Poprzedni temat «» Następny temat
Er'vonyrah: Pieśń Władającej - pytania i porady
Autor Wiadomość
ississ

Posty: 42
Podziękował 16 razy
Wysłany: 2008-10-11, 17:46   

Mam taki problem z modem o tej władającej... Bo miałam 4 kosmki szkarłatno włosych (włąsnie rpzedchilą zebrałam ostatni) i patrze do tej troby przechowania a tam tylko ten jeden :/ co mam zrobic?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
L`f 
Uczeń Gonda


Wiek: 27
Posty: 1381
Podziękowania: 290/154
Wysłany: 2008-10-11, 18:06   

Hm, jesteś w Sferze Kieszeniowej? Jeśli tak, to kosmyki powinny połączyć się w jeden o nazwie 'Klucz do Królestwa Władającej'. Jeżeli masz Klucz, pokonaj Pustoszyciela, idź do bramy w Sferze i wybierz odpowiednią opcję dialogową.

Jeżeli ten kosmyk nie jest Kluczem, przywołaj brakujące kosmyki kodami. Poniżej podaję nazwy, które trzeba wpisać podczas przywoływania:

CRMISC01 - kosmyk Tancerza
CRMISC02 - kosmyk Łuczniczki
CRMISC03 - kosmyk Czarodzieja
CRMISC04 - kosmyk Wojownika

Enjoy. ;)
_________________
AshfncaeicaliuheangfkacgakfgegcalgfcalhfcamhlhKi~.!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
ississ

Posty: 42
Podziękował 16 razy
Wysłany: 2008-10-11, 22:07   

Dzieki :P Teraz znowu chyba coś nie tak(eh ta moja gra ^^') coś co wyglądało jak bahansee(czy jakos tak) kazała mi pokonac jakichś wojowników i w ogole. Każdy odradzal sie kilka razy i wszytskich pokonałam, że juz się rzadni nie pojawiają. Teraz chyba powinna sie pokazać znowu ta zjawa, albo coś? Bo u mnie nic sie nie dzieje..
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
L`f 
Uczeń Gonda


Wiek: 27
Posty: 1381
Podziękowania: 290/154
Wysłany: 2008-10-11, 22:10   

Może któryś z tych wojowników wyleciał Ci poza obszar walki? Bo jeśli wszyscy padli (każdy odradzał się po 5 razy), to powinna pojawić się Mistrzyni. ;)

Jeśli jesteś pewna, że wszyscy padli, to radzę Ci powtórzyć walkę, a jeśli błąd znowu wystąpi... to wtedy pomyślimy. ;)
_________________
AshfncaeicaliuheangfkacgakfgegcalgfcalhfcamhlhKi~.!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
ississ

Posty: 42
Podziękował 16 razy
Wysłany: 2008-10-12, 11:38   

Kurde co ja mam z tą grą. Tej baby śpiewajacej nie da sie pokonać :roll:
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
L`f 
Uczeń Gonda


Wiek: 27
Posty: 1381
Podziękowania: 290/154
Wysłany: 2008-10-12, 14:35   

Zawsze mogłaś się jej nie sprzeciwiać. ;) Ale jeśli chcesz być wolna, to radzę przygotować odpowiednią taktykę, opartą na Rozproszeniu Magii i Uderzeniu Czaru i zmasowanym ataku na Młyńcach (na magię jest odporna, a tej odporności nie da się zdjąć). Wspomóż się też OpMB. ;)

A zanim skończysz grę, przeinstaluj wersję na 1.3, bo będziesz miała problemy z epilogami...
_________________
AshfncaeicaliuheangfkacgakfgegcalgfcalhfcamhlhKi~.!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
ississ

Posty: 42
Podziękował 16 razy
Wysłany: 2008-10-12, 17:28   

A mogłabym linka na nowsza wersję? I czy jak zainstaluję ją teraZ(po zainstalowaniu tych wszystkich modów) nie będzie problemów?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
L`f 
Uczeń Gonda


Wiek: 27
Posty: 1381
Podziękowania: 290/154
Wysłany: 2008-10-12, 17:36   

Klik, klik.

Problemów być nie powinno, mody zainstalowane po Pieśni powinny się odinstalować i zainstalować ponownie, po czym zainstaluje się Pieśń. ;)
_________________
AshfncaeicaliuheangfkacgakfgegcalgfcalhfcamhlhKi~.!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
ississ

Posty: 42
Podziękował 16 razy
Wysłany: 2008-10-12, 18:34   

ale same sie ''powinny zainstalować''?czy ja powinnam wszystko na nowo?Znaczysie te mody po tym?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
L`f 
Uczeń Gonda


Wiek: 27
Posty: 1381
Podziękowania: 290/154
Wysłany: 2008-10-12, 18:37   

Klikniesz reinstall to Ci się wszystko automatycznie przeinstaluje. ;)
_________________
AshfncaeicaliuheangfkacgakfgegcalgfcalhfcamhlhKi~.!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
morgan 
Dziecię Bhaala
Exiled Bard


Posty: 5576
Podziękowania: 434/317
Skąd: Island of Misfit Toys
Wysłany: 2008-10-12, 18:37   

robisz tak:
1. Odinstalowujesz wszystkie mody, które zainstalowałas po Pieśni
2. Odinstalowujesz Pieśn zapewne v1.2 (lub wczesniejsze)
3. Instalujesz Pieśń v1.3 (czyli najnowszą wersję)
4. Ponownie instalujesz odinstalowane wcześniej mody
_________________
Pozdrawiam
\m/organu\m/
\m/agnu\m/

Kontakt ze mną - via mail (morgan19[at]interia.pl) lub GG (9928331)

Szukał długo...długo, tajemnie, nie zwierzając się ludziom.
Oczy jego były rozświecone wewnętrznym odbłyskiem jasnej idei.
Szukał....
- i to, na co patrzał, nie zadowalało go.
Gdzie?
(...)
Trwożnie, pytająco usiłował wszystko poznać, zobaczyć...
Nie ma....
badał, wgłębiał się, szukał...
Nie ma, w ludziach nie ma, w ich myślach, tworach...
Wszystko szare, przeciętne, monotonne....
(...)
wszystko obszedł... w społeczeństwie, w ludziach, nigdzie.
a może źle szukał?
nie - ależ nie. Obszedł wszystko, wszystko widział, wszędy pytał....
a może jest za brutalny? może jego dusza - ta harfa Eola - ma za grube struny, by na nich mogły zadrgać i zafalować subtelne tajemnice?
nie.
przecież ten błysk, przecież czuł, dlatego szukał......."
I jeśli kiedykolwiek umrę – a wiem, że umrę w bardzo krótkim czasie – umrę, zgłębiwszy ten świat z bliska i z daleka, z góry i z dołu, ale z nim nie pogodzony. Umrę i On zapyta mnie wówczas: «Czy było ci tam dobrze, czy źle?» Ja zaś będę milczeć, opuszczę wzrok i będę milczeć. Niemota taka znana jest wszystkim, którzy zebrali żniwo wielodniowego i zapamiętałego pijaństwa. Czyż bowiem życie ludzkie nie jest chwilowym otępieniem duszy, a także jej zaćmieniem? Wszyscy jesteśmy jakby pijani, każdy na swój sposób; jeden wypił mniej, inny więcej. I na różnych różnie to działa: jeden śmieje się światu w twarz, a inny skłania głowę na piersi tego świata i płacze. Jeden już się wyrzygał i jest mu dobrze, a innego dopiero zaczęło mdlić. A cóż ja? Wiele zaznałem, ale nic nie zdziałałem. Nigdy się nawet tak naprawdę nie roześmiałem i ani razu mnie nie zemdliło. Ja, który doznałem w tym świecie tyle, że tracę rachunek i zapominam kolejności – ja jestem najtrzeźwiejszy z całego świata; na mnie to wszystko marnie działa... «Dlaczego milczysz?» – spyta Pan, spowity w błękitne błyskawice. A co ja mu powiem? Nic, tylko będę milczeć i milczeć... Ta łza nie jest wyrazem żalu, ta łza nie jest smutkiem,
to łza ...
nieporadności,
bolesne piękno,
bezsilność bezkresu piękności
i minimalistycznych możliwości.
Ta łza, to łza niewolnika.
Chcę czuć, móc czuć piękno
zamknięty w szklanej łzie ...
Ja umieram na zawsze
szczelnie zamknięty w podświadomości,
zatruty, zawstydzony,
zaszczuty ...
Ja umieram na zawsze.
To bezkres palety odczuć zamknięty
w zubożałości możliwości ...
Ja umieram
na zawsze.

Lost Illusions Tavern
Impressiones (Ænigmællæ) || Antiimpressiones (sanguine scriptæ) | Antiimpressiones (ira scriptæ) || Impressiones (Divinæ)
Corpus Tuum (18+) | Impressiones (Rosellæ) || Impressiones (epicæ) || Impressiones (musicæ) | Anti- et postimpr. (musicæ)

Hiperestezja | Witold Zimmer | (N)e(u)rotica



Jvegi napisał/a:
Nie, nie można się cieszyć, że mamy nową formę sponsorowania developmentu, szansę na spełnienie tych marzeń o prawdziwej ewolucji crpegów, gier lepszych niż baldury czy arcanum.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
ississ

Posty: 42
Podziękował 16 razy
Wysłany: 2008-10-12, 19:52   

Dzięki :) Ale nie chce mi się tego wszystkiego robić, bede grala z tym co mam ;)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Alvarez 
Zasłużony

Posty: 1949
Podziękowania: 253/73
Wysłany: 2009-02-25, 13:37   

ississ napisał/a:
Dzieki :P Teraz znowu chyba coś nie tak(eh ta moja gra ^^') coś co wyglądało jak bahansee(czy jakos tak) kazała mi pokonac jakichś wojowników i w ogole. Każdy odradzal sie kilka razy i wszytskich pokonałam, że juz się rzadni nie pojawiają. Teraz chyba powinna sie pokazać znowu ta zjawa, albo coś? Bo u mnie nic sie nie dzieje..

Mam podobny problem, tyle, że kilka razy już ich pokonywałem i Krycza Mistrzyni się nie pojawia. Przywołałem ją kodem ale nie ma mi nic do powiedzenia. Więc pozostaje ominąć chyba zabezpieczenia tych drzwi które ma otworzyć i przenieść się tam kodem, tylko jakim?
Jeśli ktoś teraz w to pyka to byłbym bardzo wdzięczny za podanie.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Vinci
Zasłużony


Posty: 2505
Podziękowania: 246/53
Wysłany: 2009-02-25, 13:44   

jakubek napisał/a:
Mam podobny problem, tyle, że kilka razy już ich pokonywałem i Krycza Mistrzyni się nie pojawia. Przywołałem ją kodem ale nie ma mi nic do powiedzenia. Więc pozostaje ominąć chyba zabezpieczenia tych drzwi które ma otworzyć i przenieść się tam kodem, tylko jakim?


Jesteście pewni, że pokonaliście wszystkich? Magów też? Może są na niewidzialności. Po walce powinny się pojawić coś ala devy. Ewentualnie load i jeszcze raz. Może skrypt nie zaskoczył, bo ja tam byłem ze 3 razy i ani razu mi się to nie zdarzyło.

Co do przywoływania Kryczej Mistrzyni, to był raczej zły pomysł, bo ona w ogóle po walce nie miała się pojawić :roll:

No, a jak nie zadziała, to El'ef zaraz wyskoczy z odpowiednią zmienną ;)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
L`f 
Uczeń Gonda


Wiek: 27
Posty: 1381
Podziękowania: 290/154
Wysłany: 2009-02-25, 16:29   

Vinci napisał/a:
No, a jak nie zadziała, to El'ef zaraz wyskoczy z odpowiednią zmienną ;)

A żebyś wiedział. ;P

Cytat:
Po walce powinny się pojawić coś ala devy.

Błąd, najpierw pojawia się Mistrzyni, a po małym wydarzeniu z nią związanym owe 'devy'. ;)

Samo jej przywoływanie nic nie da, ponieważ w akcjach skryptu jest ustawianie pewnej zmiennej... Błąd mogę wyjaśnić niedziałaniem zmiennych, albo przeoczeniem któregoś ze Szkarłatnych.

Skrypt przywołania Mistrzyni wygląda tak:

Kod:
IF
    Global("CrycChallenge","GLOBAL",1)
    Global("Crwa01Die","AR0121",9)
    Global("Crwa02Die","AR0121",9)
    Global("Crda02Die","AR0121",9)
    Global("Crma01Die","AR0121",9)
    Global("Crar01Die","AR0121",9)
THEN
    RESPONSE #100
        SetGlobal("CrycChallenge","GLOBAL",2)
        ClearAllActions()
        StartCutSceneMode()
        StartCutScene("CRCUT05")
END


Czyli zmienna globalna 'CrycChallenge' musi być na 1, a zmienne obszaru 'Crwa01Die', 'Crwa02Die', 'Crda02Die', 'Crma01Die' i 'Crar01Die' na 9. Mistrzyni jest przywoływana w cut-scence. Nie wiem, czy da się ustalać zmienne obszarowe w konsoli, jeśli nie, to można spróbować drugiego sposobu...

Aby można było rozpocząć dialog z Mistrzynią, zmienna 'CrycChallenge' musi być ustawiona na 2. Taka akcja jest wykonywana w powyższym skrypcie. Zatem drugi sposób wygląda tak:

1. Wpisujemy w konsoli:
Kod:
CLUAConsole:SetGlobal('CrycChallenge','GLOBAL',2)

2. Przywołujemy Mistrzynię kodem (nazwa jej pliku .cre to 'CRCHAM')

3. Rozpoczynamy rozmowę z Mistrzynią.

4. Gramy dalej. ;)



Jeśli to nie poskutkuje (a wątpię, żeby nie poskutkowało), kod następnego obszaru to AR0122.
_________________
AshfncaeicaliuheangfkacgakfgegcalgfcalhfcamhlhKi~.!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Alvarez
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group