Poprzedni temat «» Następny temat
[BG II] Solówki jednoklasowcami
Autor Wiadomość
Leoncoeur 
Bibliotekarz


Wiek: 38
Posty: 783
Podziękowania: 37/30
Skąd: Praga
Wysłany: 2004-12-30, 09:52   [BG II] Solówki jednoklasowcami

solo zabojca jest mily...
z duzym kryciem w cieniu i cichym chodzeniem, oraz plaszczem niewykrywalnosci (juz na promenadzie do zdobycia) i butami szybkosci
robi sie ciekawie
jedynym problemem sa demony licze i inne shity na ktore niewidzialnosc nie dziala. na to jednak rowniez sa sposoby.
z duza sila, obrazeniami X 7 przy sztyletowaniu i dobra bronia, nie podskoczy prawie nikt (na niektorych w sumie sztyletowanie nie dziala)

w sumie tak calkowicie solo nie gram, bo paleta mi sie obok Aerie..., ale praktycznie zawsze stoi z boku i nic nie robi wiec... ;)
_________________
Ostatnio zmieniony przez L`f 2014-04-25, 18:56, w całości zmieniany 2 razy  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Knife
[Usunięty]

Wysłany: 2004-12-30, 22:13   

Można próbować grać mnichem, dla jego umiejętności walki na wyższych poziomach... ewentualnie Zawadiaką - ja próbuje się Zawadiaką w Trąbalu...
 
 
Elhan
Zasłużony

Wiek: 33
Posty: 196
Wysłany: 2005-01-04, 17:26   

Można próbować każdą klasą solo,tylko trzeba mieć dobrą taktykę.Zacząc od najłatwiejszych zadań,poźniej do Twierdzy Strażnika i ponabijać sobie doświadczenie,a poźniej powrócić do trudniejszych questów z SoA.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Thief

Wiek: 32
Posty: 80
Skąd: Ełk
Wysłany: 2005-01-05, 02:00   

A jak chcesz otwierać zamki łucznikiem albo druidem?? Te mocniejsze :)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Komcio 
Zasłużony


Wiek: 109
Posty: 658
Wysłany: 2005-01-05, 08:25   

.Można je siłą otwierać. Jak grasz łowcą bierzesz Crom Faeyra w łapę, masz 25 siły, wtedy możesz próbować otworzyć. Druid ma pecha, może od czasu, do czasu dołączyć złodzieja (lub maga z otwarciem), pootwierać skrzynie i po sprawie. W Tronie jest już łatwo, bo w każdej chwili można skoczyć do sfery (tam zostawić sobie złodzieja) i po kłopocie. Nikt nie mówił, że samemu będzie łatwo 8)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Shinigami
Zasłużony
Bóg Śmierci


Posty: 554
Podziękowano 10 razy
Wysłany: 2005-01-05, 14:18   

Cytat:
Jak grasz łowcą bierzesz Crom Faeyra w łapę, masz 25 siły


Tylko że Crom nie jest dostepny na początku gry a w zasadzie to podkoniec więc moze ci się on prydać dopiero później. A do tego czasu ręka noga mózg na ścianie. Moze sz oczywiście zwiększyć siłę mikturami przedmiotami i zaklęciami.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Kinski 
Dziecię Bhaala
Zajebójca

Wiek: 38
Posty: 1352
Podziękowano 78 razy
Skąd: Białoruś
Wysłany: 2005-01-05, 14:26   

Cytat:
A jak chcesz otwierać zamki łucznikiem albo druidem?? Te mocniejsze

Trzeba odpowiedzieć sobie na pytanie czy muszę? Dla mnie błędnym założeniem jest, że muszę wszystkie zamki otworzyć czy w ogóle mieć złodzieja w drużynie, bez niego też można się obejść.
Swoją drogą Przywołanie boskiej mocy rozwiązuje sprawę, zresztą ile jest naprawdę ważnych i niezbędnych zamków, które wypadałoby bezwzględnie otworzyć? 3-4 góra... (wejście do Gaxxa i lisza w Bramach miasta, wejście do Spaczonego runu, może jakieś inne).
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Thief

Wiek: 32
Posty: 80
Skąd: Ełk
Wysłany: 2005-01-05, 16:50   

Masa zamków jest u Firka a żeby mieć wszystkie rzeczy do crom Feara to też trzeba chyba otwierać jakieś zamki
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Karanith 
Przyjaciel Klanu


Wiek: 29
Posty: 1177
Podziękowania: 38/15
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2005-01-05, 17:47   

Rękawice Ogra - ma je niziołek w Kuli Sfer.
Pas Lodowego Olbrzyma - upiorny rycerz w Podmroku.
Zwój - smok cienia
Młot - łupieżcy w kanałach.

Jak widziesz, wcale nie trzeba nieczego otwierać wytrychem.
a u Firka w skrzyniach nie ma znowu wielu ciekawych rzeczy. A jak jakieś są (a jednak są) to w otwartych.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Cruel 
Zasłużony


Wiek: 31
Posty: 256
Podziękowano 1 razy
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2005-01-05, 19:27   

Kinski dobrze gada, polać mu (czymkolwiek). Jak już sam mówiłem, najpotężniejsze przedmioty znajdujemy w rękach wrogów, a nie w zamkniętych pojemnikach. Złodziej w żadnym wypadku nie jest postacią do gry niezbędną.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Jay Jay
Zasłużony


Wiek: 29
Posty: 408
Skąd: Gród Grudziądz
Wysłany: 2005-01-05, 19:34   

Jeżeli tak, to żadna postać nie jest niezbędna do przejścia gry. Absolutnie żadna. Każda się nadaje i każdą można zastąpić każdą inną.
_________________
no comment
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Komcio 
Zasłużony


Wiek: 109
Posty: 658
Wysłany: 2005-01-05, 19:52   

Jay Jay napisał/a:
. Każda się nadaje i każdą można zastąpić każdą inną.
Może w innym kontekście. Niektórych nie trzeba zastępować, bo ciężko wojownikiem zastąpić maga lub złodzieja. Niektóre rzeczy owszem, można dopsaować do klasy (czarodziej może np. zamki otwierać "otwarciem," inne postacie mogą spróować siły) jednak sztuka w tym by dobrać styl do postaci i odwrotnie :). Dlatego najłatwiej w solowej grze spisuje się w/z/m, gdyż on z niczego nie rezygnuje. Co nie znaczy, że innym postaciami gra się mniej przyjemnie :D
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Elhan
Zasłużony

Wiek: 33
Posty: 196
Wysłany: 2005-01-05, 21:37   

Najłatwiej nie znaczy najlepiej.W sumie takim W/M/Z gra się dosyć łatwo,a chodzi o to,żeby sobie grę utrudniać,więc takim Druidem można sobie pograć.Co do złodzieja to racja,nie jest niezbędny,można się bez niego obejść i pułapki przyjmować na siebie,jednak jak gramy liczną drużyną warto wziąść złodzieja,bo jest to klasa,która zdecydowanie ułatwia grę nie mówiąc już o ciosach w plecy,ale można się bez niego bezproblemu obejść.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Solar
Zasłużony


Wiek: 19
Posty: 417
Podziękowano 2 razy
Wysłany: 2005-01-05, 22:19   

1)wojownika bardzo łatwo zastąpić magiem(przemiana Tensenara??)
2)zlodziej(zawadiaka,zabójca) tez moze spokojnie zastąpić woja
_________________
Cos sie zmieni...starsi muszą odejsc zeby zrobic miejsce młodym...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Evendur


Wiek: 31
Posty: 14
Skąd: z Łodzi
Wysłany: 2005-01-05, 22:47   

Zabójca zastąpić woja? Zabójca jest zdecydowanie za słaby w zwarciu. Co innego Zawadiaka... najlepsze kp wśród postaci i na wysokich levelach niegorsze trak0 od wojownika...

A Przemiana Tensera nie jest taka świetna... po pierwsze nie daje dodatkowych ataków, po drugie nie można po niej rzucać czarów...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group