Poprzedni temat «» Następny temat
Secret of Bone Hill - pytania i porady
Autor Wiadomość
Elgebar 


Wiek: 29
Posty: 42
Podziękował 3 razy
Skąd: z Oriona
Wysłany: 2008-09-12, 22:43   Secret of Bone Hill - pytania i porady

Mam następujący problem czy da się jakoś przekonać Pelltara (ten gostek co stoi w świątyni koło beregostu <Lathandera jeśli dobrze pamiętam>)żeby dał mi jego quest. Jestem obecnie tuz przed ostatecznym zabiciem Sarevoka i gościu mi znika, a jak go przywołuje konsola to nie chce za mną gadać... Niby mógłbym wczytać wcześniejszego save ale nie chce mi się przechodzić całego Candlekeep no i wieży durgala... a jak przeniosę się za pomocą konsoli to raczej chyba tego quest'u nie wykonam, co radzicie?
Ostatnio zmieniony przez morgan 2009-08-03, 18:08, w całości zmieniany 2 razy  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Vinci
Zasłużony


Posty: 2496
Podziękowania: 245/53
Wysłany: 2008-09-12, 22:51   

Ciel@k napisał/a:
co radzicie?


Na początek to radzę Ci szukać właściwych tematów, a nie zakładać nowe, w dodatku beznadziejnie nazwane, bo skąd ktoś, kto nie pamięta imienia Pelltar miał do cholery wiedzieć o jakiego moda Ci chodzi? Myśl jak coś piszesz.

Ogólnie to skopałeś sprawę, zadania wykonuje się po zabiciu Mulaheya, a przed wyruszeniem do Candlekeep, druga seria questów pojawia się po opuszczeniu Candlekeep. Zabawa ze zmiennymi pewnie wiele by teraz nie dała, bo trzeba by się bawić z Pelltarem, a potem z Fabio. Przykro mi, ale najwyraźniej przejdziesz to sobie następnym razem.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Elgebar 


Wiek: 29
Posty: 42
Podziękował 3 razy
Skąd: z Oriona
Wysłany: 2008-09-12, 23:02   

ehh to najwyżej wczytam save zaraz sprzed wyprawy do Candlekeep, bo rozumiem że wtedy normalnie już przejdę SoBH :) czeka mnie najwyżej kilka nieprzespanych nocek żeby nadgonić "stare questy" dzięki Vinci za rade smile
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Elgebar 


Wiek: 29
Posty: 42
Podziękował 3 razy
Skąd: z Oriona
Wysłany: 2008-11-29, 21:25   

Dobra jestem już po pierwszej części SoBH, Pelltar wzywa mnie ponownie w sprawie morderstwa i udziela tam paru wskazówek co się stało, kto może być zamieszany w tę sprawę itp. Pogadałem z Falco (karczmarzem) i wskazał kolejnych podejrzanych m.in. Zahrdahla a ten tylko sie baardzo interesuje sprawami miasta, z kolei Sir Bob twierdzi że powinienem się udać do Garotten ale jest ono niedostępne... Wiec kogo lub co pominąłem, żeby quest poszedł do przodu a może to bug?

Dobra zabiłem tego maga, znalazłem jego dziennik, idę do Pelltara i znów nic... znów gada o podejrzeniach kto zabił itp. itd.
Ostatnio zmieniony przez Elgebar 2008-11-30, 00:30, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
boro 


Wiek: 33
Posty: 541
Podziękowania: 27/24
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2008-11-29, 21:58   

Z tego co kojaże z tłumaczenia, trzeba zrobić kilka rzeczy, w tym wyjawić prawdziwe zamiary Zahrdahla i porozmawiac z pelltarem gdy już wszystkiego sie dowiemy, on nas przeniesie do garroten albo wskaże nam miejsce na mapie. ale co do tego nie jestem pewny
_________________
Behold the flesh and the power It holds

( °Д°) <You've got to be kidding me...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Elgebar 


Wiek: 29
Posty: 42
Podziękował 3 razy
Skąd: z Oriona
Wysłany: 2008-12-06, 22:18   

Istnieje jakiś kod aby "pociągnąć" dialog do przodu? Robię właśnie jednego questa i muszę dostać "wpis do dziennika" aby go kontynuować, niestety wyskakuje mały bug - gadam z gostkiem i po paru wymienionych zdaniach gdy klikam na przycisk "dalej" rozmowa się urywa... Nic nie daje wykonanie zadania i przyjście z potrzebnymi przedmiotami (nadal ta sama rozmowa), wczytanie wcześniejszego save, zabicie gostka i przyzwanie go przez konsole, kombinacja ctr+i czy kod na przyspieszenie czasu. Macie jakieś pomysły, żeby gościu zaczął mówić, albo chociaż żebym dostał ten przeklęty wpis? :)




Zadanie jest z SoBH (bo gram na BGT) dotyczy ono mianowicie Pelltara i zabójstwa księcia (jestem już po Candlekeep) mam wykryć sprawce tego czynu i... tutaj zaczęły się kłopoty. Myślałem, że o czymś zapomniałem (BoRo wspomniał, iż Zahrdahl jest lewy, wiec znalazłem jego pamiętnik, zabiłem go i Pelltar znów nic nie mówi) przejrzałem BHPell.tra i wynika z tego, że gdzieś znika cześć ważnego dialogu. Nie wiem teraz za bardzo co robić bo chyba questa dalej nie pociągnę, chyba że przeniosę sie konsolą bezpośrednio do Garotten ale nie wiem czy coś to da...
Ostatnio zmieniony przez Elgebar 2008-12-06, 22:38, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
L`f 
Uczeń Gonda


Wiek: 27
Posty: 1381
Podziękowania: 290/154
Wysłany: 2008-12-06, 22:22   

Jakie to zadanie? Może da się zmiennymi załatwić. ;)

Chociaż w sumie, bardziej mi to wygląda na k[r]opnięty plik .dlg...

Wybacz, Ciel@k, ale jako że nie mam dostępu do SoBH, to w problemach z modami raczej nie pomogę. Może jednak znajdzie się ktoś na forum, kto podrzuci odpowiednie rozwiązanie, albo najlepiej reinstalnij mod, albo ściągnij inną wersję i reinstalnij.
_________________
AshfncaeicaliuheangfkacgakfgegcalgfcalhfcamhlhKi~.!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Lelen

Posty: 6
Podziękowano 4 razy
Wysłany: 2009-06-19, 20:32   

Miałem ten sam problem. Pogrzebałem więc na forum spellhold studios...

Aby ruszyć dalej questa, musisz tej lokacji z Pelltarem (np. Zamek, albo Dom Pelltara) wywołać przez konsolę Fabio. Bez jego komentarzy Pelltar nie powie o trzecim obcym i nie pokaże ci gdzie jest Garroten. Poprawna komenda do wywołania go przez CluaConsole jest następująca:

CluaConsole:CreateCreature('BHFABIO')

I ogólnie z powodu sporadycznych bugów bardzo przydaje się Clua. Dzięki temu mogłem np. naprawić quest Jaheiry z Seniyad'em i Marethą, choć aby dojść co wpisywać, posiłkowałem się też Shadow Keeperem :wink:
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Jaquan 
Świr na pół etatu

Wiek: 29
Posty: 98
Podziękowania: 4/9
Wysłany: 2009-08-18, 09:50   

Zacząłem grę z tym Modem i mam problemy z ukończeniem pierwszej części. Wykonałem wszystkie podstawowe zadania co pozwoliło mi na wybranie opcji opuszczenia miasta i tu... Zaczęły się problemy. Ruszyłem zabić bandytów jednak chyba przez to, że odpocząłem (magowi skończyły się wykrycia niewidzialnych więc uśpiłem niewidocznego złodzieja i odpocząłem) zniknął mi ich szef. Pomyślałem, ze zajmę się nim później i zająłem się drugim questem. Idąc za wskazówkami strażnika z przed magazynów oczyściłem kanały a potem zabiłem złodzieja w latarni i oddałem perłę. Po tym pogadałem z magiem i znów ruszyłem do lasu na północ. Jednak szefa nigdzie nie było. W końcu wezwałem go kodem. Poinformowałem maga o tym co zrobiłem i... Nic nadal czegoś brakuje. Czy trafiłem na Buga czy nadal coś pominąłem?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Vinci
Zasłużony


Posty: 2496
Podziękowania: 245/53
Wysłany: 2009-08-18, 22:33   

Rozumiem, że byłeś w kanałach i odzyskałeś też sprzęt?

Zacytuję sobie:

Cytat:
Z czarną perłą wracamy do Welcara, dostajemy 1500exp, wracamy do Zelmara(2) i oddajemy mu jego pieniądze (1800exp). Z całą resztą do Pelltara. Nadeszła pora na znaleziemie Bomarc'a, starego lokatora latarni morskiej. W tym celu udajemy się do 'Dzielnicy Świątynnej', a dokładniej do bramy(4) i rozmawiamy ze strażnikiem, aż dowiemy się czegoś o Ravelli, czekamy na nią jakiś czas, dzień-dwa, gdy się pojawi(pojawi się przed bramą) trzeba z nią porozmawiać o Glorious Hand i nieco 'przycisnąć', zaprowadzi nas wtedy na cmentarz(3), do grobu Reynarda, razem z nim znajdziemy martwego Bomarc'a. Meldujemy o tym Pelltarowi, koniec części pierwszej.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Jaquan 
Świr na pół etatu

Wiek: 29
Posty: 98
Podziękowania: 4/9
Wysłany: 2009-08-23, 14:06   

Tak Zrobiłem to. Okazało się, że trzeba było jeszcze zwrócić uwagę na drzewo na którym wieszano ludzi i rozkopać świeży grób złodzieja. Gdyby nie wzmianka o tym na SHS nigdy bym się nie domyślił. Ale pierwsza część moda nawet przyjemna ^^ Fajne przedmioty się tam znalazło (Gadający płonący miecz +2 (ale bez dobrej animacji T_T), Laska +3 z raz dziennie łańcuchem błyskawic i pas siły to moi faworyci xD) Nie narzekam na tą przygodę ;P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Vinci
Zasłużony


Posty: 2496
Podziękowania: 245/53
Wysłany: 2009-08-23, 14:17   

Jaquan napisał/a:
Tak Zrobiłem to. Okazało się, że trzeba było jeszcze zwrócić uwagę na drzewo na którym wieszano ludzi i rozkopać świeży grób złodzieja.


Przecież rozkopać grób idzie się właśnie z Ravellą. A drzewo...jakie drzewo? Jesteś pewien, że to potrzebne? Ukończyłem moda parę razy i nigdy na żadne drzewo nie zwracałem uwagi.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
2umba2

Posty: 5
Wysłany: 2009-11-09, 19:01   

jak wejść do kryjówki złodziei przez grób na cmentarzu????????
Ostatnio zmieniony przez 2umba2 2009-11-09, 19:44, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
boro 


Wiek: 33
Posty: 541
Podziękowania: 27/24
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2009-11-09, 19:11   

Wejście jest na południe od domu Zadrhala, przy spalonych barakach jest domek obrośnięty mchem i innym zielskiem, tam szukaj. Powinno być jeszcze jedno wejście.

Dodatkowo można przeszukać bibliotekę, tam znajdzie się wzmianki o tych kanałach i przy rozmowie z odpowiednimi NPCami dojdziesz do tego.
_________________
Behold the flesh and the power It holds

( °Д°) <You've got to be kidding me...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
2umba2

Posty: 5
Wysłany: 2009-11-09, 19:45   

oki. już mam a jak wejść do tej kryjówki przez grób na cmentarzu. Stoję koło niego i nic się nie dzieje. Coś przeoczyłem??
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group