Poprzedni temat «» Następny temat
The Darkest Day - opinie, uwagi
Autor Wiadomość
Soban
[Usunięty]

Wysłany: 2005-01-26, 15:22   The Darkest Day - ogólnie, kompatybilność

Jak wam pewnie wiadomo TTD to nieoficjalny dodatek. Co się dzieje jak go zainstalujemy?



Temat został przeniesiony do odpowiedniego działu.
Ostatnio zmieniony przez morgan 2008-07-22, 21:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Cruel 
Zasłużony


Wiek: 30
Posty: 256
Podziękowano 1 razy
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2005-01-26, 20:28   

Nowe lokacje, przedmioty, czary, npc, profesje w dużej ilości (większość beznadziejna, ale pomińmy); ulepszone skrypty wrogów, zwiększony poziom trudności, zmodyfikowane niektóre lokacje, do tego oczywiście nowe questy i wątek główny moda.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Coincidence 
Bibliotekarz


Wiek: 31
Posty: 353
Wysłany: 2005-01-27, 09:28   

Nie wspominając o fakcie, ze mod ten zastepuje część istniejących plików, w tym CAŁY dialog.tlk ( cała gra bedzie po angielsku ).
Ale tłumaczenie Gigantusa jest w drodze.
Podziękuj autorce tego posta
 
 
Soban
[Usunięty]

Wysłany: 2005-01-27, 09:29   

Niby tak ale bardzo podoba mi się nowa lokacja zrobiona na wzór Beregostu z Bg1 i nowy zabójca Adario Kalwaras. Nie gram od czasu zainstalowania TTD bez niego. No i oczywiście jest też Soufalein ze swoją zdolnością "drzwi przez wymiary" bardzo przydatna.

Uczę się anglika więc co nieco rozumiem. Denerwuje mnie tylko to że jak wybieram głos to gada po polsku a napis jest po angielsku.
 
 
Kinski 
Dziecię Bhaala
Zajebójca

Wiek: 37
Posty: 1364
Podziękowano 78 razy
Skąd: Białoruś
Wysłany: 2005-01-27, 10:18   

Bugi, bugi i jeszcze raz bugi, nie ma się co dziwić, mało który mod zrobiony przez TeamBG był/jest bez błędów, ale TDD to już szczyt...
Cytat:
No i oczywiście jest też Soufalein ze swoją zdolnością "drzwi przez wymiary" bardzo przydatna.

A co ma Sol do TDD? To oddzielny moduł...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Coincidence 
Bibliotekarz


Wiek: 31
Posty: 353
Wysłany: 2005-01-27, 14:17   

He, he, ukuto juz nawet nazwę: The Buggest Day :D


A lokacja, chodzi ci o Jatavian ( czy jakoś tak, w TD krałem wieki temu ) to przykład, hm, małego lenistwa autorów, bo nie chciało im się tworzyć nowych ( nasz Mistrz Aurelinius w swym A New World robi nowe na Black Isle'owskim poziomie - mozna {o sobie juz nie wspomnę, z czystej skromnosci }).

TDD i tak jest ( i bedzie ) najpopularniejszym modem do BG2, gdzuż nie zmienia niczego, tylko dodaje na zasadzie "to samo, ale wiecej", czyli dokładnie to, za co wszyscy kochają BG, a nie jak jakiś Coincidence zmieniający zasady i robiący inne bzdury w soim modzie.
Podziękuj autorce tego posta
 
 
Cruel 
Zasłużony


Wiek: 30
Posty: 256
Podziękowano 1 razy
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2005-01-27, 15:37   

Ta lokacja to Riatavin. Faktem jest, że obszary z TDD to rżnięcie z ID1 i BG1, ale co poradzić. Dziwi mnie prawdę mówiąc popularność tego moda, ja jestem daleki od zachwytu. A lokacje typu Trollford doprowadzały mnie do szewskiej pasji - nuda, schematyczność i wszechobecny h&s. Brak słów...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Soban
[Usunięty]

Wysłany: 2005-01-27, 16:36   

To prawda że trollford jest nudny ale mimo to ciesze sie że udało mi się ściągnąć ten dodatek. no i oczywiście ttd poprawia menu gry. a to jest plus


Trudna sztuka edycji znów kłania się panu Sobanowi (czy jak kto woli Kavperowi, tudzież Balduranpwi). Pod jakim nickiem go nie spotkam, swym zachowanie sięga on szczytów głupoty oraz nieznajomością podstaw pisania na forum, niezmiennie mimo wielokrotnych upomnień. Ciekawe, czemu dostał bana... - Komcio


Kinski napisał/a:
Bugi, bugi i jeszcze raz bugi, nie ma się co dziwić, mało który mod zrobiony przez TeamBG był/jest bez błędów, ale TDD to już szczyt...
Cytat:
No i oczywiście jest też Soufalein ze swoją zdolnością "drzwi przez wymiary" bardzo przydatna.

A co ma Sol do TDD? To oddzielny moduł...


powiedz co jest bardziej rozsądne: Ściąganie modu z soufaleinem i TDD odzielnie, czy tylko TDD bo mi się wydaje że to drugie.

A co do Bugów to mam łatkę i patha :)
 
 
murmandamus

Posty: 4
Wysłany: 2005-02-28, 18:17   

Witam.


Dwa dni temu przeszedlem TDD po raz pierwszy.
Wrazenia? Powiem ze mam nieco mieszane uczucia. Oczywiscie bugi i tego sie nie da ustrzec w modach wiec trzeba byc wyrozumialym choc dwa razy musialem uzyc konsoli by pchnac naprzod fabule z braku pojawienia sie npca.

Co do warstwy innej to TDD prezentuje sie w "miare niezle" ale...
Mam ale cos do isosci walk.ZA DUZO! W pewnym momencie mialem nieco wrazenie jakbym cofnal sie do NWN , idz zbadaj zarznij co na twej drodze.
Za malo mozliwosci wylgania sie z walki lub wynegocjowania no i opcje dialogowe najczesciej do dwoch mozliwosci sie sprowadzaly.
Co wiecej nowe npce nie maja pogaduszek ze soba i z czlonkami startej druzyny wiec sa nieco bezbarwne a przynajmniej tak to odczulem.
Dalej niektore przedmioty nie maja opisow tylko jakies nic nie znaczace teksty albo jak w przypadku sztyletu pana E. pisze Jeweled dagger, dodam mam wersje z patchem. Tyle moich wywodow mod dobry ale na jeden raz, fabularnie podobal mi sie bardziej Shadow over Soubar mimo ze tamten ma nieco inne niedogodnosci bugi i szkopuly.
Mam nadzieje teraz na jakas ciekawa konwersje totalna robiona przez polakow i ze sie sprawdzi lepiej bez iscia na rąbanke. Bo zdobywanie wiekszosci doswiadczenia przez zarzynanie jest dla mnie niesmaczne w Crpgu a tak jest w tm modzie.
_________________
zlo jest tym czym je czynimy
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Coincidence 
Bibliotekarz


Wiek: 31
Posty: 353
Wysłany: 2005-03-01, 14:36   

Wiesz, bardzo łatwo ( i szybko ) robi się mody oparte na walce - tworzysz przeciwników, definiujesz skrypty i ustawiasz na mapie - a gracz niech się męczy.
Podziękuj autorce tego posta
 
 
Philoos 
Zasłużony


Wiek: 34
Posty: 866
Podziękowania: 24/11
Skąd: Poznań
Wysłany: 2006-08-31, 00:20   

Im więcej gram w TDD, tym więcej niedoskonałości:
Bladesinger wg opisu "może przeznaczyć 5 punktów biegłości w każdą 1-ręczną broń sieczną". Tymczasem po kolejnym awansie chciałem przydzielić czwartą gwiazdkę w katany, nie da się :/
Może powodem jest to, że staje się wieloklasowcem woj/magiem po potrzymaniu księgi maga, a wieloklasowce nie mogą przydzielić 5* w broń (?) Albo trzeba na początku przydzielić 5* w jedną tylko (do końca gry) broń?
No i kolejny dylemat - czy instalować komponent EoU (Multi-Class Grand Mastery). Niby zmienia tabele biegłości, alenie ma info o braku kompatybilności z TDD...
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
marek23

Posty: 6
Wysłany: 2006-08-31, 09:18   

Ja dałem od razu 5 gwiazdek ( kensai wiadomo Furia Niebios i gra łatwiejsza) ale na razie jestem jednoklasowcem a chciałbym byc dwu. Od czego to zalezy? Od jakich współczynników. Woj/mag.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Philoos 
Zasłużony


Wiek: 34
Posty: 866
Podziękowania: 24/11
Skąd: Poznań
Wysłany: 2006-08-31, 11:07   

A co ma kensai do rzeczy? TDD go nie zmienia przecież, jest normalnym wojem. Wymagania co do dwuklasowośći masz tutaj
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Leoncoeur 
Bibliotekarz


Wiek: 38
Posty: 783
Podziękowania: 37/29
Skąd: Praga
Wysłany: 2007-02-24, 20:32   

przeszedłem Trollsford z TDD i musze przyznac ze jest zenujaca ta lokacja.
Jak to chyba Coin napisal o ile pamietam, istny H'n'S :/

mam nadzieje ze inne lokacje beda lepsze.
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Vinci
Zasłużony


Posty: 2496
Podziękowania: 245/53
Wysłany: 2008-06-17, 23:08   

Nie, do wyboru masz dużą albo ogromną, niestety się nie da pomniejszyć. A działają z nią wszystkie większe mody, które modyfikują mapę świata: TDD, TS, RoT, Drizzt Saga, SoBH, SoS itd.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group