Poprzedni temat «» Następny temat
Worldmap - pytania i porady
Autor Wiadomość
Derryl

Posty: 1
Wysłany: 2008-01-07, 23:56   Worldmap - pytania i porady

Ja mam problem z BGT, otóż, nie zmienia mi się mapa.
Ale od początku:
Instaluje:
1. BG1+dodatek
2. BG2SoA+Patch, BG2Tob + Patch
3. TDD wersja 1.11 (1.12 wogóle nie zmieniała mi mapy z SoA)
4. BGT wersja 1.05b
5. DToSC i NTotSC

Uruchamiam grę, jestem w Candlekeep, ale mam zwykłą mapę z SoA (ewentualnie z TDD ale to w wersji 1.11)

BGT powinien chyba instalować własną mapę, połączenie BG1 z BG2 prawda?
Może ktoś mi pomóc rozwiązać ten problem?
Dodam, że nie chcę instalować dodatku BGT-WorldMap

Z góry dzięki za pomoc
Ostatnio zmieniony przez Vinci 2009-03-02, 22:57, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Marlong 
Dziecię Bhaala


Wiek: 26
Posty: 310
Podziękowania: 34/2
Skąd: Kraina Cieni
Wysłany: 2008-01-09, 00:09   

Niestety mapa, która jest dodana do BGT(tzn. ta, która ma po prostu dodane tereny na północ od Amn) jest przeznaczona do grania bez innych modów. Właśnie dlatego powstał mod Wroldmap - żeby można było grać z modami, które dodają nowe lokalizacje na mapie świata( czyli te z rodziny BP - między innymi właśnie TDD)

btw. Można wiedzieć, dlaczego nie chcesz instalować worldmapa?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
sickgirl

Posty: 2
Wysłany: 2008-01-09, 09:35   

Ja rowniez mam problem z mapa - dlatego sie podlaczam ;) .
Gralam w BG1 + BG2 + BGT + BGTTweaks + pomniejsze mody (typu Herbs), doszlam do wrot Baldura i cos mnie podkusilo, zeby doinstalowac NSotSC. Wersja nie byla WeiDU i gra sie lekko mowiac skopala.

Przeinstalowalam w nastepujacej kolejnosci (skopiowalam save'y):
- BG1, BG2 + wszystko (z extra klasyki gold)
- BGT
- BGT Tweaks
- DSotSC+spolszczenie
- Grey Clan Episode 1
- BGT Worldmap
(nie mam mozliwosci sprawdzic dokladnych wersji w tym momencie)

Wszystko dziala OK, ale...
pal 6, ze np. Minscowi calkiem pozmienialy sie dzwieki (potrafi zagadac glosem Viconii :lol: ), jednak chce zagrac w watek z DSotSC, przylaczam Elfke -> mapa zaktualizowana, ale mapa bez zmian!

Prosze, pomozcie, co z tym fantem zrobic, poczytalam troche na forach, ale wszelkie rozwiazania sprowadzaly sie do "zainstaluj BGT Worldmap" :?

Z gory dzieki :)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Kwiat_W 

Wiek: 35
Posty: 26
Podziękowano 17 razy
Wysłany: 2008-01-09, 19:09   

Jeśli używasz starych savów to na pewno nie pomoże reinstalacja, czy doinstalowywanie czego kolwiek, bo kopię mapy masz w savie, a mody w savach nic nie zmieniają.
_________________


W_GUI
Ostatnio zmieniony przez Kwiat_W 2008-03-07, 05:02, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
sickgirl

Posty: 2
Wysłany: 2008-01-09, 20:25   

Kwiat_W napisał/a:
Jeśli używasz starych savów to na pewno nie pomoże reinstalacja, czy doinstalowywanie czego kolwiek, bo kopię mapy masz w savie, a mody w savach nic nie zmieniają.


Dzieki, tego sie wlasnie obawialam :/
Czy jest jakas mozliwosc zeby przeinstalowac gre miedzy BG1 a BG2 (chce przejsc moja postacia obydwie czesci) i dodac mody dla BG2, tak aby wszystko dzialalo jak trza (i bylo widoczne na tej nieszczesnej mapie ;)) ?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
maciej_KO 


Posty: 219
Skąd: Stolica
Wysłany: 2008-02-18, 02:45   

to nie jest problem z mapą ale mam pytanko:
czy ktoś pokusił się może żeby zrobić całą Worldmapę w pliku graficznym ze wszystkimi możliwymi odkrytymi lokacjami? A już luksusem by było oznaczenie lokacji, z którymi modami one są związane :]
_________________
"...dialektyka i wogóle wszytko co nam przeszkadza spokojnie leżeć na słońcu, trzymając ręce na piersiach panienek i patrzeć na chmury typu cumulus w kolorze białym, natomiast niebo jest przy tym niebieskie"
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
morgan 
Dziecię Bhaala
Exiled Bard


Posty: 5576
Podziękowania: 434/317
Skąd: Island of Misfit Toys
Wysłany: 2008-02-18, 07:49   

- jest to nowa wersja (v7), która ukaże sie za kilka tygodni - sami się przekonajcie jaka jest olbrzymia...
(można powiększyć - 2x click)
(zaktualizowana - 19 III 08)

Oto (niepełna - bo brak m.in. lokacji z NeJ) lista: http://athkatla.cob-bg.pl...p?p=42945#42945
Nie wiem, czy możliwe jest zrobienie mapy ze wszytskimi możliwymi lokacjami, w kazdym razie byłoby to niezwykle czasochłonne i wiązało się z koniecznością instalacji całkeim sporej liczby modów - jesli komuś się to uda - proszę o podesłanie pliku - na pewno znajdzie się nań miejsce na naszym serwerze...

EDIT: Hesus przedstawił temat o nowej wersji Worldmap - http://athkatla.cob-bg.pl/viewtopic.php?t=2352 - zapraszam do współpracy przy tłumaczeniu...

BTW, mam pytanie (aczkolwiek sadzę, że większość lokacji z mapy jest zrobiona na wyrost - co by w przysżłości nie było problemu) - czy jest mod dodający cokolwiek w Waterdeep (nie myslę o przedmiocie z W., tylko o np. lokacji)?? - nigdy o czymś takim nie słyszałem, a powiem bardzo mnie to interesuje...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Aeraldo 
Nadworny grajek


Wiek: 26
Posty: 501
Podziękowania: 10/22
Skąd: Lublin
Wysłany: 2008-05-31, 09:27   Problem z podróżowaniem

Jak stoi w temacie, mam problem. Otóż pokusiłem się o wielką instalację, wgrywając mody do BG1, BG2, BGT. Instalowałem na podstawie poradnika:
http://hrothgar.webd.pl/tawerna/topics16/69.htm
A teraz nie mogę grać. Zaczynałem od początku z całym tym zestawem modów, no... oprócz TDD. W trakcie gry miałem jednak kłopoty z imionami NPC z NToSC i zainstalowałem wszystko jeszcze raz. Wczytuję grę, wszytko pięknie chodzi, ale...
NIE MOGĘ PRZEJŚĆ Z JEDNEJ LOKACJI DO DRUGIEJ!
Lista modów:
Ajoc Minimod
The BG1 NPC Project v14 + music
BG2 Tweak Pack v6
BG2 Fixpack v6
Baldur's Gate Trilogy v1.05b + patch 105b + Baldur's Gate Trilogy Tweak Pack v7
Ding0 QuestPack v2.3
Desecration of Souls v2.6
Dark Side of the Swords Coast v1.95
Northern Tales of the Sword Coast v1.55
Polish Language Game Text Update v1.0
The Lure of the Sirine's Call v72
Shadows Over Soubar v1.12
The Darkest Day v1.12
The Grey Clan Episode One: In Candlelight v1.8
Tortured Souls v6.10 (BP version)

Oto, co się pokazuje (zanim mnie wywali z gry):

EDIT: Zainstalowałem mod Worldmap i wszystko działa, jak należy. Niech temat zostanie jako pomoc dla innych zagubionych w świecie modów

EDIT: Dzięki za info, ale do tego śłuży edycja postów - m

Clipboard02.jpg
Plik ściągnięto 448 raz(y) 14,64 KB

_________________
Life is too important to be taken seriously. - Oscar Wilde
Ostatnio zmieniony przez morgan 2008-05-31, 11:14, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
kol 
Przyjaciel Klanu
Fantazmaty i miazmaty


Wiek: 29
Posty: 2380
Podziękowania: 60/46
Skąd: Preußen
Wysłany: 2008-07-06, 20:09   Worldmap - pytania i porady dla początkujących

CTKJ? Może ktoś wie co z tym fantem począć?
_________________
xui̯-ø
Ostatnio zmieniony przez morgan 2009-02-28, 01:21, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
morgan 
Dziecię Bhaala
Exiled Bard


Posty: 5576
Podziękowania: 434/317
Skąd: Island of Misfit Toys
Wysłany: 2008-07-06, 20:56   

Nie ma/nie znajduje tłumaczenia dla stringa @1005;>
A poważniej rzecz ujmując - dziwna rzecz - przejrzałem plik i faktycznie jest generowany ten błąd
Kod:
// ====================================================
// Part 2.1: Original Travel Times and Area visibility
// ====================================================

BEGIN @2001
SUBCOMPONENT @2000
REQUIRE_COMPONENT ~Setup-BP-BGT-Worldmap.tp2~ ~0~ @1005
AT_NOW ~VIEW BP-BGT_Worldmap/language/%LANGUAGE%/Map.html~


// ====================================================
// Part 2.2: Revised Travel Times and Area visibility
// ====================================================

BEGIN @2002
SUBCOMPONENT @2000
REQUIRE_COMPONENT ~Setup-BP-BGT-Worldmap.tp2~ ~0~ @1005
// Proper Area Visibility
PRINT @2003

Wszystko pięknie, powinno zamieniac, jednak z jakiegoś względu tego nie robi;> dodam, ze wspomnianego stringa nie ma w ogóle w nowszych wersjach Worldmap...
Patrzę sobie na to i wychodzi mi na to, że instalacja tego komponentu jest obowiązkowa:
Kod:
[b]@900   = ~Requires installation of revised BP-BGT worldmap first~[/b]


@1000   = ~Revised worldmap for the Baldur's Gate v6.6.1 - including coloured Baldur's Gate map icons~
@1001   = ~Installing new Worldmap for use with Mega Modification...~
@1002   = ~Installing new Worldmap for use with TuTu now...~
_________________
Pozdrawiam
\m/organu\m/
\m/agnu\m/

Kontakt ze mną - via mail (morgan19[at]interia.pl) lub GG (9928331)

Szukał długo...długo, tajemnie, nie zwierzając się ludziom.
Oczy jego były rozświecone wewnętrznym odbłyskiem jasnej idei.
Szukał....
- i to, na co patrzał, nie zadowalało go.
Gdzie?
(...)
Trwożnie, pytająco usiłował wszystko poznać, zobaczyć...
Nie ma....
badał, wgłębiał się, szukał...
Nie ma, w ludziach nie ma, w ich myślach, tworach...
Wszystko szare, przeciętne, monotonne....
(...)
wszystko obszedł... w społeczeństwie, w ludziach, nigdzie.
a może źle szukał?
nie - ależ nie. Obszedł wszystko, wszystko widział, wszędy pytał....
a może jest za brutalny? może jego dusza - ta harfa Eola - ma za grube struny, by na nich mogły zadrgać i zafalować subtelne tajemnice?
nie.
przecież ten błysk, przecież czuł, dlatego szukał......."
I jeśli kiedykolwiek umrę – a wiem, że umrę w bardzo krótkim czasie – umrę, zgłębiwszy ten świat z bliska i z daleka, z góry i z dołu, ale z nim nie pogodzony. Umrę i On zapyta mnie wówczas: «Czy było ci tam dobrze, czy źle?» Ja zaś będę milczeć, opuszczę wzrok i będę milczeć. Niemota taka znana jest wszystkim, którzy zebrali żniwo wielodniowego i zapamiętałego pijaństwa. Czyż bowiem życie ludzkie nie jest chwilowym otępieniem duszy, a także jej zaćmieniem? Wszyscy jesteśmy jakby pijani, każdy na swój sposób; jeden wypił mniej, inny więcej. I na różnych różnie to działa: jeden śmieje się światu w twarz, a inny skłania głowę na piersi tego świata i płacze. Jeden już się wyrzygał i jest mu dobrze, a innego dopiero zaczęło mdlić. A cóż ja? Wiele zaznałem, ale nic nie zdziałałem. Nigdy się nawet tak naprawdę nie roześmiałem i ani razu mnie nie zemdliło. Ja, który doznałem w tym świecie tyle, że tracę rachunek i zapominam kolejności – ja jestem najtrzeźwiejszy z całego świata; na mnie to wszystko marnie działa... «Dlaczego milczysz?» – spyta Pan, spowity w błękitne błyskawice. A co ja mu powiem? Nic, tylko będę milczeć i milczeć... Ta łza nie jest wyrazem żalu, ta łza nie jest smutkiem,
to łza ...
nieporadności,
bolesne piękno,
bezsilność bezkresu piękności
i minimalistycznych możliwości.
Ta łza, to łza niewolnika.
Chcę czuć, móc czuć piękno
zamknięty w szklanej łzie ...
Ja umieram na zawsze
szczelnie zamknięty w podświadomości,
zatruty, zawstydzony,
zaszczuty ...
Ja umieram na zawsze.
To bezkres palety odczuć zamknięty
w zubożałości możliwości ...
Ja umieram
na zawsze.

Lost Illusions Tavern
Impressiones (Ænigmællæ) || Antiimpressiones (sanguine scriptæ) | Antiimpressiones (ira scriptæ) || Impressiones (Divinæ)
Corpus Tuum (18+) | Impressiones (Rosellæ) || Impressiones (epicæ) || Impressiones (musicæ) | Anti- et postimpr. (musicæ)

Hiperestezja | Witold Zimmer | (N)e(u)rotica



Jvegi napisał/a:
Nie, nie można się cieszyć, że mamy nową formę sponsorowania developmentu, szansę na spełnienie tych marzeń o prawdziwej ewolucji crpegów, gier lepszych niż baldury czy arcanum.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
kol 
Przyjaciel Klanu
Fantazmaty i miazmaty


Wiek: 29
Posty: 2380
Podziękowania: 60/46
Skąd: Preußen
Wysłany: 2008-07-06, 21:03   

Gdy chcę instalować ten komponent, to i tak wywala mi błąd sad Instaluje się parę plików, a potem error. Zaraz wrzucę screena.

PS. Modułu nie chciałem instalować zgodnie z instrukcją K4thosa z Tawerny.

_________________
xui̯-ø
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Aeremar 
Szalony Berserker


Wiek: 27
Posty: 401
Podziękowania: 3/14
Wysłany: 2008-07-06, 21:23   

Ja też instalowałem wszystko zgodnie z instrukcją K4thosa i też mi mapa świata nie działa, tyle że w samej grze. Po prostu, gdy ma się włączyć mapa, wywala mnie z gry i pojawia się błąd, o którym pisałem, chyba w temacie 'Problemy z modami'.
_________________
Chuck Norris nie zmienia się w zabójce - to by go tylko osłabiło.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
kol 
Przyjaciel Klanu
Fantazmaty i miazmaty


Wiek: 29
Posty: 2380
Podziękowania: 60/46
Skąd: Preußen
Wysłany: 2008-07-06, 21:28   

Musisz chyba ją przeinstalować czy coś, tak w tamtej instrukcji stało, spróbuj, jeśli tego jeszcze nie zrobiłeś.
_________________
xui̯-ø
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
morgan 
Dziecię Bhaala
Exiled Bard


Posty: 5576
Podziękowania: 434/317
Skąd: Island of Misfit Toys
Wysłany: 2008-07-06, 21:36   

kol napisał/a:
PS. Modułu nie chciałem instalować zgodnie z instrukcją K4thosa z Tawerny.

Skoro K4thos odradza, to znaczy, że nie nalezy instalować;)...
A co instalujesz?? (zgaduję, że w kolejności podanej przez Mistrza K4thosa)... Tylko to TS i CtB??
_________________
Pozdrawiam
\m/organu\m/
\m/agnu\m/

Kontakt ze mną - via mail (morgan19[at]interia.pl) lub GG (9928331)

Szukał długo...długo, tajemnie, nie zwierzając się ludziom.
Oczy jego były rozświecone wewnętrznym odbłyskiem jasnej idei.
Szukał....
- i to, na co patrzał, nie zadowalało go.
Gdzie?
(...)
Trwożnie, pytająco usiłował wszystko poznać, zobaczyć...
Nie ma....
badał, wgłębiał się, szukał...
Nie ma, w ludziach nie ma, w ich myślach, tworach...
Wszystko szare, przeciętne, monotonne....
(...)
wszystko obszedł... w społeczeństwie, w ludziach, nigdzie.
a może źle szukał?
nie - ależ nie. Obszedł wszystko, wszystko widział, wszędy pytał....
a może jest za brutalny? może jego dusza - ta harfa Eola - ma za grube struny, by na nich mogły zadrgać i zafalować subtelne tajemnice?
nie.
przecież ten błysk, przecież czuł, dlatego szukał......."
I jeśli kiedykolwiek umrę – a wiem, że umrę w bardzo krótkim czasie – umrę, zgłębiwszy ten świat z bliska i z daleka, z góry i z dołu, ale z nim nie pogodzony. Umrę i On zapyta mnie wówczas: «Czy było ci tam dobrze, czy źle?» Ja zaś będę milczeć, opuszczę wzrok i będę milczeć. Niemota taka znana jest wszystkim, którzy zebrali żniwo wielodniowego i zapamiętałego pijaństwa. Czyż bowiem życie ludzkie nie jest chwilowym otępieniem duszy, a także jej zaćmieniem? Wszyscy jesteśmy jakby pijani, każdy na swój sposób; jeden wypił mniej, inny więcej. I na różnych różnie to działa: jeden śmieje się światu w twarz, a inny skłania głowę na piersi tego świata i płacze. Jeden już się wyrzygał i jest mu dobrze, a innego dopiero zaczęło mdlić. A cóż ja? Wiele zaznałem, ale nic nie zdziałałem. Nigdy się nawet tak naprawdę nie roześmiałem i ani razu mnie nie zemdliło. Ja, który doznałem w tym świecie tyle, że tracę rachunek i zapominam kolejności – ja jestem najtrzeźwiejszy z całego świata; na mnie to wszystko marnie działa... «Dlaczego milczysz?» – spyta Pan, spowity w błękitne błyskawice. A co ja mu powiem? Nic, tylko będę milczeć i milczeć... Ta łza nie jest wyrazem żalu, ta łza nie jest smutkiem,
to łza ...
nieporadności,
bolesne piękno,
bezsilność bezkresu piękności
i minimalistycznych możliwości.
Ta łza, to łza niewolnika.
Chcę czuć, móc czuć piękno
zamknięty w szklanej łzie ...
Ja umieram na zawsze
szczelnie zamknięty w podświadomości,
zatruty, zawstydzony,
zaszczuty ...
Ja umieram na zawsze.
To bezkres palety odczuć zamknięty
w zubożałości możliwości ...
Ja umieram
na zawsze.

Lost Illusions Tavern
Impressiones (Ænigmællæ) || Antiimpressiones (sanguine scriptæ) | Antiimpressiones (ira scriptæ) || Impressiones (Divinæ)
Corpus Tuum (18+) | Impressiones (Rosellæ) || Impressiones (epicæ) || Impressiones (musicæ) | Anti- et postimpr. (musicæ)

Hiperestezja | Witold Zimmer | (N)e(u)rotica



Jvegi napisał/a:
Nie, nie można się cieszyć, że mamy nową formę sponsorowania developmentu, szansę na spełnienie tych marzeń o prawdziwej ewolucji crpegów, gier lepszych niż baldury czy arcanum.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
kol 
Przyjaciel Klanu
Fantazmaty i miazmaty


Wiek: 29
Posty: 2380
Podziękowania: 60/46
Skąd: Preußen
Wysłany: 2008-07-06, 21:45   

Cytat:
// ~TP2_File~ #language_number #component_number // [Subcomponent Name -> ] Component Name [ : Version]
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #1 #0 // BG2 Fixpack - Podstawowe poprawki
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #1 #2 // Ulatwienia i poprawki dla moderow
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #1 #100 // Druzyna otrzymuje PD za odeslanie Keldorna by sie pogodzil z Maria
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #1 #101 // Ulepszone animacje zaklec
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #1 #102 // Praca Cromwella zabiera dzien
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #1 #103 // Poprawki sztyletow rzucanych/wrecz
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #1 #104 // Poprawki swietych symboli Ghreyfaina
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #1 #106 // Giganci otrzymuja kary gdy atakuja niziolki, krasnoludow i gnomow
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #1 #107 // Usuniecie ograniczen dwuklasowana Lucznika i Tropiciela
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #1 #109 // Poprawki dla przyzwanych demonow
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #1 #110 // Dodatkowe poprawki skryptow
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #1 #111 // Poprawiona Piesn Barda
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #1 #112 // Zabojca magow zmniejsza szanse na rzucenie czaru takze przy ataku dystansowym
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #1 #113 // Dodatkowe poprawki charakterow
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #1 #114 // Spraw by Swoboda dzialania chronila przed ogłuszeniem
~SETUP-CTB.TP2~ #0 #0 // Check The Bodies, v1.9
~SETUP-TS-BP.TP2~ #0 #0 // TORTURED SOULS v6.10 (Wersja kompatybilna z BP)
~TOD/SETUP-TOD.TP2~ #3 #0 // Mod Wieży Oszustw (Wymaga Tronu Bhaala)
~SETUP-DARKRITUAL.TP2~ #2 #0 // Dark Ritual
~SETUP-DARKRITUAL.TP2~ #2 #3 // CoM Store 1
~LEPSZEPRZEDMIOTY/SETUP-LEPSZEPRZEDMIOTY.TP2~ #0 #0 // Ulepszone przedmioty
~SETUP-UNDERREP.TP2~ #0 #0 // Underrepresented Items From Icewind Dale 2
~SETUP-ITEMUPGRADE.TP2~ #4 #0 // Dodatkowe ulepszenia dla Cienii Amn
~SETUP-ITEMUPGRADE.TP2~ #4 #1 // Dodatkowe ulepszenia dla Tronu Bhaala
~TELEPORT/TELEPORT.TP2~ #4 #0 // Zaklecie Teleportacji dla BG II: Cienie Amn
~TELEPORT/TELEPORT.TP2~ #4 #1 // Zaklecie Teleportacji dla BG II: Tronu Bhalla
~TELEPORT/TELEPORT.TP2~ #4 #2 // Poprawki dla NPC'ow i Twierdz.
~XAN/SETUP-XAN.TP2~ #2 #0 // Xan NPC MOD for Baldur's Gate II, v7
~XAN/SETUP-XAN.TP2~ #2 #1 // Zainstalować alternatywną klasę postaci dla Xana? -> Zmień klasę Xana na Wojownika/Maga
~XAN/SETUP-XAN.TP2~ #2 #5 // BG1-like flaming sword animation
~SETUP-SONG_AND_SILENCE.TP2~ #0 #0 // Poprawki dla oryginalnych klas i podklas lotrow (Wymagane dla pozostalych komponentow)
~SETUP-SONG_AND_SILENCE.TP2~ #0 #1 // Nowy sklep z przedmiotami dla bardow i zlodzieji
~SETUP-SONG_AND_SILENCE.TP2~ #0 #2 // Nowa podklasa barda - Akrobata
~SETUP-SONG_AND_SILENCE.TP2~ #0 #3 // Nowa podklasa barda - Chorzysta
~SETUP-SONG_AND_SILENCE.TP2~ #0 #4 // Nowa podklasa barda - Upadly Piesniarz
~SETUP-SONG_AND_SILENCE.TP2~ #0 #5 // Nowa podklasa barda - Cygan
~SETUP-SONG_AND_SILENCE.TP2~ #0 #6 // Nowa podklasa zlodzieja - Poszukiwacz przygod
~SETUP-SONG_AND_SILENCE.TP2~ #0 #7 // Nowa podklasa zlodzieja - Wlamywacz
~SETUP-SONG_AND_SILENCE.TP2~ #0 #8 // Nowa podklasa zlodzieja - Ostrze duszy
~SETUP-SONG_AND_SILENCE.TP2~ #0 #9 // Nowa podklasa zlodzieja - Strzelec
~SETUP-ASCENSION.TP2~ #6 #0 // Ascension v1.41 (wymaga ToB)
~SETUP-ASCENSION.TP2~ #6 #1 // Mocniejszy Abazigal (opcjonalne, wymaga ToB)
~SETUP-ASCENSION.TP2~ #6 #2 // Oryginalnie Mocniejszy Demogorgon (opcjonalne, wymaga ToB)
~SETUP-ASCENSION.TP2~ #6 #3 // Mocniejszy Gromnir (opcjonalne, wymaga ToB)
~SETUP-ASCENSION.TP2~ #6 #5 // Mocniejszy Yaga-Shura (opcjonalne, wymaga ToB)
~RR/SETUP-RR.TP2~ #0 #0 // Proper dual-wielding implementation for Thieves and Bards: v3.91
~RR/SETUP-RR.TP2~ #0 #4 // Proper spell progression for Bards: v3.91
~RR/SETUP-RR.TP2~ #0 #5 // Additional equipment for Thieves and Bards: v3.91
~RR/SETUP-RR.TP2~ #0 #6 // Revised Thievery -> Use PnP thievery potions and prevent their effects from stacking: v3.91
~RR/SETUP-RR.TP2~ #0 #8 // Chosen of Cyric encounter: v3.91
~IISPELLREFRESH/SETUP-IISPELLREFRESH.TP2~ #2 #2002 // Odswiezanie zaklec maga -> Zawsze odswiezaj
~IISPELLREFRESH/SETUP-IISPELLREFRESH.TP2~ #2 #2004 // Odswiezanie zaklec kaplana -> Zawsze odswiezaj
~SETUP-BATTLES.TP2~ #4 #0 // Zmodyfikowane STATS.IDS (zobacz OSTRZEZENIA)
~SETUP-BATTLES.TP2~ #4 #1 // Ulepszony Drizzt
~SETUP-BATTLES.TP2~ #4 #2 // Ulepszony Menkar Kruszykamien
~SETUP-BATTLES.TP2~ #4 #3 // Ulepszony Oszalaly Kaplan
~SETUP-BATTLES.TP2~ #4 #4 // Ulepszony Dom Jae'llat
~SETUP-BATTLES.TP2~ #4 #6 // Ulepszony Starszy Mozg
~SETUP-BATTLES.TP2~ #4 #7 // Ulepszony Upior Sarevoka
~SETUP-BATTLES.TP2~ #4 #8 // Ulepszony Cohrvale, Bregg i Alamas
~SETUP-BATTLES.TP2~ #4 #14 // Ulepszona Druzyna w kanalach pod Dzielnica Swiatynna
~SETUP-BATTLES.TP2~ #4 #16 // Ulepszony Falahar
~SETUP-BATTLES.TP2~ #4 #17 // Ulepszeni Drowi Gladiatorzy
~SETUP-BATTLES.TP2~ #4 #20 // Rycerze Mrocznej Slawy
~SETUP-BATTLES.TP2~ #4 #24 // Podklasa Mistrza Oreza
~SETUP-BATTLES.TP2~ #4 #26 // Podklasa Bekarta
~SETUP-BATTLES.TP2~ #4 #27 // Poprawki bledow (SoA)
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #0 // Ulepszony Ilyich (wymagany ToB)
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #1 // Rytuał (wymaga ToB)
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #8 // "Kuroisan", Kwasowy Kensai
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #9 // "Red Badge" Poison-Based Encounter
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #11 // Lisz w dokach Gebharda Bluchera
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #14 // Gnom Wojownik/Iluzjonista w dokach Kensaia Ryu
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #15 // Ulepszona Krypta Króla Kensaia Ryu
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #20 // Ulepszone Golemy
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #26 // Nowa podklasa wojownika - Łucznik
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #27 // Nowa podklasa paladyna - Antypaladyn
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #28 // Ulepszone Nimfy Görana Rimén'a
~SETUP-TACTICS.TP2~ #5 #37 // Streamlined Trolls
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #10 // Wykrywalne czary i efekty (wymagane dla wiekszosci pozostalych komponentow): v7
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #30 // Poprawione zaklecie Wylomu (zawsze dziala na lisze i rakshashe; nie penetruje Odbicia czaru): v7
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #40 // Antymagiczne ataki penetruja ulepszona niewidzialnosc: v7
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #50 // Zelazna skora zachowuje sie jak Kamienna (moze byc zdjeta Wylomem): v7
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #60 // Krzywdzenie zadaje obrazenia zamiast redukowac punkty zycia ofiary do 1 -> Krzywdzenie rzucone przez przeciwnika redukuje pz ofiary do 1 punktu; Krzywdzenie rzucone przez gracza zadaje 150 punktow obrazen: v7
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #70 // Oddzielne wersje poszczegolnych szkol dla Niepodatnosci na czary, dzieki czemu gracz moze korzystac z nich w Warunkowaniu itp.: v7
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #80 // Wieksze Przywrocenie dziala znowu na jedna istote: v7
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #90 // Bariera Ostrzy i Kula Ostrzy dzialaja tylko na przeciwnikow: v7
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #100 // Eksplodujaca czaszka zadaje maksymalnie 12k6 obrazen: v7
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #105 // Slowo Mocy: Slepota oddzialowuje na jedna istote: v7
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #113 // Zmniejszenie mocy inkwizytorskiego Rozproszenia Magii -> Inkwizytor rozprasza magie na 1,5x swojego poziomu (nie 2x): v7
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #175 // Szybsze niedzwiedzie: v7
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #180 // Zwieksz cene za uslugi Gaylena Bayla: -> Gaylan chce 40 000 sztuk zlota: v7
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #187 // Make Freedom scrolls available earlier: v7
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #195 // Retrieve Dropped Items from Hell: v7
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #201 // Uniemozliwienie ostatecznego zabicia (bez mozliwosci wskrzeszenia) postaci przylaczalnych: v7
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #220 // Ogolne poprawki SI: v7
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #230 // Lepsze wzywanie pomocy: v7
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #236 // Mikstury dla BN'ow -> About half of all unused potions on dead enemies are retrievable by the party (the rest are assumed to break): v7
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #238 // Ulepszone pajaki: v7
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #239 // Give fiends more staying power by increasing their hit points (this component has no effect unless Improved Fiends is installed): v7
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #241 // Ulepszone demony -> Demony rzucaja czary jak normalni magowie: v7
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #250 // Ulepszone dziny -> Dziny maja szybka, niezawodna magie: v7
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #261 // Ulepszeni niebianie -> Niebianie rzucaja czary jak normalni magowie: v7
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #265 // Give dragons more staying power by increasing their hit points: v7
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #281 // Ulepszone obserwatory -> Upgrade the hive (borrowed from Quest Pack) and give beholder rays some chance of burn-through: v7
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #291 // Ulepszeni pozeracze umyslow -> Illithidzi maja zwiekszona odpornosc na obrazenia; nie widza niewidzialnych przeciwnikowIllithids cannot see invisible enemies: v7
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #300 // Ulepszone Githyanki: v7
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #310 // Wrodzy magowie korzystaja z Zmylenia i Projekcji obrazu (komponent nie dziala jesli nie zainstalujesz Usprawnionych magow): v7
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #320 // Ulepszeni magowie -> Magowie rzucaja kilka szybkich zaklec przed walka, co symuluje przygotowanie do bitwy: v7
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #330 // Ulepszeni kaplani -> Kaplani rzucaja kilka szybkich zaklec przed walka, co symuluje przygotowanie do bitwy: v7
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #335 // Spellcasting Demiliches: v7
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #340 // Dodaj zdolnosci wysokopoziomowe magom w Tronie Bhaala -> Tylko wybrani magowie otrzymuja zdolnosci wysokopoziomowe: v7
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #350 // Dodaj zdolnosci wysokopoziomowe kaplanom w Tronie Bhaala -> Tylko wybrani kaplani otrzymuja zdolnosci wysokopoziomowe: v7
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #360 // Dodaj zdolnosci wysokopoziomowe magom w Cieniach Amnu -> Tylko wybrani magowie otrzymuja zdolnosci wysokopoziomowe: v7
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #370 // Dodaj zdolnosci wysokopoziomowe kaplanom w Cieniach Amnu -> Tylko wybrani kaplani otrzymuja zdolnosci wysokopoziomowe: v7
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #375 // Slightly Improved Watcher's Keep: v7
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #380 // Ulepszona Twierdza d'Arnise ("Tactics Remix") -> Ulepszone duchowe trolle (jak w Tactics): v7
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #383 // Ulepszona swiatynia Ognistych Olbrzymow: v7
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #385 // Ulepszona Enklawa Sendai: v7
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #386 // Ulepszona Jaskinia Abazigala: v7
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #387 // Ulepszony Pan Cieni: v7
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #390 // Improved Sahuagin: v7
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #394 // More resilient trolls: v7
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #398 // Improved Bodhi (Tactics Remix) -> Original Tactics Improved Bodhi with SCSII scripting: v7
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #399 // Improved Vampires: v7
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #401 // Zwieksz trudnosc zaleznych od poziomu grup potworow -> Znaczaco zwiekszona trudnosc: v7
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #410 // Improved Minor Encounters: v7
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #412 // Improved Random Encounters: v7
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #415 // Przeciwnicy z Ascension korzystaja ze skryptow SCS2: v7
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #420 // Prosty w uzyciu skrypt dla druzyny: v7
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #430 // Usun animacje Plaszcza Odbic (ale zostaw dla zaklec i efektow korzystajacych z tej samej animacji): v7
~SCSII/SETUP-SCSII.TP2~ #2 #440 // Przenies Boo do ekwipunku Minsca: v7
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #20 // Zmień avatar Imoen na Maga
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #40 // Zmień kolor skóry Viconi na Ciemnoniebieski
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #50 // Skrypt przemiany avatarów
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #60 // Poprawki animacji bronii
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #70 // Wygląd zaklęć z Icewind Dale (Andyr)
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #110 // Poprawki Ikon
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #120 // Zmień avatara przy noszeniu Szat i Pancerzy(Galactygon)
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #130 // Wszyskie dialogi zatrzymują grę
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #1010 // Więcej interiekcji
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #1020 // Zmiana punktów życia wpływa na dialogii NPC
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #1040 // Ulepszeni Strażnicy Athkatli
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #1080 // Dodaj Torby Przechowywania
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #1120 // Sklepy sprzedają większe stosy przedmiotów
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #1140 // Klejnoty i mikstury mymagaja identyfikacji
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #1150 // Zbalansowanie zmiennokształtnych
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #1161 // Wiele twierdz -> Zachowaj restrykcje klasowe
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #1180 // Kobieca Edwina
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #1220 // Zezwol Cromwellowi na ulepszanie przedmiotow z Twierdzy Straznika
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #2040 // Maczugi dla Wszystkich
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #2090 // Zmień maksymalną ilość doświadczenia -> Usuń ograniczenie doświadczenia
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #2151 // Noszenie wielu magicznych przedmiotów z prmią do KP -> Brak Ograniczeń
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #2170 // Rzucaj czary ze zwojów(i innych przedmiotów) na poziomie postaci
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #2191 // Ograniczona Możliwość sklepikarzy do identyfikacji przedmiotów. -> Identyfikacja bazuje na wiedzy sklepikarza
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #2200 // Wielkie Mistrzostwo dla Wieloklasowców (Weimer)
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #2210 // Prawdziwe Wielkie Mistrzostwo (Baldurdash)
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #2240 // Nieograniczone tabele trafienia
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #2250 // Nieograniczona tabela zaklec Czarownika
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #2260 // Alternatywna tabela zaklec Maga -> Tabela nieograniczona (Blucher)
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #2270 // Zmiana tabeli zaklec Barda -> Tabela nieograniczona (Blucher)
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #2280 // Zmiana tabeli zaklec Kaplana -> Tabela nieograniczona (Blucher)
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #2293 // Zmiana tabeli rozwoju poziomow i zaklec Druida -> Uzyj tabeli poziomow kaplana z nieograniczona tabela zaklec dla Druida (Blucher)
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #2320 // Usuniecie limitu pulapek (Ardanis/GeN1e)
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #2330 // Usuniecie opoznienia Magicznych Pulapek (Ardanis/GeN1e)
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #2340 // Usuniecie limitu przywolan Niebian (Ardanis/GeN1e)
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #3000 // Większa ilość punktów zdrowia prz awansie -> Maximum
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #3010 // Maxymalna ilość punktów zdrowia dla NPC(the bigg) -> Dla wszystkich stowrzeń w grze
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #3040 // Uczyń Torby Przechowywania Bezdennymi
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #3060 // Usuń dźwięk "Musisz zebrać drużynę przed wyruszeniem w drogę..."(Weimer)
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #3080 // Nieograniczone stackowanie amunicji
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #3090 // Nieograniczone stackowanie kamieni i biżuterii
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #3100 // Nieograniczone stackowanie mikstur
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #3110 // Nieograniczone stackowanie zwojów
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #3125 // Neutralne postacie sa szczesliwe przy wyrownanej reputacji
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #3160 // Zatrzymywanie łupów po Drizzcie, wyłączenie Malchora Harpella
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #3170 // Brak Awatarów Drowów w Podmroku
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #3190 // Odpoczywaj gdziekolwiek(Japheth)
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #4010 // Ulepszone przyzywanie Dusz
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #4020 // NPC w stylu Tronu Bhaala
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #4031 // Stałe Statystyki: Edwin -> Użyj wartości z BG2
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #4061 // Stałe Statystyki: Minsc -> Użyj wartości z BG2
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #4071 // Stałe Statystyki: Viconia -> Użyj wartości z BG2
~SETUP-REFINEMENTS.TP2~ #3 #10 // Ulepszony system zdolnosci wysokopoziomowych
~SETUP-REFINEMENTS.TP2~ #3 #20 // Imoen - Zawadiaka/Mag -> Imoen - Zawadiaka/Mag (Pelne ulepszenie)
~SETUP-XPMOD.TP2~ #1 #0 // Redukcja PD za pokonanie wrogow -> Zredukowac do 75%
~SETUP-XPMOD.TP2~ #1 #5 // Redukcja PD za zamki, pulapki i czary -> Zredukowac do 75%


Bez Worldmap grać się z TS i CtB nie da, co?
_________________
xui̯-ø
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group