Poprzedni temat «» Następny temat
Dark Horizons - opinie, uwagi
Autor Wiadomość
kol 
Przyjaciel Klanu
Fantazmaty i miazmaty


Wiek: 29
Posty: 2380
Podziękowania: 60/46
Skąd: Preußen
Wysłany: 2009-07-01, 18:47   Dark Horizons - opinie, uwagi

Wyszedł nowy mod do BG - Dark Horizons, strona: http://www.section-one.net/

Czy ktoś w niego grał? Jakieś opinie, spostrzeżenia?
_________________
xui̯-ø
Ostatnio zmieniony przez morgan 2009-08-03, 18:07, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Alvarez 
Dziecię Bhaala

Posty: 1949
Podziękowania: 253/73
Wysłany: 2009-07-01, 20:07   

Ja gram i powiem tyle, że trzeba uważać bo ci itemowi partacze- Chosen of Mystra jak zwykle wszystko spieprzyli. Przedmioty byłyby mocne w warunkach Cieni Amn, a co tu mówić o BG1. Dodaje kilka ciekawych rzeczy, np. dwa kolejne poziomy podziemi akademii ulcastera, parę zadań, spotkań, ale ogólnie dziwne jest więcej przedmiotów niż warstwy fabularnej (naprawdę ciężkie, ale obfitują w skarby). Mod zawiera w sobie BG1 adventure i CoM store. Dla zainteresowanych: nie instalujemy komponentu harder enemies- wszystkie imiona postaci mogą zamienić się w opisy przedmiotów, ja tak miałem, po instalacji ci których spotykamy później mają już poprawde imiona. Niedługo zacznę inną produkcję CoMu- stone of askavar- wtedy zrobię jakieś porównanie.

Edit: questy całkiem fajne, sporo trudnych walk po których każda kolejna latwiejsza przez te właśnie itemy np. sztylet do rzucania +3 dający 5 ataków na rundę :/
_________________
Ostatnio zmieniony przez Alvarez 2009-07-01, 21:55, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
kol 
Przyjaciel Klanu
Fantazmaty i miazmaty


Wiek: 29
Posty: 2380
Podziękowania: 60/46
Skąd: Preußen
Wysłany: 2009-07-01, 20:15   

A zadania? Ciekawe?

Przedmioty zawsze można wyrzucić albo SCS zainstalować.
_________________
xui̯-ø
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Alvarez 
Dziecię Bhaala

Posty: 1949
Podziękowania: 253/73
Wysłany: 2009-09-14, 12:51   

hehe, nie zdawałem sobie sprawy ze skali zjawiska totalnego zitemowania :

Areas with Extra Enemies: Total of 3
Encounters: Total of 8
Minor Quests: Total of 4
Major Quests: Total of 2
New Custom Items in Dark Horizons: 178
New Stores: Total of 2
New joinable NPCs: Total of 3
"New" Areas to Explore: Total of 11
:razz:
A i tak jak grając w wersję 1.0 (potem jeszcze było 1.01, 1.02, 1.03, 1.04 i 2.0) sporo mnie ominęło, NPCów to w ogóle nie napotkałem, a zaglądam zawsze w każdy kąt, tak już niespecjalnie wiem co było główną warstwą fabularną a co poboczną. Ale ogólnie to chylę czoła, że z 10 KB dialogów można wycisnąć tyle nowych spotkań i questów :mrgreen:

Opisy parametrów przedmiotów to w ogóle tragedia, nie trzymają się przyjętego baldurowego stylu i są nieprecyzyjne, bo co to niby ma znaczyć increases number of attacks, no pewnie, każdy się domyśli, że ma 5 ataków na rundę i żadna walka nie jest wyzwaniem.

I jeszcze jedno:
Cytat:
Ratava Artsym:
She's located at the temple at the Friendly Arm Inn. She sells a bunch of magical items.

Czy to brak pomysłu na imię sprzedawcy czy celowe nawiązanie do DarkRitual :?:
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
morgan 
Dziecię Bhaala
Exiled Bard


Posty: 5576
Podziękowania: 433/317
Skąd: Island of Misfit Toys
Wysłany: 2009-09-15, 00:39   

Alvarez napisał/a:
10 KB dialogów

nie wiem, skąd wziąłeś tę liczbę - w wersji 2.0 jest ich 34 KB, pomijając fakt, iż te 178 itemów, teksty sondsetów, nazwy postaci itd. - czli zawartość pliku setup liczy sobie kolejne 162 KB...
Alvarez napisał/a:
nie zdawałem sobie sprawy ze skali zjawiska totalnego zitemowania

Alvarez napisał/a:
Opisy parametrów przedmiotów to w ogóle tragedia

Alvarez napisał/a:
żadna walka nie jest wyzwaniem

hmm, powiedziałbym ,ze to normalne w przypadku modów CoM (ciekawe pomysły, które zostały zepsute przez przegięte itemy), tylko itemy z Drizzt Sagi są gorsze...
Alvarez napisał/a:
Czy to brak pomysłu na imię sprzedawcy czy celowe nawiązanie do DarkRitual

stawiam na 2.
_________________
Pozdrawiam
\m/organu\m/
\m/agnu\m/

Kontakt ze mną - via mail (morgan19[at]interia.pl) lub GG (9928331)

Szukał długo...długo, tajemnie, nie zwierzając się ludziom.
Oczy jego były rozświecone wewnętrznym odbłyskiem jasnej idei.
Szukał....
- i to, na co patrzał, nie zadowalało go.
Gdzie?
(...)
Trwożnie, pytająco usiłował wszystko poznać, zobaczyć...
Nie ma....
badał, wgłębiał się, szukał...
Nie ma, w ludziach nie ma, w ich myślach, tworach...
Wszystko szare, przeciętne, monotonne....
(...)
wszystko obszedł... w społeczeństwie, w ludziach, nigdzie.
a może źle szukał?
nie - ależ nie. Obszedł wszystko, wszystko widział, wszędy pytał....
a może jest za brutalny? może jego dusza - ta harfa Eola - ma za grube struny, by na nich mogły zadrgać i zafalować subtelne tajemnice?
nie.
przecież ten błysk, przecież czuł, dlatego szukał......."
I jeśli kiedykolwiek umrę – a wiem, że umrę w bardzo krótkim czasie – umrę, zgłębiwszy ten świat z bliska i z daleka, z góry i z dołu, ale z nim nie pogodzony. Umrę i On zapyta mnie wówczas: «Czy było ci tam dobrze, czy źle?» Ja zaś będę milczeć, opuszczę wzrok i będę milczeć. Niemota taka znana jest wszystkim, którzy zebrali żniwo wielodniowego i zapamiętałego pijaństwa. Czyż bowiem życie ludzkie nie jest chwilowym otępieniem duszy, a także jej zaćmieniem? Wszyscy jesteśmy jakby pijani, każdy na swój sposób; jeden wypił mniej, inny więcej. I na różnych różnie to działa: jeden śmieje się światu w twarz, a inny skłania głowę na piersi tego świata i płacze. Jeden już się wyrzygał i jest mu dobrze, a innego dopiero zaczęło mdlić. A cóż ja? Wiele zaznałem, ale nic nie zdziałałem. Nigdy się nawet tak naprawdę nie roześmiałem i ani razu mnie nie zemdliło. Ja, który doznałem w tym świecie tyle, że tracę rachunek i zapominam kolejności – ja jestem najtrzeźwiejszy z całego świata; na mnie to wszystko marnie działa... «Dlaczego milczysz?» – spyta Pan, spowity w błękitne błyskawice. A co ja mu powiem? Nic, tylko będę milczeć i milczeć... Ta łza nie jest wyrazem żalu, ta łza nie jest smutkiem,
to łza ...
nieporadności,
bolesne piękno,
bezsilność bezkresu piękności
i minimalistycznych możliwości.
Ta łza, to łza niewolnika.
Chcę czuć, móc czuć piękno
zamknięty w szklanej łzie ...
Ja umieram na zawsze
szczelnie zamknięty w podświadomości,
zatruty, zawstydzony,
zaszczuty ...
Ja umieram na zawsze.
To bezkres palety odczuć zamknięty
w zubożałości możliwości ...
Ja umieram
na zawsze.

Lost Illusions Tavern
Impressiones (Ænigmællæ) || Antiimpressiones (sanguine scriptæ) | Antiimpressiones (ira scriptæ) || Impressiones (Divinæ)
Corpus Tuum (18+) | Impressiones (Rosellæ) || Impressiones (epicæ) || Impressiones (musicæ) | Anti- et postimpr. (musicæ)

Hiperestezja | Witold Zimmer | (N)e(u)rotica



Jvegi napisał/a:
Nie, nie można się cieszyć, że mamy nową formę sponsorowania developmentu, szansę na spełnienie tych marzeń o prawdziwej ewolucji crpegów, gier lepszych niż baldury czy arcanum.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Andy 
poszukiwacz przygód

Wiek: 43
Posty: 71
Podziękowania: 5/15
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-01-22, 11:20   

Czy ktoś wie jak się zawiązuje historia w tym modzie.
Wykonując już robotę w Kniei Otulisko, wyskoczyłem na chwile do Świątyni Pieśni Poranka. A tu jegomość Pelltar namawia mnie na jakąś wyprawę na wyspę. Po wykonaniu paru questów (szczury, czarna perła, Dłoń chwały) i odwiedzeniu paru lokacji owy jegomość odsyła mnie z powrotem na stały ląd. Ale wiem, że pozostało jeszcze parę innych questów. Ani nikt mnie nie skierował do Garrotten, groty zabójców, jeziora jaszczurek, Zamku Garrotten. Nie spotkałem też NPC Fabia.
Wracać już z tej wyspy? Wie ktoś?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Nevarion 

Posty: 138
Podziękowania: 3/10
Wysłany: 2013-01-22, 15:39   

Gdy wyjdziesz z Candlekeep spotkasz Fabia przy bramie.
Ostatnio zmieniony przez Vinci 2014-06-10, 11:15, w całości zmieniany 2 razy  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Kinski 
Dziecię Bhaala
Zajebójca

Wiek: 38
Posty: 1364
Podziękowano 78 razy
Skąd: Białoruś
Wysłany: 2013-01-22, 15:54   

Pellter, Garroten pochodzą z The Secret of Bonehill.
DS dodaje kilka ekip łowców nagród (Most WB, Twierdza Gnolli, Przełęcz Nashkel), którzy mają nas zabić na polecenie "Sekcji". Mieści się ona w Beregoście, staje się dostępna chyba po rozdziale 4 (ekipa w lokacji POD Pod Pomocną Dłonią). Dodatkowo to, co napisał wyżej Alvarez. Ogólnie nic ciekawego, ale jest kilka fajnych drobiazgów w sklepach.
_________________
Varscona.pl | Baldurs Gate - youtube | Children Of Bhaal - youtube | Twitch
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group