Poprzedni temat «» Następny temat
ZakNPC
Autor Wiadomość
Yochloll 


Wiek: 25
Posty: 172
Podziękowania: 5/14
Wysłany: 2008-11-10, 15:36   ZakNPC

Witam. Jestem w trakcie tworzenia NPC . Chciałbym się dowiedzieć co myślicie o takim projekcie. Mile widziane są wszelkie uwagi i rady.



Imię:Zak
Klasa: łowca (łucznik)
Wróg rasowy:smok
Rasa :elf
Statystyki:
Siła 17
Zręczność 19
Kondycja 17
Inteligencja13
Mądrość14
Charyzma 10
Zdolności specjalne
50% odporności na ogień.
2xdziennie ognista tarcza czerwona
Gotowe elementy:
Plik. cre i zdolności specjalne.
Przedmioty Zaka
Część pliku J i B (ale niewiem dlaczego zak tego niemówi w trakcie gry proszę modderów o pomoc)
W trakcie tworzenia:
Szukam Portretu i robię głos (potrzeba programu który zmienia na Wav jeżeli ktoś takowy posiada bardzo proszę o kontakt)
Zadanie zaka
Do zrobienia: cała część dla tronu bhaala
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Marcin 
Feniks


Wiek: 28
Posty: 93
Podziękowania: 15/3
Wysłany: 2008-11-10, 19:11   

Yochol napisał/a:
robię głos (potrzeba programu który zmienia na Wav jeżeli ktoś takowy posiada bardzo proszę o kontakt


Poczytaj tutorial Audio lavy. On zamiesczał tam jakies programy do tego chyba.
_________________
Larsha NPC - Pierwszy polski mod w którym pojawił się romans.
http://wrota.cob.netarteria.pl/dom-driada - o modzie
http://forum.cob.netarteria.pl/viewforum.php?f=126
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Lava Del'Vortel 
Avatar Sune
Łasiczy Szperacz


Wiek: 30
Posty: 3135
Podziękowania: 215/71
Wysłany: 2008-11-10, 19:18   

Słuchaj, trudno stwierdzić jaki jest NPC bo tak naprawdę postać to nie liczby. Czemu posługuje się ogniem, co lubi, co nie lubi, czy jest tajemniczym złodziejem, czy perfidną męską prostytutką... trzeba napisać takie rzeczy bo jak stwierdzić czy coś jest fajnego bez tego. Liczby wiele nie mówią.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Yochloll 


Wiek: 25
Posty: 172
Podziękowania: 5/14
Wysłany: 2008-11-10, 19:29   

Ok. Zak ma odporność na ogień po matce która jest smokiem ale on o tym niewie. Jego ojciec był łowcą zabujcą smoków (Zak też miał reprezentować tę podklase ale mi ona troche niewyszła)i gdy się diwiedział o naturze swej żony wysłał ją do brynlaw by chronić ją przed swymi kumplaki a Zakowi powiedział że zmarła przy porodzie. Zak teraz przy okazi swojego questu odkryje prawdę
_________________
Mogę być głupi ale ty zawsze będziesz głupszy!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Marcin 
Feniks


Wiek: 28
Posty: 93
Podziękowania: 15/3
Wysłany: 2008-11-10, 20:01   

taka druga sheena, jak animacja półsmoka zrobisz to będzie git.
_________________
Larsha NPC - Pierwszy polski mod w którym pojawił się romans.
http://wrota.cob.netarteria.pl/dom-driada - o modzie
http://forum.cob.netarteria.pl/viewforum.php?f=126
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Yochloll 


Wiek: 25
Posty: 172
Podziękowania: 5/14
Wysłany: 2008-11-10, 20:19   

Drugą Sheene zrobić ciężko ale bynajmniej zamieni się jego matka w smoka. No i planuje w ostatniej walce w tronie zrobić tak, że Zak zamieni się w smoka i w tej postaci będzie walczył z Amelką.
_________________
Mogę być głupi ale ty zawsze będziesz głupszy!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Almateria
[Usunięty]

Wysłany: 2008-11-10, 21:58   

Zaraz, w Smoka? W wielkiego, czerwonego, spowalniającego komputer tak bardzo, że kalkulator będzie szybszy, dodaj do tego tb, smoka? 0o

Almi, są takie komputery, które są w stanie wyświetlić animację smoka bez wieszania się. Proś Mikołaja o takie coś. ;P - L.

Istnieją? =o No proszę, noo. Ale jeszcze długoo.
Ostatnio zmieniony przez L`f 2008-11-11, 16:40, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
Lava Del'Vortel 
Avatar Sune
Łasiczy Szperacz


Wiek: 30
Posty: 3135
Podziękowania: 215/71
Wysłany: 2008-11-11, 00:01   

Ja bym raczej zgodził się z Almi... Poza tym zmieścić tak wielką istotę na tak małej mapce... trudno będzie nim sterować... Będzie też łatwym celem bo wszyscy go od razu zobaczą i się rzucą na niego no i w ogóle zasłoni większość widoku.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
morgan 
Dziecię Bhaala
Exiled Bard


Posty: 5556
Podziękowania: 441/319
Skąd: Island of Misfit Toys
Wysłany: 2008-11-11, 01:03   

Nie, proszę, nie zamiana w smoka - to i tak (w standardzie) jest prosta walka (zbyt prosta) mając w drużynie smoka w ogóle sie to zbanalizuje... Poza tym nie wyglada to najgorzej...
Almateria napisał/a:
spowalniającego komputer tak bardzo, że kalkulator będzie szybszy, dodaj do tego tb, smoka?

Ohoho, ktoś tu jeszcze uzywa PIII lub czegoś o podobnym taktowaniu??
_________________
Pozdrawiam
\m/organu\m/
\m/agnu\m/

Kontakt ze mną - via mail (morgan19[at]interia.pl) lub GG (9928331)

Szukał długo...długo, tajemnie, nie zwierzając się ludziom.
Oczy jego były rozświecone wewnętrznym odbłyskiem jasnej idei.
Szukał....
- i to, na co patrzał, nie zadowalało go.
Gdzie?
(...)
Trwożnie, pytająco usiłował wszystko poznać, zobaczyć...
Nie ma....
badał, wgłębiał się, szukał...
Nie ma, w ludziach nie ma, w ich myślach, tworach...
Wszystko szare, przeciętne, monotonne....
(...)
wszystko obszedł... w społeczeństwie, w ludziach, nigdzie.
a może źle szukał?
nie - ależ nie. Obszedł wszystko, wszystko widział, wszędy pytał....
a może jest za brutalny? może jego dusza - ta harfa Eola - ma za grube struny, by na nich mogły zadrgać i zafalować subtelne tajemnice?
nie.
przecież ten błysk, przecież czuł, dlatego szukał......."
I jeśli kiedykolwiek umrę – a wiem, że umrę w bardzo krótkim czasie – umrę, zgłębiwszy ten świat z bliska i z daleka, z góry i z dołu, ale z nim nie pogodzony. Umrę i On zapyta mnie wówczas: «Czy było ci tam dobrze, czy źle?» Ja zaś będę milczeć, opuszczę wzrok i będę milczeć. Niemota taka znana jest wszystkim, którzy zebrali żniwo wielodniowego i zapamiętałego pijaństwa. Czyż bowiem życie ludzkie nie jest chwilowym otępieniem duszy, a także jej zaćmieniem? Wszyscy jesteśmy jakby pijani, każdy na swój sposób; jeden wypił mniej, inny więcej. I na różnych różnie to działa: jeden śmieje się światu w twarz, a inny skłania głowę na piersi tego świata i płacze. Jeden już się wyrzygał i jest mu dobrze, a innego dopiero zaczęło mdlić. A cóż ja? Wiele zaznałem, ale nic nie zdziałałem. Nigdy się nawet tak naprawdę nie roześmiałem i ani razu mnie nie zemdliło. Ja, który doznałem w tym świecie tyle, że tracę rachunek i zapominam kolejności – ja jestem najtrzeźwiejszy z całego świata; na mnie to wszystko marnie działa... «Dlaczego milczysz?» – spyta Pan, spowity w błękitne błyskawice. A co ja mu powiem? Nic, tylko będę milczeć i milczeć... Ta łza nie jest wyrazem żalu, ta łza nie jest smutkiem,
to łza ...
nieporadności,
bolesne piękno,
bezsilność bezkresu piękności
i minimalistycznych możliwości.
Ta łza, to łza niewolnika.
Chcę czuć, móc czuć piękno
zamknięty w szklanej łzie ...
Ja umieram na zawsze
szczelnie zamknięty w podświadomości,
zatruty, zawstydzony,
zaszczuty ...
Ja umieram na zawsze.
To bezkres palety odczuć zamknięty
w zubożałości możliwości ...
Ja umieram
na zawsze.

Lost Illusions Tavern
Impressiones (Ænigmællæ) || Antiimpressiones (sanguine scriptæ) | Antiimpressiones (ira scriptæ) || Impressiones (Divinæ)
Corpus Tuum (18+) | Impressiones (Rosellæ) || Impressiones (epicæ) || Impressiones (musicæ) | Anti- et postimpr. (musicæ)

Hiperestezja | Witold Zimmer | (N)e(u)rotica



Jvegi napisał/a:
Nie, nie można się cieszyć, że mamy nową formę sponsorowania developmentu, szansę na spełnienie tych marzeń o prawdziwej ewolucji crpegów, gier lepszych niż baldury czy arcanum.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Yochloll 


Wiek: 25
Posty: 172
Podziękowania: 5/14
Wysłany: 2008-11-11, 07:03   

A jednak macie racje ale za to w tronie nabędzie nowych zdolności takich jak smocza skóra i smoczy oddech. No może i smoczą siłe wszystko będzie 3xdziennie
_________________
Mogę być głupi ale ty zawsze będziesz głupszy!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Revan
Zasłużony


Wiek: 29
Posty: 306
Podziękowania: 1/2
Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-11-11, 11:34   

Yochol napisał/a:
A jednak macie racje ale za to w tronie nabędzie nowych zdolności takich jak smocza skóra i smoczy oddech. No może i smoczą siłe wszystko będzie 3xdziennie


Yochol, zrobic wymiatacza jest naprawde prosto, niech ona ma jakies slabe strony.

Sama koncepcja na razie mi sie nie podoba, zobaczymy jak u ciebie ze "storytelling" :)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Lava Del'Vortel 
Avatar Sune
Łasiczy Szperacz


Wiek: 30
Posty: 3135
Podziękowania: 215/71
Wysłany: 2008-11-11, 11:52   

Ja bym proponował rozwiązanie innego typu... Np można często używać umiejętności (no ale nie za bardzo przegiętych...), ale używanie ich wiąże się z ranami pół-smoka. Zak nie jest smokiem i jego ciało nie jest przystosowane do tak dużych mocy, więc gdy np będzie używał zionięcia to będzie towarzyszył temu ból i ranienie siebie... lub np będzie padał na ziemię z wyczerpania na kilka sekund.
Tak tylko podpowiadam, bo jak mówi Revan (a on się raczej zna wink ) to takiego przegiętego łatwo zrobić. Dobry modder musi umieć zbalansować postać. Musi mieć wady i zalety. Wyobraź sobie, że budujesz nową istotę. To Ty tworzysz jej umiejętności, charakter, wspomnienia, zachowanie, psychikę...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Almateria
[Usunięty]

Wysłany: 2008-11-11, 14:09   

Cytat:
Ohoho, ktoś tu jeszcze uzywa PIII lub czegoś o podobnym taktowaniu??

Całkiem możliwe, ale ja się nie znam. xd Tylko cierpię.
 
 
Yochloll 


Wiek: 25
Posty: 172
Podziękowania: 5/14
Wysłany: 2008-11-11, 18:04   

No i znowu się z wami zgadzam. Jakieś wady, tego mi właśni brakowało może obniżenie siły, kondycji i zręczności o 2 po skończonej smoczej sile no i +2 do kp po skończonej nsmoczej skórze no i chwilowe osłabienie po smoczym oddechu. Jeszcze nie jestem pewien.
_________________
Mogę być głupi ale ty zawsze będziesz głupszy!
Ostatnio zmieniony przez morgan 2009-01-27, 12:38, w całości zmieniany 2 razy  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Marcin 
Feniks


Wiek: 28
Posty: 93
Podziękowania: 15/3
Wysłany: 2008-11-11, 20:18   

Ja bym zrobił, zeby nie było 3x dziennie tylko raz a potem w trakcie gry w ToB umożliwić dwa razy na dzień. Dodatkowo można by ograniczyć miejsce, np: żeby w mieście nie mógł tego używać (uznano go by wtedy za potwora, więc lepiej zablować tam tą możliwość), tak ma sheena i to dobre i logiczne wyjście. Dodatkowo można sprawić, zeby powiedzmy jego KP się pogorszyło o 3 na jedną turę, po skończeniu trwania skóry. Wtedy ta zdolność została by zbalansowana.
Faktycznie gdyby wszystkie takie zdolności nie miały ograniczeń to pewnie byśmy cały ToB i kawałek SoA chodzili pod postacią zabójcy, ale ponieważ obniża reputacje i rani więc jest dosyć zbalansowane.
_________________
Larsha NPC - Pierwszy polski mod w którym pojawił się romans.
http://wrota.cob.netarteria.pl/dom-driada - o modzie
http://forum.cob.netarteria.pl/viewforum.php?f=126
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group