Poprzedni temat «» Następny temat
Newstore-Mod do IwD 1
Autor Wiadomość
Yochloll 


Wiek: 23
Posty: 172
Podziękowania: 5/14
Wysłany: 2009-02-09, 19:40   Newstore-Mod do IwD 1

Witajcie!
Jakieś kilka dni temu zakończyłem prace nad swoim mini-modem do IwD 1.
komponenty:


I.Nowy sprzedawca Zira, która ma w ofercie ok 10 itemów z BG2 i 4 całkiem nowe itemy.
II.1-gotowa postać, złodziej z własnymi zdolnościami specjalnymi. Aby go mieć w ekipie należy podczas tworzenia postaci kliknąć import a potem kliknąć Frodo.
III. Kilka portretów z BG2 BG1.
IV. Możliwość awansowania do 40 poziomu, ale tylko jak mamy zainstalowany dodatek HoW z/lub TrialsofTheLuremaster.

Zachęcam do ściągania i grania.

NewStore-v0.6beta.rar
Pobierz Plik ściągnięto 830 raz(y) 1,25 MB

_________________
Mogę być głupi ale ty zawsze będziesz głupszy!
Ostatnio zmieniony przez Yochloll 2009-02-13, 19:53, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Jolan
Naorden 
Guardian of the last burning candle


Wiek: 22
Posty: 223
Podziękowania: 17/13
Skąd: stąd
Wysłany: 2009-02-09, 20:12   

Czy żeby mod działał trzeba zaczynać nową grę?
_________________
Valhalla - Deliverance
Why've you ever forgotten me
Podziękuj autorce tego posta
 
 
Yochloll 


Wiek: 23
Posty: 172
Podziękowania: 5/14
Wysłany: 2009-02-09, 20:17   

Nie, raczej nie ale nie jestem pewien co do komponenętu numer IV :]
_________________
Mogę być głupi ale ty zawsze będziesz głupszy!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
L`f 
Uczeń Gonda


Wiek: 26
Posty: 1389
Podziękowania: 290/154
Wysłany: 2009-02-09, 20:25   

Hm, domyślam się, że mogę tu napisać pierwsze słowa komentarza? ;)

Sam aktualnie nie mogę sprawdzić bety, ale tak sobie latam Cepem po plikach... i wygląda mi to całkiem zachęcająco. Widzę autorsko stworzone grafiki przedmiotów, robi dobre wrażenie... ;)

... które psuje nieco forma opisu przedmiotów. Ponadto Twój 'Kostór' Mocy zadaje obrażenia od magii, a nie od ognia. ;) I ten fajowy płaszczyk jakoś Lustrzanego nie rzuca. ;>

I od kiedy jednorożce mają 'poroże'? ;P

Poza tym, jeśli te przedmioty będą dostępne już w Kuldahar, nie uczynią one drużyny zbyt potężną? No chyba że cena zablokuje dostęp do wszystkich. ;>

Tak btw, miałeś jakiś specjalny cel, żeby napakować Zirę tyloma różnymi przedmiotami z całego IWD?...

Ale widzę, że sklep dobrze zrobiony, mam nadzieję, że w grze też działa. ;D I nieźle, że radzisz sobie z mechaniką, to jest takimi rzeczami, jak to usunięcie limitu.

Jest tylko jedna sprawa, że folder backup ma zawartość. ;P I nie wiem, po co wrzuciłeś 'Niedokończone pliki'... ale ogólnie popraw opisy (i babole w nazwach), a wrażenie będzie jak najbardziej pozytywne. ;)

Moje uznanie. ;>

(PS. Wybaczcie ten splot luźnych myśli, ale przeglądałem pliki i w okienku zapisywałem sobie pochwałę lub uwagę. Mam nadzieję, że da się wydobyć sens z tego postu. ;>)
_________________
AshfncaeicaliuheangfkacgakfgegcalgfcalhfcamhlhKi~.!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Yochloll 


Wiek: 23
Posty: 172
Podziękowania: 5/14
Wysłany: 2009-02-09, 20:32   

Dzięki wielkie L'fie za tego posta bo jak się okazało poprawiałem to i owo w plikach ale zapomniałem to zmienić w setupie. A co do Ziry to jest taka bo nie mogłem zacząć nowej gry w IwD ten gostek nie podchodził do mnie a co do sklepu to gdzie niby miałem go umieścić :P. A co do opisów to nie miałem weny. Jutro poprawię wszystko i podmienię załącznik na wersję v0.6beta.
_________________
Mogę być głupi ale ty zawsze będziesz głupszy!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Kinski 
Dziecię Bhaala
Zajebójca

Wiek: 37
Posty: 1371
Podziękowano 78 razy
Skąd: Białoruś
Wysłany: 2009-02-09, 23:02   

Setup.exe zarażony jest jakimś wirusem :-|

Jeśli chodzi o mody do IWD, to panuje straszna posucha, a jeśli już coś ujrzy światło dzienne, to jakiś drobiazg (instalacja kilku[nastu] jest irytująca...). Tak więc jest ok.
Co do przedmiotów - przydatne i skuteczne. Mam nadzieję, że ceny nie odstraszą (te z kosmosu to debilizm) i są dostępne w miarę wcześnie (przed Smoczym Okiem?).

W sumie bardzo wiele przedmiotów w IWD jest w silniku, ale nie w grze. No i przydałaby się edycja co niektórych.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Yochloll 


Wiek: 23
Posty: 172
Podziękowania: 5/14
Wysłany: 2009-02-10, 21:00   

Kinski napisał/a:
Setup.exe zarażony jest jakimś wirusem :-|

Serio? ja skanowaLem moda avastem i on nic nie wykrył. Ale skoro tak to muszę to sprawdzić innym progrmem. (Mam nadzieje, że ten wirus nie jest groźny)

I dziĘki za opinie Kinski :] bo myślalem, że mi się dostanie...:P
_________________
Mogę być głupi ale ty zawsze będziesz głupszy!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Kinski 
Dziecię Bhaala
Zajebójca

Wiek: 37
Posty: 1371
Podziękowano 78 razy
Skąd: Białoruś
Wysłany: 2009-02-11, 02:22   

Właśnie avast wykrywa (niejaki Win32:Sality - wqrwiający syf, który atakuje exe - trzeba je później kasować, więc jeśli u Ciebie nic nie wykrywa, to może na serwerze coś jest zarażone, kto wie...). Nie jest to specjalnie jakiś problem - wystarczy wrzucić WeiDU i zmienić nazwę. No, ale świadomość zasyfienia wirusem jest irytująca.

W przypadku moddingu IWD sprawa jest ułatwiona - niewielka konkurencja, a zapotrzebowanie spore. A zrobienie moda na miarę hitu (do IWD) trudne nie jest - ot, choćby porobić trochę itemów, tu dodać, tam dodać, coś przywrócić, coś połączyć, coś poprawić (akurat jest dużo tego), małe zadanko, jakiś dialog. Jak nie będzie przegięć i błędów - sukces murowany. IWD właśnie jest doskonałą niszą, którą warto wypełnić, dziwne, że jeszcze tego nie zrobiono.

Jak dla mnie, to małe mody tracą swoją rację bytu (IWD jest jeszcze "bezpieczne", ale z modami BG2 zaczyna się robić problem) - zbyt długo trzeba je instalować - niby szybko, ale w przypadku BG2 to się strasznie wydłuża i irytuje, dlatego mam nadzieję, że w końcu PPG, G3 czy Spellhold zaczną produkować megapacki. Jeśli nie oni, to ktoś inny. Mam tę nadzieję.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Yochloll 


Wiek: 23
Posty: 172
Podziękowania: 5/14
Wysłany: 2009-02-16, 15:10   

Zapomniałem dopisać :P zrobiłem aktualke moda do wersji 0.6 beta. Nowa wersja poprawia opisy, ceny i drobniutkie poprawki stylistyczne.
_________________
Mogę być głupi ale ty zawsze będziesz głupszy!
Ostatnio zmieniony przez Yochloll 2011-03-26, 19:24, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Jolan 
Dziecię Bhaala
Bendem go zjadł

Wiek: 22
Posty: 678
Podziękowania: 57/95
Wysłany: 2011-03-21, 12:43   

Wisi ta wersja z 2 lata i nikt nie zauważył ,że nie działa?
Konkretnie nie działa to,że po uruchomieniu instalki wyskakuje to zwykłe menu Weidu
_________________
[Dzisiaj 22:47] Jolan: Hmm, w sumie w komentarz twórców było wiele o rozbudowie twierdzy. Co jeśli można dobudować zamtuz?
[Dzisiaj 22:49] Tuldor88: Wtedy będzie to już "ku***sko dobra twierdza" :P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Zed Nocear 
Uczeń Gonda
Laureat Konkursu Modderskiego


Wiek: 48
Posty: 1949
Podziękowania: 226/37
Skąd: gród Vratislavia
Wysłany: 2011-03-21, 13:24   

Bo błąd jest tak skomplikowany, że każdy, kto kuma mody typu WeiDU, poprawia go w 3 sekundy? Zamień sobie NewStore.exe na setup-NewStore.exe.

Tak w ogóle to dzięki za zwrócenie mi uwagi na istnienie tego moda.
_________________
"There are also some elements of the game that are not «broken» but could do with a tweak to make them just a little better in some way."
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Jolan
Jolan 
Dziecię Bhaala
Bendem go zjadł

Wiek: 22
Posty: 678
Podziękowania: 57/95
Wysłany: 2011-03-21, 14:00   

Kłopotów ciąg dalszy teraz jak już mogę zainstalować to coś się psuje
screen


Mam jeszcze zainstalowany fixpack z G3
_________________
[Dzisiaj 22:47] Jolan: Hmm, w sumie w komentarz twórców było wiele o rozbudowie twierdzy. Co jeśli można dobudować zamtuz?
[Dzisiaj 22:49] Tuldor88: Wtedy będzie to już "ku***sko dobra twierdza" :P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Zed Nocear 
Uczeń Gonda
Laureat Konkursu Modderskiego


Wiek: 48
Posty: 1949
Podziękowania: 226/37
Skąd: gród Vratislavia
Wysłany: 2011-03-21, 15:04   

Oj, nie bądź taki małostkowy. :wink: Folder AB/LVL40 jest częścią moda Auril's Bane i jest identyczny z zawartością NewStore\Level40. Widać, skąd Yochloll pożyczył komponent "Level 40", ale zapomniał skasować odwołania do pierwotnej lokalizacji. Jak miał zainstalowany jednocześnie Auril's Bane i swój mod, to nie miał jak zobaczyć, że komponent instaluje się dwukrotnie, bo żadnego komunikatu błędu nie było.

Więc skasuj w setup-NewStore.tp2 linię:
"COPY ~AB/LVL40~ ~Override~"
i przestań już się czepiać. :wink:
_________________
"There are also some elements of the game that are not «broken» but could do with a tweak to make them just a little better in some way."
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Jolan
Jolan 
Dziecię Bhaala
Bendem go zjadł

Wiek: 22
Posty: 678
Podziękowania: 57/95
Wysłany: 2011-03-21, 19:17   

Ja się nie czepiam.Chce zobaczyć co stworzył Yochloll , lecz problemy techniczne wciąż mi nie pozwalają.
A teraz sam mod.
Itemki fajne nieprzegięte(patrząc na taki topór minotaura z Totl).
Ot topór na trola,wekiera na nieumarłych,kilka rzeczy do założenie.
Przy prawie całkowitym braku modów do IwD ten jest fajny.
_________________
[Dzisiaj 22:47] Jolan: Hmm, w sumie w komentarz twórców było wiele o rozbudowie twierdzy. Co jeśli można dobudować zamtuz?
[Dzisiaj 22:49] Tuldor88: Wtedy będzie to już "ku***sko dobra twierdza" :P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Zed Nocear 
Uczeń Gonda
Laureat Konkursu Modderskiego


Wiek: 48
Posty: 1949
Podziękowania: 226/37
Skąd: gród Vratislavia
Wysłany: 2011-03-21, 21:07   

Jolan napisał/a:
Ja się nie czepiam.

Och, przecież sobie tylko żartuję :razz: . Dla mnie ten mod jest przede wszystkim niezbalansowany ortograficznie. Przecież bohater wyposażony w "Kostór Mocy" roznosi w pył magów wyposażonych w zwykłe kostury, nie? :lol:
I faktycznie to bardzo dziwne, że żadnej z 320 osób, które dotąd ściągnęły moda, nie przeszkadzało, że on nie działa.
Jolan napisał/a:
Przy prawie całkowitym braku modów do IwD ten jest fajny.

To zależy, czy mają być wyłącznie po polsku. Bo w sumie nie jest ich tak mało. Ostatnio robiłem instalkę IWD1 z modami:
// Log of Currently Installed WeiDU Mods
// The top of the file is the 'oldest' mod
// ~TP2_File~ #language_number #component_number // [Subcomponent Name -> ] Component Name [ : Version]
~WIDESCREEN/WIDESCREEN.TP2~ #0 #0 // Widescreen Mod -> for the original Infinity Engine (CHOOSE THIS!): Widescreen Mod v3.02
~IWDFIXPACK/SETUP-IWDFIXPACK.TP2~ #6 #0 // Mieszane poprawki: v1
~AB/AB.TP2~ #0 #0 // Auril's Bane Core Files
~AB/AB.TP2~ #0 #1 // Icewind Dale No-End Patch
~AB/AB.TP2~ #0 #2 // Heart of Winter No-End Patch
~AB/AB.TP2~ #0 #3 // Grog's IWD Fixes
~AB/AB.TP2~ #0 #5 // Level 40 Rules Pack
~AB/AB.TP2~ #0 #7 // Harder Yxunomei
~UB_IWD/SETUP-UB_IWD.TP2~ #0 #100 // Malavon's Golems: v5
~UB_IWD/SETUP-UB_IWD.TP2~ #0 #200 // Expanded Guello/Beorn Quest: v5
~UB_IWD/SETUP-UB_IWD.TP2~ #0 #300 // Marketh's Ring: v5
~UB_IWD/SETUP-UB_IWD.TP2~ #0 #400 // Presio's Duel: v5
~UB_IWD/SETUP-UB_IWD.TP2~ #0 #500 // Orrick's Rhino Beetle Shield: v5
~G3DALETWEAKS/SETUP-G3DALETWEAKS.TP2~ #6 #20 // Poprawki animacji bronii: v12
~G3DALETWEAKS/SETUP-G3DALETWEAKS.TP2~ #6 #40 // Przywrócenie ekranów wczytywania z IWD: v12
~G3DALETWEAKS/SETUP-G3DALETWEAKS.TP2~ #6 #60 // Poprawki Ikon: v12
~G3DALETWEAKS/SETUP-G3DALETWEAKS.TP2~ #6 #1010 // Dodaj Torby Przechowywania: v12
~G3DALETWEAKS/SETUP-G3DALETWEAKS.TP2~ #6 #1020 // Sklepy sprzedają większe stosy przedmiotów: v12
~G3DALETWEAKS/SETUP-G3DALETWEAKS.TP2~ #6 #1030 // Klejnoty i mikstury mymagaja identyfikacji: v12
~G3DALETWEAKS/SETUP-G3DALETWEAKS.TP2~ #6 #2061 // Noszenie wielu magicznych przedmiotów z prmią do KP -> Brak Ograniczeń: v12
~G3DALETWEAKS/SETUP-G3DALETWEAKS.TP2~ #6 #2182 // Add Save Penalties for Spells Cast by High-Level Casters -> Arcane & Divine Magic: v12
~G3DALETWEAKS/SETUP-G3DALETWEAKS.TP2~ #6 #3000 // Większa ilość punktów zdrowia prz awansie -> Maximum: v12
~G3DALETWEAKS/SETUP-G3DALETWEAKS.TP2~ #6 #3030 // Łatwa Nauka Czarów -> 100% Szansa Nauczenia Czaru: v12
~G3DALETWEAKS/SETUP-G3DALETWEAKS.TP2~ #6 #3050 // Zmiana wplywu Reputacji na ceny w sklepach -> Obniżki dla grup o niskiej reputacji (Sabre): v12
~G3DALETWEAKS/SETUP-G3DALETWEAKS.TP2~ #6 #3060 // Nieograniczone stackowanie amunicji: v12
~IU_IWD/SETUP-IU_IWD.TP2~ #0 #0 // Item Upgrade for Icewind Dale: v3
~IWDNPC/SETUP-IWDNPC.TP2~ #0 #0 // IWD NPC, v2
~IWDNPC/SETUP-IWDNPC.TP2~ #0 #1 // Alternate class for Korin - multiclass cleric/ranger
~IWDNPC/SETUP-IWDNPC.TP2~ #0 #6 // Alternate class for Teri -> Teri, thief
~IWD_TORBA/SETUP-IWD_TORBA.TP2~ #0 #0 // Torba podrozna u Pomaba w Prologu
_________________
"There are also some elements of the game that are not «broken» but could do with a tweak to make them just a little better in some way."
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Yochloll
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group