Poprzedni temat «» Następny temat
[BG II] Dwuklasowość i wieloklasowość
Autor Wiadomość
Illasera Prędka 

Wiek: 26
Posty: 226
Podziękowania: 2/35
Wysłany: 2011-05-04, 21:51   

Co do tej możliwosci - możesz skorzystać z programu Shadow Keeper i na początku Lochów Irenicusa dodać sobie grimuar siły do ekwipunku. Gdy stwierdzisz, że wystarczy już levelowania w druida czytasz grimuar i dwuklasujesz na wojownika. Możesz też podwyższyć ten atrybut w Machinie Luma Szalonego i chyba w Piekle, ale to już ciut późno... Więc proponuję Shadow Keepera.

Jeśli szukasz czegoś fajnego dotyczącego druida: http://www.gibberlings3.net/geomantic/ to jedyna interesująca propozycja lecz bardzo czarodziejska, nie powalczysz.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Fizu

Posty: 3
Wysłany: 2011-05-04, 21:53   

A czy nie lepiej przetransportować sobie taki grimuar z 1-ej części? Choć jeszcze nie wiem czy bym się skusił na granie od jedynki, ale załóżmy że tak. :roll:
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Illasera Prędka 

Wiek: 26
Posty: 226
Podziękowania: 2/35
Wysłany: 2011-05-04, 22:01   

Nie wiem jak chcesz go przetransportować z jedynki, ale jak se wolisz. Przypominam, że w Lochach tracisz ekwipunek a zapewne druid interesuje Cię nie z powodu czarów 4 poziomu więc dwuklasować go jeszcze w bg1 to głupota.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Fizu

Posty: 3
Wysłany: 2011-05-04, 22:07   

No ale przecież wiadomo, że da się zachować ekwipunek... Zastanawiałem się tylko czy po przeniesieniu do 2-ki i wybraniu mściciela nie ograniczy mi automatycznie siły do 16. Jeśli tak będzie to właśnie pytam czy nie da się tak zrobić aby przenieść grimuar i użyć go już w lochach Irka?
A co do dwuklasowania to jasne że nie tak od razu XD

[Aha i mam wrażenie że w złym miejscu założyłem ten temat-jeśli tak to sorki i proszę ewentualnie przenieść jak komuś przeszkadza]
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Illasera Prędka 

Wiek: 26
Posty: 226
Podziękowania: 2/35
Wysłany: 2011-05-04, 22:19   

Dałem Ci parę sposobów ale jak Ty masz lepszy - wykorzystaj go.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Archerito 

Wiek: 34
Posty: 195
Podziękowania: 1/11
Wysłany: 2011-05-04, 22:21   

Z tego co mi wiadomo grimuary po przeniesieniu z BG zamieniają się w zwykłe książki i ich czytanie nie podnosi cech. Nie wypróbowałem tego osobiście ale gdzieś mi się o uszy obiło.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Firena 
Cyckowe Zuo


Wiek: 29
Posty: 33
Podziękowania: 5/1
Skąd: Z Wyra
Wysłany: 2011-05-04, 22:37   

Problemu tego nie ma, jeżeli grasz w BGT bądź w TuTu.
_________________
Czasami tak się zastanawiam,
Czy otwierając drzwi mego zamku,
Zastanę jeszcze twarz mi bliską,
Czy już wspomnienia dawnych dni.
Podziękuj autorce tego posta
 
 
Alvarez 
Zasłużony

Posty: 1949
Podziękowania: 253/73
Wysłany: 2011-05-04, 23:47   

Cytat:
Zastanawiałem się tylko czy po przeniesieniu do 2-ki i wybraniu mściciela nie ograniczy mi automatycznie siły do 16.

Rozchodzi się tu o drogę nakładania kary. Można by ją przydzielić na dwa sposoby:
- odjęcie od wylosowanej liczby oczek dwóch punktów
- nałożenie kary jako "zdolności specjalnej" otrzymywanej na pierwszym poziomie, tak przydziela się m.in. premie do odporności.

U mściciela mamy do czynienia z pierwszym mechanizmem (abclsmod.2da), a że losowanie masz za sobą, więc hej-ho-ha możesz użyć grimuaru w BG1.
Cytat:
chciałbym też wiedzieć co myślicie o takiej kombinacji

Kiepska, tak jak zresztą wszystko co jest związane z druidami.
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Vinci
Zasłużony


Posty: 2517
Podziękowania: 254/53
Wysłany: 2011-05-05, 02:56   

Archerito napisał/a:
Z tego co mi wiadomo grimuary po przeniesieniu z BG zamieniają się w zwykłe książki i ich czytanie nie podnosi cech.


Podnosi, podnosi. Wyjątkiem jest grimuar charyzmy i mądrości, przekształcają się w jakieś zwoje, z tego co pamiętam i nie da się za ich pomocą podnieść cech.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
nowyU

Posty: 297
Podziękowania: 20/179
Wysłany: 2011-05-05, 07:27   

BGT rozwiązuje ten problem jak już to zostało wspomniane pozatym sa 2 mody dodajace jeszcze grimuary (Grimuars i Enchanced BG2). Ale jesli juz uzywamy modow (zwlascza BGT) to NIE uzywamy Keepera. Bo nam wszystko sie zzzepsuje.
PS. nie sluchaj malkontentow, najwazniejsze jest spelnianie wlasnych marzen ;)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Olos 
Gracz sezonowiec


Wiek: 26
Posty: 218
Podziękowania: 2/7
Wysłany: 2011-10-26, 21:08   

zabójca magów/mag, jestem ciekaw czy ktokolwiek grał czymś takim i czy poleca?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Bentley 
CtrlAltDelete


Wiek: 33
Posty: 11
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-11-05, 08:06   

@up

Grać czymś takim nie grałem i za Chiny nie wiem jakby to miało funkcjonować.Niby miecze i zbroje magiczne może używać ale KP niczym innym sobie już nie poprawisz. Jeśli się mylę to mnie poprawcie.
Odnośnie Zabójcy magów + coś -jedni twierdzą, że kupa ( minusy przygniatają plusy) inni że mocna postać bo nawet lisze nie fikną (polecane ZM+Kapłan lub ZM+Złodziej)...i weź tu bądź mądry :hmm:

Jeśli chcesz się pobawić to w sumie co Ci szkodzi spróbować.Jeśli stawiasz na siłę drużyny to osobiście wolę Kensai/mag,Kensai/złodziej pod katany bądź Berserker pod topory
_________________
"Nie walczy się o coś w co się nie wierzy"
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Noirtier
Noirtier

Posty: 52
Podziękowano 1 razy
Wysłany: 2012-06-07, 22:17   

Na pewno jest sens grać Zabójcą magów/magiem. Grasz podobnie do kensai/maga. Wzwarciu masz plusy wojownika i osłony maga. Zdolność przerywania czaru jest bardzo przydatna. Lisz nie pogada.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
soq

Posty: 21
Wysłany: 2013-08-16, 19:30   W/Z wielo czy dwuklas?

Robię właśnie nie wiem już które podejście do bg2. Pomysł padł na przejście gry w/z-em, czego, o zgrozo, jeszcze nie próbowałem. Teraz małe pytanie co wypada lepiej w praniu, dwuklasowanie wojownika na 13 lvlu, czy parcie do przodu od początku wieloklasowcem? Porównywał ktoś, który lepiej wyjdzie wychodzi w praktyce? Jak wygląda kwestia twierdz? ogólna trudność gry? Bo mam taki mały pomysł na łamanie zabójcy magów, ewentualnie kensaja. Dodam że gram z rouge rebalancing (gra ktoś jeszcze bez tego?)

ps. jak wypadnie w/z w porówaniu z zawadiaką? kiedyn grałem zawadiaką (bez RR) i myślę że jest z deka przekoksowany
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Alvarez 
Zasłużony

Posty: 1949
Podziękowania: 253/73
Wysłany: 2013-08-16, 20:19   

Cytat:
ps. jak wypadnie w/z w porówaniu z zawadiaką? kiedyn grałem zawadiaką (bez RR) i myślę że jest z deka przekoksowany

Nie przesadzałbym z przekoksowaniem. TraK0 będą mieli bardzo podobne. Co przemawia na korzyść zawadiaki? Chyba tylko klasa pancerza, która wraz z postępem gry coraz bardziej traci na znaczeniu. Co na jego niekorzyść? Nie potrafi sztyletować (ofc. w grze niezmodowanej, gdzie nie można podnieść mnożnika x1), ma mniej zdolności wysokiego poziomu, jednak cały szkopuł tkwi w liczbie ataków. W/Z otrzymuje +1/2 ataku na 7., 13. poziomie i za normalną specjalizację w broni, zawadiaka nie otrzymuje żadnej - nawet ostatniej z wymienionych - premii. 1,5 ataku różnicy to bardzo, bardzo dużo. Zawadiaka musi się trochę nagimnastykować, by osiągnąć ich przyzwoitą liczbę - Kundan/Belm w drugiej ręce (poza atakami żadnych ciekawych premii, w/z chwyci sobie w to miejsce porządną defensywną broń), Rękawice niezwykłej specjalizacji i Buty szybkości dadzą mu razem 4 ataki.
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group