Poprzedni temat «» Następny temat
[Komentarze do] Nowe wersje modów
Autor Wiadomość
Lava Del'Vortel 
Avatar Sune
Łasiczy Szperacz


Wiek: 28
Posty: 3017
Podziękowania: 183/60
Wysłany: 2011-04-24, 13:23   

Jak ładnie poproszę to przeczytasz 2 ostatnie posty nad Twoim?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Illasera Prędka 

Wiek: 25
Posty: 226
Podziękowania: 2/35
Wysłany: 2011-04-24, 14:00   

Oczywiście!

Cholera, tak serio to myślałem, ba! byłem pewien, że ten post dotyczył modu z jakiejś poprzedniej Twojej aktualizacji... czegoś do czego też dodawano nowe tłumaczenia.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Lava Del'Vortel 
Avatar Sune
Łasiczy Szperacz


Wiek: 28
Posty: 3017
Podziękowania: 183/60
Wysłany: 2011-04-24, 14:42   

No ale cytowaliście tą samą linijkę... ech, nieważne, są święta...
Swoją drogą to nie wiem czy to dobry mod, ale no...niby z wskrzeszonej strony TeamBG... jakoś tak... chyba mógłby być lepszy.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Illasera Prędka 

Wiek: 25
Posty: 226
Podziękowania: 2/35
Wysłany: 2011-04-24, 15:56   

Ale masz jakieś konkretne zarzuty wzg. niego? Bo ja mogę się długo wypowiadać o bugach Spellhold Gauntlet, Ruada i kilku(nastu) innych, ale w modach tom świeżak, czytam ile się da o tych co instaluje ale zwykle informacje są szczątkowe, więc jak mi napiszą: dodaje sklep, urozmaica walki to biorę niemal w ciemno. Co do tych modów to czytałem tu, że SphereMod jest imba, ja nie zauważyłem, ale to na 100% dlatego, że ta imba dotyczy tylko magów, którzy z Kuli robią se twierdzę, walki w środku nieznacznie urozmaica. Swoją drogą Tolgerias w nim nieśmiertelny biega. Duuuużo jest takich kwiatków ogólnie co by nie zainstalować w ilości ponad 15.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Lava Del'Vortel 
Avatar Sune
Łasiczy Szperacz


Wiek: 28
Posty: 3017
Podziękowania: 183/60
Wysłany: 2011-04-24, 17:32   

boooo.... ma mało ściągnięć, większość o nim zapomniała (może chciała wyprzeć z pamięci) i widzę w plikach d jakieś sztylety bardziej zabójcze niż magiczne 2-ręczne zapewnie...

Cytat:
This dagger is deadly and potent weapon for the would-be assassin.

STATISTICS:

Enchantment: +4

Combat Ability:
25% Chance of Panicking Target
10% Chance of Temporarily Lowering Target's Constitution by 2

THAC0: +4 Bonus
Damage: 1D4 +4, +10 Poison Damage
Damage Type: Piercing
Weight: 1
Speed Factor: 0
Proficiency Type: Dagger
Type: 1-Handed
Requires: 3 Strength
Only Usable By:
Thief

Cytat:
STATISTICS:

Enchantment: +5

Equipped Ability:
Immunity to Level Drain

Special Ability:
Sunray: Once per Day

Combat Abilities:
2D6 +4 Damage vs. Undead
Destroy Undead unless Save vs. Death (-4 Penalty)

THAC0: +5 Bonus
Damage: 1D6 +6
Damage Type: Crushing
Weight: 8
Speed Factor: 2
Proficiency Type: Mace
Type: 1-Handed
Requires: 10 Strength
Only Usable By:
Cleric
Paladin


Oczywiście są też słabsze rzeczy, nie ma chyba wiele przegiętych, ale wszystkie wyglądają dość schematycznie...no i widzę przedmioty z sagi Drizzta... bleh...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Illasera Prędka
Almateria 

Wiek: 97
Posty: 265
Podziękowania: 36/2
Wysłany: 2012-12-26, 15:27   

Rozpoznałam pięć portretów, chyba. ^^
Podziękuj autorce tego posta
 
 
Lava Del'Vortel 
Avatar Sune
Łasiczy Szperacz


Wiek: 28
Posty: 3017
Podziękowania: 183/60
Wysłany: 2012-12-26, 16:27   

Hmmm czyżby dlatego, że nie lubisz BG i masz to gdzieś? ^^ Uwierz mi, przeciętny gracz *lubiący BG* rozpozna większość.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Jvegi 
Przyjaciel Klanu


Wiek: 27
Posty: 1432
Podziękowania: 40/38
Skąd: Z chomikowa
Wysłany: 2012-12-26, 16:43   

Już tak nie cwaniakuj, portrety niepodobne są kompletnie, o to chyba chodzi.
Mi się podoba, zdecydowana większość przynajmniej. Chociaż nie do końca rozumiem co kierowało osobą, która z drowa zrobiła murzyna. No i Minsc z włosami i bez tatuaży to też lekkie nadużywanie poetyckiej licencji.

No ale są ładne, klimatyczne, a spora część brzydkich jest brzydka w ładny sposób.
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Lava Del'Vortel 
Avatar Sune
Łasiczy Szperacz


Wiek: 28
Posty: 3017
Podziękowania: 183/60
Wysłany: 2012-12-26, 16:58   

Nie cwaniakuje, ale chyba logicznie rzecz biorąc to mają nawiązywać do oryginalnych postaci w odpowiedni sposób, a nie kopiowanie istniejących. To dopiero byłoby bezcelowe. Są inne, są w innym stylu graficznym i ładniej wpasowują się w grafikę BG (zwłaszcza BG2), ale to już moja osobista opinia.

Nie ma tam też drowa-murzyna, a Minsc nie ma włosów (a tatuaż był niezgodny z FR Lore - tak samo jak włosy Edwina).

Prawdopodobnie mylą Cię kwestie dodania do plakatu portretów dla postaci gracza. Nie wszystkie prezentowane portrety to NPC.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Jvegi 
Przyjaciel Klanu


Wiek: 27
Posty: 1432
Podziękowania: 40/38
Skąd: Z chomikowa
Wysłany: 2012-12-26, 17:04   

Lava Del'Vortel napisał/a:
Nie ma tam też drowa-murzyna, a Minsc nie ma włosów


Lava Del'Vortel napisał/a:
Prawdopodobnie mylą Cię kwestie dodania do plakatu portretów dla postaci gracza.

Spoko spoko, ale po co nazywać portrety dla gracza jako ViconiaL.bmp, albo MinscL.bmp, jeżeli to nie są portrety Minsca i Viconii? Bo ludziki na tych portretach na pewno mają włosy i na pewno są murzynami, nie drowami.

Nie wygłupiajmy się. :roll:
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Lava Del'Vortel 
Avatar Sune
Łasiczy Szperacz


Wiek: 28
Posty: 3017
Podziękowania: 183/60
Wysłany: 2012-12-26, 17:14   

Zajrzałeś do folderu portretów dla gracza. W BG2 portrety Minsca, Viconii, Imoen, Edwina i Jaheiry z BG1 nie są wykorzystywane w grze i są traktowane jako portrety dostępne dla gracza. Jednakowoż (w BG2) nazwy plików są niemalże takie same jak w BG1, tak więc nowa Viconia (ta z BG2) to powiedzmy NViconiaL, a stara (BG1) to ViconiaL. NViconiaL jest wykorzystywane w BG2, natomiast ViconiaL nie jest wykorzystywane (była jedynie w BG1).

Jeżeli zaś instalujemy na BG1, Viconia otrzyma portret z folderu 'Viconia', a murzyna zostanie zamieniona na LD#Wom3 albo coś takiego, i przeniesiona do folderu 'Portraits'.

Tak więc portrety ten piątki, którzy są także w BG2 zostały zastąpione portretami dla gracza, mimo, że pliki dalej mają nazewnictwo takie, jakie zostało wymuszone przez samą grę.

I nikt się nie wygłupia. Lepiej sprawdzić *w grze*, albo zerknąć na tp2, Jvegi, a nie cwaniakować ;) (albo chociaż spojrzeć na nazwę folderu...)
Ciekawe jest, że nikt tego nie zarzucił Zedowi, który wykonał niemalże identyczny trick w TWM.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Almateria 

Wiek: 97
Posty: 265
Podziękowania: 36/2
Wysłany: 2012-12-26, 18:49   

Lava Del'Vortel napisał/a:
Hmmm czyżby dlatego, że nie lubisz BG i masz to gdzieś? ^^ Uwierz mi, przeciętny gracz *lubiący BG oraz wróżenie z fusów* rozpozna większość.

Na pewno masz rację. ^^
Nie no, nie masz, jedyne portrety, które są chociaż trochę podobne do oryginału to Imoen, Valygar, Viconia, Haerdalis i Yoshimo. Wiem, jak wyglądają wszystkie portrety w baldurach, ale jeżeli ktoś potrafi je połączyć z tymi nowymi wersjami to powinien poważnie przemyśleć to, co robi ze swoim życiem.
I nie przemyśli, bo nie ma takiej osoby, która je rozpozna!
Podziękuj autorce tego posta
 
 
Lava Del'Vortel 
Avatar Sune
Łasiczy Szperacz


Wiek: 28
Posty: 3017
Podziękowania: 183/60
Wysłany: 2012-12-26, 19:12   

Ok, następnym razem trzeba będzie wrzucić do gimpa i kliknąć efekt "farba olejna", albo coś takiego, i wtedy będzie git. Faktycznie, ciężko wyłowić który to Jan, która to Jaheira -- największym hardcorem jest jednak odszukanie tam Edwiny.
To nie mają być kopie i jeżeli tego się spodziewałaś... ale nie wiem po co w ogóle z Tobą o tym gadam.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Jvegi 
Przyjaciel Klanu


Wiek: 27
Posty: 1432
Podziękowania: 40/38
Skąd: Z chomikowa
Wysłany: 2012-12-26, 20:34   

Ok, masz rację. Nie chciało mi się skakać po wszystkich folderach, więc zrobiłem szybkie wyszukiwanie i miałem wyświetlone wszystkie grafiki naraz, stąd konfuzja.

A co do wyglądu, to są robione w zupełnie innym stylu, ale jak się wie kto ma być kim ( a w grze w końcu wiadomo), to widać podobieństwo.
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Lava Del'Vortel 
Avatar Sune
Łasiczy Szperacz


Wiek: 28
Posty: 3017
Podziękowania: 183/60
Wysłany: 2012-12-26, 20:48   

Spoko.
Miały być w innym stylu oczywiście. Troszkę idące w stronę IWD, gdy widać większe wersje. W BG1 wyglądają po prostu spoko, ale w BG2 wyglądają super. Prawdopodobnie przez to, że przez malowanie i cienie zdają się bardziej "brudne" i dobrze wyglądają w tych brązowych odcieniach.
Jasne, jest jeszcze kwestia osobistych preferencji - ja po prostu wolę takie malowane. A wielkim plusem jest to, że wszystkie były malowane od zera. To nie są jakieś edytowane zdjęcia - wszystko było rysowane bez jakiejkolwiek gotowej bazy.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group