Poprzedni temat «» Następny temat
[TES IV] Najlepsze mody do Obliviona?
Autor Wiadomość
kol 
Przyjaciel Klanu
Fantazmaty i miazmaty


Wiek: 28
Posty: 2380
Podziękowania: 60/46
Skąd: Preußen
Wysłany: 2009-10-31, 17:12   [TES IV] Najlepsze mody do Obliviona?

Czy ktoś mógłby podać mi jakąś listę najlepszych modów do Obka? Ściągnąłem parę modów (hmm, jeden jeszcze jest w jakimś OMOD-zie czy czymtam), ale tak raczej na czuja. Zależy mi na zdjęciu level scalingu (Oblivion XP levling to sprawi?) oraz różnych usprawnieniach eliminujących głupoty, absurda oraz bugi. Może jakiś modzik z lepszymi teksturkami czy modelami by się nadał. Mody muszą współgrać z czystym Obkiem, takiego mam.
Może jeszcze jakieś ciekawe zadanka?
_________________
xui̯-ø
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Nero 
Vanguard


Wiek: 28
Posty: 487
Podziękowania: 16/16
Skąd: Trzciel/Poznań
Wysłany: 2009-10-31, 17:20   

Rozumiem, że Oblivion po polsku?

W takim lepszego wyboru modów, niż na tej stronie, nie znajdziesz ;)
_________________
Turian Councilor: Ah yes, Reapers. We have dissmised that claim.

Some time later

TC: Shepard! The Reapers are attacking!
Shepard: <trollface> Ah yes, Reapers...

Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
kol 
Przyjaciel Klanu
Fantazmaty i miazmaty


Wiek: 28
Posty: 2380
Podziękowania: 60/46
Skąd: Preußen
Wysłany: 2009-10-31, 17:21   

Tak, po polsku. Kumpel kupił w tej pomarańczowej edycji od Cenegi.

Dzięki za link, zara tam posprawdzam co i jak.

Edit:
??? Tam jest może łącznie 5 modów... Skąd ściągnąć, to wiem - Clockwork City.
Ale tych modów jest przecież tyle, że coś trzeba wybrać i o to chodzi w temacie.
_________________
xui̯-ø
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
kol 
Przyjaciel Klanu
Fantazmaty i miazmaty


Wiek: 28
Posty: 2380
Podziękowania: 60/46
Skąd: Preußen
Wysłany: 2010-10-21, 15:29   

Próbowałem tego moda, o którym pisałem w Zwiastunie - Nehrim. Ciekawie się zaczął - fabularnie tylko niestety (no jeszcze muszę przyznać, że muska i dubbing niemiecki - fanowski! - są bardzo dobre), nie mogłem przeskoczyć wstrętu do tego silnika - Gamebryo, a raczej tandety, jaką serwuje wizualnie, no i te szpetne animacje. Zniechęcił mnie również cały system okołorpgowy, nie chciało mi się go uczyć.
Jeśli ktoś jednak polubił Obka, winien po moda sięgnąć, nie pożałuje.

Mod jest już chyba w wersji 1.8.2, więc nie ma co się bać o bugi.
_________________
xui̯-ø
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Aeltryth 
Endless Liberator


Wiek: 24
Posty: 9
Podziękował 1 razy
Wysłany: 2010-12-17, 20:04   

Hm, jeżeli miałbym ludziom grającym w Oblifaila polecić jakiegoś moda z pewnością byłoby to OOO (Oscuro's Oblivion Overhaul). W skrócie - OOO jest gigantycznym modem zmieniającym WIELE aspektów gry (w tym np. magia, system złodziejstwa), jednak jego największą zasługą jest bardzo duże ograniczenie level scalingu i rozlokowanie stworzeń 'rejonowo' niejako. Najsłabsze stworzenia spotkasz przy drogach, najsilniejsze z dala od traktów. Wejście do lochu na początku gry jest niemal równe samobójstwu. Zapomnijcie o bandytach w pancerzach daedrycznych - teraz będą raczej biegać w skórkach i kolczugach.

Z OOO Oblifail staje się przynajmniej porządną grą akcji. *nie, nie nazwę tego cRPGiem*
_________________
Life... is strength.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group