Poprzedni temat «» Następny temat
Arcanum - pytania i porady dla początkujących i wyjadaczy
Autor Wiadomość
Almateria
[Usunięty]

Wysłany: 2010-04-25, 21:25   

kol napisał/a:
Planuję zrobić wygadaną postać - jak najwięcej gadki, jak najmniej walki. Będzie to efektywne? Jeśli tak, proszę o jakieś porady co do budowy postaci.

Niby będzie, ale tak naprawdę wszystko się będzie kończyło sieczką i spamowaniem dezintegracji. ^^ Więc podwyż sobie Perswazję do maksimum, inwestuj w charyzmę i duużo zaklęć. Zwłaszcza [Pierwsze-nekromancji], Dezintegracja i telepork. ^^
 
 
kol 
Przyjaciel Klanu
Fantazmaty i miazmaty


Wiek: 29
Posty: 2380
Podziękowania: 60/46
Skąd: Preußen
Wysłany: 2010-04-25, 21:27   

Czyli mam brać elfa i stawiać na magię? Ja wolałem sobie postrzelać z pistoletów.
_________________
xui̯-ø
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Almateria
[Usunięty]

Wysłany: 2010-04-25, 21:29   

Pistolety są niedopakowane. ^^ To zrób krasnoluda, ale dodaj sobie parę uzyteczniejszych czarów.
 
 
kol 
Przyjaciel Klanu
Fantazmaty i miazmaty


Wiek: 29
Posty: 2380
Podziękowania: 60/46
Skąd: Preußen
Wysłany: 2010-04-26, 21:30   

Jak zrobic w Arcanum, zeby miedzymordzie bylo caly czas wlaczone? Wylacza mi sie np. po uzyciu kardziezy kieszonkowej i musze wlaczac przez M.
_________________
xui̯-ø
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Aeraldo 
Nadworny grajek


Wiek: 26
Posty: 501
Podziękowania: 10/22
Skąd: Lublin
Wysłany: 2010-04-27, 09:45   

"miedzymordzie"? ;]

Chyba tego nie idzie ruszyć, ale może po prostu ja tego nie znalazłem.
A co do pykania z pistoletów - podobno magia jest potężniejsza, ale ze strzelbą na słonie też idzie poszaleć, nie martw się. Jeżeli pójdziesz w technologię - obowiązkowo granaty. Ta zbugowana broń pozwoli ci skosić nawet Żylastego Pete'a.
_________________
Life is too important to be taken seriously. - Oscar Wilde
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
kol 
Przyjaciel Klanu
Fantazmaty i miazmaty


Wiek: 29
Posty: 2380
Podziękowania: 60/46
Skąd: Preußen
Wysłany: 2010-04-28, 17:18   

Interface.

--
Co mi jest potrzebne do złożenia pistoletu? Mam części, metalową rurkę i odpowiednią umiejętność.

--
OK, jakoś natrafiłem na to, jak tego dokonać.
_________________
xui̯-ø
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
kol 
Przyjaciel Klanu
Fantazmaty i miazmaty


Wiek: 29
Posty: 2380
Podziękowania: 60/46
Skąd: Preußen
Wysłany: 2010-04-30, 20:33   

Czy towarzyszowi trzeba dać amunicję, jeśli dało mu się pistolet?
_________________
xui̯-ø
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Aeraldo 
Nadworny grajek


Wiek: 26
Posty: 501
Podziękowania: 10/22
Skąd: Lublin
Wysłany: 2010-04-30, 21:30   

Zdecydowanie. Chyba że chcesz, żeby kolbą walił.
_________________
Life is too important to be taken seriously. - Oscar Wilde
Ostatnio zmieniony przez kol 2010-04-30, 21:40, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
kol 
Przyjaciel Klanu
Fantazmaty i miazmaty


Wiek: 29
Posty: 2380
Podziękowania: 60/46
Skąd: Preußen
Wysłany: 2010-04-30, 21:39   

Cholera, ta gra jest niesamowicie nieergonomiczna i uciążliwa, że też nie jestem takim hardkorem jak jeszcze rok, dwa lata temu...
Dzięki za info.
_________________
xui̯-ø
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
kol 
Przyjaciel Klanu
Fantazmaty i miazmaty


Wiek: 29
Posty: 2380
Podziękowania: 60/46
Skąd: Preußen
Wysłany: 2010-05-01, 18:14   

Co zrobić, żeby burmistrz Dernholm oddał podatki? Przyniosłem mu już sztylet, ale fajansiarz dalej odmawia.
_________________
xui̯-ø
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Vinci
Zasłużony


Posty: 2509
Podziękowania: 250/53
Wysłany: 2010-05-01, 19:55   

kol napisał/a:
Co zrobić, żeby burmistrz Dernholm oddał podatki? Przyniosłem mu już sztylet, ale fajansiarz dalej odmawia.


Trzeba mieć lepszą perswazję. Możesz spróbować wrócić, jak się podszkolisz, ale z tego co pamiętam, to jeśli już przyniosłeś mu ten sztylet i Ci kasy nie dał, to masz po kłeście.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
kol 
Przyjaciel Klanu
Fantazmaty i miazmaty


Wiek: 29
Posty: 2380
Podziękowania: 60/46
Skąd: Preußen
Wysłany: 2010-05-01, 20:29   

Hmm, perswazję mam już nieźle rozwiniętą. Opcja dialogowa wciąż jest, więc jakby co...

Co dają te rangi w skilach: uczeń, ekspert?

--
To znalazłem.

Ale u kogo mogę zostać ekspertem w Perswazji?
_________________
xui̯-ø
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Almateria
[Usunięty]

Wysłany: 2010-05-01, 21:41   

kol napisał/a:
Ale u kogo mogę zostać ekspertem w Perswazji?

Krawiec w Ashbury i Madam Lil. ^^

Cytat:
Co zrobić, żeby burmistrz Dernholm oddał podatki? Przyniosłem mu już sztylet, ale fajansiarz dalej odmawia.

Możesz przeczytać Gazetę i powiedzieć mu, że Tarant będzie walczyło z Caladon, a on ci da złotoo. ^^
 
 
kol 
Przyjaciel Klanu
Fantazmaty i miazmaty


Wiek: 29
Posty: 2380
Podziękowania: 60/46
Skąd: Preußen
Wysłany: 2010-05-01, 21:57   

Przeczytałem gazetę, ale nic to nie dało, psiun zasrany.

Jak wykonać strzał mierzony?
Można na mapie miasta dodawać własne oznaczenia?

(Do jasnej cholery, dlaczego nie zrobili tej gry na Infinity...)
_________________
xui̯-ø
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
kol 
Przyjaciel Klanu
Fantazmaty i miazmaty


Wiek: 29
Posty: 2380
Podziękowania: 60/46
Skąd: Preußen
Wysłany: 2010-05-03, 01:07   

Gdzie w Tarancie jest Urząd Telegraficzny? Muszę sie tam kopnąć z Virgillem.
--
W burdelu miziałem się z owcą, a potem padłem ze zmęczenia! Niesamowite!!!
_________________
xui̯-ø
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group