Poprzedni temat «» Następny temat
Tales of the Deep Gardens - pytania i porady
Autor Wiadomość
kol 
Fantazmaty i miazmaty


Wiek: 28
Posty: 2434
Podziękowania: 60/46
Skąd: Preußen
Wysłany: 2009-08-03, 15:38   Tales of the Deep Gardens - pytania i porady

Tales of the Deep Gardens - nowy mod do BG2, warto by dowiedzieć się o nim czegoś więcej, zwłaszcza że jeden z twórców udziela się na naszym forum ;)
_________________
xui̯-ø
Ostatnio zmieniony przez morgan 2009-08-03, 19:57, w całości zmieniany 2 razy  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Lava Del'Vortel 
Avatar Sune
Właściciel teatru "Płonący Wrzos"


Wiek: 27
Posty: 2878
Podziękowania: 157/47
Wysłany: 2009-08-03, 19:00   

Opowieści z Głebokich Ogrodów to mod dodający zadanie opierające się na poznaniu nowego świata głęboko pod Faerunem czy Podmrokiem. Jest to świat, który tworzą Kolory - żyjące esencje. Świat ten zdaje się niezwykle oniryczny i w pewien sposób magiczny... Zakapturzony lud ogrodów zwraca się do nas "Śniący", lecz pojawia się też pytanie: czemu?
Ogrody wprowadzają nowe lokacje, mniejsze zadania, coś co można nazwać kompanem rozmów z poza drużyny, przedmioty, przedmioty oraz zaklęcia (bamy opisów przedmiotów oraz ikon zaklęć zostały wykonane dłonią naszej koleżanki Kirary). Towarzyszy temu muzyka autorstwa Lunatic Soul (Mariusza Dudy), portrety głównie wykonane przez MichaelO.
Mod znajduje się w wersji angielskiej na Spellhold Studios.

Postanowiłem napisać modować teraz po angielsku. Może większość tego nie zrozumie, ale bardziej mnie to cieszy bo jest praktyką angielskiego (a że teraz studiuję wczesną edukację z angielskim to takie szlifowanie języka się przyda). Niektórzy wiedzą, że od dawna się takimi rzeczami zajmuje, ale nie wierzyłem, że to może się udać. Pierwszy mój NPC, przed Skie, był po angielsku, ale nie wierzyłem, że może mod pisany przez nastolatka osiągnąć taki poziom językowy żeby być hostowany. Widać, że jest to do osiągnięcia, jest po prostu potrzebna pomoc kilku innych osób.
Z polskich projektów będę ulepszał istniejące, bo czasami się zdarza tak, że od angielskiego trzeba odpocząć. Skie po prawie 2 latach jednak doczekała się romansu... małego, ale chyba nie tak beznadziejnego... to raczej mod stawiający na poczucie humoru a nie wielkie filozofie. Jak zostanie przetłumaczony Tiax czy inny NPC z BG1, to napiszę od razu np Lava's Tiax Audio czy Lava's Ajantis Audio (no ale to pewnie nie będzie za prędko bo textu to tam dużo jest...) No albo Kivan... W każdym razie cały czas tu jestem.
Jeżeli ktoś pokusi się na pomoc w postaci tłumaczenia TotDG, nagram audio po polsku.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
kol 
Fantazmaty i miazmaty


Wiek: 28
Posty: 2434
Podziękowania: 60/46
Skąd: Preußen
Wysłany: 2009-08-04, 14:53   

Jaki jest szacowany czas na przejście moda?
Mod pierwszy z serii, a więc będą następne. Czy można wiedzieć, na ile odcinków seria jest planowana i kiedy najbliższa premiera?
_________________
xui̯-ø
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Almateria
[Usunięty]

Wysłany: 2009-08-04, 17:51   

Czy ta wersja jest lepiej spakowana niż beta? ^^
 
 
Lava Del'Vortel 
Avatar Sune
Właściciel teatru "Płonący Wrzos"


Wiek: 27
Posty: 2878
Podziękowania: 157/47
Wysłany: 2009-08-04, 18:59   

Alma, ta wersja jest wiele się różniąca niż beta, aczkolwiek specjalnie się zastanawiałem czy specjalnie nie spakować jak dawniej jako prezent dla Ciebie.

Kol, w sumie sam nie wiem ile będzie. To seria modów, ale nie jakoś połączone bardzo. Chodzi o to że np w innym projekcie może mieć wpływ to co się zrobiło w ogrodach, czy wspomniane mogą zostać przygody z ogrodów, posiadanie przedmiotu z TotDG może uaktywnić pewną rozmowę... o takie coś chodzi... no może trochę podobne też nazewnictwo czy tematyka, ale to też niekoniecznie. Takie małe połączenia chce zrobić.

Przejście moda za pierwszym razem... trudno mi powiedzieć, bo sam wiem co gdzie jest i jak przechodzę to jest to z 20-25 min średnim teamem, ale ja też nie jestem człekiem który się spieszy jakoś, ma same czołgi w teamie... za pierwszym razem może z godzinę... możecie zapytać Vinciego bo on przechodził.

Planuję (ale to na SHS nawet nie wiedzą jeszcze, no może poza K'aeloree bo z nim dużo gadam) tak z conajmniej 4 mody, z czego jeden NPC to kobieta z romansem. Drugie na pewno to Innershade - nowa mała wioska do odwiedzenia w Faerunie. Brakuje mi lokacji do odwiedzenia w trakcie gry więc zdecydowałem, że nowa mała i ciekawa wioska się przyda. W wiosce jakieś małe zadanka, nowe 2 sklepy i możliwość nauczenia barda pieśni specjalnej... to wszystko jeszcze oczywiście może się zmienić.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
kol 
Fantazmaty i miazmaty


Wiek: 28
Posty: 2434
Podziękowania: 60/46
Skąd: Preußen
Wysłany: 2009-08-04, 19:06   

Lava Del'Vortel napisał/a:
to wszystko jeszcze oczywiście może się zmienić.


Tak więc proponuję, by
Lava Del'Vortel napisał/a:
jeden NPC to kobieta z romansem.


to zmienić. Wszyscy mają hopla na punkcie tych romansów, ale nie wiem, po jaką cholerę one komu? Wolę już jakieś opisy mocno erotyczne, niż gadkę szmatkę w stylu: <CHARNAME>, kochasz mnie? Wg mnie starczy tych romansów, a więcej questów ;)
To taka moja subiektywna opinia.

A w moda zagram przy najbliższej instalce BG.

PS. Co do pieśni barda, zmieniłbym też od razy fechmistrzowi umiejętności bojowe, by mógł dać dwie gwiazdki w broń, w końcu fechmistrz. :P
_________________
xui̯-ø
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Lava Del'Vortel 
Avatar Sune
Właściciel teatru "Płonący Wrzos"


Wiek: 27
Posty: 2878
Podziękowania: 157/47
Wysłany: 2009-08-04, 19:13   

Ja nie gram, jeżeli nie ma jakiegoś romansu który mnie zachęci. Nie możliwe jest bym grał bez romansu i dla mnie to dość ważne, poza tym to będzie trochę inna postać niż zwyczajny człowiek czy elf... nie będzie to też żaden illithid (chociaż takiego też napisałem, ale będę musiał trochę przekodować go) ani nie wiadomo jaki stwór. Kobieta subtelna, ale wie też czego chce, rozmowna ale jak powiesz jej spadaj to nie powie "och nie, zabije się bo moja miłość mnie zgubiła"... Coś bardziej artystycznego to będzie. Kiedyś pisałem Lavender, odbicie lustrzane które stało się człowiekiem, ale projekt straciłem jak laptop zmarł... no ale możecie uznać to za podpowiedź.
Co do barda to zdobycie umiejętności będzie nagrodą za wykonanie zadania, nie zmiany istniejących spraw. Nie robię tweaków, wybacz. Myślałem, ale po tym jak kiedyś zrobiłem moda, który potrafi sprawić, że BG się nie włączy to mam taki uraz na bani do zmian istniejących zasad itp. Na szczęście takie mody to ja dawno temu robiłem :P każdy jakoś zaczyna... :P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Vinci
Wódz


Posty: 2445
Podziękowania: 221/49
Wysłany: 2009-08-04, 19:13   

kol napisał/a:
to zmienić. Wszyscy mają hopla na punkcie tych romansów, ale nie wiem, po jaką cholerę one komu? Wolę już jakieś opisy mocno erotyczne, niż gadkę szmatkę w stylu: <CHARNAME>, kochasz mnie? Wg mnie starczy tych romansów, a więcej questów ;)


Zagrałbyś, zamiast pochopnie osądzać. To jest coś nieco innego. Zagraj.

Lava Del'Vortel napisał/a:
możecie zapytać Vinciego bo on przechodził.


Nawet dwa razy, ale wiesz, że miałem bugi, to były testy i momentami trochę mi zeszło, więc ciężko ocenić, ale ja bym dał tą godzinkę gry. Szczególnie jak dorobiłeś parę rzeczy, które Ci sugerowałem.

kol napisał/a:
PS. Co do pieśni barda, zmieniłbym też od razy fechmistrzowi umiejętności bojowe, by mógł dać dwie gwiazdki w broń, w końcu fechmistrz. :P


Nie wiem, czy to dobry pomysł żeby dodawać do moda questowego jakieś tweaki. To temat na inną historię ImHO.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Lava Del'Vortel 
Avatar Sune
Właściciel teatru "Płonący Wrzos"


Wiek: 27
Posty: 2878
Podziękowania: 157/47
Wysłany: 2009-08-04, 19:16   

Vinci napisał/a:
Nawet dwa razy, ale wiesz, że miałem bugi, to były testy i momentami trochę mi zeszło, więc ciężko ocenić, ale ja bym dał tą godzinkę gry. Szczególnie jak dorobiłeś parę rzeczy, które Ci sugerowałem.

Dodałem małe zadanie z odszukaniem pewnej roślinki, ale to male, 2-3 mniejsze spotkania, częstszą muzykę, "Związanie z Barwą" (to tajemnica co to jest, ale dość droga... 16 000?)... no i język został sprawdzony.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
kol 
Fantazmaty i miazmaty


Wiek: 28
Posty: 2434
Podziękowania: 60/46
Skąd: Preußen
Wysłany: 2009-08-04, 19:16   

Vinci napisał/a:
Zagrałbyś, zamiast pochopnie osądzać. To jest coś nieco innego. Zagraj.

Nie pisze o tej modyfikacji, tylko o trendzie. Po takiej Branwen z NPC Project czlowiek traci wiarę w jakiekolwiek romanse.

Vinci napisał/a:
Nie wiem, czy to dobry pomysł żeby dodawać do moda questowego jakieś tweaki. To temat na inną historię ImHO.
Jeden wrzucić opcjonalnie, chyba by nie zaszkodził.
_________________
xui̯-ø
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Lava Del'Vortel 
Avatar Sune
Właściciel teatru "Płonący Wrzos"


Wiek: 27
Posty: 2878
Podziękowania: 157/47
Wysłany: 2009-08-04, 19:20   

jest podział pewien... są mody NPC, quest mody, tweak mody itd a robienie czegoś co jest pomiędzy wszystkimi to nie jest dobry pomysł. Jak wydaje quest to quest a nie quest z tweekami i kitami najlepiej jeszcze...
Zagraj w dobry romans jak Saerileth, Fade... te 2 to moje ulubione chyba.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
kol 
Fantazmaty i miazmaty


Wiek: 28
Posty: 2434
Podziękowania: 60/46
Skąd: Preußen
Wysłany: 2009-08-04, 19:25   

Czyli rozumiem że ta NPC będzie osobnym modem?

A co do granic - te są płynne. Przecież w modach npc mamy questy, a więc to już quest moda czy jeszcze npc mod?
_________________
xui̯-ø
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Lava Del'Vortel 
Avatar Sune
Właściciel teatru "Płonący Wrzos"


Wiek: 27
Posty: 2878
Podziękowania: 157/47
Wysłany: 2009-08-04, 19:34   

ale quest dotyczy wtedy tego NPC.
Wszystkie mody z Colours of Infinity będą osobnymi projektami. Jak zostaną skończone wszystkie to będzie opcja instalacji jako jednego dużego moda, aczkolwiek nie wiem czy uda mi się wszystko skończyć, no ale się postaram.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Nero 
Vanguard


Wiek: 28
Posty: 494
Podziękowania: 16/16
Skąd: Trzciel/Poznań
Wysłany: 2009-08-21, 14:48   

Dobra ludziska... Z Lavą sobie pogawędkę ucięliśmy na SB:

Lava na SB zapytany, czy mod z BGT pójdzie napisał/a:
z BGT nigdy nie grałem i nie zamierzam i pod tym względem nie było testowane. Jeżeli w BG2 pliki area sa te same (ze np dzielnica rzadowa to dalej AR1000 a nie np AR#100 w sensie ze nazwy plikow te same) to powinno chyba dzialac.... no ale glowy nie dam w tym wypadku


Wie ktoś, jak to jest?
_________________
Turian Councilor: Ah yes, Reapers. We have dissmised that claim.

Some time later

TC: Shepard! The Reapers are attacking!
Shepard: <trollface> Ah yes, Reapers...

Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
L`f 
Wielki Wódz Klanu


Wiek: 25
Posty: 1389
Podziękowania: 286/154
Wysłany: 2009-08-21, 15:12   

Z tego, co mojej osobie wiadomo, BGT nie zmienia nazw obszarów (ani innych plików) z BG2, tylko tych z BG1. Czyli instaluj sobie Ogródki na BGT, wysypać się nie powinno. ;>
_________________
AshfncaeicaliuheangfkacgakfgegcalgfcalhfcamhlhKi~.!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group