Poprzedni temat «» Następny temat
Evilness Mod v 0.2
Autor Wiadomość
Riklaunim
Bibliotekarz

Wiek: 34
Posty: 184
Podziękowano 3 razy
Wysłany: 2009-05-05, 23:20   Evilness Mod v 0.2

* Download Evilness Mod 0.2
* Download (CoB)

Mod ten normalizuje sporą część ekwipunku, oraz podmienia kilka przedmiotów. Przykładowo furia niebios staje się kataną +3, Karsomir nie rozprasza magii, ani nie oferuje odporności na magię. Kilka przedmiotów zostało podmienionych (brak szaty vecny, procy everarda, płaszcza odzwierciedlenia itd.). Oprócz przedmiotów z BG II obsługuje także Tactics oraz Underrepresented Items. Dodatkowy komponent: uniwersalne elfie kolczugi (zalecane ze względu na podmiany przedmiotów). Więcej szczegółów w readme. Dodatkowe komponenty będą dodane w kolejnych wydaniach.

underrepres.jpg
Underrepresented Items
Plik ściągnięto 5767 raz(y) 65,97 KB

_________________
Biblioteka cRPG - Baldurs Gate
Ostatnio zmieniony przez Alvarez 2012-10-25, 23:05, w całości zmieniany 2 razy  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Torn, morgan, Aeremar
Riklaunim
Bibliotekarz

Wiek: 34
Posty: 184
Podziękowano 3 razy
Wysłany: 2009-05-07, 16:23   

W weekend pewnie pojawi się v.0.2 pokrywająca dodatkowe itemy z modów, oraz większe rozbicie na komponenty normalizacji przedmiotów z samej gry :)

Teraz... jak walczyć z obserwatorami bez tarczy baldurana ani bez płaszcza odzwierciedleń? Jak walczyć z wampirami bez przedmiotów zapewniających ochronę przed negatywną sferą energii ;) itd. Coś czuję że będzie expienie anomena żeby szkielety wojowników mógł przyzywać jak najszybciej :D No i planetary, solary (które realnie patrząc powinny być silniejsze od śmiertelnych postaci)
_________________
Biblioteka cRPG - Baldurs Gate
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Riklaunim
Bibliotekarz

Wiek: 34
Posty: 184
Podziękowano 3 razy
Wysłany: 2009-05-09, 22:29   

Evilness mod v0.2

Nowości:
- obsługa FR-ROV
- emoalternatywny zestaw dodatkowych NPC w lochach irenikusa

_________________
Biblioteka cRPG - Baldurs Gate
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Riklaunim
Bibliotekarz

Wiek: 34
Posty: 184
Podziękowano 3 razy
Wysłany: 2009-05-10, 22:50   

Ktoś się już tym bawił? ;)

czesiek_szpan.jpg
Czesiek szpanuje przed laskami / Kasandra ze scyzorykiem stosownym...
Plik ściągnięto 414 raz(y) 154,7 KB

_________________
Biblioteka cRPG - Baldurs Gate
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Riklaunim
Bibliotekarz

Wiek: 34
Posty: 184
Podziękowano 3 razy
Wysłany: 2009-05-13, 21:02   

Walka z obserwatorami bez wiadomo jaki przedmiotów

Obserwatorzy rozpraszają czary i efekty lecz nie wszystkie. Niepodatność na czary (5lv) nie jest rozpraszane. Niepodatność/Nekromancja zabezpiecza przed "zadawaniem ran", petryfikacją/dezintegracją. Na błyskawice gaunthów trzeba chyba wziąć inną szkołę jeszcze. Mając te czary można nawalać kulki (ale szybko bo czar długo nie trwa). Alternatywa to polimorfia w ogłuszającą galaretę (płaszcz kanałów lub czar polimorfia siebie - także nie ulega rozproszeniu). Galareta ma 100% odp. na magię, co działa na promienie, za wyjątkiem petryfikacji/dezintegracji (amulet stabilności kształtu mile widziany). Rozproszą broń galarety i albo trzeba się przepolimorfować, albo jak kto woli trochę zbugować i walić bronią standardową (będąc galaretą :))

Warto też dorzucić pierścień przeciw jadowi. Obserwatory z lepszym skryptem z tactics jeżeli zobaczą że postać jest odporna zaatakują ząbkami mającymi paskudną truciznę.
_________________
Biblioteka cRPG - Baldurs Gate
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Riklaunim
Bibliotekarz

Wiek: 34
Posty: 184
Podziękowano 3 razy
Wysłany: 2009-05-21, 14:35   



Rzeźnia? :) Chociaż z Bodhi było nieco lepiej dzięki pieknu natury Jaheiry, która oślepiła bodhi (a bodhi ją)... drizzta rozwalił pająk :) a charname zrobił porządek rzucanym toporkiem od bernarda na UPR + potężne ataki ;)

Trzecia w Teamie Kasandra woj/zlodziej na halabardach - jedyne co nie może rzucać KS itd. jeżeli zobaczona wcześnie przez wroga = łomot... duże zużycie Tobowych miksów leczenie :)
_________________
Biblioteka cRPG - Baldurs Gate
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group