Poprzedni temat «» Następny temat
The Drizzt Saga - pytania i porady
Autor Wiadomość
picollo 

Posty: 577
Podziękowania: 63/97
Wysłany: 2011-08-17, 14:39   

Na pewno ten mod? Bo o takim błędzie nie słyszałem. I "zmienia w wielgachne potwory" znaczy zmienia animację, czy tylko podpakowuje mocno?

Wrzuć swój weidu log, i opisz dokładniej w jaki sposób się to wszystko zmieniło. Bez tego ciężko pomóc.
_________________
był szalony jak stado zajęcy na wiosnę, kiedyś kazał nam ściąć cały zagajnik dębów, bo uroiło mu się, że go szpiegują... a potem doszedł do wniosku, że były jednak w porządku i rozkazał nam je pochować.
- czy wy wiecie ile czasu zajmuje zakopanie dębowego lasu?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Andy 
poszukiwacz przygód

Wiek: 43
Posty: 71
Podziękowania: 5/15
Skąd: Poznań
Wysłany: 2011-08-17, 19:03   

mam tylko ten mod:

// Log of Currently Installed WeiDU Mods
// The top of the file is the 'oldest' mod
// ~TP2_File~ #language_number #component_number // [Subcomponent Name -> ] Component Name
~DRIZZTSAGA/DRIZZTSAGA.TP2~ #1 #0 // Saga Drizzta dla BG1, wersja 1.0

wygląda że podmienia animację na inne potwory z gry;

Gibberlingi nazywają się nadal gibberlingi, ale wyglądają inaczej - 3-4 krotnie większe od mojej postaci rogate z dwoma mieczami,
Tasloi to zmienia w salamandrowate czterorękie czerwone potwory, w każdej ręce mają miecz, też 3-4 krotnie większe od mojej postaci.

Nie wiem czy to zamierzony efekt czy jakiś błąd się wkradł...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
picollo 

Posty: 577
Podziękowania: 63/97
Wysłany: 2011-08-17, 23:18   

Wyglada na to, że nie ma się czego bać. Drizzt Saga dodaje nowe animacje do gry. Zgodnie z tym, co udało mi się sprawdzić, to po prostu jest przeoczenie. Zarówno Tasloi, jak i gibberlingi powinny zmienić swoje animacje na xvarty/gobliny. Najwyraźniej ktoś nie sprawdził, że na początku pojawiają się właśnie te stworki u Obe, i animacje nie są zmienione. Ale w trakcie gry, kiedy będziesz walczyć z normalnymi potworami, nie powinno być żadnego problemu z grą.

To jest raczej niedopatrzenie, niż poważny błąd w grze.
_________________
był szalony jak stado zajęcy na wiosnę, kiedyś kazał nam ściąć cały zagajnik dębów, bo uroiło mu się, że go szpiegują... a potem doszedł do wniosku, że były jednak w porządku i rozkazał nam je pochować.
- czy wy wiecie ile czasu zajmuje zakopanie dębowego lasu?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Gaunt

Posty: 20
Podziękował 13 razy
Wysłany: 2012-01-01, 14:41   

Czy drizzt saga jest jakoś powiązana z rozdziałami BG1 czy można ją przejść niezależnie od zaawansowania w oryginalnej rozgrywce? Mam zainstalować BG1 z opowieściami z wybrzeża mieczy oraz drizzt saga, a potem rozpocząć grę w ostatnim rozdziale? Czy da się tylko z sejfa dawanego przy instalacji opowieści (gotowy bohater z drużyna w Brodzie) czy też można stworzyć swoją własna postać i zacząć od Opowieści z wybrzeża mieczy (i czy trzeba coś dodatkowo robić w tym kierunku jeśli gra normalnie nie pozwala)? z góry dziękuje za odpowiedzi:D Mam jakoś zamieniać folder English na Polish czy też po prostu wgrać do folderu z gra jak leci mod (chodzi mi o wersję dla BG1) więc pisz w dziale o modach BG I - A.
Ostatnio zmieniony przez Alvarez 2012-01-01, 17:48, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Alvarez 
Dziecię Bhaala

Posty: 1949
Podziękowania: 253/73
Wysłany: 2012-01-01, 17:53   

Tłumaczenie, które zamieścił dradiel w dziale BGT dotyczy Drizzt Sagi v2, dotępnej tylko na tę platformę. DS dla BG1 ma wersję PL zaimplementowaną, wybieramy ją przy instalacji, nie musisz nic podmieniać. Fabuła stanowi całość całkiem odrębną od oryginalnej rozgrywki, można ją zawsze rozpocząć pod warunkiem, że mod nie został zainstalowany już po pierwszej rozmowie z Drizztem.
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Gaunt
Gaunt

Posty: 20
Podziękował 13 razy
Wysłany: 2012-01-28, 21:00   

Zainstalowałem BGI z OwZM i Drizzt Saga pod BG 1 PL. Jak teraz zrobić żeby od razu spotkac Drizzt walczącego z gnollami a nie przechodzić gry od samego początku? Np. zastąpić Abdela z mission pack save w Brodzie Ulgotha własnym bohaterem a żeby drużyna została?
Ostatnio zmieniony przez Gaunt 2012-01-29, 00:04, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Alvarez 
Dziecię Bhaala

Posty: 1949
Podziękowania: 253/73
Wysłany: 2012-01-28, 22:30   

Hm, pytanie dość dziwne. Zależy jakie metody preferujesz:

1. Po wyjściu z Candlekeep kierujesz się trzy razy na południe i liczysz na to, że nie dorwie Cię żaden szkielet, wilk czy hobgoblin (mapa).

2. Od razu teleportujesz się na spotkanie z Drizztem:
CLUAConsole:EnableCheatKeys()
CLUAConsole:MoveToArea("AR4200")
i Ctrl+Y mniej więcej na środek mapy.

3. Jeśli koniecznie chcesz spotkać Drizzta walczącego z Gnollami już w Candlekeep, to:
Cheats:DrizztDefends()
CLUAConsole:CreateCreature("GNOLL01","10")
_________________
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Gaunt
Gaunt

Posty: 20
Podziękował 13 razy
Wysłany: 2012-01-29, 00:43   

Mam Bg 1 OwZM bg1tweak3 wszedłęm na ta lokację i mniej wiecej na środek i nie mam /drizzta co robić? jest gdzie indziej? nie chce calej wiezy durlaga przechodzic. zainstalowalem drizztsagabg1...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Alvarez 
Dziecię Bhaala

Posty: 1949
Podziękowania: 253/73
Wysłany: 2012-01-29, 11:41   

Cóż, szukajcie a znajdziecie...
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Rekinus

Posty: 9
Podziękował 6 razy
Wysłany: 2013-07-05, 14:42   

Mógłby ktoś zapodać jakąś taktykę jak zabić zamaskowana postać? Już z 20 razy wczytywałem i nic, nie ma opcji sie wydae ;)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Kinski 
Dziecię Bhaala
Zajebójca

Wiek: 37
Posty: 1364
Podziękowano 78 razy
Skąd: Białoruś
Wysłany: 2013-07-05, 15:25   

1. Przed wejściem do jaskini Niewidzialność 3 metry, Niewidzialność lub Mikstury niewidzialności na całą ekipę. Jego skrypt nie wykrywa niewidzialnych postaci, więc zbrojni podchodzą podpakowani miksturami siły olbrzymów. JEB! Nie ma gościa.
2. Niewidzialność na ekipę Zwój ochrony przed magią + Mikstury magicznej zasłony na zbrojnego, szybkości (coby pobawić się w berka z wampirkami i resztą).
3. Niewidzialność na ekipę, Jarlaxle w Płaszczu Baldurana + zwój ochrony przed magią (i opity miksturami).
Sprawdzone, przetestowane, skuteczne.
_________________
Varscona.pl | Baldurs Gate - youtube | Children Of Bhaal - youtube | Twitch
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Rekinus
Rekinus

Posty: 9
Podziękował 6 razy
Wysłany: 2013-07-06, 14:31   

Hmm u Mnie wykrywa od razu niewidzialnych i na każdego usunięcie efektów, pozniej wyciszenie. Chyba nie mówimy o tej samej walce, ja mówię o walce z zamaskowana postacią, Tanarim, wyjaca smiercia i bodajze 5 wampirami.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Kinski 
Dziecię Bhaala
Zajebójca

Wiek: 37
Posty: 1364
Podziękowano 78 razy
Skąd: Białoruś
Wysłany: 2013-07-06, 16:17   

Ta sama, na końcu. Po lochach na Górze śmierci. Wprawdzie ja to przechodziłem w WOBG, ale w BGT powinno być łatwiej, bo czary nie są przerobione Spell Revisions (m.in. Wykrycie niewidzialnego).
Chodzi o to, żeby wykorzystać "system". Zamaskowana postać (co przetłumaczono jako "statua") nie wykrywa niewidzialnych w tym sensie, że ich nie widzi, jak niektóre demony, smoki czy postacie w BG2. Używa faktycznie Wykrycia niewidzialnego, ale skrypt postaci aktywuje się dopiero po tym, jak zobaczy kogoś z drużyny (jednak rozmawia, nawet gdy nie widzi).
U mnie towarzystwo rozgonił sam Jarlaxle na zwoju Ochrony przed magią i w Płaszczu Baldurana. Ochronki Zamaskowanej postaci rozproszył swoim toporkiem (Strzały rozproszenia też podziałają). Reszta drużyny została przy wejściu pod wpływem niewidzialności poza zasięgiem pola widzenia Zamaskowanej postaci.
Bez odporności na magię i obrażenia magiczne sens jest niewielki, bo obrywamy m.in. zmodyfikowanym Magicznym pociskiem, który przechodzi przez Klosz niewrażliwości i chyba odporność na magię. Podobnie jak inne "czary" - Słowo mocy giń (60 pkt. obrażeń od magii, 120 na najtrudniejszym poziomie), Słowo mocy ogłuszenie, do tego zdolności wysysania kondycji wampirów.

Wideo na youtube
_________________
Varscona.pl | Baldurs Gate - youtube | Children Of Bhaal - youtube | Twitch
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Rekinus
Rekinus

Posty: 9
Podziękował 6 razy
Wysłany: 2013-07-08, 16:34   

W koncu za chyba 50 razem sie udalo ;)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
shaeyla 

Posty: 23
Podziękował 3 razy
Wysłany: 2013-11-16, 15:03   

No tak, zabiłem i co dalej? Na tym koniec?

Po zabiciu Zamaskowanej Postaci na samym końcu, nic się nie dzieje. Łażę tam i z powrotem po lokacjach i tak nie bardzo wiem co dalej. Powinno mnie po walce gdzieś teleportować, czy może powinienem się do kogoś zgłosić, że wykonałem zadanie i zabiłem dziada?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group