Poprzedni temat «» Następny temat
Pierwsza zapowiedź Dni V.
Autor Wiadomość
L`f 
Uczeń Gonda


Wiek: 27
Posty: 1381
Podziękowania: 290/154
Wysłany: 2009-03-15, 16:25   Pierwsza zapowiedź Dni V.

Żeby nie było, że tylko się lenię i nic nie robię, to postanowiłem co nieco ogłosić. ;)

Zapewne część forumowiczów już wie, że przymierzam się do stworzenia dość sporego modu. Patrząc na zaawansowanie prac już raczej nie porzucę swego projektu, dlatego postanowiłem umieścić tu pierwszą zapowiedź:

***


DNI V.


Z dniem dzisiejszym [10.09.2011] dokonałem aktualizacji treści zapowiedzi, aby lepiej opisywała ona zawartość modyfikacji i dokładniej odzwierciedlała stan zaawansowania projektu.
Wszelkie nieaktualne informacje zawarte w tekście zaznaczyłem małą, czarną czcionką, a nową treść oznaczyłem kolorem błękitnym.


***


Pamiętacie może pana Erdo'raena Zametha z Pieśni Władającej? Pamiętacie Dziwnego Wojownika, który mówił o pięknym świecie Aovenore, dzikim miejscu, w którym najpotężniejszą - choć nie absolutną - władzę sprawuje elfi ród Zamethów? W Dniach V. będziecie mogli stać się uczestnikami krótkiego wycinka historii tego świata.

Dni V. będą modem do Baldur's Gate II: Cieni Amn i Tronu Bhaala z (mam nadzieję ;>) dość rozbudowaną fabułą. Jeszcze w Cieniach odnajdziemy pewien przedmiot, który pozwoli nam od razu przeniknąć Sfery i znaleźć się w jednym z Miast Kniei Aoven - Varlemie.

Naszym pierwszym (i jak by się wydawało - jedynym) zadaniem będzie powrót na Toril. Jednak gdy spotkamy właściwą osobę i gdy wszytko będzie się miało ku końcowi...

***


Mod wprowadzi kilkanaście nowych lokacji, w tym dwie (lub trzy) duże. Spora ich część już została ukończona; będą to przerobione grafiki miejsc znanych z BG1, BG2 lub IwD, lokacje z IwD, w których niewiele jest możliwości przeróbek, a także jedna nowa lokacja zbudowana w stylu BG1.
Mod wprowadzi trzydzieści sześć nowych lokacji, w tym sześć dużych. Niemal wszystkie już zostały ukończone; są to w dużej części narysowane od nowa lub znacząco przerobione obszary z gier opartych na silniku Infinity. Wszystkie wykonane zostały w stylu BG2. Screeny z niektórych lokacji zostały już upublicznione - można je znaleźć w tym miejscu.

Dodane zostaną również dwie przyłączalne postaci - obie jednak tylko na pewien okres czasu - to jest do momentu ukończenia głównego wątku modu. Jedną z nich będziemy musieli przyłączyć obowiązkowo, drugą opcjonalnie, w zależności od naszych wyborów.

Mod wprowadzi ponad setkę dwieście pięćdziesiąt nowych postaci nieprzyłączalnych. Niektóre będą posiadały własne portrety. Spotkamy jedną starą znajomą z BG1, a dla facetów pojawi się opcja pozadrużynowego flirtu - mam nadzieję, że ciekawa. ;>

Wprowadzę też nieco nowych przedmiotów (w tym dwa kilka nowych gatunków broni - między innymi varlemianki i ensemianki, szabelki o nowych właściwościach), jednak nie wyjątkowo dużo, żeby nie zaburzyć równowagi z czystym BG2. Ogółem rozpisałem już prawie dziewięćdziesiąt przedmiotów, z czego większą część stanowią przedmioty związane z misjami pobocznymi - Dni nie będą zatem straszyć wizją 'item pack-u'.

Oto opis zwykłej varlemianki:

Cytat:
Varlemianka

To raczej mało popularny typ szabli, niedawno opracowany przez trzech braci-kowali z 'Królestwa Żelaza', kuźni Varlemy. Varlemianka ma skróconą głownię (ok. 45 cm), słabiej wygiętą niż ensemianka, za to z mocniej zaznaczonym piórem (końcowym, dwusiecznym odcinkiem klingi) służącym do zadawania pchnięć. Od niedawna szable varlemianki stały się dodatkowym uzbrojeniem większości strażników Varlemy, czego powodem może być lekkość i uniwersalność broni - może być używana jako broń pomocnicza, trzymana w lewej dłoni. Dobywając varlemianki jako broni głównej, wojownik może wybrać sobie styl, którym będzie walczyć - oparty na cięciach, lub pchnięciach. Na głowni, tuż pod rękojeścią, podano miejsce wykucia szabli, oraz inicjały kowala.

PARAMETRY:

Obrażenia: 1K6 (sieczne), 1K6+1 (kłute)
TraK0: +2
Typ obrażeń: sieczne lub kłute (w zal. od wybranego stylu walki)
Waga: 1
Opóźnienie: 2 (sieczne), 1 (kłute)
Rodzaj biegłości: varlemianka (broń egzotyczna)
Typ broni: 1-ręczna
Wymagana siła: 6
Nie może używać:
Kapłan
Mag


Podczas rozgrywki będzie można napotkać jednak egzemplarze znacznie bardziej egzotycznej broni - m. in. widły i cepy (bynajmniej nie 'bojowe').

W planach mam również stworzenie całej niedużej gamy zaklęć Magii Zamethów dzielonej na Magię Świtu i Magię Zmroku... Świetlista Pożoga, Spisa Ialloha, Cierniowy Splot, Wezwanie Świtu, Czarny Laur i inne. Nie będzie ich wyjątkowo dużo, wszystkie tylko dla magów, ale mam nadzieję, że urozmaicą rozgrywkę.

Główny wątek modu będzie również okraszony questami pobocznymi. Sami ocenicie, czy banalnymi, czy niebanalnymi. Kwestia opóźniającej się dostawy wina, odnalezienie Pani Kowalskiej, albo mediacje między Księżniczką i jej bratem... a także wiele innych. Na chwilę obecną zaplanowanych mam ponad trzydzieści misji pobocznych, z których znaczna większość jest już rozpisana.

I jeszcze jedna kwestia - dialogi. Ich będzie dużo, dla niektórych pewnie za dużo. Moim niedoścignionym wzorem idealnych dialogów są te z Planescape: Torment (niedoścignionym z uwagi na klimaty i fabułę Baldur's Gate, jak i moje zdolności pisarskie - nie uda mi się dorównać twórcom Tormenta w tworzeniu tak wspaniałych opisów), jednak pojawi się z pewnością narracja i wpływ cech na możliwość wyboru danych opcji dialogowych.
Dzięki nim będziemy mogli otrzymać sporo punktów doświadczenia, uda nam się także łatwiej wyciągnąć informacje. Kobiety zaś trafią w twarz natrętnego zalotnika, jeśli będą miały odpowiednio wysoką zręczność. ;>

***


Jeśli chodzi o postęp prac - zacząłem od pisania dialogów, gdyż to one zajmują najwięcej czasu i wymagają najwięcej pracy, oraz robienia grafik. Dialogi piszę po kolei, żeby utrzymać ciąg przyczynowo-skutkowy, ale jeszcze nie jestem nawet w połowie - prawdopodobnie. Zatem nie spodziewajcie się szybkiej premiery.
Jeśli chodzi o postęp prac związanych z warstwą tekstową - w chwili obecnej mam rozpisaną znaczną większość dialogów całej modyfikacji - z pewnością jestem już o wiele bliżej końca, niż dalej. Zostały również stworzone opisy nowych przedmiotów i zaklęć, a także takie smaczki, jak teksty obszarów informacyjnych na ekranie gry.

Tworzeniem grafik do modu od grudnia 2009 roku zajmuje się Kirara, współautorka Dni V. W
tym miejscu znajduje się zapowiedź poświęcona grafikom, które Dni będą wprowadzały do gry.

Ponadto jako komponent do Dni V. zamierzam stworzyć nową wersję 2.0 Pieśni Władającej, ze zmienionymi grafikami lokacji, przepisanymi niektórymi dialogami i nowymi wydarzeniami w Domu Wyobraźni. W pełni kompatybilną i z nawiązaniami do wydarzeń z Dni. Także w Dniach V. pojawią się odniesienia do Pieśni Władającej, choć nie będzie ona wymagana do gry. Będą to w dalszym ciągu dwa oddzielne mody. Aby nie odwlekać premiery o kolejne miesiące, za prace nad ulepszoną Pieśnią zabiorę się dopiero po wydaniu Dni.

I jeszcze jedno - 'Dni V.' to tytuł roboczy mojego modu, prawdziwy tytuł zdradzę w dniu premiery, lub w dniu wydania pierwszego trailera. ;)
Podczas ponad dwóch lat wytężonej pracy zdecydowałem, że - wbrew moim pierwotnym obwieszczeniom - 'Dni V.' będą ostatecznym tytułem mojej modyfikacji.

Pozdrawiam wszystkich, którzy przeczytali to ogłoszenie i zapraszam do komentowania zapowiedzi.

Temat został zamknięty z racji tego, że pojawiła się nowa zapowiedź. - L`f
_________________
AshfncaeicaliuheangfkacgakfgegcalgfcalhfcamhlhKi~.!
Ostatnio zmieniony przez L`f 2013-01-31, 14:26, w całości zmieniany 9 razy  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Vinci, Nun, Aeremar, Kirara, picollo, Torn, blackheart, Alvarez, Wszelak, Yochloll, morgan, GhoaTron, mumin, Nero, Illasera Prędka
blackheart 


Posty: 59
Podziękowania: 2/28
Wysłany: 2009-03-16, 10:39   

Miło jest słyszeć iż tworzysz mod zadaniowy w którym postawisz na opisy i questy. Tego często brakuje w modyfikacjach BG.
Mam kilka pytań o Twoją modyfikacje:
1. Czy mod będzie można instalować z innymi modami np BP czy będzie się nim można cieszyć jedynie na czystym BG?
2. Czy wybierając magię Światła przekreślamy magię Zmierzchu?
3. Czy wyznaczyłeś sobie jakiś termin wydania trailera? Np jako prezent na gwiazdkę ^^
4. W opisie broni napisałeś
"Typ obrażeń: sieczne lub kłute (w zal. od wybranego stylu walki) " Czy możesz napisać coś więcej o tym "stylu walki"?

To na tyle jeżeli chodzi o moje marudzenie :)
Z niecierpliwością czekam na wdanie trailera, a najlepiej całego moda ^^
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Lava Del'Vortel 
Avatar Sune
Łasiczy Szperacz


Wiek: 29
Posty: 3092
Podziękowania: 211/70
Wysłany: 2009-03-16, 11:54   

L`f napisał/a:
którym będzie walczyć - oparty na cięciach, lub pchnięciach. Na głowni, tuż pod rękojeścią, podano miejsce wykucia szabli, oraz inicjały kowala.


W BG już występowały bronie mające 2 style. W zwarciu i rzucane, ale można tak zrobić więcej stylów walki. Prawdopodobnie o to chodzi.

blackheart napisał/a:
1. Czy mod będzie można instalować z innymi modami np BP czy będzie się nim można cieszyć jedynie na czystym BG?

Prawdopodobnie będzie można bez problemowo, tylko czy warto... Dni V. dość urozmaicą grę i dodanie jednego modu typu Tortured Souls powinno wystarczyć... No ale to moja opinia.

Na resztę pytać musi odpowiedzieć sam L'f bo nie wiem ile mogę mówić :wink:



Teraz co do samego dodatku. Pozwolę sobie napisać, że to dodatek na który warto czekać i przebija jakieś "półprodukty" typu The Darkest Day. To coś na wyższym poziomie, coś ciekawego i barwnego. Dodatek jest pisany w bardzo profesjonalny sposób. Będzie to dodatek który pochłonie wielu graczy.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Soul Reaver
[Usunięty]

Wysłany: 2009-03-16, 12:25   

No to ja już ostrzę kły ! Ciekawe kiedy nastąpi premiera...
Podoba mi się pomysł z opisami w dialogach, których tak bardzo brakowało mi w Baldurach po tym jak grałem w Tormenta.
 
 
Vel`Dan 


Wiek: 24
Posty: 127
Podziękował 12 razy
Wysłany: 2009-03-16, 15:03   

Ja też już czekam, bardzo się przyda :) takie odświeżenie mojej kolekcji modów ;P
Może ja za rok czy za dwa wydam coś podobnego ;P ale to daleka przyszłość...
A tym czasem czekam na premierę :)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
L`f 
Uczeń Gonda


Wiek: 27
Posty: 1381
Podziękowania: 290/154
Wysłany: 2009-03-16, 15:34   

Cieszę się, że jesteście zainteresowani. ;)

blackheart napisał/a:
1. Czy mod będzie można instalować z innymi modami np BP czy będzie się nim można cieszyć jedynie na czystym BG?

Całkowitej kompatybilności nie zagwarantuję, jednak mod głównie dodaje zawartość, modyfikuje niewiele istniejącej. ;> Czyli z większością innych modyfikacji powinien być kompatybilny.

Cytat:
2. Czy wybierając magię Światła przekreślamy magię Zmierzchu?

Przekreślić nie przekreślimy... Planuję za to uzależnić możliwość rzucania czarów danej szkoły od pory dnia (wiadomo - Magia Świtu w dzień, Magia Zmroku nocą...). Ale nie wiem, czy mi się to uda. ;> Jeśli nie, będzie można ich używać równolegle.

Cytat:
3. Czy wyznaczyłeś sobie jakiś termin wydania trailera? Np jako prezent na gwiazdkę ^^

Być może nawet przed gwiazdką. ;P Prace nad dialogami idą nieźle, niedługo na poważnie rozpocznę rozpisywanie głównego wątku i największego zadania modu. Co pociągnie za sobą dużo dialogów pobocznych.

W międzyczasie rozpiszę jeszcze role postaci ugłosowionych i rozpocznę poszukiwania aktorów. Sam podkładam głos trzem bohaterom Dni, ale tych ugłosowionych będzie chyba około dziesięciu, także będę poszukiwał chętnych. Jeszcze nie wiem, czy na forum czy w 'realu', prawdopodobnie i tu i tu. ;P

Kiedy skończę wszystkie dialogi - wezmę się za kwestie mechaniczne, a podczas testów (gdy ukończę wersję alfa) nagram materiały do trailera. ;> Nie wiem, czy zdążę przed gwiazdką, acz postaram się. ^

Cytat:
4. W opisie broni napisałeś
"Typ obrażeń: sieczne lub kłute (w zal. od wybranego stylu walki) " Czy możesz napisać coś więcej o tym "stylu walki"?

Dokładnie tak, jak napisał Lava. Będziemy mogli wybrać styl w zakładkach - możliwe, że jeszcze pomyślę o zmianie danego opisu (inne profity do każdego stylu), ale podział na sieczne i kłute zachowam.

Lava, dzięki, acz nie wiem, czy czasem mnie nie przeceniasz. Na razie większa część jest opracowana tylko teoretycznie. Wszystko okaże się w dniu premiery. ;)

Niedługo może wrzucę jakiś fragment dialogu, ale aktualnie się spieszę i już nie zdążę. ;P
_________________
AshfncaeicaliuheangfkacgakfgegcalgfcalhfcamhlhKi~.!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Berg`inyon 


Wiek: 25
Posty: 380
Podziękowania: 3/24
Skąd: z Podmroku
Wysłany: 2009-03-16, 18:08   

A jak masz zamiar zrobić lokacje na mapie? Będą one wyświetlone na płótnie SoA, czy też będą dostępne tylko przy pomocy Worldmap'a? Czy może i tak i tak?
_________________
Chcesz być czymś w życiu, to się ucz, Abyś nie zginął w tłumie; Nauka to potęgi klucz, W tym moc, co więcej umie.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
amanis

Posty: 177
Podziękowano 2 razy
Wysłany: 2009-03-16, 19:16   

L`f napisał/a:
Dodane zostaną również dwie przyłączalne postacie - obie jednak tylko na pewien okres czasu - to jest do ukończenia głównego wątku modu. Jedną z nich będziemy musieli przyłączyć obowiązkowo, drugą opcjonalnie, w zależności od naszych wyborów.

Nie proszę:)
Właśnie ze względu na obowiązkowe postacie nie grałem w TS.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
L`f 
Uczeń Gonda


Wiek: 27
Posty: 1381
Podziękowania: 290/154
Wysłany: 2009-03-16, 20:18   

Berg'inyon napisał/a:
A jak masz zamiar zrobić lokacje na mapie? Będą one wyświetlone na płótnie SoA, czy też będą dostępne tylko przy pomocy Worldmap'a? Czy może i tak i tak?

Kwestia mapy świata nie jest jeszcze ustalona z racji tego, że zadanie nie będzie odbywać się w Faerunie, ani nawet na Torilu - będzie to inna sfera, wyglądem i naturą przypominająca Pierwszą. ;) Być może lokacje wcale nie zostaną umieszczone na żadnej z map, bo wątpię, żebym sam narysował swoją, z której korzystalibyśmy przez maksymalnie kilkanaście godzin gry i na której miałbym umieścić trzy lokacje. ;>

Amanis napisał/a:
Nie proszę:)
Właśnie ze względu na obowiązkowe postacie nie grałem w TS.

Bez obecności tej postaci w drużynce fabuła modu byłaby niespójna i nielogiczna. Zatem w tej kwestii założeń raczej nie zmienię. ;) Po ukończeniu zadania z modu postać odłączy się, a my będziemy mogli na powrót dołączyć tę, którą z drużyny wykopaliśmy. ;>
_________________
AshfncaeicaliuheangfkacgakfgegcalgfcalhfcamhlhKi~.!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
blackheart 


Posty: 59
Podziękowania: 2/28
Wysłany: 2009-03-16, 22:09   

L`f napisał/a:
Bez obecności tej postaci w drużynce fabuła modu byłaby niespójna i nielogiczna. Zatem w tej kwestii założeń raczej nie zmienię. ;) Po ukończeniu zadania z modu postać odłączy się, a my będziemy mogli na powrót dołączyć tę, którą z drużyny wykopaliśmy. ;>


A czy będzie można zachować tą postać?
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
L`f 
Uczeń Gonda


Wiek: 27
Posty: 1381
Podziękowania: 290/154
Wysłany: 2009-03-16, 22:18   

blackheart napisał/a:
A czy będzie można zachować tą postać?

Tę, która dołącza do nas obowiązkowo? Raczej nie. Jest ona zbyt mocno związana z własnym światem, aby móc bez konsekwencji go opuścić, nawet jeśli miałaby wobec głównego bohatera dług wdzięczności za uratowane życie, czy nawet i większe zobowiązania. ;P To byłoby dość nielogiczne i bardzo trudno byłoby mi to wytłumaczyć fabularnie. Nic nie wykluczam, ale raczej nie.

Natomiast druga postać, ta opcjonalna... dopuszczam taką możliwość. ;> Nie w pierwszej wersji modu, ale być może w przyszłości stworzę mod-komponent dodający możliwość dołączenia jej do drużyny na końcówkę Cieni Amn (6. i 7. rozdział, bo w 6. rozpocznie się wątek Dni) i cały Tron Bhaala. Ale to po ukończeniu Dni, Pieśni v2.0 i bardzo opcjonalnej chwili odpoczynku, więc na razie nawet nic nie zapowiadam. ;P
_________________
AshfncaeicaliuheangfkacgakfgegcalgfcalhfcamhlhKi~.!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
blackheart 


Posty: 59
Podziękowania: 2/28
Wysłany: 2009-03-17, 00:06   

Wydaje mi się nie do końca trafnym pomysłem aby przyjmować postać na jakiś czas po czym ją zostawiać. Uważam iz powinna ta postać albo w ogóle się nie przyłączać, albo mieć możliwość pozostawienia tej postaci w drużynie. Jednak to tylko moje zdanie :)

No i czy na pewno 6-7 rozdział to dobry czas? na tym etapie już ma się grając drużynowo pewne założenia i strategie. Przynajmniej ja miałbym spory dylemat musząc odłączyć jedną postać.
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Vel`Dan 


Wiek: 24
Posty: 127
Podziękował 12 razy
Wysłany: 2009-03-17, 00:09   

No tak... znaczy się, nie chodzi o czas, kiedy się tam dochodzi, ale właśnie o to, czy ta postać byłby na stałe czy nie, bo jeśli NPC byłby dopracowany(a na pewno będzie;P) to sądzę, że wiele osób byłoby skorych zostawić do tego czasu miejsce u siebie w teamie, ale już mniej osób raczej na tymczasowe wyrzucenie postaci z drużyny...
Ale to oczywiście inwencja twórcza autora.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
L`f 
Uczeń Gonda


Wiek: 27
Posty: 1381
Podziękowania: 290/154
Wysłany: 2009-03-17, 16:06   

blackheart napisał/a:
Wydaje mi się nie do końca trafnym pomysłem aby przyjmować postać na jakiś czas po czym ją zostawiać. Uważam iz powinna ta postać albo w ogóle się nie przyłączać, albo mieć możliwość pozostawienia tej postaci w drużynie. Jednak to tylko moje zdanie :)

Według mnie z technicznego punktu widzenia (doświadczenie, dobór drużyny i te sprawy) też nie jest to najlepszy pomysł, ba, jest nawet zły. ;> Jednak stawiam głównie na kwestie fabularne - bez przyłączenia tej postaci zadanie całkiem straci swój sens, a jej dalszą podróż z nami (w Tronie Bhaala) naprawdę trudno byłoby mi wytłumaczyć.

Ta postać to znak swego świata, nie pasuje ona do Faerunu. Podobnie nie pasuje i drugi bohater, ale jego podróż można przynajmniej logicznie uzasadnić, nie jest on tak silnie związany z Aovenore. ;)

Poza tym stworzenie pełnoprawnego bohatera przyłączalnego nawet do samego ToBu zajęłoby mi masę czasu.

Poza tym w Dniach będzie można otrzymać sporo doświadczenia, tak, że strata dla tej postaci nie powinna być bardzo odczuwalna. ;>

blackheart napisał/a:
No i czy na pewno 6-7 rozdział to dobry czas? na tym etapie już ma się grając drużynowo pewne założenia i strategie. Przynajmniej ja miałbym spory dylemat musząc odłączyć jedną postać.

Myślę, że to dobry moment. Postacie nie są ani słabo doświadczone (jak na realia BG2 - czyli 2., 3. rozdział), Czarowięzy i Podmrok to chyba nieco za wcześnie, 6. rozdział wydaje się być dobrym miejscem - postacie mają już pewien pułap doświadczenia, zaczynają zdobywać przydatne zdolności wysokiego poziomu, a nie jest to zbyt późny moment, jak np. początek ToB. ;]

A co do odłączenia szóstej postaci? Będzie to wymagało pewnej elastyczności ze strony gracza. Kolejny wybór na naszej drodze - wywołany czynnikami zewnętrznymi, może nawet niechciany.

Postać będziemy mogli odłączyć bezpośrednio w momencie przyłączenia tej dodatkowej bez straty ekwipunku, czy doświadczenia. Możliwe, że dodam pewną pulę doświadczenia odłączonemu/ej. ;>

Vel`Dan napisał/a:
No tak... znaczy się, nie chodzi o czas, kiedy się tam dochodzi, ale właśnie o to, czy ta postać byłby na stałe czy nie, bo jeśli NPC byłby dopracowany(a na pewno będzie;P) to sądzę, że wiele osób byłoby skorych zostawić do tego czasu miejsce u siebie w teamie, ale już mniej osób raczej na tymczasowe wyrzucenie postaci z drużyny...

Nie jest to jeszcze całkiem postanowione, plany mogą się zmienić, ale jeśli miałbym robić dodatkowego npc'a naginając nieco kwestie fabularne - musiałbym poświęcić na niego co najmniej półtora, dwa miesiące na opracowanie i dopracowanie. ;)

Zwłaszcza, że dla opcjonalnej postaci dołączalnej mam już koncepcję na przyłączenie jej do ToBu i poszerzenie jej wątku, nie brałem jednak tego pod uwagę, jeśli chodzi o 'obowiązkowego' npc'a. Wszystko się jeszcze zobaczy, na razie jestem daleko z ukończeniem, grafiki lokacji i część dialogów to bardzo mało. ;P
_________________
AshfncaeicaliuheangfkacgakfgegcalgfcalhfcamhlhKi~.!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Aeremar 
Szalony Berserker


Wiek: 27
Posty: 401
Podziękowania: 3/14
Wysłany: 2009-03-17, 18:48   

Pieśń mi się spodobała bardzo, więc ten mod będzie pewnie jeszcze lepszy.

Nie jestem fanem elfich lasów, ale myślę że nie zespujesz tej rasy jak wielu to uczyniło (czyli nadęte, boskie istoty o nieograniczonej potędze :dontgetit: )

Liczę też na jakąś epicką bitwę, bo pisałeś kiedyś że masz w planach coś takiego.
_________________
Chuck Norris nie zmienia się w zabójce - to by go tylko osłabiło.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group