Poprzedni temat «» Następny temat
[BG II] Braki gry
Autor Wiadomość
Elendil Qu'Orl


Wiek: 32
Posty: 119
Skąd: Menzoberranzan
Wysłany: 2005-01-31, 20:25   [BG II] Braki gry

Co chcielibyście, żeby było w bg i co byłoby przydatne, a czego nie ma??
Z mojej strony dodałbym bieganie :wink:
_________________
Niegdys Wielki Balor BG 2 klanu Children of Bhaal

"Nie sądźcie że przyszedłem pokój przynieść na ziemię. Nie przyszedlem przynieść pokoju, ale miecz."

(Mat 10,34)

Ostatnio zmieniony przez L`f 2014-04-25, 19:15, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Hergath
Bibliotekarz


Wiek: 33
Posty: 39
Skąd: POLSKA - Wrocław
Wysłany: 2005-01-31, 20:38   

Mozliwość jazdy na zwierzętach, konno itp :)
_________________
.::Aby NADZIEJA była mieczem na cienie przyszłości::.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Komcio 
Zasłużony


Wiek: 110
Posty: 658
Wysłany: 2005-01-31, 20:43   

Podrasy. Dodaje to niby mod, ale grasz drowem i nikt nie zwraca na to uwagi. Co poza tym... Żeby ludzie inaczej odnosili się do maga, inaczej do półorczego wojownika. Są jakieś zadania dla klas (twierdza) ale w zwykłych kontaktach między ludzkich, jakieś rozmówki czy coś.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Philoos 
Zasłużony


Wiek: 36
Posty: 865
Podziękowania: 24/11
Skąd: Poznań
Wysłany: 2005-01-31, 20:53   

Ja bym dodał wiecej questów dla złych charakterów. Tych jest zdecydowanie za mało -a nie każdy ma ochotę grać paladynem :)
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Tom_Infernus 
Zasłużony


Wiek: 37
Posty: 299
Podziękowano 2 razy
Skąd: Stavanger
Wysłany: 2005-01-31, 21:20   

Ale wtedy Elendilu wszelkie czary i mikstury przyspieszenie stracily by sens!
A ja bym dodal - nie wiem co 8) Moze wlasnie wieksze zroznicowanie gry, ze wzgledu na to kim grasz - tak jak np w Swiatyni Pierwotnego Zla jest, ze gdy zaczynasz gre bohaterem o innym charakterze, twoja przygoda przebiega w nieco inny sposob :]
_________________
"Gdy nie dajesz rady, a walczysz dalej... - wtedy zaczyna się Kyokushin!"

www.fireangels.org
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Orish


Wiek: 31
Posty: 214
Skąd: Cytadela Adbar
Wysłany: 2005-01-31, 21:26   

A ja bym zrobił to na zasadach D&D 2.5ed :P I co z tego że nie ma czegoś takiego? Usunie się złe rzeczy z 3ed, złe rzeczy z 2ed i już jest :D
Kolejna sprawa to większa realistyczność. Pod tym względem ToB zdecydowanie odstaje, chociaż już SoA to lekka przesada...
Pełna swoboda działania i wyeliminowanie błędów związanych z tą która istnieje.
Nieco odejścia od szablonowości też nie zaszkodzi. Można trochę podgothicować.

Ale ogólnie to raczej lubię Baldura takim jaki jest i ze zgrozą wypatruję 3 części...
_________________
Insimilion - Twierdza cRPG
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Solar
Zasłużony


Wiek: 20
Posty: 417
Podziękowano 2 razy
Wysłany: 2005-02-02, 09:24   

Hmm mogli by dodac taki szczegolik, ze niektórzy ludzie nie chcą gadac z dobrymi charakterami inni ze złymi itp. Więcej misji na kombinowanie.. pogadac z jednym wyciągnąc info z drugiego itp. Gra byla by duużo barwniejsza
_________________
Cos sie zmieni...starsi muszą odejsc zeby zrobic miejsce młodym...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Anarion


Wiek: 25
Posty: 49
Skąd: Valinor
Wysłany: 2005-02-02, 15:00   

W 2 edycji D&D nie podoba mi się rzucanie kostkami przy wyborze cech postaci, czyli losowa ilość punktów- w 3 edycji jest lepiej. No i dodał bym coś takiego żeby dostawało się punkty co kilka poziomów i tak jak w Arcanum można je było przeznaczyć do wyboru: na cechy albo na zdolności czy odporności.
_________________
Każda taktyka polega na zaskoczeniu przeciwnika.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Komcio 
Zasłużony


Wiek: 110
Posty: 658
Wysłany: 2005-02-02, 15:34   

Nie, nie, nie!
Bez losowania gra straciłaby kolejny element losowości... To już nie byłby ten sam baldurek :twisted: .
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Tom_Infernus 
Zasłużony


Wiek: 37
Posty: 299
Podziękowano 2 razy
Skąd: Stavanger
Wysłany: 2005-02-02, 16:05   

Dobrze Komcio prawi.
Tak jak papierowe RPGi tak i cRPGi cala swoja nieprzewidywalnosc zawdzieczaja wlasnie kostkom. Losowo moze sie zdarzyc wiele rzeczy i gdy nie da nam sie wylosowac jednego, to musimy to starac sie nadrobic czym innym. Dzieki temu gra sklania nas do angazowania sie nieco i kombinowania - co tu zrobic zeby pokonac danego przeciwnika, czy tez rozwiazac jakas zagadke, majac do dyspozycji tylko to co mamy. Latwo by bylo dopakowacpostac na maksa i rwac sie caly czas do przodu. Jednak zawsze (wlasnie dzieki losowosci) jakies braki beda w postaci, czy sytuacji i my musimy sie starac temu zaradzic odpowiednim dzialaniem opartym na mozliwosciach jakie nam sie udalo zdobyc.
_________________
"Gdy nie dajesz rady, a walczysz dalej... - wtedy zaczyna się Kyokushin!"

www.fireangels.org
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Orish


Wiek: 31
Posty: 214
Skąd: Cytadela Adbar
Wysłany: 2005-02-02, 18:34   

Ja popieram Anariona. Losując i tak bedziesz miał bardziej podpakowaną postać, bo przecież nie zostawisz jej z 80 punktami ogólnie. Zwykle się losuje do minimum 90. A w 3ed jest w sumie 76, i wtedy dopiero trzeba pogłówkować, bo nie ma już takiej swobody...
_________________
Insimilion - Twierdza cRPG
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Tom_Infernus 
Zasłużony


Wiek: 37
Posty: 299
Podziękowano 2 razy
Skąd: Stavanger
Wysłany: 2005-02-02, 18:56   

W sumei moze i racja, bo to co napisalem tyczy sie papierowego RPG, gdzie MG nie pozwoli Ci dwa razy losowac, a w cRPGach nikt nie przestaje po pierwszym losowaniu.
_________________
"Gdy nie dajesz rady, a walczysz dalej... - wtedy zaczyna się Kyokushin!"

www.fireangels.org
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Elhan
Zasłużony

Wiek: 34
Posty: 196
Wysłany: 2005-02-02, 21:33   

W sumie zależy to od osoby.Jeżeli ktoś nie chce,nie musi losować i zostawić cechy wylosowane za pierwszym razem i wtedy trzeba będzie nieźle pogłówkować podczas gry.Ja bym oczywiście zostawił zasady z drugiej edycji,bo sam osobiście nie przepadam za tymi z trzeciej edycji.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Karry
Bibliotekarz


Wiek: 31
Posty: 374
Podziękowano 1 razy
Wysłany: 2005-02-02, 21:45   

Cóż... ja jestem za losowaniem i za drugą edycją.
Ze wzgledu na losowanie właśnie, ale także na biegłości "normalne" wszystko proste i przystępne... w trzeciej edycji (NWN IwD2) nie moge sie połapać- dlaego ich nie lubie... Tzn. połapać sie moge, ale nie sprawia mi przyjemności 3 edycja. Nie ma wieloklasowców, dwuklasowców...
Dlatego wole bg i drugą edycję.


Czego w bg brakuje? To udana gra i nie ma sie co czepiać, ale gdybym miał być wybredny to fajna by była JESZCZE WIEKSZA nterakcja z otoczeniem, t oco już mówiono- dialogi zależne od podrasy takie rzeczy...

Większy ekwipunek 8) :lol:
_________________
Estel natha i-vegil dan in gwath en-ennor
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Thishen
Zasłużony


Wiek: 32
Posty: 424
Podziękowania: 1/5
Skąd: Piernikowo
Wysłany: 2005-02-03, 00:31   

Ano, troche wiecej swobody (jak w BG1 - caly swiat do zwiedzania), troche dluzsza gre (teraz wydaje sie taka krotka...), wieksza interakcje, wiekszy wpltw naszych decyzji na otoczenie (jak np. w Falloucie). Ale to juz by nie byl ten sam baldur.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group