Poprzedni temat «» Następny temat
Fallout 1 - pytania i porady
Autor Wiadomość
chisette 
Legenda
tyhmä tyttö


Wiek: 33
Posty: 667
Podziękowania: 27/2
Skąd: pimeästä
Wysłany: 2008-11-19, 14:54   Fallout 1 - pytania i porady

Doszłam do wniosku, że nie zaszkodzi taki temat, o ;)
Takie mini-FAQ na użytek przynajmniej osobisty.

Philoos w innym temacie napisał/a:
po instalce pierwszej części ekran robił się czarny, dopiero "czyszczenie go myszką pomagało":/

tutaj i tutaj dyskusje na ten temat, może się komuś przyda do czegoś
gdy taka sytuacja wystąpi, bez wątpienia sprytniej i szybciej wcisnąć C (karta postaci) lub F1 (ekran pomocy) niż przecierać myszką

i skojarzenie
ktośtam napisał/a:
miałem raz a komunikat mówił o braku wolnego miejsca (20M na uruchomienie gry. Wystarczyło w jednym pliku zmienić wartość z 20 MB na 0

fallout.cfg -> [system] -> free_space=0
taki głupi błąd, który strasznie mnie irytował swojego czasu
przyczyn powstawania nie znam, ale rozwiązanie, jak widać, banalne

edit: pojęcie poprawione, dwa posty usunięte jako niemerytoryczne, ech - chi
_________________
can't believe how strange it is to be anything - at all
Ostatnio zmieniony przez morgan 2009-09-13, 19:47, w całości zmieniany 5 razy  
Podziękuj autorce tego posta
 
 
kol 
Przyjaciel Klanu
Fantazmaty i miazmaty


Wiek: 31
Posty: 2380
Podziękowania: 60/46
Skąd: Preußen
Wysłany: 2009-09-06, 08:24   

Laikiem jestem... Pytanie do F1.
Jak podłożyć dynamit w jaskini a radoskorpionami? Znalazłem ścianę, biorę dynamit, klikam czas, a potem mogę tylko chodzić w tę i we w tę...
_________________
xui̯-ø
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
boro 


Wiek: 35
Posty: 545
Podziękowania: 27/24
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2009-09-06, 08:31   

Może to pomoże
# Stop the Radscorpions.

Talk to Seth to get to the radscorpion caves. One way of finishing the quest is to kill all the scorpions, which shouldn't be impossible (if you tagged Small Guns at any rate). Don't miss the stuff lying around: two clips of 10mm JHP, one 10mm AP and one Stimpak. Remember to take as many Scorpion Tails as you can carry back to Shady Sands, for Razlo. You get 500 xp when you've killed all nine of them.

The other way is to plant Dynamite near the wall section described as "weak" by the entrance, which can be done even after you kill all the scorpions. For this you'll gain an amount of xp equal to 75 plus 75 for each radscorpion still alive (they're each worth 110 combat xp) plus 500 if you didn't kill them all, but never less than 300 xp. This means you get 1250 xp if you just go in, blow up the place and leave, but killing the scorpions first yields more xp. Beware that if you're caught on the wrong side when the wall caves in, you're dead.

:arrow: IN<4: You can't get Seth to take you back to the caves once you kill all the scorpions, so bring the explosives right away if you want the bonus xp.

:arrow: You set the timer on the explosives in your inventory and then drop it; time does not pass while you're in the inventory interface, so don't panic. Even with a puny Traps skill you can set the timer to the minimum of 10 seconds and run clear before the bomb goes off, whether you get the "explosive detonates prematurely" message or not. You can open a lot of (wooden) doors and forcefields in the game using explosives, but you shouldn't make a habit out of it.

wzięte stąd: http://user.tninet.se/~jyg699a/fallout.html
_________________
Behold the flesh and the power It holds

( °Д°) <You've got to be kidding me...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
kol
kol 
Przyjaciel Klanu
Fantazmaty i miazmaty


Wiek: 31
Posty: 2380
Podziękowania: 60/46
Skąd: Preußen
Wysłany: 2009-09-06, 08:34   

A, czyli trzeba nastawić zegar, z powrotem do ekwipunku a stamtąd wyrzucić, dzięki, spróbuję ;)

----

Działa!
_________________
xui̯-ø
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
kol 
Przyjaciel Klanu
Fantazmaty i miazmaty


Wiek: 31
Posty: 2380
Podziękowania: 60/46
Skąd: Preußen
Wysłany: 2009-09-07, 00:01   

Jeezzzuuu, chyba się odbiłem od F1. Fajnie na początku, koszę, bronie mam, ale jedna głupia rzecz... Poszedłem do jaskini ze skorpionami, wytłukłem ze 3, lecę do Piasków oddać Razlo, a tu pod drodze obóz Khanów, wchodzę gadam - pojawiają się kwestie dialogowe związane z jakąś Tandią, z solki wyczytałem, że córka Ardesha, którą trza uratować. No nic, na razie oddałem te ogony, wytłukłem resztę, znowu do Piasków, a tu Ardesh mi nie zleca odbicia Tandii, a Garl nawet nie ma dialogów z nią powiązanych. Beznadzieja... Tu mam pytanie: jeśli wybiję Hunów, to zaliczy mi tę misję Ardesh?
_________________
xui̯-ø
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
boro 


Wiek: 35
Posty: 545
Podziękowania: 27/24
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2009-09-07, 00:05   

kol napisał/a:
jeśli wybiję Hunów, to zaliczy mi tę misję Ardesh?
Uuuu, tego nie pamiętam, przeczytaj tę solucje co ją wkleiłem w poprzednim poście, W niej masz wypisane wszystko co tylko możliwe (włączając w to ile charyzmy/siły/zręczności/szczęścia itd potrzebujesz żeby otrzymać, wykonać misję).
_________________
Behold the flesh and the power It holds

( °Д°) <You've got to be kidding me...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Joneleth
Zasłużony
Warchoł


Wiek: 31
Posty: 383
Podziękowania: 6/2
Skąd: Gród Kraka
Wysłany: 2009-09-07, 00:05   

Wróć do Shady Sands za jakiś czas. Ewentualnie pokręć się trochę po Pustkowiach.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
kol 
Przyjaciel Klanu
Fantazmaty i miazmaty


Wiek: 31
Posty: 2380
Podziękowania: 60/46
Skąd: Preußen
Wysłany: 2009-09-07, 00:13   

Dzięki jeszcze raz. Po wybiciu skorpionów i zawaleniu jaskini Seth miał dla mnie misję odbicia Tandi, tyle że ja z nim nie zagadałem, oj ja głupi...
_________________
xui̯-ø
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
kol 
Przyjaciel Klanu
Fantazmaty i miazmaty


Wiek: 31
Posty: 2380
Podziękowania: 60/46
Skąd: Preußen
Wysłany: 2009-09-10, 22:17   

Mam pytanie: czego lepiej używać: HK czy SIG sauera (obr. 20-30)?
Nie pamiętam, czy ten drugi dokładnie tak się nazywa, ale na pewno ma takie obrażenia.
_________________
xui̯-ø
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Leoncoeur 
Bibliotekarz


Wiek: 39
Posty: 785
Podziękowania: 36/32
Skąd: Praga
Wysłany: 2009-09-10, 22:29   

HK:
http://pl.fallout.wikia.com/wiki/HK_P90c

SIG:
http://fallout.wikia.com/wiki/SIG_Sauer



Stawialbym na H&K lepszy i amunicja latwiej dostepna, ale nie wiem skad masz takiego 20-30 oO
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
kol 
Przyjaciel Klanu
Fantazmaty i miazmaty


Wiek: 31
Posty: 2380
Podziękowania: 60/46
Skąd: Preußen
Wysłany: 2009-09-10, 22:51   

To jakiś pistolet 5,56 bodajże.

Trochę sam doszedłem, że HK najlepiej strzelić serią na odleglość, a potem tym drugim z bliska w oko.

Ale dzięki za linki, zobaczę, czy HK to na pewno mała broń, bo to mam na 100%.
_________________
xui̯-ø
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Leoncoeur 
Bibliotekarz


Wiek: 39
Posty: 785
Podziękowania: 36/32
Skąd: Praga
Wysłany: 2009-09-10, 23:09   

na pewno.

Big Gunsy to flamery, wyrzutnie rakiet, miniguny, te klimaty
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
boro 


Wiek: 35
Posty: 545
Podziękowania: 27/24
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2009-09-11, 00:08   

W fallout 1, zarówno jak i 2 big guns tylko do wyrzutni takiet(aczkolwiek w 2jce juz jest masa broni ciężkiego kalibru). W F1 polecam oczywiście na początek małe bronie, potem bronie energetyczne.
ze small guns
.223 Pistol (pistolet 5,56 mm), najwspanialsza.
_________________
Behold the flesh and the power It holds

( °Д°) <You've got to be kidding me...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Leoncoeur 
Bibliotekarz


Wiek: 39
Posty: 785
Podziękowania: 36/32
Skąd: Praga
Wysłany: 2009-09-11, 00:18   

BoRo napisał/a:
.223 Pistol (pistolet 5,56 mm), najwspanialsza.
o tak, tak, tak.
<miodek>

to i snap, chocbym sie nie wiem jak staral, nie potrafie w innej konfiguracji broni gry przechodzic :oops:

a i jeszcze polecam to:
Fatal Damage Mod
jak to sie zainstaluje to jest ciekawiej, tu to nawet z normalnego guna moze byc: one bullet = one foe, w druga strone zreszta tez.
Sorrow zrobil cos epic, bez tego od kilku instalacji przycisku New Game nie ruszam.
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
kol 
Przyjaciel Klanu
Fantazmaty i miazmaty


Wiek: 31
Posty: 2380
Podziękowania: 60/46
Skąd: Preußen
Wysłany: 2009-09-11, 00:39   

BoRo napisał/a:
.223 Pistol (pistolet 5,56 mm), najwspanialsza.

Niezłe, własnie to ma obrażenia od 20 do 30.

Wywalam SMG vel H&K, a biorę zdobyczny City-killer. Strzeli serią, to wróg ma przesrane ;)
_________________
xui̯-ø
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group