Poprzedni temat «» Następny temat
TWM demo3.52 dla BG1 opublikowane
Autor Wiadomość
Zed Nocear 
Uczeń Gonda
Laureat Konkursu Modderskiego


Wiek: 48
Posty: 1949
Podziękowania: 226/38
Skąd: gród Vratislavia
Wysłany: 2013-08-27, 18:55   

Będą bardzo niedługo udostępnione dwa dodatki w wersji BETA, czyli niekoniecznie ostatecznie takiej, jaka zostanie dołączona do instalki TWM, ale grywalnej. Właśnie wróciłem z wakacji i zabieram się za ich sfinalizowanie. Są już w zasadzie gotowe, tylko chcę im się jeszcze nieco przyjrzeć.
_________________
"There are also some elements of the game that are not «broken» but could do with a tweak to make them just a little better in some way."
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Zed Nocear 
Uczeń Gonda
Laureat Konkursu Modderskiego


Wiek: 48
Posty: 1949
Podziękowania: 226/38
Skąd: gród Vratislavia
Wysłany: 2013-08-31, 00:22   

Pierwszy z zapowiadanych lekko kontrowersyjnych dodatków do TWM:

Drowi kupiec i mentor złego gracza

EDIT: Podmieniłem instalkę Nyma na wersję z poprawionymi dialogami z Emersonem, nie blokują wątku fabularnego gry.

EDIT2: 2015-02-24 Nowsza wersja Nyma z kilkoma poprawkami, choć to nadal nie wersja ostateczna.

Poprawki i zmiany:
vBETA 1z4
- ITM Trójpierścień (do kupienia u Nyma) zamiast kary 15% do odporności na magię,
ustawia ją na poziomie 127% - objaw przekręcenia licznika. W poprawionej
wersji znosi odporność na magię (ustawia na 0%)
- BAF Anonimowy Nym w pierwszym spotkaniu znika dopiero gdy w zasięgu wzroku PC,
kreacja przed Nashkel (przed Rozdziałem 2.), zmiana współrzędnych na
[500.1900],6 (trochę bardziej na uboczu, ale w zasięgu ekranu 640x480).
- BAF Kiedy Ann'amorth prosi o odnalezienie swojego pierścienia, udajemy się do
Candlekeep, a tam spotykamy Nyma - niekonsekwencje w dialogu - Spotkanie
z Nymem w Candlekeep AR2626.ARE możliwe dopiero po rozdziale 5. i
wcześniejszych spotkaniach Nyma we Wrotach.
- BAF Uzupełnienie skryptów różnych CRE Nymów
- DLG Opcja zapytania w dialogu Nyma na Jarmarku o mignięcie Nyma na AR2800
tylko jeśli faktycznie gracz zaliczył to spotkanie.
- STO Podmiana w sklepie Nyma skorupy ankhega (0 sz) na zestaw wytrychów.

vBETA 1z5
- DLG zmiana dialogu JOIN Nyma2 i poprawka kilku literówek w dialogach
- TP2/TRA przywrócenie wyrzuconego omyłkowo sztyletu Z!NYHOW.ITM
- STO - zmiana kolejności przedmiotów, Z!NYM.BAF - dodanie przywołania cienistej wywerny
- Z!NYM2.BAF - dostosowanie warunków banterów NYM2 do standardów TWM
- Z!NYM.BAF - Jak długo obecny na Jarmarku? - znika po wejściu drużyny do Wrót Baldura
_________________
"There are also some elements of the game that are not «broken» but could do with a tweak to make them just a little better in some way."
Ostatnio zmieniony przez Zed Nocear 2017-08-21, 22:42, w całości zmieniany 2 razy  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Zed Nocear 
Uczeń Gonda
Laureat Konkursu Modderskiego


Wiek: 48
Posty: 1949
Podziękowania: 226/38
Skąd: gród Vratislavia
Wysłany: 2014-07-07, 13:12   

Kolejny dodatek do TWM, mam nadzieję, nie tak kontrowersyjny jak się obawiam, rozbudowuje listę przedmiotów:

Większa rozmaitość zwykłych i słabo umagicznionych przedmiotów

Nie są to całkowicie nowe przedmioty ale zebrane z PST, serii IWD i dwa z Fallouta, i odpowiednio dopasowane do możliwości enginu BG1. Ograniczeniem dla fantazji dodawania nowych broni (np. bicz ala Indiana Johnes, broń palna) jest lista animacji broni i typów amunicji. Mod jest niemal ukończony. (a w zasadzie pół moda, bo drugie pół z magicznymi itemami Lavy jest zablokowane ze względu na jeszcze sporą konieczność dopracowania grafik i własności przedmiotów, ale ta część też jest grywalna, kto chce odblokuje w prosty sposób) Wszelkie opinie i uwagi będą cenne przed dołączeniem modułu do całości TWM.
_________________
"There are also some elements of the game that are not «broken» but could do with a tweak to make them just a little better in some way."
Ostatnio zmieniony przez Zed Nocear 2017-08-21, 22:38, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Dead 
Bibliotekarz
Follower of Satan


Wiek: 28
Posty: 670
Podziękowania: 27/63
Wysłany: 2014-07-23, 21:47   

Brzmi bardzo fajnie. Nie mam baldura tutaj, ktoś może zrobił jakieś screeny..?
_________________
Tawerna Bibliotekarzy
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Zed Nocear 
Uczeń Gonda
Laureat Konkursu Modderskiego


Wiek: 48
Posty: 1949
Podziękowania: 226/38
Skąd: gród Vratislavia
Wysłany: 2014-08-07, 07:20   

Kolejny dodatek do TWM w wersji beta. Tym razem to, co tygrysy lubią najbardziej, czyli QUEST:

"Serce Mroku" v. BETA 1,7

Quest rozpoczyna się po odebraniu nagrody za Bassilusa.
_________________
"There are also some elements of the game that are not «broken» but could do with a tweak to make them just a little better in some way."
Ostatnio zmieniony przez Zed Nocear 2017-08-21, 22:34, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
memory
Zed Nocear 
Uczeń Gonda
Laureat Konkursu Modderskiego


Wiek: 48
Posty: 1949
Podziękowania: 226/38
Skąd: gród Vratislavia
Wysłany: 2014-08-16, 23:58   

Obiecany "na szybko" komponent eliminujący warunek Die() we wszystkich 10. questach BG1, które używają go do zliczania zabijanych stworzeń. Nie są to wszystkie użycia warunku w grze, ale chyba te najbardziej zawodne:

TWM_@68_NoDie()Counter_v1beta.rar

Modyfikacja zastępuje komponent @68 TWM "Małe poprawki questów BG1", który najlepiej wcześniej odinstalować.
_________________
"There are also some elements of the game that are not «broken» but could do with a tweak to make them just a little better in some way."
Ostatnio zmieniony przez Zed Nocear 2017-08-21, 22:32, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
memory
THORGAL 

Posty: 2
Wysłany: 2014-09-23, 17:33   

TWMdemo3.4b.exe (dropbox)

Drowi kupiec i mentor złego gracza

Większa rozmaitość zwykłych i słabo umagicznionych przedmiotów

"Serce Mroku" v. BETA 1,7

TWM_@68_NoDie()Counter_v1beta.rar


Te odnośniki do plików nie działają. Ktoś wie dlaczego?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Scol 


Wiek: 26
Posty: 716
Podziękowania: 98/110
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-09-23, 18:55   

U mnie wszystkie wymienione przez Ciebie linki działają. Jakiś komunikat błędu Ci wyświetla?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
THORGAL 

Posty: 2
Wysłany: 2014-09-28, 09:29   

Naciskam na odnośnik do pliku np.: TWM_@68_NoDie()Counter_v1beta.rar

i widzę coś takiego:

https://dl.dropboxusercontent.com/u/18137743/TWM_@68_NoDie()Counter_v1beta.rar

We can't open the web page you requested ...
Cannot Find Server - The web site you typed in could not be found on the internet.

Are you looking for: Dl.dropboxusercontent.com?

Dl.dropboxusercontent.com

_________________

Nie mogę ściągnąć niczego z (dropbox)

_________________

Próbowałem w różnych przeglądarkach i jest tak samo :sad: :-/

Scaliłem wiadomości. Na przyszłość korzystaj z opcji EDYTUJ, zamiast dopisywać kolejne posty jeden pod drugim. - L`f
Ostatnio zmieniony przez L`f 2014-09-28, 10:31, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Scol 


Wiek: 26
Posty: 716
Podziękowania: 98/110
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-09-28, 12:54   

Z tego co widzę to jest to problem przeglądarki Avant (+ewentualny antywirus). Spróbuj użyć innej przeglądarki (Firefox/Chrome), a jeśli to nie pomoże, wyłącz antywirusa.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Zed Nocear 
Uczeń Gonda
Laureat Konkursu Modderskiego


Wiek: 48
Posty: 1949
Podziękowania: 226/38
Skąd: gród Vratislavia
Wysłany: 2016-02-14, 17:39   

Nowsza wersja TWM ze zintegrowaną większością komponentów i kilkoma poprawkami. Teraz tylko komponent z Nymem można doinstalować osobno, reszta wymienionych w tym wątku już jest:

TWMdemo_3,5.exe (wersja przestarzała)

ZINTEGROWANE KOMPONENTY:
- +@18 Quest 'Serce Mroku' by Lava (+nowe poprawki)
- +@11 Dołożone PST-IWD items by Zed dodane w wersji BETA1z12
- +@66 aktualizacja BG Travel do v2.0a - dodana wersja minimalistyczna dla nielubiących
komponentu, odporność na błąd WeiDU 237
- +@68 Eliminacja Die() z liczenia stworzeń w 10 questach BG1

POPRAWKI:
- @09 Odporność sztyletu nieudacznika na cheat z upiciem
- @12 Poprawka rozpełzania stworzeń nocnych
- @14 Poprawione wadliwe działanie EscapeArea() na AR2626 (Ombree i Ann'amorth)
- @16 Tsuki nie mógł sztyletować z ukrycia, bo na wrogów pchał się Hasu,
teraz Hasu czeka w miejscu i nie atakuje wrogów, gdy Tsuki w ukryciu
- @16 Poprawki wymiarów portretów Tsukiego
- @19 Poprawka opisu i ikony broni podręcznej miecza Cykada
- @19 Poprawka questu - Tertion pojawia się dopiero po umowie z duchem miecza
- @19 poprawka nakładających się numerów @190041
- @22 poprawka zbroi Rha'She - jest odmianą zbroi skórzanej, wygląd A2;
do pazurów Rha'She odporność na bronie niemagiczne i czary do 3.lvl (tylko w swojej naturalnej postaci - kompromis między własnościami rakszas a nie za zbyt mocnym NPCem)
_________________
"There are also some elements of the game that are not «broken» but could do with a tweak to make them just a little better in some way."
Ostatnio zmieniony przez Zed Nocear 2017-08-21, 22:27, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
memory, Jolan, Nobanion, porfirion, nowyU, Albatros, battlegrim
battlegrim 
Zabójca Magów


Wiek: 34
Posty: 44
Podziękował 12 razy
Wysłany: 2016-03-17, 22:20   

Cześć.
Na początek chciałem podziękować Zedowi za świetnego moda - stary, nie masz sobie równych!
Pobrałem wersję TWMdemo_3,5 i chciałem zapytać czy mogę używać tej wersji z modami NTotSC, Baldur's Gate Mini Quests and Encounters v12, BG1 Unfinished Business w wersji 13.1, DrizztSaga v1 i ThalantyrItemUpgrade v3.7? Wersje mofów które podałem to te które pobrałem i chcę użyć. Jeśli tak to w jakiej kolejności instalować tak by nie było problemów? Które opcje instalować z BG UB tak by nie gryzły się z MotSC?
Pozdrawiam serdecznie!!
_________________

Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Damianus_NT 
beamdog hater


Wiek: 27
Posty: 286
Podziękowania: 69/19
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 2016-03-20, 07:24   

Witaj Battlegrimie. Jak najbardziej, można. Faktycznie, trzeba pamiętać o właściwej kolejności instalacji oraz o tym, że pewne komponenty gryzą się z innymi. Generalnie zasada jest taka, że TWM instalujemy na końcu (jednak przed BG1 tweaks) gdyż sam w sobie zawiera sporo obowiązkowych i opcjonalnych tweaków. Tutaj, na stronie CoBu, masz podaną całkiem aktualną kolejność:

Kolejność instalacji modów BG1

Uważać trzeba na kilka komponentów z Unfinished Bussiness oraz BG1 Tweakpack (gryzą albo dublują się z tymi z TWM). Informacje z listy oraz z readme TWM wystarczą by się zorientować co można, a co nie. Do modów które podałeś możesz dodać jeszcze The Grey Clan i Stone of Askavar. Nie wiem natomiast jak się ma sprawa z Drizzt Saga, ale raczej powinno działać.

Mam nadzieję, że nie za późno na odpowiedź. Pozdrawiam.
_________________
Dni V - zwiastun (CoB)
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
battlegrim
Zed Nocear 
Uczeń Gonda
Laureat Konkursu Modderskiego


Wiek: 48
Posty: 1949
Podziękowania: 226/38
Skąd: gród Vratislavia
Wysłany: 2017-02-19, 17:15   

Jako odprysk prac nad konwersją TWM do BGEE, wykryłem kilka błędów w modzie, niekiedy dość istotne. Dlatego zamieszczam "stunningowaną" wersję do BG1:

TWMdemo v3.51

Poprawki od wersji 3.5:

1/ poprawka kodu @8 COMPILE ~TWM_Pack/ 08ar1010/ z!skelwa.BCS~ >>> COMPILE ~TWM_Pack/ 08ar1010/ z!skelwa.BAF~ w TP2
2/ @16, @22 usprawnienia aktywacji PID Tsuki i Astokatae
3/ @16, @56 minimalizacja wystąpienia słowa "ERROR" w kodzie TP2 (ważne przy wyszukiwaniu raportów błędów)
4/ @22 Flind w przemianach Rha'She nie ma sensownej broni magicznej >> HALB02(Halabarda+1)
5/ @11 Kivan ma nóż myśliwski w slocie podręcznych przedmiotów - teraz w plecaku
6/ @11 Poprawka niezidentyfikowanego opisu młota rzucanego z żelaza morgul
7/ @65 płaszcz i mikstura do NtotSC także jako samodzielny komponent
8/ @22 RAKSH3.ITM mieczem półtoraręcznym (niedoreprezentowane w BG1)
9/ @22 dodane nazwy i opisy w niezidentyfikowanych przedmiotach z @22 R&A
10/ @16 ładniejsza ikona solarnego ostrza Tsuki - teraz jest wariantem kolorystycznym księżycowego ostrza Xana
11/ @10 oppcode ograniczenia zaklęć przerzucone Z czarów pieśni do harf (chodzenie nie daje teraz możliwości rzucania zaklęć w czasie śpiewania pieśni) + skopiowanie odporności rasowych z BGEE do pieśni BARD07
12/ @06 usunięcie śpiącej postaci z piętra ZN0802.ARE, nie pasuje do wydarzeń spotkania
13/ poprawki przedmiotów w BG1 przy okazji przeróbki DESC do EE:
_____1 @08 Z!KOSS.ITM ~Krew Kossutha~ zmiana wagi w ITM z 0 na 1 jak dla najlżejszych amuletów.
_____6 @11 Z!NKNIF4 ~skalpel~ obrażenia z 1K3 na 1K2+1
_____7 @11 Z!NPUNC1-Z!NPUNC4 sztylety naręczne bronią jednoręczną
_____8 @13 Z!AQARML wymagana siła 8>0; Z!AQSHLD wymagana siła 0>8
_____9 @65 Z!POTN01 ~mikstura uspokojenia~ waga 0>1
14/ @06 zmiana komunikatu #20649 PL ~Drzwi tego domu są przegniłe. Wygląda na to, że nikt nie mieszka tu już od lat.~ EN ~The door to this house is rotting off its hinges. You assume the house has been abandoned for years.~
______na @60004 PL ~Drzwi tego domu są przegniłe. Chyba jednak ktoś tu mieszka mimo wszystko.~ EN ~The door to this house is rotting off its hinges. However, somebody lives here indeed.~
15/ Dopasowanie przeoczonych ikon 9. przedmiotów w extended header do ich wyglądu w ekwipunku
16/ @18 Serce Mroku - istotne poprawki:
_____1] Xovvarth na zewnątrz przy spadku HP<80% teleportuje się odzyskując zdrowie i przywołując ekipę wsparcia bez końca - błąd w skrypcie Xovvartha
_____2] nawet jeśli obrabiamy skrzynkę, gdy Xovvarth na zewnątrz i tak komentuje, choć nie widział - błąd w skrypcie/ dialogu Xovvartha
17/ Uzupełnienie opcode przedmiotów z niewrażliwością na truciznę i upicie o blokadę komunikatu i ikony zatrucia/upicia na portrecie
18/ @22 istotne poprawki w queście dla RhaShe: Shihab używa Magmowego Ioun, staje się wrogi i rzuca kulę ognia na koniec powitalnego dialogu (brak Enemy() powodowało, że Shihab pozostawał niewidzialny i nie atakował drużyny, co blokuje wątek gry - brak możliwości opuszczenia lokacji)
19/ @0 zmiana numerów wiewiórek, szczurów i kurczaków z 160-162 na 250-252 - zakres wolny w BGT/ WoBG/ BGEE + @89 zmiana numeru Squirrel na ID w skrypcie AI Kagaina.
20/ @0 dodanie STATE_REALLY_DEAD jako zbiorczy stan śmierci do STATES.IDS oraz zmiana STATE_DEAD na STATE_REALLY_DEAD we wszystkich skryptach i dialogach TWM.
21/ @57 drobne poprawki "permanent corpses" - nie kłóci się z komponentem BG1-UB
_________________
"There are also some elements of the game that are not «broken» but could do with a tweak to make them just a little better in some way."
Ostatnio zmieniony przez Zed Nocear 2017-08-21, 22:18, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Kiwi

Posty: 13
Podziękowano 1 razy
Wysłany: 2017-08-21, 12:40   

hej,
czy można prosić o update linków bo wywalają 404
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Zed Nocear
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group