Poprzedni temat «» Następny temat
Gothic 3
Autor Wiadomość
Lercher 
Nein, Mann!


Posty: 407
Podziękowania: 18/10
Skąd: Rotterdam
Wysłany: 2011-08-11, 23:23   

Cóż, spróbowałem jeszcze raz i brakowało mi dwóch krów, ale znalazłem je w drodze do Gothy i finanlnie wytłukłem, zadanie wykonane.

Ale mam inne zadanko i inny problem, rojalista Daryl zleca nam wyciąganie orków z okolic ruin świątyni, ale jest pewien kłopot. Orkowy strażnik jest stosunkowo mocny i już za wyciągnięciem drugiego gagatka moi kompani padają. A ja z niewiadomych powodów nie mogę im pomóc, tj. wyciągam orka do lasu i kiedy zaczyna się walka wyciągam broń, ale gnojek nawet mi się nie podświetla, mogę tłuc tylko rebeliantów (sic!).
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Żelazko 
Morgan mnie zbił


Posty: 553
Podziękowania: 23/175
Wysłany: 2011-08-12, 00:49   

Dzwonsson napisał/a:
mam dość wysoką reputację


Pewnie dlatego nie da się ich łatwo trafić. Aby punkty zdrowia przywróciły się innym npc odjedź na odległość, żeby ich widać nie było albo zapisz i wczytaj, powinni mieć uzupełnione paski życia. Ja bym polecał zostawić te zadanie na później, bo jeszcze trzeba będzie wytłuc kogoś w tym mieście. A jak pozbędziesz się straży to ich nie do bijaj na ziemi, pozwól to zrobić rebeliantom, w ten sposób orkowie w mieście nie powinni cię podejrzewać o ich zabójstwo.
Ogólnie to nawet nie przyjmuje tego zadania jak gram kanoniczną ścieżką/zakończeniem.
_________________
Pod żadnym warunkiem nie usuwać mi warna.

Morganizm wyjaśniony.
http://athkatla.cob-bg.pl...p=109149#109149
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Lercher 
Nein, Mann!


Posty: 407
Podziękowania: 18/10
Skąd: Rotterdam
Wysłany: 2011-08-12, 14:17   

Właściwie ja już zdecydowałem opowiedzieć się po stronie rojalistów, którzy dążą do przywrócenia króla na "stołek", więc to zadanko fabularnie dość fajnie mi podchodzi. I chyba rzeczywiście zostawie je na koniec i wykonam tuż przed wyzwalaniem Montery.
Właściwie ciekawi mi czy podobnych scenariuszy będzie więcej czy to ostatnie miasto z fajnymi lekkimi questami i potem zacznie się już zabawa w herosa. :lol:

edit: inne pytanko, zostały mi właściwie dwa zadania w obrębie Montery, wyciągnięcie strażników do lasu oraz samo wyzwolenie miasto. Ale jak zdążyłem się rozeznać odbicie Montery z rąk orków i najemników to nie będzie bułka z masłem, mam max. 9 rebeliantów do pomocy (właść. do zajęcia czymś orków, żebym mógł ich wykończyć), ale coś czuję, że to trochę mało jak na miasto i dwie farmy, na których stacjonuje przynajmniej kilkudziesięciu orków i najemników. Wyzwolenie dziury takiej jak Cape Dun łatwe nie było (choć miałem tylko Wenzela do odwalania roboty), więc zastanawia mnie czy nie mogę sobie porobić questów i nawet wyzwolić pipidówki takie jak Silden czy Geldern i dopiero wtedy odbić Monterę?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Żelazko 
Morgan mnie zbił


Posty: 553
Podziękowania: 23/175
Wysłany: 2011-08-14, 20:25   

Ja odradzam wyzwalania miast do samego końca gry wiąże się z tym główne zadanie.
Po odbiciu dwóch albo trzech osad, miast, wiosek itp., nie pamiętam dokładnie ale ta frakcja zwróci się w wrogów na czerwono. Po odbiciu dwóch miast chyba tylko jak porozmawiamy z liderem miasta, a po trzech wszyscy w mieście, wiosce, osadzie itp. cz jakoś tak. Może to było na przykładzie liczby 3-4. Dawno grałem po stronie rebeliantów :P zazwyczaj gram neutralnego.
_________________
Pod żadnym warunkiem nie usuwać mi warna.

Morganizm wyjaśniony.
http://athkatla.cob-bg.pl...p=109149#109149
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Lercher 
Nein, Mann!


Posty: 407
Podziękowania: 18/10
Skąd: Rotterdam
Wysłany: 2011-08-15, 15:00   

Oki, dzięki za info. Inna sprawa, czy w G3 jest tak jak w G2NK, że kusze wymagają siły by z nich korzystać, ale większe obrażenia zadaje się rozwijając zdolności łowieckie?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Żelazko 
Morgan mnie zbił


Posty: 553
Podziękowania: 23/175
Wysłany: 2011-08-15, 18:15   

Co do Gothica 3 nie jestem do końca pewny. Na polskich stronach o gothicu takich jak gothic up and gothic tawerna piszę, że zdolności myśliwskie mają wpływ. Szczególnie na oficjalnej stronie Gothic Tawerna napisali że kusze i łuki.
Z osobistego doświadczenia zdolności myśliwskie mają wpływ na posługiwanie się kuszą (zwiększają obrażenia). Ostatnio jak grałem Gothic 3 parę tygodni temu, to inwestowałem w siłę i z kuszą sobie nawet radziłem na poziomie trudności średnim. Jak grałem czasami na trudnym to była prawie bezużyteczna.
P.S.
Kusza w Gothic 3 jest bardzo wolna w porównaniu z łukiem.


Źródło:
http://gothic.org.pl/atrybuty

http://tawerna-gothic.pl/gothic3/atrybuty-164.html

Niech się jeszcze ktoś wypowie na ten temat, może uzupełni/odpowie nam na te zagadnienie. Vinci? kol? :zab:

Edit:

Jednak zdolności myśliwskie wpływają na posługiwanie się kuszą. Jestem pewien na bank.
W poradniku dołączonym do gry piszę:

Cytat:
Hunting skill determines which long-rage weapons you are able to use. Of course, a talented hunter increases the damage done with a bow and arrow or a crossbow because a well-placed shot to a weak spot is often more effective than the quality of the weapon material.


Źródło:

http://cdn.steampowered.c...df?t=1274225932
_________________
Pod żadnym warunkiem nie usuwać mi warna.

Morganizm wyjaśniony.
http://athkatla.cob-bg.pl...p=109149#109149
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Lercher 
Nein, Mann!


Posty: 407
Podziękowania: 18/10
Skąd: Rotterdam
Wysłany: 2011-08-16, 20:23   

Fuck, problem techniczny "genome gaming system has stopped working", wie ktoś o co chodzi i jak to gówno naprawić? Na forum JoWood niczego się właściwie nie dowiedziałem.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Żelazko 
Morgan mnie zbił


Posty: 553
Podziękowania: 23/175
Wysłany: 2011-08-16, 22:12   

A przy czym konkretnie wyskakuję ten błąd? Po jakiej podjętej akcji? Ten błąd może wyskoczyć z wielu powodów np. przy zmianie rozdzielczości, przeładowaniu pamięci systemu po błądzie 'where is the guru' oraz ogólnie jak gram wyrzuci do pulpitu zazwyczaj ten komunikat się wyświetla.
Tutaj jest pomoc techniczna dotycząca Gothic 3 jak się crash-uje.

http://forum.worldofplaye...ad.php?t=147329

Edit: Uch ciężka sprawa. Mam nadzieję, że jakoś się ułoży z tymi błędami.
Można spróbować zwiększyć podwójnie rozmiar cache w pliku ini gry.

http://forum.worldofplaye...ad.php?t=152228 - polecam przejrzeć ten temat.

Tutaj ludzie podają przykładowe konfiguracje swoich ini plików, możesz też zwiększyć plik pagefile.sys ale wątpię by to coś pomogło wiedząc, że grasz na sprzęcie z 4 GB ramu. Gothic3.exe w procesach wykazuje, że używa mniej więcej 1.5 GB ramu.
_________________
Pod żadnym warunkiem nie usuwać mi warna.

Morganizm wyjaśniony.
http://athkatla.cob-bg.pl...p=109149#109149
Ostatnio zmieniony przez Żelazko 2011-08-16, 23:15, w całości zmieniany 2 razy  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Lercher
Lercher 
Nein, Mann!


Posty: 407
Podziękowania: 18/10
Skąd: Rotterdam
Wysłany: 2011-08-16, 22:16   

Dwukrotnie w okolicy Trelis przy wykańczaniu skradających się ogrów, za pierwszym razem w jakąś minutę po włączeniu gry, zszedłem do jaskini zacząłem rypać z kuszy w ogra i gra wyskoczyła. Następnym razem trwało to 4-5 minut, wykończyłem trójkę ogrów i jak zabiłem czwartego to wyskoczyło.

edit: wygląda na to, że w wyniku jakiegoś buga wycięło z pliku opisywanego w podlinkowanym temacie linijki powiązane z pamięcia dla drzew i dlatego co rusz wyrzucało mnie z gry (wokół Trelis same lasy przecież), podłożyłem nowe linijki i póki co wszystko śmiga *normalnie* (bo przecież gra i tak jest zabugowana i niestabilna).
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wszelak 
I'm the chosen one

Wiek: 27
Posty: 257
Podziękowania: 12/9
Skąd: Legnica
Wysłany: 2011-08-25, 12:30   

Zabieram się właśnie za przejście Gothica 3, wcześniej przeszkadzała mi duża ilość bugów. Wiecie jaki jest najnowszy patch? I czy słyszeliście o jakichś modyfikacjach? Podobno QuestPack jest godny zagrania.
_________________
"Oto jest pięść moja, zna ją świata ćwierć. Kto ją ujrzy z bliska ujrzy swoją śmierć!"
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Żelazko 
Morgan mnie zbił


Posty: 553
Podziękowania: 23/175
Wysłany: 2011-08-25, 15:56   

Wszelak napisał/a:
Podobno QuestPack jest godny zagrania.


Jest. Instalator zawiera także Content Mod 2.2, którego też polecam zainstalować. Mody zawierają dużo zbroi i przywracają trochę klimatu z Gothic II i Gothic I.

Tutaje jest poradnik

http://download.phx.pl/go...P4_Poradnik.pdf

Są w nim screeny zbroi i inne z moda.
_________________
Pod żadnym warunkiem nie usuwać mi warna.

Morganizm wyjaśniony.
http://athkatla.cob-bg.pl...p=109149#109149
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
kol 
Przyjaciel Klanu
Fantazmaty i miazmaty


Wiek: 30
Posty: 2380
Podziękowania: 60/46
Skąd: Preußen
Wysłany: 2011-08-25, 16:40   

Najnowszy patch to 1.74. Instalowac przed QP.
_________________
xui̯-ø
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Żelazko 
Morgan mnie zbił


Posty: 553
Podziękowania: 23/175
Wysłany: 2011-08-25, 17:18   

Tutaj jest link do patcha http://www.worldofgothic....file&fileid=166
najszybszy z mirror-ów jakich chyba można znaleźć to wog.de. A patch waży prawie 1GB więc będzie się trochę ściągał.

Edit:
A tutaj link do quest packa
http://www.gothic.phx.pl/...load.php?id=005
_________________
Pod żadnym warunkiem nie usuwać mi warna.

Morganizm wyjaśniony.
http://athkatla.cob-bg.pl...p=109149#109149
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Lercher 
Nein, Mann!


Posty: 407
Podziękowania: 18/10
Skąd: Rotterdam
Wysłany: 2011-08-28, 21:22   

Q: jeżeli poza wyzwalaniem myrtańskich miast nie ma się już właściwie żadnych miast to lepiej udać się do Varantu czy Nordmaru?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Remik 
Asporny, apolityczny i awyznaniowy użytkownik


Wiek: 25
Posty: 588
Podziękowania: 14/30
Wysłany: 2011-08-28, 21:47   

Do Nordmaru... Przynajmniej o ile pamiętam "fabuła" powinna Cię tam najpierw skierować...
_________________
You will die!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group