Poprzedni temat «» Następny temat
Pytania i problemy związane z modami do Falloutów
Autor Wiadomość
Torn 
Zasłużony


Wiek: 36
Posty: 391
Podziękowania: 59/60
Wysłany: 2009-01-05, 17:58   Pytania i problemy związane z modami do Falloutów

Brakuje takiego tematu, a może się przydać - F3 już się dorobił kilku, a i F1 i F2 nie są zupełnie "dziewicze", więc zakładam, tym bardziej że mam pytanie:
Za dni parę planuję zrobić "riplej" F1 i F2, obie części skończyłem już tyle razy, że znam je już na pamięć. Dlatego chętnie bym sobie pograł z jakimiś modami, no ale właśnie - nie wiem z jakimi, może coś polecicie?
Jedno pytanie na które google nie udzieli odpowiedzi, to "które mody są warte tego żeby w nie zagrać", a problem jest o tyle istotniejszy, że z tego co widzę/czytam, falle się nie dorobiły czegoś takiego jak WeiDU, przez co większość modów się w zasadzie wyklucza nawzajem...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Almateria
[Usunięty]

Wysłany: 2009-01-06, 14:31   

http://www.nowak-kominy.n...ad.php?view.181

Taki megamod, co łączy większość lepszych. ^^

http://www.nma-fallout.co...pic.php?t=38422
http://www.nma-fallout.co...le&file_id=1216
http://timeslip.chorrol.com/sfall.html
 
 
kol 
Przyjaciel Klanu
Fantazmaty i miazmaty


Wiek: 29
Posty: 2380
Podziękowania: 60/46
Skąd: Preußen
Wysłany: 2009-09-14, 00:46   

http://www.nma-fallout.co...le&file_id=1267
Najnowsza wersja Hi-res patcha do F2.

http://www.nma-fallout.co...le&file_id=1266
Toż samo do jedynki.
_________________
xui̯-ø
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
kol 
Przyjaciel Klanu
Fantazmaty i miazmaty


Wiek: 29
Posty: 2380
Podziękowania: 60/46
Skąd: Preußen
Wysłany: 2009-09-15, 17:57   

Almateria napisał/a:
Taki megamod, co łączy większość lepszych. ^^

Tornie, grałeś z nim? Jakieś uwagi?
_________________
xui̯-ø
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Torn 
Zasłużony


Wiek: 36
Posty: 391
Podziękowania: 59/60
Wysłany: 2009-09-15, 18:57   

kol napisał/a:
Tornie, grałeś z nim? Jakieś uwagi?

Lol, wiedziałem, że o czymś zapomniałem... Mam sejwa w Świątyni gdzieś na twardzielu, razem z Fallem i tym modem - jak skończę EoB3, to będę musiał się przyjrzeć, ale na razie z uwagami raczej słabo... :razz:
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Dead 
Bibliotekarz
Follower of Satan


Wiek: 29
Posty: 670
Podziękowania: 27/63
Wysłany: 2009-09-16, 11:00   

kol napisał/a:
Tornie, grałeś z nim? Jakieś uwagi?


Ja trochę cisnąłem w tego MegaModa, wrażenia mam mieszane.
Z jednej strony faktycznie świat się strasznie duży robi, opcji pełno itd
Z drugiej jakieś to wszystko strasznie przekombinowane. Ten megamod nie tyle dodaje nowe rzeczy, co przerabia stare, przez co cały Fallout staje na głowie. Zwykłe prost misje z Klamath stają się wyzwaniem zarówno dla umiejętności bitewnych gracza, jak i z tego powodu, że nie wiadomo co i jak zbytnio zrobić. Przykład:
- zamiast szalejącego robota jest alien.
- żeby zacząć questa ze szczurami w ściekach trzeba zrobić questa z umierającymi przez zarazę plonami w Arroyo.
- żeby zrobić tego questa trzeba znaleźć pewnego chłopczyka, którego znalezienie jest praktycznie niemożliwe - żeby się do niego dostać, trzeba wejść do jednego z barów zupełnie od dupy strony, mając lockpick na jakimś średnio wysokim poziomie (ew. wybuchowe). Zasadniczo po godzinie łażenia po Klamath dochodzi się do wniosku, że 'eh, wrócę tam jeszcze kiedyś, może spróbuję się wziąść za Den...
Cała gra jest przepisana od nowa, i często questy mają więcej wspólnego z tacticsem niż z Rpgem, albo z point&clickiem niż rpgem. Z drugiej strony wszystkie dialogi są bardzo ładne i baardzo rozbudowane.
Generalnie do tej gry trzeb mieć naprawdę dużo zaparcia. Polecam jak ktoś lubi wyzwania, ale jak chcesz się po prostu odprężyć cisnąc w Fallka to radzę bez MegaModa :)
_________________
Tawerna Bibliotekarzy
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
kol 
Przyjaciel Klanu
Fantazmaty i miazmaty


Wiek: 29
Posty: 2380
Podziękowania: 60/46
Skąd: Preußen
Wysłany: 2009-09-19, 18:34   

Fanowski patch 1.05 do F2, mi po nim gra działa świetnie, żadnego błędu:
http://www.nma-fallout.co...file&file_id=86
_________________
xui̯-ø
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Dark 
Akolita Tempusa


Wiek: 29
Posty: 992
Podziękowania: 28/58
Wysłany: 2009-09-19, 18:53   

U mnie i Azraela ściąganie nie działa. Mógłbyś ten patch jakoś podesłać ?
_________________
http://baldur.cob-bg.pl/grafika/bg1/BG1.jpg
Podziękuj autorce tego posta
 
 
 
Serafin 

Wiek: 28
Posty: 193
Podziękowania: 11/10
Wysłany: 2009-09-19, 19:35   

Voila ;)

f2patch1.05-pl.zip
f2patch1.05-pl
Pobierz Plik ściągnięto 466 raz(y) 1,72 MB

Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Dark, Nun
Aeraldo 
Nadworny grajek


Wiek: 26
Posty: 501
Podziękowania: 10/22
Skąd: Lublin
Wysłany: 2009-11-06, 20:56   Fallout 2, a mody

Wiem, że istnieją mody do F2, jednak trudno mi się do nich dogrzebać. Dla przykłady trzynasty schron ma jedynie kilka plików, z których żaden nie jest modem z prawdziwego zdarzenia, a F Corner nie ma nic. Polećcie proszę mody, z którymi graliście, a jakie przypadły wam do gustu. Mile widziane także jakieś dobre źródło do ściągania modów.
_________________
Life is too important to be taken seriously. - Oscar Wilde
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Serafin 

Wiek: 28
Posty: 193
Podziękowania: 11/10
Wysłany: 2009-11-07, 12:07   

Aeraldo napisał/a:
Wiem, że istnieją mody do F2, jednak trudno mi się do nich dogrzebać. Dla przykłady trzynasty schron ma jedynie kilka plików, z których żaden nie jest modem z prawdziwego zdarzenia, a F Corner nie ma nic. Polećcie proszę mody, z którymi graliście, a jakie przypadły wam do gustu. Mile widziane także jakieś dobre źródło do ściągania modów.


Almateria podała wyżej linki do modów. Oprócz tego Restoration Project (choć trochę zabugowany).
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
boro 


Wiek: 33
Posty: 541
Podziękowania: 27/24
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2010-03-05, 14:08   

Serafin napisał/a:
mod Aurelinusa
Owszem jest fajny, doskonała kompilacja, jednak na dłuższa metę trochę za bardzo podrasowani mutanci (tony amunicji trzeba w nich władować żeby zabić, że już nie wspomnę o walce z Behemotem - 1 atom - 1 kreska życia) ale przynajmniej zmuszało to do wykorzystywania skradania się :). Resztę się da przecierpieć.
Lepiej jednak jest później posiedzieć chwile i zrobić własną kompilacje, ponieważ mod Aurelunusa jest jedna wielką całością bez możliwości modyfikacji zawartości. Do tego jeszcze dochodzą aktualizacje i nie działa prawidłowo z dodatkowymi modyfikacjami (gryzie sie) no i w moim wypadku, często się sypała gra. Mimo wszystko natchnienie na ściąganie pojedynczych modyfikacji mam dzięki niemu.
Joneleth napisał/a:
Kupuję czystą grę, bez modów na płytce...
I właśnie dzięki GECKowi można niedociągnięcia Bethesty poprawić. Założę się, że przejrzeli sporą część modyfikacji i dzięki temu New Vegas mogą zrobić lepiej.
_________________
Behold the flesh and the power It holds

( °Д°) <You've got to be kidding me...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
kol 
Przyjaciel Klanu
Fantazmaty i miazmaty


Wiek: 29
Posty: 2380
Podziękowania: 60/46
Skąd: Preußen
Wysłany: 2010-03-05, 17:35   

A propos całościowych modów - http://www.fallout3nexus....ile.php?id=2761

Grał ktoś w to?

Joneleth napisał/a:
To kretyn.

:smile:
_________________
xui̯-ø
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group