Poprzedni temat «» Następny temat
[BG I] Zagadnienia związane z kodami
Autor Wiadomość
Pily 


Wiek: 27
Posty: 179
Podziękowania: 1/6
Skąd: Lublin
Wysłany: 2009-01-01, 14:34   [BG I] Zagadnienia związane z kodami

Witam,
Jaki kod wpisać, aby grimuary sobie przywołać do ekwipunku :P
podane na jakiejś stronce nie działają i jakiś błąd się wyświetla i nie rozumiem co zrobić.
na zloto np działają a na grimuary nie :/
pozdro

EDIT: Zmiana tytułu - \m/
Ostatnio zmieniony przez morgan 2014-04-23, 19:38, w całości zmieniany 3 razy  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
morgan 
Dziecię Bhaala
Exiled Bard


Posty: 5569
Podziękowania: 431/314
Skąd: Island of Misfit Toys
Wysłany: 2009-01-01, 14:37   

BOOK03 i tak po kolei do 08
_________________
Pozdrawiam
\m/organu\m/
\m/agnu\m/

Kontakt ze mną - via mail (morgan19[at]interia.pl) lub GG (9928331)

Szukał długo...długo, tajemnie, nie zwierzając się ludziom.
Oczy jego były rozświecone wewnętrznym odbłyskiem jasnej idei.
Szukał....
- i to, na co patrzał, nie zadowalało go.
Gdzie?
(...)
Trwożnie, pytająco usiłował wszystko poznać, zobaczyć...
Nie ma....
badał, wgłębiał się, szukał...
Nie ma, w ludziach nie ma, w ich myślach, tworach...
Wszystko szare, przeciętne, monotonne....
(...)
wszystko obszedł... w społeczeństwie, w ludziach, nigdzie.
a może źle szukał?
nie - ależ nie. Obszedł wszystko, wszystko widział, wszędy pytał....
a może jest za brutalny? może jego dusza - ta harfa Eola - ma za grube struny, by na nich mogły zadrgać i zafalować subtelne tajemnice?
nie.
przecież ten błysk, przecież czuł, dlatego szukał......."
I jeśli kiedykolwiek umrę – a wiem, że umrę w bardzo krótkim czasie – umrę, zgłębiwszy ten świat z bliska i z daleka, z góry i z dołu, ale z nim nie pogodzony. Umrę i On zapyta mnie wówczas: «Czy było ci tam dobrze, czy źle?» Ja zaś będę milczeć, opuszczę wzrok i będę milczeć. Niemota taka znana jest wszystkim, którzy zebrali żniwo wielodniowego i zapamiętałego pijaństwa. Czyż bowiem życie ludzkie nie jest chwilowym otępieniem duszy, a także jej zaćmieniem? Wszyscy jesteśmy jakby pijani, każdy na swój sposób; jeden wypił mniej, inny więcej. I na różnych różnie to działa: jeden śmieje się światu w twarz, a inny skłania głowę na piersi tego świata i płacze. Jeden już się wyrzygał i jest mu dobrze, a innego dopiero zaczęło mdlić. A cóż ja? Wiele zaznałem, ale nic nie zdziałałem. Nigdy się nawet tak naprawdę nie roześmiałem i ani razu mnie nie zemdliło. Ja, który doznałem w tym świecie tyle, że tracę rachunek i zapominam kolejności – ja jestem najtrzeźwiejszy z całego świata; na mnie to wszystko marnie działa... «Dlaczego milczysz?» – spyta Pan, spowity w błękitne błyskawice. A co ja mu powiem? Nic, tylko będę milczeć i milczeć... Ta łza nie jest wyrazem żalu, ta łza nie jest smutkiem,
to łza ...
nieporadności,
bolesne piękno,
bezsilność bezkresu piękności
i minimalistycznych możliwości.
Ta łza, to łza niewolnika.
Chcę czuć, móc czuć piękno
zamknięty w szklanej łzie ...
Ja umieram na zawsze
szczelnie zamknięty w podświadomości,
zatruty, zawstydzony,
zaszczuty ...
Ja umieram na zawsze.
To bezkres palety odczuć zamknięty
w zubożałości możliwości ...
Ja umieram
na zawsze.

Lost Illusions Tavern
Impressiones (Ænigmællæ) || Antiimpressiones (sanguine scriptæ) | Antiimpressiones (ira scriptæ) || Impressiones (Divinæ)
Corpus Tuum (18+) | Impressiones (Rosellæ) || Impressiones (epicæ) || Impressiones (musicæ) | Anti- et postimpr. (musicæ)

Hiperestezja | Witold Zimmer | (N)e(u)rotica



Jvegi napisał/a:
Nie, nie można się cieszyć, że mamy nową formę sponsorowania developmentu, szansę na spełnienie tych marzeń o prawdziwej ewolucji crpegów, gier lepszych niż baldury czy arcanum.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Pily 


Wiek: 27
Posty: 179
Podziękowania: 1/6
Skąd: Lublin
Wysłany: 2009-01-01, 14:45   

nie działa wyskakuje taki błąd:
lua syntax error:
last token read: "<eof>" at line 1 in file (dostring) >> book03

i co teraz? :/
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Yochloll 


Wiek: 24
Posty: 172
Podziękowania: 5/14
Wysłany: 2009-01-01, 15:31   

wpisz w konsoli kodów CLUAConsole:CreateItem ("Book03") a potem to powtarzaj tylko zamiast book03 wpisz book04 itd
_________________
Mogę być głupi ale ty zawsze będziesz głupszy!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Pily
Pily 


Wiek: 27
Posty: 179
Podziękowania: 1/6
Skąd: Lublin
Wysłany: 2009-01-01, 15:37   

dziękóweczka ;)
próbowałem podobnie, ale nie wyszło ;p
można zamknąć :)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
margga

Posty: 7
Wysłany: 2012-01-10, 16:33   

ok, sorry :smile: moze ktos inny pomoze mi z konsolą kodów ?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
L`f 
Uczeń Gonda


Wiek: 27
Posty: 1381
Podziękowania: 290/154
Wysłany: 2012-01-10, 19:40   

Hm, konsolę kodów w BG1 uruchamia się w podobny sposób, jak w BG2 - otwierasz plik baldur.ini i tam w sekcję '[Game Options]' dodajesz dodatkową linijkę, której treść brzmi "Cheats=1" tak, żeby wspomniana sekcja (zaznaczona na niebiesko) wyglądała tak, jak poniżej:


Następnie uruchamiasz ponownie grę. Po wciśnięciu kombinacji klawiszy Ctrl+Tab powinno się pojawić okno dialogowe, w którym wpiszesz kod. Jeśli się nie pojawia, sprawdź, czy dopisek "Cheats=1" na pewno umieściłaś w dobrej sekcji pliku baldur.ini.

Zanim użyjesz skrótów klawiaturowych, powinnaś wpisać w konsoli komendę:
Cytat:
CLUAConsole:EnableCheatKeys()

i zatwierdź. Teraz powinnaś bez problemu móc używać takich instrukcji klawiszowych, jak Ctrl+Q (przyłącza wskazaną kursorem postać do drużyny) lub Ctrl+Y (zabija wskazaną postać).

Mam nadzieję, że pomogło. ;)
_________________
AshfncaeicaliuheangfkacgakfgegcalgfcalhfcamhlhKi~.!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
margga

Posty: 7
Wysłany: 2012-01-10, 21:01   

problem jest taki, ze moj plik baldur.ini jest inny i wyglada tak :



innego pliku/notatnika nie ma o nazwie baldur.ini
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
L`f 
Uczeń Gonda


Wiek: 27
Posty: 1381
Podziękowania: 290/154
Wysłany: 2012-01-10, 21:08   

Dopisz linijkę o treści "Cheats=1" bezpośrednio pod linijką "Memory Access=100".

Zapisz plik i uruchom na nowo grę - musi pójść. Jeśli nie podziała, spróbuj dodać tę linijkę w sekcji '[Program Options]' (czyli pod "Strref On=0").

Twój plik baldur.ini wygląda nieco nietypowo, jakbyś nie skonfigurowała Baldura, ale skoro nie przeszkadza Ci to w grze, to nie widzę sensu, by zmieniać jego zawartość (poza dodaniem linii "Cheats=1").
_________________
AshfncaeicaliuheangfkacgakfgegcalgfcalhfcamhlhKi~.!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
margga

Posty: 7
Wysłany: 2012-01-10, 22:13   

nie działa -,-

może skopiuj mi zawartosc twojego, zastapie swoj i zobacze czy dziala ? :hmm:
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
L`f 
Uczeń Gonda


Wiek: 27
Posty: 1381
Podziękowania: 290/154
Wysłany: 2012-01-10, 22:25   

Trzymaj:

Kod:
[Alias]
HD0:=C:\Program Files\Bioware Corp.\Baldur's Gate
CD1:=C:\Program Files\Bioware Corp.\Baldur's Gate
CD2:=C:\Program Files\Bioware Corp.\Baldur's Gate
CD3:=C:\Program Files\Bioware Corp.\Baldur's Gate
CD4:=C:\Program Files\Bioware Corp.\Baldur's Gate
CD5:=C:\Program Files\Bioware Corp.\Baldur's Gate
CD6:=C:\Program Files\Bioware Corp.\Baldur's Gate

[Program Options]
SoftSrcKeyBltFast=0
SoftBltFast=0
SoftSrcKeyBlt=0
SoftBlt=0
SoftMirrorBlt=0
Translucent Shadows=1
Maximum Frame Rate=30
Path Search Nodes=4000
Tooltips=45
Sprite Mirror=0
Gamma Correction=0
Brightness Correction=0
Volume Movie=80
Volume Music=40
Volume Voices=80
Volume Ambients=80
Volume SFX=80
Strref On=0
[GameSpy]
Region=0

[Game Options]
Memory Access=100
Footsteps=1
Weather=1
Memory Level=1
Mouse Scroll Speed=28
GUI Feedback Level=5
Locator Feedback Level=3
Bored Timeout=3000
Always Dither=1
Subtitles=0
Keyboard Scroll Speed=70
Command Sounds Frequency=2
Selection Sounds Frequency=3
Effect Text Level=62
Infravision=0
Tutorial State=1
Attack Sounds=1
Auto Pause State=0
Difficulty Level=5
Quick Item Mapping=1
Environmental Audio=1
Inventory Pause Warning=1
Cheats=1

[Config]
CacheSize=140
[Movies]
BG4LOGO=1
TSRLOGO=1
BILOGO=1
INFELOGO=1
INTRO=1
BHAAL=1
DEATHAND=1
ENDMOVIE=1
REST=1
FRARMINN=1
BEREGOST=1
[MissionPack]
HardDrive=1

Podmieniłem sekcję '[Alias]' na zgodną z Twoją ścieżką, więc możesz zmienić całą zawartość swojego pliku na podaną.

Nie zapomnij jedynie zrobić kopii zapasowej swojego baldur.ini na wypadek, gdyby podana przeze mnie zawartość pliku schrzaniła coś w ustawieniach gry (choć to raczej mało prawdopodobne).
_________________
AshfncaeicaliuheangfkacgakfgegcalgfcalhfcamhlhKi~.!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
margga

Posty: 7
Wysłany: 2012-01-10, 22:37   

też nie działa :-x
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
L`f 
Uczeń Gonda


Wiek: 27
Posty: 1381
Podziękowania: 290/154
Wysłany: 2012-01-11, 10:31   

...

Na pewno używasz kombinacji Ctrl+Tab do wywołania okienka konsoli? (Sam przez pewien czas miałem nawyk z BG2 i odruchowo naciskałem Ctrl+Spacja.)

Jeśli tak, ponadto bardzo zależy Ci na korzystaniu z kodów, pozostaje chyba tylko reinstalka, bo nie mam pojęcia, co może wywoływać ten błąd. Tylko skopiuj sobie save'y i wgraj je później do odpowiedniego folderu. ;)
_________________
AshfncaeicaliuheangfkacgakfgegcalgfcalhfcamhlhKi~.!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
margga

Posty: 7
Wysłany: 2012-01-11, 14:28   

dalej nie działa :blee:
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
L`f 
Uczeń Gonda


Wiek: 27
Posty: 1381
Podziękowania: 290/154
Wysłany: 2012-01-28, 10:55   

Gaunt napisał/a:
A jakie są kody na te grimuary?


BOOK04 - Grimuar Owocnych Ćwiczeń (Siła)
BOOK05 - Grimuar Szybkiego Działania (Zręczność)
BOOK03 - Grimuar Zdrowego Ciała (Kondycja)
BOOK06 - Wolumin Jasnych Myśli (Inteligencja)
BOOK08 - Wolumin Zrozumienia (Mądrość)
BOOK07 - Wolumin Przywództwa i Oddziaływania (Charyzma)
_________________
AshfncaeicaliuheangfkacgakfgegcalgfcalhfcamhlhKi~.!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Gaunt
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group