Poprzedni temat «» Następny temat
GemRB v0.4.0
Autor Wiadomość
Torn 
Honorowy Klanowicz


Wiek: 35
Posty: 391
Podziękowania: 59/60
Wysłany: 2009-05-30, 14:07   GemRB v0.4.0

Od kilku dni można już ściągać wersję 0.4.0 programu GemRB, będącego otwarto-źródłową re-implementacją silnika IE.
Lista zmian w nowej wersji:
Cytat:
New features:
- level up support in bg2
- basic party reordering
- bashing of containers and doors
- persistent area effects (cloudkill, stinking cloud, web, etc.)
- item amount window for stack splitting (shift+click or doubleclick)
- depletion of item charges
- opcodes: disable spellcasting, cutscene2 (pocketplane travel), knock,
clear air, polymorph, disable button
- dynamic scrollbar creation (display of more than 10 kits, 24 spells)
- portrait effect icons
- item ability selection
- character customization

Improved features:
- fog of war
- party reformation
- iwd and how guiscripts have been merged
- traps
- pst dialogs
- regeneration, hp bonuses, healing
- animations and projectiles
- rewritten MVE player
- ranged combat
- various guiscripts
- bugfixes

Applied patches:
#2770564 Whiteclone (pst options window bug)
numerous patches from mattinm finishing the level up support
a few patches from ape fixing and extending iwd
#2579743 jbmetz added RPM spec files

Na razie dostępne są tylko źródła, można się jednak spodziewać, że za jakiś czas pojawi się również pre-kompilowana wersja dla Windows.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Alvarez 
Dziecię Bhaala

Posty: 1959
Podziękowania: 248/73
Wysłany: 2009-06-10, 18:49   

Tornie, czy mógłbyś podać jakąś stronę dotyczącą planów/postępów (albo może samemu napisać, ale takiw wymagające to nie jest), z tego co szukałem trafiłem tylko na http://linux.prinas.si/gemrb/doku.php?id=start , a narobiłeś mi smaka swą wypowiedzią w topicu "Co byś zmienił w bg".
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Torn 
Honorowy Klanowicz


Wiek: 35
Posty: 391
Podziękowania: 59/60
Wysłany: 2009-06-10, 19:20   

Alvarez napisał/a:
Tornie, czy mógłbyś podać jakąś stronę dotyczącą planów/postępów

Pewnie że mógłbym - na stronie której adres już podałeś, jest lista rzeczy do zrobienia. To są podstawowe sprawy, które muszą zostać zrobione, żeby dało się grać(a nie tylko się bawić ;P) używając GemRB.
Oprócz tego, na forum G3, jest podforum, poświęcone GemRB. Jeśli chodzi o przyszłość, to większość rzeczy zanim zostaną zaimplementowane w GemRB, pojawiają się najpierw jako życzenia w wątku Wishlist.
I to w zasadzie(jeszcze trochę o rzeczach planowanych "w przyszłości", można znaleźć w komentarzach do kodu) tyle co jest łatwo dostępne, o bardziej szczegółowe plany musiałbyś już pytać samych developerów - niemniej, na razie, plan ogólnie jest taki, żeby zaimplementować te rzeczy z różnych silników IE, których w GemRB jeszcze nie ma. ;P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
quintarus 


Wiek: 30
Posty: 41
Podziękował 3 razy
Wysłany: 2009-06-11, 11:40   

Czyli rozumiem ze to jest dopiero projekt. Nie zagram sobie na razie 8 osobowa druzyna?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Melo

Posty: 26
Podziękowano 1 razy
Wysłany: 2009-06-11, 12:58   

Dołączam się do pytania powyżej.

Czy da się jakoś zaimpletować ten "projekt" do ściągnięcia w grę?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group