Poprzedni temat «» Następny temat
Sword Coast Stratagems II - pytania i porady
Autor Wiadomość
kol 
Przyjaciel Klanu
Fantazmaty i miazmaty


Wiek: 31
Posty: 2380
Podziękowania: 60/46
Skąd: Preußen
Wysłany: 2008-12-07, 15:23   Sword Coast Stratagems II - pytania i porady

Mam pytanie odnośnie do pewnego komponentu tego moda, mianowicie do tego który dodaje wrogim magom możliwość rzucania zaklęć ochronnych na samym początku walki. W readme pamiętam, że było coś o b. długich łańcuchach skryptów. Chyba ten komponent strasznie mi przycina grę, nie wiem, może mam słabego kompa, ale Tactics chodził jak marzenie. W ogóle, rzucanie jakiegokolwiek czaru przez wrogów, zwłaszcza wyzwalaczy, równa się przycince. Mam już dość takiej gry i chciałbym wiedzieć, czy coś można z tym zrobić.

Tak, mam zainstalowane trochę modów oprócz tego SC II.
_________________
xui̯-ø
Ostatnio zmieniony przez morgan 2009-03-03, 10:25, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Vinci
Zasłużony


Posty: 2524
Podziękowania: 249/57
Wysłany: 2008-12-07, 15:30   

Miałem to samo, no i jak dotąd nie odkryłem, jak sobie z tym poradzić. Chociaż niewiele też kombinowałem, po prostu odinstalowywałem ten komponent bo nie dawałem rady tak grać. Może jak się wyłączy sprzętowe 3D itp. będzie lepiej.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
kol 
Przyjaciel Klanu
Fantazmaty i miazmaty


Wiek: 31
Posty: 2380
Podziękowania: 60/46
Skąd: Preußen
Wysłany: 2008-12-08, 11:50   

Wyłączenie sprzętowego 3D nic nie pomogło.
Czy mogę ten komponent odinstalować w środku gry? Nie schrzani się to wszystko? Granie z tym komponentem jest męczące i oficjalnie go odradzam, psuje całą radość z grania :-/
_________________
xui̯-ø
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Vinci
Zasłużony


Posty: 2524
Podziękowania: 249/57
Wysłany: 2008-12-08, 13:37   

Cytat:
Czy mogę ten komponent odinstalować w środku gry? Nie schrzani się to wszystko? Granie z tym komponentem jest męczące i oficjalnie go odradzam, psuje całą radość z grania :-/


Chyba tak, jak większość WeiDU, ale ja nie sprawdzałem. Daj znać jak poszło :P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Dead 
Bibliotekarz
Follower of Satan


Wiek: 31
Posty: 680
Podziękowania: 28/67
Wysłany: 2010-03-07, 16:57   

Kolu.. jak poszło odinstalowanie SCSII w środku gry? :grin:
_________________
Tawerna Bibliotekarzy
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
morgan 
Exiled Bard


Posty: 5556
Podziękowania: 455/316
Skąd: Island of Misfit Toys
Wysłany: 2010-03-07, 17:12   

Grzebul napisał/a:
Kolu.. jak poszło odinstalowanie SCSII w środku gry?

Jak pisałem wczesniej jest juz pozamiatane - przynajmniej na ile dobrze pamiętam... Bowiem zbiffowanie uniemożliwia odinstalowywanie poszczególnych modów...
_________________
Pozdrawiam
\m/organu\m/
\m/agnu\m/

Kontakt ze mną - via mail (morgan19[at]interia.pl) lub GG (9928331)

Szukał długo...długo, tajemnie, nie zwierzając się ludziom.
Oczy jego były rozświecone wewnętrznym odbłyskiem jasnej idei.
Szukał....
- i to, na co patrzał, nie zadowalało go.
Gdzie?
(...)
Trwożnie, pytająco usiłował wszystko poznać, zobaczyć...
Nie ma....
badał, wgłębiał się, szukał...
Nie ma, w ludziach nie ma, w ich myślach, tworach...
Wszystko szare, przeciętne, monotonne....
(...)
wszystko obszedł... w społeczeństwie, w ludziach, nigdzie.
a może źle szukał?
nie - ależ nie. Obszedł wszystko, wszystko widział, wszędy pytał....
a może jest za brutalny? może jego dusza - ta harfa Eola - ma za grube struny, by na nich mogły zadrgać i zafalować subtelne tajemnice?
nie.
przecież ten błysk, przecież czuł, dlatego szukał......."
I jeśli kiedykolwiek umrę – a wiem, że umrę w bardzo krótkim czasie – umrę, zgłębiwszy ten świat z bliska i z daleka, z góry i z dołu, ale z nim nie pogodzony. Umrę i On zapyta mnie wówczas: «Czy było ci tam dobrze, czy źle?» Ja zaś będę milczeć, opuszczę wzrok i będę milczeć. Niemota taka znana jest wszystkim, którzy zebrali żniwo wielodniowego i zapamiętałego pijaństwa. Czyż bowiem życie ludzkie nie jest chwilowym otępieniem duszy, a także jej zaćmieniem? Wszyscy jesteśmy jakby pijani, każdy na swój sposób; jeden wypił mniej, inny więcej. I na różnych różnie to działa: jeden śmieje się światu w twarz, a inny skłania głowę na piersi tego świata i płacze. Jeden już się wyrzygał i jest mu dobrze, a innego dopiero zaczęło mdlić. A cóż ja? Wiele zaznałem, ale nic nie zdziałałem. Nigdy się nawet tak naprawdę nie roześmiałem i ani razu mnie nie zemdliło. Ja, który doznałem w tym świecie tyle, że tracę rachunek i zapominam kolejności – ja jestem najtrzeźwiejszy z całego świata; na mnie to wszystko marnie działa... «Dlaczego milczysz?» – spyta Pan, spowity w błękitne błyskawice. A co ja mu powiem? Nic, tylko będę milczeć i milczeć... Ta łza nie jest wyrazem żalu, ta łza nie jest smutkiem,
to łza ...
nieporadności,
bolesne piękno,
bezsilność bezkresu piękności
i minimalistycznych możliwości.
Ta łza, to łza niewolnika.
Chcę czuć, móc czuć piękno
zamknięty w szklanej łzie ...
Ja umieram na zawsze
szczelnie zamknięty w podświadomości,
zatruty, zawstydzony,
zaszczuty ...
Ja umieram na zawsze.
To bezkres palety odczuć zamknięty
w zubożałości możliwości ...
Ja umieram
na zawsze.

Lost Illusions Tavern
Impressiones (Ænigmællæ) || Antiimpressiones (sanguine scriptæ) | Antiimpressiones (ira scriptæ) || Impressiones (Divinæ)
Corpus Tuum (18+) | Impressiones (Rosellæ) || Impressiones (epicæ) || Impressiones (musicæ) | Anti- et postimpr. (musicæ)

Hiperestezja | Witold Zimmer | (N)e(u)rotica



Jvegi napisał/a:
Nie, nie można się cieszyć, że mamy nową formę sponsorowania developmentu, szansę na spełnienie tych marzeń o prawdziwej ewolucji crpegów, gier lepszych niż baldury czy arcanum.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Dead 
Bibliotekarz
Follower of Satan


Wiek: 31
Posty: 680
Podziękowania: 28/67
Wysłany: 2010-10-20, 22:20   

Cytat:
mam pytanie odnośnie do pewnego komponentu tego moda, mianowicie do tego który dodaje wrogim magom możliwość rzucania zaklęć ochronnych na samym początku walki. W readme pamiętam, że było coś o b. długich łańcuchach skryptów. Chyba ten komponent strasznie mi przycina grę


Czy wiadomo komuś, czy powodem przycinania gry są tylko te komponenty:

Smarter Mages
Kod:
5033 4] Mages use spells from BG1 and BG2; mages pre-buff

Smarter Priests
Kod:
5043 4] Priests use spells from BG1 and BG2; priests pre-buff


czy też więcej komponentów z obydwu SCS mogą spowodować przycinanie?
_________________
Tawerna Bibliotekarzy
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
boro 


Wiek: 35
Posty: 545
Podziękowania: 27/24
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2010-10-21, 04:26   

Nie zwróciłem uwagi czy wcina, z reguły zacina mi tylko jak jest ogromna horda stworków do ubicia.
W każdym razie przy walce z kapłanami czy magami nie zauważyłem zacięć.
_________________
Behold the flesh and the power It holds

( °Д°) <You've got to be kidding me...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Vinci
Zasłużony


Posty: 2524
Podziękowania: 249/57
Wysłany: 2010-10-21, 08:44   

boro napisał/a:
Nie zwróciłem uwagi czy wcina, z reguły zacina mi tylko jak jest ogromna horda stworków do ubicia.
W każdym razie przy walce z kapłanami czy magami nie zauważyłem zacięć.


To coś tu nie pasuje, BoRo :P
Dead napisał/a:
czy też więcej komponentów z obydwu SCS mogą spowodować przycinanie?


Raczej więcej, szczególnie wzmocnienia u magów. Z tego co pamiętam, nie instalowaliśmy teraz tych komponentów, a jak gramy z Karanem, Chomikiem i Gawąciem, to przy pojedynkach z magami potrafi nieźle zmulić. Do tego stopnia, że walkę z runami przechodziliśmy na singlu, a kto był pierwszy, ten przesłał sejwa i lecieliśmy dalej. Strach pomyśleć, co będzie z ulepszonym Irenicusem. Chyba już nigdy nie zainstaluję SCS na multi.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
boro 


Wiek: 35
Posty: 545
Podziękowania: 27/24
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2010-10-21, 09:01   

Vinci napisał/a:
To coś tu nie pasuje, BoRo :P
jeśli mają to puszczają na mnie od razu zaklęcie śmierci (te baby u wesołego na piętrze) a jak nie to zamęty, chaosy i takie tam obszary, wiec na ogół staram się zabijać ich bardzo szybko.
W każdym razie na multi nie grałem. Chyba że zauważalne to dopiero będzie jak faktycznie będą spamić zaklęciami. Spróbuje się przyjrzeć jak bedę miał przyjemność walczyć z jakimiś jeszcze.

Edit: Jestem jakiś nie tego ostatnio. Ja tu siedzę w BG1 się planuje do wieży Durgala wybrać a wy o Irku myślicie :P
Edit2: Postanowiłem przenieść sie na chwile do ToB'a i fucktycznie, wcina za każdym razem jak magiczne człowieki puszczają zaklęcia :P Zdążyli puścić plugawy uwiąd i coś jeszcze :D 2 freezy i leżałem (cały mój team)... Bardzo niefajnie...

Aleee, tak sobie pomyślałem, bo sam rzuciłem dość sporo zaklęć zaczepno obronnych, więc możliwe że detectable spells i items ma tez w tym swój udział.
_________________
Behold the flesh and the power It holds

( °Д°) <You've got to be kidding me...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Vinci
Zasłużony


Posty: 2524
Podziękowania: 249/57
Wysłany: 2010-11-16, 09:17   

Yarpen napisał/a:
SCS (utrudnia grę o wiele lepiej niż Tactics, chociaż tęskno za ulepszonym Ilyichem)


A dupa tam. Tactics jest niezastąpiony. Po ostatniej grze na multi drastycznie zmieniłem zdanie o SCS. Tyle czasu już SCS istnieje, a wciąż te same problemy - zmula kompa niemiłosiernie. Walka z magami to katorga. Idzie się pochlastać, jak każdy z wyzwalaczy rzuca sobie ochronę przez poznaniem i ulepszoną niewidzialność (a i zazwyczaj ma takich zestawów przygotowanych kilka), a do tego z 5 innych buffów. 3 Yuan-ti i trzeba się uciekać do brzydkich taktyk w stylu - rzucę do pomieszczenia w którym siedzą ze 3 kule ognia i czaszkę. Naprawdę nieprzyjemnie wspominam ostatnią rozgrywkę. Głównie przez zwiechy. Przekombinowali.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Yarpen 
Bibliotekarz
Podrywacz znudzonych literatek


Wiek: 30
Posty: 345
Podziękowania: 21/15
Wysłany: 2010-11-16, 10:38   

Cytat:
A dupa tam. Tactics jest niezastąpiony. Po ostatniej grze na multi drastycznie zmieniłem zdanie o SCS. Tyle czasu już SCS istnieje, a wciąż te same problemy - zmula kompa niemiłosiernie. Walka z magami to katorga. Idzie się pochlastać, jak każdy z wyzwalaczy rzuca sobie ochronę przez poznaniem i ulepszoną niewidzialność (a i zazwyczaj ma takich zestawów przygotowanych kilka), a do tego z 5 innych buffów. 3 Yuan-ti i trzeba się uciekać do brzydkich taktyk w stylu - rzucę do pomieszczenia w którym siedzą ze 3 kule ognia i czaszkę. Naprawdę nieprzyjemnie wspominam ostatnią rozgrywkę. Głównie przez zwiechy. Przekombinowali.

Na pewno korzystasz z najnowszej wersji? Owszem, problem ze zwiechami był dość poważny, ale od ostatnich 2-3 wersji został znacznie zredukowany. Przynajmniej ja go już nie czuję, może to kwestia komputera. SCS owszem, korzysta z możliwie najbardziej skutecznych taktyk, dlatego IMO ważne są zmiany jakie wprowadza Spell Revision (a w szczególności jakie wprowadzi SR4: usunięcie Odporności na Czary, prawidłowa implementacja Niewykrywalności - wprowadzenie rzutu obronnego do czarów Poznawania zamiast pełnej niepodatności). :3

W sumie przyznam rację, Tactics jest niezastąpiony jeśli chodzi o tych kilka epickich walk: ale gra która polega na przeżyciu 10 fajnych potyczek robi się nudna.
_________________
"Yarpen przedstawiony jest jako kawał sukinsyna i prostaka, ale w gruncie rzeczy porządnego. Cechuje go rubaszny humor, potrafi jednak być poważny i szczery."
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
szczurszymon 


Wiek: 36
Posty: 11
Podziękował 1 razy
Wysłany: 2011-03-15, 10:54   

Witam,

Czy ktoś z was sprawdzał jak jest z kompatybilnością SCSII z BP? Wg. read me SCSII nt. BP :" My impression is that the latest version of Big Picture is largely incompatible with SCS II. I suggest installing one or the other." A z drugiej strony BP teoretycznie jest kompatybilny ze wszystkimi modami. Więc jak jest w rzeczywistości?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Vinci
Zasłużony


Posty: 2524
Podziękowania: 249/57
Wysłany: 2011-03-15, 11:26   

Wygląda na to, że ktoś to przetestował i skoro w readme jest napisane, że mogą pojawić się problemy, to znaczy że tak może być.

A BP wcale, nawet teoretycznie, nie jest kompatybilne ze wszystkimi modami.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
szczurszymon
Remi 

Wiek: 44
Posty: 78
Podziękowania: 3/104
Skąd: znad Bałtyku
Wysłany: 2011-03-15, 16:16   

Czytając dokładnie pdf-a Big World Project w najnowszej wersji można dokładnie określić, które składniki SCS II są kompatybilne z BP, a które nie.
_________________
Pozdrawiam

Remi
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group