Poprzedni temat «» Następny temat
Podwodne miasto każdy zna...
Autor Wiadomość
Antalos 
Czarnoksiężnik Bhaala


Wiek: 26
Posty: 201
Podziękowania: 9/39
Skąd: Świątynia Mordu
Wysłany: 2010-01-02, 13:11   Podwodne miasto każdy zna...

Witam!
Mój pomysł dotyczy jak w temacie miasta w głębi oceanu..miasta zamieszkałego przez lud waleczny,krwiożerczy..i "rybny"..mowa o mieście Grot i o jego mieszkańcach rekinopodobnych-Sahuaginach. Moim zdaniem wątek tam stworzony jest za krótki..nie ma NPC przyłączalnego (np. Książe Villynaty pomaga nam w zadaniach,związanych z przpowiednią Sekolaha)
W momencie rozmowy z królem bohater dowiedziałby się, iż władca ma problem nie tylko z rebelią,ale i sąsiednimi Sahagińskimi miastami ,które chca wykorzystać słabość Grot) No i oczywiście zostałaby możliwość wyboru między wsparciem jednej lub drugiej stron.
Ale to tylko pomysł do oceny...klanowiczów.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Dark 
Akolita Tempusa


Wiek: 30
Posty: 991
Podziękowania: 28/58
Wysłany: 2010-01-02, 15:24   

Antalos napisał/a:
Ale to tylko pomysł do oceny...klanowiczów.

Sorki, ale moim zdaniem pomysł można przerobić na sushi. Tak naprawdę drogę morską wybierałam wyłącznie ze względu na przedmioty i tego śmiesznego Obserwatora. Cała reszta była słaba, z banalną zagadką na czele.
_________________
http://baldur.cob-bg.pl/grafika/bg1/BG1.jpg
Podziękuj autorce tego posta
 
 
 
L`f 
Uczeń Gonda


Wiek: 28
Posty: 1373
Podziękowania: 290/154
Wysłany: 2010-01-02, 17:20   

Dark napisał/a:
Tak naprawdę drogę morską wybierałam wyłącznie ze względu na przedmioty i tego śmiesznego Obserwatora. Cała reszta była słaba, z banalną zagadką na czele.

Może z tego względu właśnie miacho można poszerzyć. O jakieś nowe kwestie, pomysły i zadania, bo tam rzeczywiście lipa jest.

Antalos napisał/a:
Moim zdaniem wątek tam stworzony jest za krótki.

No.

Antalos napisał/a:
nie ma NPC przyłączalnego (np. Książe Villynaty pomaga nam w zadaniach,związanych z przpowiednią Sekolaha)

Tymczasowo? Bo tak rybę za sobą ciągać przez całą grę to lipa. Ale imho taka zmiana potencjału nie ma. Książę Villynaty ma zakaz wstępu do miasta przecież. ;>

Cytat:
W momencie rozmowy z królem bohater dowiedziałby się, iż władca ma problem nie tylko z rebelią,ale i sąsiednimi Sahagińskimi miastami ,które chca wykorzystać słabość Grot) No i oczywiście zostałaby możliwość wyboru między wsparciem jednej lub drugiej stron.

To już głęboka ingerencja. Przeokrutnie. Wywaliłaby do góry nogami i na lewą stronę wątek króla i księcia. Poza tym, sąsiednie miasta? Dodatkowe obszary? Roboty odgromnie dużo. I trudno byłoby to wykonać perfekcyjnie.

Miasto Grot to świetny teren na modowanie. Jakieś małe questy związane z rybami, z kapłankami zamiast gupich walk na ulicach. Ewentualnie właśnie jakaś drobna inwazja. To byłoby niezłe. ;>

[Ewentualnie biromanse. I wychowywanie skrzeku! ^]
_________________
AshfncaeicaliuheangfkacgakfgegcalgfcalhfcamhlhKi~.!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
boro 


Wiek: 34
Posty: 539
Podziękowania: 27/24
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2010-01-02, 17:22   

Przydałoby sie coś co zachęciłoby graczy na odwiedzenie tego miejsca. Bo może i Fala, dla niektórych jest bronią super, dla mnie tylko zajmuje miejsce w EQ.
Jakiś ładny przedmiocik/umiejętność byłaby mile widziana.
Co do przyłączalnych NPC. Z tego bym zrezygnował, z racji że npc jest już tak dużo.
Może walke z cyklopem jakoś urozmaicić...
_________________
Behold the flesh and the power It holds

( °Д°) <You've got to be kidding me...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Lava Del'Vortel 
Avatar Sune
Łasiczy Szperacz


Wiek: 30
Posty: 3135
Podziękowania: 215/71
Wysłany: 2010-01-02, 18:16   

ja bym zrezygnował z NPC nie dlatego, że tych brakuje, bo ogólnie zawsze to coś nowego i po pewnym czasie ma się dosyć tych istniejących jeżeli ktoś ponad inne cele gry stawia poznawanie historii postaci i jakieś opowieści... bardziej dlatego, że to przyłączenie by było na 10 minut, trzeba zrobić cały ekwipunek bo w zbroi to on by raczej nie biegał, nie miałby paperdolla, i to ogólnie jakoś tak kiepski pomysł...
W ogóle to mam wrażenie, że to całe miasto to tylko dlatego by wydłużyć grę... i to można wymyślić fajniej tą część... W ogóle bez ryb...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Antalos 
Czarnoksiężnik Bhaala


Wiek: 26
Posty: 201
Podziękowania: 9/39
Skąd: Świątynia Mordu
Wysłany: 2010-01-09, 13:05   

L`f napisał/a:
Tymczasowo? Bo tak rybę za sobą ciągać przez całą grę to lipa. Ale imho taka zmiana potencjału nie ma. Książę Villynaty ma zakaz wstępu do miasta przecież. ;>


Tymczasowo,bo to troche dziwne by było, żeby rybolud po powierzchni łaził ,przez dłuższy czas - no chyba, że miałby jakiś przedmiot dający mu taka możłiwość :wink:

L`f napisał/a:
Wywaliłaby do góry nogami i na lewą stronę wątek króla i księcia.


Czemu?? Przecież to mogłoby np. wpłynąć na pojednanie się 2 wrogów w imię zasady "Wróg twojego wroga jest twoim przyjacielem" ;}

Lava Del`Vortel napisał/a:
bardziej dlatego, że to przyłączenie by było na 10 minut, trzeba zrobić cały ekwipunek bo w zbroi to on by raczej nie biegał, nie miałby paperdolla, i to ogólnie jakoś tak kiepski pomysł...


Ale mozna by zrobić tak to miasto, żeby przejście go nie trwało 10 min xD tzn. nie wiem jakby to było od strony technicznej...ale mam nadzieje, że dało by radę...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
picollo 

Posty: 578
Podziękowania: 64/98
Wysłany: 2010-01-10, 10:00   

Antalos napisał/a:
Ale mozna by zrobić tak to miasto, żeby przejście go nie trwało 10 min xD tzn. nie wiem jakby to było od strony technicznej...ale mam nadzieje, że dało by radę...


Pewnie, że by dało. Tylko, żeby to było jakieś sensowne, to potrzeba kilku dodatkowych lokacji... A to jest zdecydowanie najtrudniejsze (najbardziej pracochłonne?) w całym tym projekcie. W zrobieniu kilku dodatkowych questów może pomóc znacznie więcej osób, niż zrobić nowe lokacje.
Antalos napisał/a:
L`f napisał/a:
Wywaliłaby do góry nogami i na lewą stronę wątek króla i księcia.


Czemu?? Przecież to mogłoby np. wpłynąć na pojednanie się 2 wrogów w imię zasady "Wróg twojego wroga jest twoim przyjacielem" ;}

Tak czy inaczej zmienia w sposób zasadniczy dotychczasowy wątek...
_________________
był szalony jak stado zajęcy na wiosnę, kiedyś kazał nam ściąć cały zagajnik dębów, bo uroiło mu się, że go szpiegują... a potem doszedł do wniosku, że były jednak w porządku i rozkazał nam je pochować.
- czy wy wiecie ile czasu zajmuje zakopanie dębowego lasu?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group