Wysłany: 2009-02-02, 02:16 Multi NPC Mod dla BG1:OzWM
Kolejna mini-modyfikacja usprawniająca rozgrywkę. Mod działa ale mogły wkraśc się jakieś błędy (zwłaszcza w czarach na poziom) których nie widzę.
Komentarze mile widziane :] .
*** Multi NPC Mod ***
Informacje ogólne:
-Mod zmienia klasę Xan'a w Wojownika/Maga lub Kapłana/Maga a klasę Dynaheir w Kapłana/Maga.
-Mod wprowadza nieznaczne zmiany w statystykach aby postacie lepiej nadawały się do swoich nowych ról.
-Miecz Xana należy teraz do klasy mieczy długich (gdy Xan jest wojownikiem/magiem) lub wekier (gdy Xan jest kapłanem/magiem).
Kompatybilność:
-Multi NPC Mod nie jest kompatybilny z modami zmieniającymi pliki postaci Xana i Dynaheir - Heart of Fury mode for Baldur's Gate 1.
FAQ:
P: Czemu tworzyć taki mod?
O: W BG1 jednoklasowy mag jest przez większość czasu obciążeniem. Ten mod pozwala Xanowi i Dynaheir pełnić bardziej istotne role w drużynie.
Mam nadzieję, że się nie obrazisz, ale jakiś komentarz napisze jednak...
Jako tako pomysł może być... aczkolwiek nie wiem czy ingerowanie w samą treść gry jest dobre... Z jednej strony to będzie bardziej użyteczny... inną sprawą ale to marginalną, że gra będzie bardziej zgodna z książką ( )... ale z drugiej strony Xan jest kojarzony jako "mag pesymista" i dodawanie mu woja... no ale tu się mniej czepiam niż przy Xanie-kapłanie... On jest typowym magiem i nie pasuje mi na osobę jakąś tak za bardzo... ech, nie gada nic o wierze, bogach i w ogóle Xan to taki nihilista... Trochę jednak...
Dyna... hm... Ja bym może nie tyle dawał jej podklasę kapłana co... hmm.... może nowe umiejętności związane z jej pochodzeniem... Wiedźmy Rashemeńskie są wg mnie nie do końca kapłankami... ale mają w sobie coś druidycznego...
Może skoro masz małe projekty zrób z nich jeden... np Durendal Tweaks
A co z księżycowym w tym momencie? Zmieniłeś w wekierę czy jak? Tak pytam z ciekawości. Nie no ogólnie nie mam nic przeciwko Twoim projektom, bo może to tak wygląda. Przepraszam jak tak.
A co z księżycowym w tym momencie? Zmieniłeś w wekierę czy jak? Tak pytam z ciekawości. Nie no ogólnie nie mam nic przeciwko Twoim projektom, bo może to tak wygląda. Przepraszam jak tak.
Obecnie (w niezmodyfikowanej grze) Księżycowe Ostrze jest sztyletem - autorom chodziło o to by mag mógł używac tej broni a było to najprostsze rozwiązanie.
Nie zmieniłem wyglądu jedynie rodzaj przez jaki gra identyfikuje do jakiego typu specjalności się zalicza dana broń.
_________________ Est Solarus Oth Mithas! (Mój Honor To Moje Życie!)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum