mu dobrze, a innego dopiero zaczęło mdlić. A cóż ja? Wiele zaznałem, ale nic nie zdziałałem. Nigdy się nawet tak naprawdę nie roześmiałem i ani razu mnie nie zemdliło. Ja, który doznałem w tym świecie tyle, że tracę rachunek i zapominam kolejności – ja jestem najtrzeźwiejszy z całego świata; na mnie to wszystko marnie działa... «Dlaczego milczysz?» – spyta Pan, spowity w błękitne błyskawice. A co ja mu powiem? Nic, tylko będę milczeć i milczeć... Ta łza nie jest wyrazem żalu, ta łza nie jest smutkiem,
to łza ...
nieporadności,
bolesne piękno,
bezsilność bezkresu piękności
i minimalistycznych możliwości.
Ta łza, to łza niewolnika.
Chcę czuć, móc czuć piękno
zamknięty w szklanej łzie ...
Ja umieram na zawsze
szczelnie zamknięty w podświadomości,
zatruty, zawstydzony,
zaszczuty ...
Ja umieram na zawsze.
To bezkres palety odczuć zamknięty
w zubożałości możliwości ...
Ja umieram
na zawsze.
I przyszli, jak co dzień o świcie i powiedzieli:
- morganie wszechmogący, znów zmartwychwstałeś - pobłogosław i pozwól nam skosztować Twojej duszy...
To mówiąc wyciągnęli dobrze nabitą lufkę...
- Bierzcie i palcie z tego wszyscy - to jest bowiem dusza moja, która za was i za wielu będzie spalona
Lost Illusions Tavern
Impressiones (Ænigmællæ) || Antiimpressiones (sanguine scriptæ) | Antiimpressiones (ira scriptæ) || Impressiones (Divinæ)
Corpus Tuum (18+) | Impressiones (Rosellæ) || Impressiones (epicæ) || Impressiones (musicæ) | Anti- et postimpr. (musicæ)

Para bellum (contra moscoviam) | Carentis spe caupona | Iter ad Obscurum castrum (contra catholandum)


Hiperestezja | Witold Zimmer | (N)e(u)rotica



Jvegi napisał/a:
Nie, nie można się cieszyć, że mamy nową formę sponsorowania developmentu, szansę na spełnienie tych marzeń o prawdziwej ewolucji crpegów, gier lepszych niż baldury czy arcanum.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Neysa 
Witch with the Cat


Posty: 31
Podziękowania: 1/3
Skąd: z kociego leża
Wysłany: 2010-03-31, 20:09   

Oceny nie są konieczne, przynajmniej nie te numeryczne, bo rzeczywiście są subiektywne. Jednemu się coś podoba, a drugi ze wstrętem pokręci nosem. :smile:

No i gratulacje, ciężki kawałek chleba taka klasyfikacja.
_________________
Nie drażnić lwa!
- Dlaczego? - zapytałem dozorcy.
- Dostaje biegunki - odrzekł.
Stanisław Jerzy Lec
Podziękuj autorce tego posta
 
 
Antalos 
Czarnoksiężnik Bhaala


Wiek: 23
Posty: 205
Podziękowania: 9/39
Skąd: Świątynia Mordu
Wysłany: 2010-04-01, 00:48   

Wszystkim wykonawcom wielkie :master: i podziękowania. Lista przydatna pod wieloma względami i prawdopodobnie w pewnym stopniu zmniejszy ilość zapytań o miejsce znalezienia danego moda. ;}
_________________
Kapłani Bhaala wierzyli, iż każde popełnione morderstwo umacnia ich boga. Czciciele mieli obowiązek dokonać zabójstwa raz na dekadzień - najlepiej w mrokach nocy. Jeżeli z jakiegokolwiek niezależnego od nich powodu nie byli w stanie tego zrobić, po ustąpieniu przeszkody mieli za zadanie popełnić dwa zabójstwa za każde niedokonane w przeznaczonym czasie. Kolejnym obowiązkiem było obwieszczenie ofierze, z czyich rąk ginie, oraz wymówienie następującej formuły: "Bhaal cię oczekuje, Bhaal cię przyjmuje, nikt mu nie umknie".
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Alvarez 
Dziecię Bhaala

Posty: 1941
Podziękowania: 249/73
Wysłany: 2010-04-20, 11:05   

Cytat:
Z przyczyn od nas niezależnych jeszcze nie wszystkie mody PL mogą być ściągnięte.

Od dzisiaj w downloadzie znajdują się (praktycznie) wszystkie modyfikacje z wersją PL. Wyjątek stanowi BP-BGT-Worldmap, którego nie ma, i nie będzie do czasu aż sz. pan Weigo nauczy się robić wersje językowe i całość nie będzie ważyć prawie 100 MB.

Podziękowania dla Yarpena za zgodę na hosting swoich modów i tłumaczeń :flower:

:wink:

EDIT: Podziekowania należą się też głównodowodzącym Wieży Ramazitha - Albatrosowi i Serafinowi, bo dzieki Nim możemy linkować mody, do hostowania których nie otrzymaliśmy zgody - m
_________________
Ostatnio zmieniony przez morgan 2010-04-20, 17:09, w całości zmieniany 2 razy  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Michcis 

Posty: 2
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2010-05-06, 17:35   

Chciałem rozpocząć przechodzenie BG2, tym razem z modami i sciągam ze strony po kolei mody. Tymczasem BG2 Fixpack jest zawirusowany trojanem :/ Jest możliwość podmiany tego pliku na wolny od wirusów?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Vinci
Wódz


Posty: 2442
Podziękowania: 219/49
Wysłany: 2010-05-06, 17:38   

Michcis napisał/a:
Chciałem rozpocząć przechodzenie BG2, tym razem z modami i sciągam ze strony po kolei mody. Tymczasem BG2 Fixpack jest zawirusowany trojanem :/ Jest możliwość podmiany tego pliku na wolny od wirusów?


Podaj linka, z którego ściągasz. Przed chwilą ściągnąłem od nas i nie ma żadnego trojana. Może Twój antywirus jest przewrażliwiony.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group