Poprzedni temat «» Następny temat
Drużyna
Autor Wiadomość
Philoos 
Zasłużony


Wiek: 34
Posty: 866
Podziękowania: 24/11
Skąd: Poznań
Wysłany: 2010-01-18, 22:46   Drużyna

Pierwszy team, jakim gram, już ustalony- nie mam go zamiaru zmieniać, prezentuje się następująco:
1. Glorius - bard, drużynowy rozmówca (wysoka charyzma, inteligencja), wspomaga drużynę swoimi pieśniami - Przypływ odwagi rządzi, do tego tworzy zwoje i cudowne przedmioty.
2. Meril - mnich - skutecznie walczy bez broni mimo braku zbroi (premie klasowe do KP i ze zręczności), wysoka um. Przedzierania się (unika okazji do ataku)
3. Vadania - stworzona już przez autorów druidka, wsparcie zbrojnych (summony, leczenie), tworzy mikstury.
4. Mialee - również gotowa postać, czarodziejka, chyba najsłabsze ogniwo w drużynie (słabe KP, mało HP), magia nie stanowi raczej o sile drużyny w tej grze...
5. Elmo - wojownik, rzeźnik z rozpłataniem, trafia niemal zawsze, choć nie posiada jeszcze osławionego mieczyka, choć i tak nie umywa się do Otisa (jego brata), którego ze względów fabularnych miałem w drużynie niedługo.

Następnym razem zamierzam całkowicie samemu stworzyć drużynę, zobaczymy na ile starczy samozaparcia ;)
A z jakich postaci składają się Wasze drużyny, jak je rozwijacie? :>
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Vinci
Zasłużony


Posty: 2512
Podziękowania: 250/53
Wysłany: 2010-02-01, 11:06   

1. Bard/złodziej - podobnie jak u Phila, to drużynowy rozmówca, wysoka charyzma, inteligencja, mądrość. Rozwijany w kierunku dyplomacji, blefu, zastraszania + najważniejsze umiejętności złodziejskie. Wspomaga drużynę czarami, w walce w zwarciu nie bierze praktycznie udziału, tylko na dystans od biedy. Uczy się tych czarów, które są przydatne, ale nie aż tak, żeby uczyć ich czarownika. Tworzy magiczne przedmioty.
2. Wojownik1 - wojownik, człowiek, rozwijany na miecze półtoraręczne. Duża siła, zręczność, kondycja, co zostanie lepszego, to na mądrość.
3. Wojownik2 - wojownik/barbarzyńca, półork, rozwijany na oburęczne. Bardzo duża siła i kondycja, zręczność średnio, reszta mądrość.
4. Kapłan - nie pamiętam jaki to był bóg, ale jedno z bóstw + sfera wojny, daje na starcie specjalizacje w długich mieczach i zazwyczaj właśnie to biorę. Mój kapłan walczy w zwarciu cholernie dobrze. Daję mu nawet atuty rozpłatania.
5. Czarownik - jakiś człowiek z wysoką charyzmą i zręcznością. Tylko czaruje, nie walczy, chyba że tak jak bard/łotrzyk. Czary w sporej mierze ofensywne.

Wszystkim postaciom ładuję w umiejętność Przedzieranie się. Cholernie przydatna sprawa. Mam też co najmniej dwóch od nasłuchiwania i spostrzegawczości. Zamiast barda, czasem parę poziomów łotrzyka dostaje któryś z wojowników. Szczególnie jak gram z modami, wtedy nawet robię wojowników/magów. No i nie zgodzę się, że magia w tej grze nie stanowi o sile drużyny ;) Ja sobie nie wyobrażam przechodzenia gry bez pajęczyny, kuli ognia i jeszcze paru bardzo przydatnych czarów.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Philoos 
Zasłużony


Wiek: 34
Posty: 866
Podziękowania: 24/11
Skąd: Poznań
Wysłany: 2010-02-05, 23:54   

Vinci napisał/a:
No i nie zgodzę się, że magia w tej grze nie stanowi o sile drużyny ;) Ja sobie nie wyobrażam przechodzenia gry bez pajęczyny, kuli ognia i jeszcze paru bardzo przydatnych czarów.

Nie stanowi o sile drużynie przynajmniej przez pierwszą połowę gry, gdy czarów (w przypadku maga) do zapamiętania jest mało i są z niskich poziomów (choć i tam znajdą się warte uwagi - magiczny pocisk, śliskość, uśpienie i parę innych).
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group