Poprzedni temat «» Następny temat
Pomysły na podklasy
Autor Wiadomość
Karanith 
Przyjaciel Klanu


Wiek: 29
Posty: 1177
Podziękowania: 38/15
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-03-22, 12:43   

Alvarez napisał/a:
jego siła wzrasta do niebotycznych rozmiarów a każdy atak w najbliższej rundzie kończy się trafieniem krytycznym.


Czepiam się może trochę na siłe, ale opis zdolności jest dość niejednoznaczny. Jeśli siła wzrasta, to napisz o ile/do jakiej wartości, a jesli nie i krytyki to jedyny efekt, to ujmij to jakoś inaczej.

Opis podklasy jest tragiczny i nie wierzę, że był pisany na poważnie. "Zła strona mocy"? Co to w ogóle ma znaczyć?

Alvarez napisał/a:
W swych działaniach kieruje się tylko i wyłącznie własnym interesem. Jest bezwzględny dla swych ofiar, nigdy nie okazuje litości.


Faktycznie, samo zło i szatan. Wychodzi na to, że byle bandzior jest Zwiastunem Zagłady ;) Swoją drogą, faktycznie brzmi to jak zrzynka ze Zwiastuna Śmierci, którym teoretycznie jest Sarevok.

Alvarez napisał/a:
Zwiastuni Zagłady to potężni sprzymierzeńcy jak i wrogowie, przez co nigdy nie można im w pełni zaufać.


Niby czemu ktokolwiek miałby ufać wrogowi, zwłaszcza potężnemu?

Ogółem: klasa nudna jak flaki olejem. To po prostu zły woj z paroma nieciekawymi (po części przegiętymi) bajerami nastawiony na walkę bronią oburęczną.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Alvarez 
Zasłużony

Posty: 1949
Podziękowania: 253/73
Wysłany: 2009-03-22, 14:37   

To, że opis jest tragiczny to zdawałem sobie sprawę :D Ale chodziło mi o to, że łatwo może ze sprzymierzeńca zamienić się we wroga, gdyż nie ma dla niego czegoś takiego jak zasady moralne, kieruje się tylko własnym interesem.

Edit: Nowy opis, teraz wydaje mi się całkiem znośny. Lekkie zmiany w zaletach, teraz już nie rozwali Kangaxx'a bo walcząc z nim nie będzie miał odpowiedniego poziomu.
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Soul Reaver
[Usunięty]

Wysłany: 2009-03-22, 14:45   

Bzdura, w SoA+ToB można nabic 20 level przed walką z Kangaxxem, a jemu niewiele da że Zwiastun nie ma odporności na zatrzymanie czasu, nadal dostanie w czachę, tylko rundę lub dwie później.
 
 
Alvarez 
Zasłużony

Posty: 1949
Podziękowania: 253/73
Wysłany: 2009-03-22, 16:01   

Przecież 20lvl to już wkraczamy na umiejętności wysokiego poziomu, taki poziom można osiągnąć jak dla mnie w 3 wypadkach:
1)grze solo lub w b. małej drużynie
2)walcząc z Kangaxx'em po powrocie z podmroku (ale to trochę hańbiące i trzeba być wyjątkowym leszczem by nie zabić go przed wycieczką do Brynwall)
3)mamy masę modów i nie ustawimy rozsądnie DEFJAMa
Rozsądnie grając/instalując mody raczej nie ma takiej opcji.
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Soul Reaver
[Usunięty]

Wysłany: 2009-03-22, 16:25   

Alvarez napisał/a:
1)grze solo lub w b. małej drużynie

Starzy wyjadacze często tak grają.
Alvarez napisał/a:
2)walcząc z Kangaxx'em po powrocie z podmroku (ale to trochę hańbiące i trzeba być wyjątkowym leszczem by nie zabić go przed wycieczką do Brynwall)

Leszczem lub zwyczajnym, początkującym graczem. Każdego kto nie gra tak dobrze jak ty nazywasz leszczem ?
 
 
Alvarez 
Zasłużony

Posty: 1949
Podziękowania: 253/73
Wysłany: 2009-03-22, 18:27   

No dobra, może nie leszczem, zapomniałem jak to jest jak się pierwszy raz przechodzi.

EDIT: heh, nie ma to jak znaleźć jakiś stary porzucony pomysł i wygrzebać z otchłani modów coś podobnego :razz:
_________________
Ostatnio zmieniony przez Alvarez 2010-01-17, 11:26, w całości zmieniany 2 razy  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Yarpen 
Bibliotekarz
Podrywacz znudzonych literatek


Wiek: 29
Posty: 345
Podziękowania: 21/15
Wysłany: 2010-01-17, 04:11   

Nie chcę być złośliwy i posuwam się o necroposting, ale przeczytałem sobie temat i :d

Cytat:

Szpitalnik- to paladyn szkolony w celu błyskawicznego leczenia swoich kompanów na polu bitwy. Opanował umiejętność szybkiego rzucania zaklęć leczących. Nie walczy bronią pociskową, gdyż wymaga to dużej koncentracji, która jest mu potrzebna do rzucania zaklęć.

Zalety:
- szybkość rzucania czarów zwiększona o 3
- raz dziennie na 6 poziomów zaczynając od poziomu 1 z jednym użyciem może użyć zdolności "Nakładanie rąk"
- na poziomach 6, 10 i 14 otrzymuje czar "Grupowe leczenie"
- na poziomach 10, 15 i 20 otrzymuje czar "Leczenie krytycznych ran"
- na poziomach 13, 17 i 22 otrzymuje czar "Uzdrowienie"
- na poziomach 16, 21 i 24 otrzymuje czar "Większe przywrócenie"
- na poziomach 20 i 25 otrzymuje czar "Zmartwychwstanie"

Wady:
- nie może posługiwać się bronią pociskową
- minimum 15 mądrości


Cytat:


MEDICIAN: On the front lines of battle against evil, injury is inevitable. Where the carnage is at its worst, the Medician can be found keeping his allies alive and tending to the fallen. For a Medician, the goal is not to kill the enemy but to make sure the enemy does not kill his allies.

Spheres access:
- Major: healing, protection, divination and necromancy

Advantages:
- Immunity to diseases and poison
- Gains an additional lay on hands ability every 6 levels
- At 1st level can once per day cast Sanctuary
- At 8th level can once per day cast Cure diseases
- At 12th level can once per day cast Mass heal
- At 17th level can once per day cast Raise dead

Disadvantages:
- Can achieve specialisation (2 points) only in dagger, staff, club, mace, short sword, crossbow, sling and dart.
- -2 penalty to damage


Dość podobniej :love:
_________________
"Yarpen przedstawiony jest jako kawał sukinsyna i prostaka, ale w gruncie rzeczy porządnego. Cechuje go rubaszny humor, potrafi jednak być poważny i szczery."
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
sharr 

Wiek: 29
Posty: 15
Podziękowano 1 razy
Wysłany: 2010-02-11, 16:46   

Po pierwsze, jako że jestem tu nowy, chciałbym wszystkich powitać. No to witam :smile: Nudziło mi się w szkole na fizyce, więc zrobiłem coś w stylu prototypu podklasy wojownika, hmm, jakaś dobra nazwa by się przydała, na razie jest tak:
REBELIANT/BUNTOWNIK/PATRIOTA/coś innego

Profity:
*Odporność na strach, dominację i zauroczenia
*Na 5,10,15,20 i 25 poziomie otrzymuje 5% odp. na obrażenia fizyczne
*Premia +2 do charyzmy
*Premia +2 do THACO i obrażeń, na 20 poziomie premie te rosną do +4
*Na poziomach 1,6,12 i 24 zyskuje zdolność "Pokrzepienie serc" (albo "Okrzyk bitewny", jakaś fajna nazwa :smile: )
Obszar działania taki, żeby cała drużynę objąć (jeśli w formacji stoi/w niewielkich odległościach). Czas trwania: Nie jestem pewien czy 1 runda/poziom nie będzie za długo? Nie wiem czy da się tak zrobić, ale fajnie by było, gdyby efekty zdolności były zależne od charyzmy:
15-17 -> Odp. na strach, uroki i dominację
18-19 -> -//-//-, premia +2 do KP
20-21 -> -//-//-//-, +10%HP
22-24 -> -//-//-//-//, premia +2 do THACO i obrażeń
25 -> -//-//-//-//-//, +15% odp. na obrażenia

Wady:
*Nie może być praworządny
*Nie może nosić żadnych metalowych zbroi
*Nie może używać prac, kusz i łuków (strzałki może)
*Używa tylko broni jednoręcznych i tylko jednej naraz
*Nie może dwuklasować
*minimalna charyzma wynosi 15
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
L`f 
Uczeń Gonda


Wiek: 28
Posty: 1373
Podziękowania: 290/154
Wysłany: 2010-02-11, 18:15   

Ano witam. ;>

Cóż, miło, że chcesz tworzyć, ale sama podklasa jest przegięta i to tak lekko na ostro. Na 25. poziomie (który dość łatwo osiągnąć) gość mógłby mieć 40% odporności na fizyczne, z Obrońcą Easthaven - 60. Sporo. Baaardzo sporo.

Inne premie też strasznie wysokie (+4 do TraK0 i obrażeń to niemało, ze standardowych tylko kensai ma więcej, ale ten jest jeszcze bardziej przegięty, +2 do KP to tyle, co kensai, a zbroje nosić może), nie wspominając o odpornościach na zaklęcia umysłu i im podobnym.

Nie bardzo określiłeś właściwości zdolności specjalnej wojownika - a szkoda, bo myślę, że jest ona ważna. ;>

A wady? Cóż, możliwość używania jednej broni jednoręcznej może być, podobnie brak dwuklasu, ale i tak nie rekompensuje odporności na obrażenia. Resztę da się łatwo obejść.

Ale, nic tam. Zbalansuj i może się do czegoś przyda. ;) Choć modów z podklasami jest już od zakochania i zapewne jedna podklaska zginie wśród ich powodzi.
_________________
AshfncaeicaliuheangfkacgakfgegcalgfcalhfcamhlhKi~.!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Karanith 
Przyjaciel Klanu


Wiek: 29
Posty: 1177
Podziękowania: 38/15
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-02-11, 19:47   

sharr napisał/a:
Obszar działania taki, żeby cała drużynę objąć (jeśli w formacji stoi/w niewielkich odległościach). Czas trwania: Nie jestem pewien czy 1 runda/poziom nie będzie za długo? Nie wiem czy da się tak zrobić, ale fajnie by było, gdyby efekty zdolności były zależne od charyzmy:
15-17 -> Odp. na strach, uroki i dominację
18-19 -> -//-//-, premia +2 do KP
20-21 -> -//-//-//-, +10%HP
22-24 -> -//-//-//-//, premia +2 do THACO i obrażeń
25 -> -//-//-//-//-//, +15% odp. na obrażenia


L`f - to jest właśnie opis tej zdolności specjalnej.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
sharr 

Wiek: 29
Posty: 15
Podziękowano 1 razy
Wysłany: 2010-02-11, 20:10   

Karanith napisał/a:
sharr napisał/a:
Obszar działania taki, żeby cała drużynę objąć (jeśli w formacji stoi/w niewielkich odległościach). Czas trwania: Nie jestem pewien czy 1 runda/poziom nie będzie za długo? Nie wiem czy da się tak zrobić, ale fajnie by było, gdyby efekty zdolności były zależne od charyzmy:
15-17 -> Odp. na strach, uroki i dominację
18-19 -> -//-//-, premia +2 do KP
20-21 -> -//-//-//-, +10%HP
22-24 -> -//-//-//-//, premia +2 do THACO i obrażeń
25 -> -//-//-//-//-//, +15% odp. na obrażenia


L`f - to jest właśnie opis tej zdolności specjalnej.


Właśnie, właśnie, poza tym tu chodziło mi o to, żeby przy charyźmie (nie lvlu) równej 25 dostawać tę odporność, tak samo z innymi bonusami ;) Czyli przy tworzeniu postaci, uwzględniając premię +2 do charyzmy mamy jej max 20, premie kończą się na +10%HP. Aha, co do Obrońcy Easthaven, to niech używa tylko jednoręcznych mieczy, więc nawet z charyzmą 25 ma 40%, na wytrzymałości 80% ;)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
L`f 
Uczeń Gonda


Wiek: 28
Posty: 1373
Podziękowania: 290/154
Wysłany: 2010-02-11, 20:53   

Aha. W takim razie nie tak przegięta, jak by się mogło wydawać. Nigdy więcej nie próbować interpretować postów dłuższych niż trzy linijki po wczesnorannym wstaniu. Może przyzwyczajonym do opisów innych podklas, diabli wiedzą. Enyłej, przeprosiny. ;>

Przyznam, takie pojęcie balansuje postać. Znacznie. Tylko:

sharr napisał/a:
Aha, co do Obrońcy Easthaven, to niech używa tylko jednoręcznych mieczy

To MSZ (IMHO) zbyt przegięte ograniczenie, zwłaszcza jak na wojownika.
_________________
AshfncaeicaliuheangfkacgakfgegcalgfcalhfcamhlhKi~.!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Arthanis 
Mroczny lord dżemu truskawkowego

Wiek: 33
Posty: 32
Podziękowania: 2/8
Wysłany: 2010-05-08, 13:54   

Cytat:
Srebrny Rycerz
Zakon Srebrnych Rycerzy jest jednym z najbardziej elitarnych zakonów rycerskich w Krainach, zaś jego działalność jest owiana tajemnicą. Jego rycerze poświęcili się studiowaniu arkanów magii w równym stopniu co nauce rzemiosła Paladyna, a ich działalność wykracza daleko poza Pierwszą Strefę Materialną. Zło, przeciw któremu zostali powołani nie zna ograniczeń czasu i przestrzeni, Rycerz który ma z nim walczyć musi nie tylko przeciwstawić mu swą siłę i męstwo, musi też zmierzyć się z nim w pojedynku umysłów i magii.

Zalety:
- Potrafi uczyć się i używać zaklęć maga, do 6 poziomu włącznie (wykorzystuje do tego tabelę zaklęć Barda, dodatkowe zaklęcia zdobywa na tych samych poziomach co Bard)
- Potrafi rzucać zaklęcia Maga w zbroi nie cięższej niż Skórzana Ćwiekowana
- Na 12 poziomie uzyskuje Odporność na Strach i Załamanie Morale
- Na Poziomach 10, 20 i 30 otrzymuje premię +1 do Trak0 i +1 do Obrażeń
- Na Poziomach 17 i 34 otrzymuje premię +1 do KP


Wady:
- Nie może używać Broni Dystansowej
- Nie może używać Tarcz ani zdobywać punktów w Walce Mieczem i Tarczą
- Nie może używać zbroi cięższej niż Skórzana Ćwiekowana
- Punkty Biegłości może przeznaczyć tylko na Miecze Krótkie, Miecze Długie, Miecze Półtora-ręczne, Miecze Oburęczne, Kije i Halabardy
- Minimum 13 Inteligencji
- Nie może używać Nakładania Rąk ani Odpędzać Nieumarłych
- Punkty życia określa się za pomocą K8 (zamiast K10)



Srebrny Rycerz ma w założeniu być jednoklasowcem łączącym część zalet i wad W/M/K, w podobny sposób w jaki Bard łączy w sobie cechy W/M/Z.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Lava Del'Vortel 
Avatar Sune
Łasiczy Szperacz


Wiek: 30
Posty: 3135
Podziękowania: 215/71
Wysłany: 2010-05-08, 14:12   

Cytat:
- Potrafi uczyć się i używać zaklęć maga, do 6 poziomu włącznie (wykorzystuje do tego tabelę zaklęć Barda, dodatkowe zaklęcia zdobywa na tych samych poziomach co Bard)

O ile to nie jest podklasa barda, to jest to niemożliwe, bo wojownicy nie mogą mieć ikony rzucania zaklęć i dostępu do ksiąg. Paladyn tak samo, chyba, że masz zamiar dla niego przerobić wszystkie zaklęcia maga na kapłańskie...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Arthanis 
Mroczny lord dżemu truskawkowego

Wiek: 33
Posty: 32
Podziękowania: 2/8
Wysłany: 2010-05-08, 14:15   

Cytat:
O ile to nie jest podklasa barda, to jest to niemożliwe, bo wojownicy nie mogą mieć ikony rzucania zaklęć i dostępu do ksiąg. Paladyn tak samo, chyba, że masz zamiar dla niego przerobić wszystkie zaklęcia maga na kapłańskie...


Nie można tego zrobić kopiując zestaw ikon z W/M/K? Ew. Zbudować tę Paladyńską podklasę w oparciu właśnie o W/M/K? W końcu używa on zaklęć tak Maga jak i Kapłana...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group