Poprzedni temat «» Następny temat
Tales of the Deep Gardens - opinie, uwagi
Autor Wiadomość
Karanith 
Przyjaciel Klanu


Wiek: 28
Posty: 1177
Podziękowania: 38/15
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-08-23, 21:56   

Grałem z wersją 1.0 i przeszedłem, a oto co myślę:

Nie grałem z wieloma modami questowymi, ale ten oceniam bardzo wysoko. Tak jak pisali Vinci i Lava, starcza na jakąś godzinę zabawy. Walki są w sam raz, przeciwników nie załatwia się z obiema rękami związanymi na plecach, ale nie ma mowy o frustracji (he he, chyba że ktoś nie rozwiąże srebrnej zagadki, ale to raczej mało prawdopodobne). Ale nie o to w tym modzie chodzi, lecz o specyficzny klimat, na który składają się śliczne lokacje, dialogi i muzyka.

Nie liczyłem, ale wydaje mi się, że za całość można zgarnąć jakieś 200000 punktów doświadczenia - sporo, ale w sumie do przegięcia nie doszło.

Przedmioty - niektóre bym ulepszył, bo część tego, co ma do sprzedania kowal nie przyda się nawet we wczesnym etapie gry. Mam na myśli przede wszystkim broń. Reszta to fajne i nawet przydatne gadżety.

Mam jednak pewne zastrzeżenia - podczas ostatniego dialogu jest sporo tekstu mówionego i bodajże każda kwestia kończy się charakterystycznym, hm, kliknięciem. Nie dałoby się tego wyciąć (no, chyba że zrobiłeś to, Lavo, w jakiejś nowszej wersji). Poza tym - kolorowe "tatuaże". Fajny bajer, ale coś mi nie pasuje z szarym. Po jego wybraniu obnizyło mi się bazowe trako, ale dostałem za to... 5 bazowych ataków rundę! Mój woj/mag nawet z gołymi rękami miał tyle. Chyba nie powinno tak być?

PS. W readme przeczytałem, że Lava jest odpowiedzialny za udźwiękowienie postaci... za Silvertongue też? ;)
PS2. Przepraszam za chaotyczna formę posta, chyba trochę przysypiam.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Lava Del'Vortel 
Avatar Sune
Łasiczy Szperacz


Wiek: 29
Posty: 3093
Podziękowania: 212/70

Wysłany: 2009-08-25, 12:21   

Wszystkie udźwiękowiłem ja, nawet Silvertongue i dziecko. Dzięki za opinię.
Hmm... powinieneś dostać - do trako ale +0.5 ataku, nie +5..... Jest to conajmniej dziwne. Sprawdzę.
Śliczne lokacje? Oj, to nawet miłe :P
W każdym razie dzięki. Postaram się wszystko poprawiać itd.
BTW, od wersji 2.0 jest więcej poprawek. Szary tatuaż sprawdzę od razu, zaraz. Dzięki!

EDIT:
To błąd DLTCEPa bo wszystko jest idealnie ustawione, ale wartość zła jest dawana mimo, że teoretycznie dobrze ją ustawiłem, tak więc zmieniłem trochę sam tatuaż. Daje 1 atak na rundę ale zmniejsza trako i hp o 1... no i trzeba zapłacić 16 000 oczywiście :P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Almateria
[Usunięty]

Wysłany: 2009-08-25, 15:16   

Lava Del'Vortel napisał/a:
Daje 1 atak na rundę ale zmniejsza trako i hp o 1

D=;
Yay wady.
 
 
Lava Del'Vortel 
Avatar Sune
Łasiczy Szperacz


Wiek: 29
Posty: 3093
Podziękowania: 212/70

Wysłany: 2009-08-26, 07:46   

BTW, Karanith, w nowej wersji poprawiłem już to z szarym z takimi zasadami jak pisałem i umieściłem Cię w podziękowaniach.
Mogę nagrać podziękowania z głosem Silvertongue :D nie no żartuję :P tzn na temat nagrywania podziękowań, ale w readme jesteś :P

EDIT: Od takich rzeczy jest PW - tutaj to SPAM!, podobnie jak powyższy post - m
Ostatnio zmieniony przez morgan 2009-08-26, 18:31, w całości zmieniany 2 razy  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Gedeon
[Usunięty]

Wysłany: 2012-12-14, 13:56   Tales of the Deep Gardens - opinie

Nie znalazłem takiego tematu, więc zakładam. (Jest temat "Pytania i porady" - to chyba nie to samo. Jeśli się mylę, to przepraszam i proszę o przeniesienie posta).
Mod bardzo dobry, ma swój specyficzny klimat (co prawda bliższy raczej Tormentowi, niż BG, ale nie piszę tego jako przyganę). Ciekawy pomysł, ciekawe postacie, ciekawe przedmioty (choć muszę przyznać, że w praktyce żadnego z nich nie użyłem, prócz Róży). Na plus liczy się także to, że trzeba było troszkę pokombinować, a nie jedynie przebić się przez kolejne zastępy wrogów.
 
 
Lava Del'Vortel 
Avatar Sune
Łasiczy Szperacz


Wiek: 29
Posty: 3093
Podziękowania: 212/70

Wysłany: 2012-12-20, 23:55   

Oj, do Tormenta to trochę brakuję, ale dzięki za miłe słowa. W sumie to chyba najbardziej popularny i lubiany z CoI. Tak jakoś wyszło. Planuję jeszcze jeden bardziej rozbudowany quest (z tymczasowym NPC i nowymi lokacjami - pod tym względem nawet więcej area będzie niż w TotDG czy Innershade) i jeszcze jedną, chociaż troszkę questową postać do drużyny.

EDIT:
Swoją drogą jest temat. Niech ktoś połaczy z tym tematem:
http://athkatla.cob-bg.pl/viewtopic.php?t=4127
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Marchin

Posty: 46
Podziękowania: 2/11
Wysłany: 2013-01-08, 01:38   

Właśnie wygrałem tego moda. Był fajny. :wink: Poziom trudności walk mi odpowiadał.
Trochę się męczyłem z żółtym kolorem, ale w końcu pokonałem.
Fabuła dość intrygująca i pomysłowa. Sam bym lepszej nie wymyślił. :mrgreen:

Kilka uwag:
1) Za dużo wielokropków! Rozumiem, że taki był zamysł, ale czyta się to kulawo i spokojnie można by usunąć połowę z nich bez szkody na efekcie.
2) Ikonki zejść do ogrodów powinny, moim zdaniem, pojawiać się przy najechaniu na dziurę na całej jej powierzchni, a nie tylko na linach.
3) Nie wiem czy to moja nieporadność, ale sporo się naszukałem kolesia w żółtym.
4) Ten cały "kowal" mi tam pasował jak pięść do nosa. Zaklęcia i te różnorakie przedmioty bardzo spoko, ale on tam trochę na siłę jest wciśnięty, jak na moje oko. :wink:
5) Odrobinkę zbyt liniowy, ale irytujące to było tylko w jednym momencie:
Gwałtowny dotyk pyta się czy idę z nią do jej namiotu, a ja nie mogę odmówić. Troszkę przesada.
6) No i na koniec jeszcze pierdółka, ale by cieszyła: szkoda że przedmioty nie mają swoich unikatowych ikonek, no ale tak jak pisałem to już na 5 z plusem.

Generalnie bardzo udany mod. Ciesze się, że niedługo wyruszam do Innershade. :razz:
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Saurok 
Uczeń Czerwonego Smoka

Posty: 1
Wysłany: 2013-09-25, 06:57   

Nie będę się rozpisywał jak przedmówcy.
Bardzo klimatyczne. Świetna robota. Dziękuje bardzo :)
LaAudio mod jest również twoim produktem, co by nie pisać oddzielnego równie krótkiego posta. Dzięki.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Lava Del'Vortel 
Avatar Sune
Łasiczy Szperacz


Wiek: 29
Posty: 3093
Podziękowania: 212/70

Wysłany: 2013-09-27, 10:32   

Dzięki za obydwie opinię. Z chęcią zawsze wysłucham co się podobało, a co nie. Jeszcze wydam co najmniej 2 dodatki zanim odejdę na emeryturę, ale wymaga to ode mnie już więcej pracy z powodów jak pisanie pracy magisterskiej oraz po prostu praca. Ale bądźmy dobrej myśli.

Co do poprzedniego postu - styl się zmienia, wielokropki były jako tako dopuszczalne w Głębokich Ogrodach (chociaż liczbę można było zmniejszyć w paru przypadkach) bo jest to quasi-realny świat ogrodów, świat zarówno mistyczny jak i w pewnym sensie nieporadny. Jak szklana kula ze śniegiem.

Mam nadzieję, że jeszcze uda mi się wydać jakiś dodatek, który zaskoczy graczy.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Tuldor88 
Uczeń Gonda
Dziki kurczak zagłady


Wiek: 30
Posty: 1740
Podziękowania: 129/135
Wysłany: 2014-02-16, 16:09   

Miałem o tym wspomnieć ale nie było kiedy:
- Użycie zdolności jaką otrzymujemy po opuszczeniu ogrodów (wygląda jak migoczące barwy i leczy ludzi w drużynie) jest chyba przez system traktowana jako atak: Jesli ktoś nosi katanę od "Kwasowego Kensai" to leczący obrywa, podobnie ma to miejsce z tarczami żywiołów czerwoną i błękitną, jak z innymi nie wiem [ grałem przy wyłączonym AI, muszę sprawdzic czy postaci nie zaczynają swojaka okładać]
_________________
Heinrich Heine napisał/a:
Sen jest dobrą rzeczą, śmierć jeszcze lepszą, ale najlepiej byłoby wcale się nie narodzić.
Alvarez o modowaniu napisał/a:
Może przytoczę twierdzenie Liberty'ego, które jakoś tak idzie: planujesz jakiś projekt, wyznacz sobie termin, pomnóż potrzebny czas przez 2 a i tak nie zdążysz.

Wybrane fragmenty banterów:
Edwin napisał/a:
-Phi! Porównywać mnie do jakiegoś podrzędnego nekromanty! (Stanowczo na zbyt wiele sobie pozwala, muszę pokazać mu gdzie jego miejsce.) Prawdopodobnie przemawia przez ciebie zwykła zazdrość. Wy, maluczcy macie tendencje do zawiści wobec tych, którzy was przerastają. Ja zaś czynię to nie tylko talentem ale i wzrostem, karzełku.
-*Posłał Edwinowi szeroki uśmiech przemawiając serdecznym tonem* Jeszcze raz nazwiesz mnie „karzełkiem” a utnę ci na dole coś niezwykle małego, co może jednak mimo wszystko być ci drogie. Gdy zaś chodzi o te dyrdymały o talencie... znów przypominasz mojego żałosnego, byłego towarzysza...
Minsc napisał/a:
-Niebywałe, że ten chomik jeszcze oddycha. Znajdując się nieco bliżej ciebie wielkoludzie na pewno zaniechałbym tej czynności, powiedz, uważasz że pranie onuc urąga twej męskości, czy po prostu lubisz informować wrogów zapaszkiem o tym, iż się do nich zbliżasz?
-Boo być może jest niewielki Montaronie, ale jest też o wiele silniejszy niż się zdaje. A to, co czujesz to zapach prawdziwego mężczyzny, który przykryje każdy odór zła, na jaki trafi, co nie, Boo?.
Viconia napisał/a:
-Mmm... wciąż robisz wrażenie Viconio, moja ty hebanoskóra kusicielko. Zdajesz sobie sprawę jak działasz na otoczenie, prawda?
-Oczywiście samcze, dzięki temu jalukul, mężczyźni tacy jak ty – myślący kroczem zamiast głową – stają się łatwiejsi w kontrolowaniu

-cała prawda o Imoen :P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
porfirion 
Czciciel Azutha
osiełek


Posty: 703
Podziękowania: 127/87
Skąd: Zielona Gęś
Wysłany: 2015-08-24, 12:41   

Odkopię temat.

W zasadzie jeszcze jestem w trakcie tego moda, dopiero dotarłem do Ogrodów i rozmawiałem ze Starszym - ale już mi się cały styl podoba :smile: Piękne lokacje, nowa muzyka - bardzo miło. Może co do głosów postaci miałem na początku małe zastrzeżenia (nie wiem, czy to kwestia nie najlepszego - jak przypuszczam - mikrofonu, jakim nagrywałeś, czy po prostu tego, że o ile Twój głos do Tsukiego na przykład mi pasował, tak do tych postaci jakoś nie bardzo), ale i tu powoli się przyzwyczajam :wink: no, chociaż jako narrator to jednak by się Fronczewski przydał :razz:

Ale już parę uwag mi się nasunęło (gram w wersję 10.1, czyli chyba najnowszą):

Pierwsza to małe przeoczenie - nie został nagrany polski głos dla dźwięku DGGui.ogg


A poza tym jest trochę błędów z niektórymi nowymi czarami:
- zwoje czarów 1, 2 i 3 poziomu czyli Czerwony szpikulec, Fioletowy owoc i Miażdżący błękit mają ustawione używanie tylko przez barda, żaden mag użyć ich nie może - nie wiem, czy to błąd, czy też brak zaznaczenia tego w opisie czaru (jak np. jest to wspomniane w Bursztynowej czerwieni), inna sprawa, że i tak mój mag mógł wpisać czar do księgi i po zapamiętaniu rzucać;
- czar Bursztynowa czerwień, tu są aż trzy błędy:
a) choć w opisie stoi, że mogą używać tylko bardowie, to podobnie jak z wyżej wymienionymi mag mógł nauczyć się czaru ze zwoju i po zapamiętaniu rzucać;
b) w opisie jest błąd: napisane "poziom 9", a czar jest poziomu pierwszego (ale to błąd tłumaczenia, w angielskim jest "level 1")
c) efekt czaru jest zupełnie inny od opisanego: otóż dodaje rzucającemu nie +1 do siły na 45s, ale +2 do siły na 60s, zadaje obrażenia wszystkim z drużyny, łącznie z magiem (jak patrzyłem w NI, to w Target type chyba nie ma opcji zadawania obrażeń samej drużynie z pominięciem rzucającego), a - co najważniejsze - rzucającemu nie leczy 12 PŻ, ale dodaje NA STAŁE 12 PŻ do maksymalnej ich liczby, przez co czar jest strasznie przegięty (na dodatek te maksymalne punkty się kumulują! w ten sposób można zostać niemal bogiem, po co komu Tron Bhaala :razz: ).

(zaznaczę, że na razie nie sprawdzałem ani w grze, ani w NI dokładnych efektów pozostałych nowych czarów, więc nie wiem, czy wśród nich też nie trafił się jakiś błąd)

- i jeszcze taki drobiazg: zwoje pozostałych nowych czarów mogą być używane przez wszystkich magów - owszem, to magia kolorów, więc inna od znanej w Faerunie, ale skoro są takie "Nekromancja Kolorów", "Inwokacja Kolorów" itp., to czy nie powinny one być zakazane dla odpowiednich magów-specjalistów?
_________________
If you want something done, do it yourself! - Jean-Baptiste Emanuel Zorg, Piąty element


Więcej dowiesz się o człowieku po godzinie gry, niż po roku rozmowy - Platon, Zeus: Pan Olimpu


We internecie...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
porfirion 
Czciciel Azutha
osiełek


Posty: 703
Podziękowania: 127/87
Skąd: Zielona Gęś
Wysłany: 2015-08-25, 12:52   

Wiem, że teraz masz wiele innych ważniejszych spraw na głowie, więc pewnie nieprędko weźmiesz się do sprawdzania/poprawiania różnych rzeczy w tym czy innych swoich modach, ale od razu tu wrzucę to, co jeszcze znalazłem.

Jeszcze parę uwag do przedmiotów:

Czerwona mikstura - wszystkie bonusy zgodnie z opisem, ale nie wprowadza żadnego berserku (w NI też nie widzę nic takiego wśród efektów).

Talia kart - wbrew opisowi nie dodaje +1 ale +2 do KP, nie dodaje też +1 do TraK0, tylko +2 do szczęścia (tak przynajmniej głosi NI i z KP się zgadza w samej grze, nie wiem, czy da się jakoś doświadczalnie sprawdzić szczęście; inna sprawa, że przy dodatkowych atakach na rundę, gdzie - zgodnie z opisem - daje w grze dodatkowe 1/2, NI podaje "Value: 6" - i nie wiem sam, jak to rozumieć, czyżby NI coś źle interpretował?).

Złoty flet - nie mam co prawda barda w drużynie, by sprawdzić to doświadczalnie, ale wśród efektów jest odnośnik do nieistniejącego pliku SPWI413A.spl, więc obawiam się, że kula Otiluke'a może nie działać poprawnie (czar Otiluke'a to SPWI413.spl), przez co bard zamiast chroniony stanie się po unieruchomieniu łatwym celem.

Kij Srebra i Złota - dodaje nie wspomniane w opisie dodatkowe 1.5 ataku na rundę (znów nie rozumiem NI, który wyświetla "Value: 7") - swoją drogą identyczny efekt jest w poprzednim, patrząc po nazwach plików .itm, przedmiocie - Szarej włóczni, więc czy to przypadkiem nie zostało skopiowane i przez przeoczenie nie usunięte? Czy jednak kij też miał dawać dodatkowy atak?

Zbroja płytowa z zielonej kory - nie mam pewności, ale skoro ma dawać odporność na trucizny i choroby, to prócz efektów Cure disease i Cure poison nie powinna mieć też efektów Immunity to effect - poison oraz disease? (tak ma identycznie pod tym względem działająca - przynajmniej według opisu - Bursztynowa róża) Dodatkowo, ale to tak na zupełnym marginesie pewna nieścisłość: zbroja ma ustawione wyświetlanie przy portrecie ikonki Ochrony przed trucizną, a róża już nie.


Z innej beczki: za Srebrnego dostałem dwa razy po 19 tys. - a dokładnie po zbiciu PŻ Charname'a dostałem 19, potem Srebrny padł i potem dodało mi kolejne 19. Nie wiem, czy tak powinno być, czy też po prostu jakiś skrypt nie zaskoczył (albo raczej zaskoczył dwa razy :razz: )


No i po ukończeniu moda muszę potwierdzić, że naprawdę mi się podobał, mam nadzieję, że pozostałe z serii CoI będą równie dobre :smile: (a pewnie lada chwila się o tym przekonam)
_________________
If you want something done, do it yourself! - Jean-Baptiste Emanuel Zorg, Piąty element


Więcej dowiesz się o człowieku po godzinie gry, niż po roku rozmowy - Platon, Zeus: Pan Olimpu


We internecie...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Tuldor88 
Uczeń Gonda
Dziki kurczak zagłady


Wiek: 30
Posty: 1740
Podziękowania: 129/135
Wysłany: 2015-08-25, 15:18   

porfirion napisał/a:
przy dodatkowych atakach na rundę, gdzie - zgodnie z opisem - daje w grze dodatkowe 1/2, NI podaje "Value: 6" - i nie wiem sam, jak to rozumieć, czyżby NI coś źle interpretował?).
porfirion napisał/a:
Kij Srebra i Złota - dodaje nie wspomniane w opisie dodatkowe 1.5 ataku na rundę (znów nie rozumiem NI, który wyświetla "Value: 7")
Jest ok - sprawdź w CEPie a nie w badziewowatym NI (Kathos się wkurzy ^^) to i z opisu będzie jasno wynikać, że wartości <1,5> odpowiadają ilości dodatkowych ataków, a te z zakresu <6,10> za kolejno 0.5 , 1.5 , 2.5 , 3.5 i 4.5


By nie było całkowitego OT - wypowiedź porfiriona o walce ze Srebrnym o czymś mi przypomniała - proponuję Lavo dodać jakąś opcję w Ogrodach by można było inaczej ubić tego golema niźli tylko sprowadzeniem charname na skraj śmierci:
O ile z teamem jest to wykonalne i stanowi ciekawe urozmaicenie gry o tyle samotny nie-czarujący charname (a czasami ludzie grają solo!) doświadcza w tym momencie efektu "wtf" i kończy grę nie mogąc uciec z krainy... oczywiście w teorii możemy dać się bić innym wrogim istotom (np temu impowi) ale to też od np tego czy wcześniej go nie ubiliśmy...
_________________
Heinrich Heine napisał/a:
Sen jest dobrą rzeczą, śmierć jeszcze lepszą, ale najlepiej byłoby wcale się nie narodzić.
Alvarez o modowaniu napisał/a:
Może przytoczę twierdzenie Liberty'ego, które jakoś tak idzie: planujesz jakiś projekt, wyznacz sobie termin, pomnóż potrzebny czas przez 2 a i tak nie zdążysz.

Wybrane fragmenty banterów:
Edwin napisał/a:
-Phi! Porównywać mnie do jakiegoś podrzędnego nekromanty! (Stanowczo na zbyt wiele sobie pozwala, muszę pokazać mu gdzie jego miejsce.) Prawdopodobnie przemawia przez ciebie zwykła zazdrość. Wy, maluczcy macie tendencje do zawiści wobec tych, którzy was przerastają. Ja zaś czynię to nie tylko talentem ale i wzrostem, karzełku.
-*Posłał Edwinowi szeroki uśmiech przemawiając serdecznym tonem* Jeszcze raz nazwiesz mnie „karzełkiem” a utnę ci na dole coś niezwykle małego, co może jednak mimo wszystko być ci drogie. Gdy zaś chodzi o te dyrdymały o talencie... znów przypominasz mojego żałosnego, byłego towarzysza...
Minsc napisał/a:
-Niebywałe, że ten chomik jeszcze oddycha. Znajdując się nieco bliżej ciebie wielkoludzie na pewno zaniechałbym tej czynności, powiedz, uważasz że pranie onuc urąga twej męskości, czy po prostu lubisz informować wrogów zapaszkiem o tym, iż się do nich zbliżasz?
-Boo być może jest niewielki Montaronie, ale jest też o wiele silniejszy niż się zdaje. A to, co czujesz to zapach prawdziwego mężczyzny, który przykryje każdy odór zła, na jaki trafi, co nie, Boo?.
Viconia napisał/a:
-Mmm... wciąż robisz wrażenie Viconio, moja ty hebanoskóra kusicielko. Zdajesz sobie sprawę jak działasz na otoczenie, prawda?
-Oczywiście samcze, dzięki temu jalukul, mężczyźni tacy jak ty – myślący kroczem zamiast głową – stają się łatwiejsi w kontrolowaniu

-cała prawda o Imoen :P
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
K4thos 
Uczeń Gonda


Wiek: 31
Posty: 354
Podziękowania: 61/39
Wysłany: 2015-08-26, 09:54   

Cytat:
Kij Srebra i Złota - dodaje nie wspomniane w opisie dodatkowe 1.5 ataku na rundę (znów nie rozumiem NI, który wyświetla "Value: 7")

http://gemrb.org/iesdp/opcodes/bg2tob.htm
_________________
"Podwładny winien przed obliczem przełożonego mieć wygląd lichy i durnowaty tak, aby swoim pojmowaniem istoty rzeczy przełożonego nie peszyć"
Ukaz Cara Rosji Piotra I z 9 grudnia 1708 roku.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
porfirion 
Czciciel Azutha
osiełek


Posty: 703
Podziękowania: 127/87
Skąd: Zielona Gęś
Wysłany: 2015-08-26, 12:05   

@Tuldor i K4thos - dzięki za wyjaśnienie z tymi wartościami dodatkowych ataków :)

Tuldor88 napisał/a:
dodać jakąś opcję w Ogrodach by można było inaczej ubić tego golema niźli tylko sprowadzeniem charname na skraj śmierci

Może grałeś w jakąś starszą wersję moda, bo z tego, co sprawdzałem (ale tylko w plikach, nie doświadczalnie), taka opcja jest - wystarczy na Srebrnego rzucić jeden z nowych czarów dostępnych u kupca (nie pamiętam dokładnej nazwy, ale na pewno Srebrne coś-tam :wink: ). Inna sprawa, że to sposób tylko dla maga/barda, więc wszystkie woje/kapłany/ złodzieje bez UDP mogą i tak Srebrnemu skoczyć.
ALE: nie pamiętam też dokładnie, ale wydawało mi się, że w skrypcie Srebrnego było ustawione, że jeśli nie ma już postaci Player2-6, to zaczyna mimo wszystko tłuc Playera1 (chyba że coś mi się pomyliło) - jeśli tak jest, to Srebrny przy grze solo mógłby sam siebie w ten sposób pokonać (o ile dobrze wymierzy i zbije Charname'owi akurat poniże 10 PŻ, ale go nie zabije :razz: ).
_________________
If you want something done, do it yourself! - Jean-Baptiste Emanuel Zorg, Piąty element


Więcej dowiesz się o człowieku po godzinie gry, niż po roku rozmowy - Platon, Zeus: Pan Olimpu


We internecie...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group