Poprzedni temat «» Następny temat
Rycerz Światłości
Autor Wiadomość
Alvarez 
Dziecię Bhaala

Posty: 1959
Podziękowania: 248/73
Wysłany: 2009-03-05, 20:25   Rycerz Światłości

Cytat:
Rycerz Światłości v.1.0.2
by Alvarez

1. Opis
Mod dodaję nową podklasę Rycerza Światłości:

RYCERZ ŚWIATŁOŚCI: to paladyn który całe swe życie poświęcił w jednym celu- niszczenia zła. Jego odwaga i męstwo wyróżniają go spośród innych członków zakonu. Walczy w imię dobra za wszelką cenę, nigdy nie ucieka z pola bitwy. W celu efektywniejszego realizowania swojego życiowego powołania obrał wąską specjalizację w orężu oraz stylu walki; mieczem i tarczą posługuje się lepiej od niejednego wojownika. Intensywny trening wzmocnił jego siłę, jednakże pozostawił ślad na zręczności. Zaciętość z jaką traktuje wszelkie zło wywarła trwałe piętno na jego aparycji. Jego praworządność i umiłowanie boga sprawia że doświadczony Rycerz Światłości otrzymuje dar wrodzonych odporności oraz poznania zaawansowanych czarów kapłańskich.

Zalety:
- Premia +1 do siły
- Premia +2 do KP i rzutów obronnych
- Może osiągnąć wielkie mistrzostwo w mieczach długich i półtoraręcznych
- Na poziomach 7,13, 18 i 23 otrzymuje +1 do TraK0 i obrażeń
- Na 10 poziomie uzyskuje odporność na strach i załamanie moralne
- Na 15 poziomie uzyskuje permanentną ochronę przed złem
- Na 20 poziomie otrzymuje premię 1/2 ataku na rundę
- Na 22 poziomie otrzymuje premię 15% odporności na obrażenia fizyczne
- Co 4 poziomy otrzymuje 3% odporności na kwas i magię, aż do osiągnięcia 15% na 20 poziomie
- Na 28 poziomie z każdym trafieniem istnieje 25% szansy na rozproszenie magii celu
- Na poziomach 11, 16 i 21 uzyskuje czar Promień Słońca jako zdolność wrodzoną

Wady:
- Nie może korzystać ze zdolności "Nakładanie rąk"
- Nie może rzucać czarów kapłańskich
- Może przeznaczyć punkty biegłości tylko na miecze długie, półtoraręczne i styl walki mieczem i tarczą
- Otrzymuje kary: -20% odporności na zimno i elektryczność
- Otrzymuje kary: -1 do zręczności i charyzmy
- Minimum 18 siły i 12 inteligencji

Ponadto Rycerz Światłości dysponuje odmienną od zwykłego paladyna listą zdolności wysokiego poziomu. Dysponuje umiejętnościami: młyniec, potężny atak, uderzenie krytyczne, cios, wytrzymałość, tarcza archonów, kula ostrzy, aura płomiennej śmierci, krzywdzenie, burza zemsty, przywołanie planetara.

2.Instalacja
Kopiujemy zawartość dodatku do głównego folderu gry i uruchamiamy Setup-Rycerz.exe.

3. Kompatybilność
Mod powinien być kompatybilny ze wszystkimi modami opartymi na Weidu.


Download
_________________
Ostatnio zmieniony przez Alvarez 2012-10-25, 23:02, w całości zmieniany 17 razy  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Soul Reaver
[Usunięty]

Wysłany: 2009-03-06, 13:25   

He he ! Próbowałem zainstalowac twojego modzika...




[C:\Gry\Baldur's Gate II\Setup-Rycerz.exe] WeiDU version 20900
[C:\Gry\Baldur's Gate II\Setup-Rycerz.exe] Using scripting style "BG2"

Install Component [Podklasa Rycerza ťwiat│oťci dla SoA i TB]?
[I]nstall, or [N]ot Install or [Q]uit? I

Installing [Podklasa Rycerza ťwiat│oťci dla SoA i TB]
Adding RYCERZ Kit ...
Appending to files ...
Appending to files column-wise ...
Appending to files ...
Appending to files ...
Appending to files ...
Appending to files ...
Copying 1 file ...
ERROR: error loading [Rycerz\Rycerz.2da]
Stopping installation because of error.
Stopping installation because of error.

ERROR Installing [Podklasa Rycerza ťwiat│oťci dla SoA i TB], rolling back to pre
vious state
Will uninstall 6 files for [SETUP-RYCERZ.TP2] component 0.
Uninstalled 6 files for [SETUP-RYCERZ.TP2] component 0.
ERROR: Unix.Unix_error(20, "stat", "Rycerz\\Rycerz.2da")
PLEASE email the file SETUP-RYCERZ.DEBUG to Alvarez

Install Component [Podklasa Rycerza ťwiat│oťci dla SoA i TB]?
[I]nstall, or [N]ot Install or [Q]uit?

Nie miałem do tej pory problemów z instalacją innych modów Weidu...
Ostatnio zmieniony przez morgan 2009-08-25, 21:27, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Lava Del'Vortel 
Avatar Sune
Łasiczy Szperacz


Wiek: 27
Posty: 2998
Podziękowania: 180/58
Wysłany: 2009-03-06, 15:20   

takie coś zazwyczaj się pojawia jak jest złe dojście do pliku albo tego pliku w ogóle nie ma... właśnie zerknąłem o co chodzi. Jak ktoś ściągnie to niech zemini z Rycerz.2da.2da na Rycerz.2da
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Alvarez 
Dziecię Bhaala

Posty: 1959
Podziękowania: 248/73
Wysłany: 2009-03-06, 15:23   

hmm... to bardzo dziwne, u mnie instalowało się normalnie, ale wygląda na to że w pliku tp2 jest podana błędna lokalizacja pliku Rycerz.2da, zapewne brakuje jakiegoś znaku ~, jak wrócę ze szkoły to zerknę

Edit Przejrzałem plik tp2 i wszystko jest ok, zainstalowałem ponownie i wszystko gra, więc skoro nie tp2 to jedyną przyczyną dla której Setup nie może znaleźć pliku Rycerz.2da jest nie skopiowanie całego folderu Rycerz wraz z zawartością do katalogu z grą (np. skopiowanie tylko zawartości). Ale zakładam że takiego błędu nie zrobiłeś więc źle mi tu wygląda jeszcze jedna sprawa:
Cytat:
(20, "stat", "Rycerz\\Rycerz.2da")

Na pewno masz tam 2 ukośniki, czy to tylko literówka?

spóźniłem się :cry: , Lava prawdopodobnie ma rację tylko teraz się zastanawiam dlaczego u mnie się zainstalowało
Ostatnio zmieniony przez Alvarez 2009-03-06, 17:45, w całości zmieniany 2 razy  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Lava Del'Vortel 
Avatar Sune
Łasiczy Szperacz


Wiek: 27
Posty: 2998
Podziękowania: 180/58
Wysłany: 2009-03-06, 15:28   

tam jest jak mówiłem plik Rycerz.2da.2da zamiast Rycerz.2da. Nie możliwe żeby się zainstalowało Rycerz.2da bo tam takiego nie ma. Jest jedynie ten błędnie nazwany. Może nie tą instalkę dałeś na net.... No ale mówię, wystarczy zmienić nazwę i będzie działać.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Alvarez 
Dziecię Bhaala

Posty: 1959
Podziękowania: 248/73
Wysłany: 2009-03-06, 16:50   

Na razie odradzam ściąganie podklasy, nie działa tarcza archonów, aura płomiennej śmierci i rozproszenie. Jutro postaram się wrzucić poprawioną wersję.
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Soul Reaver
[Usunięty]

Wysłany: 2009-03-07, 10:33   

Heh, najpierw zamieszczasz, teraz odradzasz ściągania.....
Poczekamy na wersję stabilną........
 
 
Marlong 
Dziecię Bhaala


Wiek: 25
Posty: 308
Podziękowania: 30/2
Skąd: Kraina Cieni
Wysłany: 2009-03-07, 11:49   

Cytat:
Mod dodaję nową podklasę Rycerza Świadłości:

Cytat:
[...]którzy przyczynili się do zbalansowania podklasy oraz wysłuchiwali moje niekiedy strasznie błache problemy.
Jednak najbardziej dziękuję wszystkim graczom któży zechcą grać tą podklasą

EKHM
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Alvarez 
Dziecię Bhaala

Posty: 1959
Podziękowania: 248/73
Wysłany: 2009-03-07, 20:20   

Ojej, nie wiem jak można takie błędy popełnić. Jeśli ktoś czeka na moda, a wnioskuję że mkapinski, to przepraszam za opóźnienia, ale nie mogę się uporać z tarczą archonów i aurą płomiennej śmierci, pojawia się komunikat że uzyskano zdolność specjalną, ale nic takiego się nie dzieje.
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Soul Reaver
[Usunięty]

Wysłany: 2009-03-07, 23:21   

Nie przepraszaj bo nie masz za co (przynajmniej mnie, co do Marlonga to nie wiem).
Zaproś kogoś do betatestów przed zamieszczaniem modów bo niedoróbkami zrazisz potencjalnych graczy do swojego dzieła. A tak w ogóle to powodzenia przy modowaniu.
 
 
Alvarez 
Dziecię Bhaala

Posty: 1959
Podziękowania: 248/73
Wysłany: 2009-03-13, 22:13   

Nowa wersja, już na 200% wszystko działa, poprzednio po wskrzeszeniu mogło coś się psuć. I znowu licznik ściągnięć na 0 :cry:
Zapraszam już nie do testów a do gry.
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Soul Reaver
[Usunięty]

Wysłany: 2009-03-14, 11:39   

Wypróbowałem twojego Rycerza chociaż od Paladynów stronię....
Trochę dziwnie rozdzieliłeś wymagane minimum do statystyk t.j. tylko taki Pudzian o IQ minimum 120 może byc Rycerzem. Ponadto o wiele łatwiej wylosowac staty dla totalnego wymiatacza. Jest jeszcze jedna rzecz która mi nie bardzo pasuje. Kiedy kodem wywołałem wysoki poziom, wokół Rycerza zaczęła się pojawiac jakaś osłona. Dośc powiedziec że CHARNAME przypomina przez to ozdobę choinkową lub diodę LED w ciemności. Ogólnie podklasa totalnie przegięta,bo większośc normalnych wojów na tym samym poziomie nie będzie miała najmniejszych szans w walce.
 
 
Alvarez 
Dziecię Bhaala

Posty: 1959
Podziękowania: 248/73
Wysłany: 2009-04-15, 15:53   

Mały update w związku z nowymi umiejętnościami przeze mnie nabytymi, mam nadzieję, że na plus.
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Soul Reaver
[Usunięty]

Wysłany: 2009-04-15, 19:57   

Alvarez napisał/a:
Ponadto Rycerz Światłości dysponuje odmienną od zwykłego paladyna listą zdolności wysokiego poziomu. Nie dysponuje umiejętnościami: Przywołanie Devy,Większy cios śmierci, Odporność na magię, Okrzyk wojenny. W zamian może wybrać umiejętności: Przywołanie Planetara, Tarcza Archonów, Kula Ostrzy i Aura Płomiennej Śmierci.

khem... Zdajesz sobie sprawę z tego że Rycerz Światłości jest teraz hiperwymiataczem ?
Gdyby nie mógł dodatkowo używać zdolności "Większy młyniec" byłby lepiej wyważony.
 
 
Berg`inyon 


Wiek: 24
Posty: 369
Podziękowania: 3/22
Skąd: z Podmroku
Wysłany: 2009-04-15, 20:13   

Soul ma rację. Tzn. większy młyniec może zostać, ale mógłbyś osłabić trochę właściwości Aury Płomiennej Śmierci i przede wszystkim kuli ostrzy, bo jak ktoś podejdzie to po przeciwniku, bo taka kula zadaje 50-60 pkt obrażeń i to nawet kilka razy na raz.
Za to proponuję dodać w tych umiejętnościach specjalnych jakiś inny ciekawy czar kapłana, np. Fałszywy Świt, w końcu to Rycerz Światłości. ;)
_________________
Chcesz być czymś w życiu, to się ucz, Abyś nie zginął w tłumie; Nauka to potęgi klucz, W tym moc, co więcej umie.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group