Poprzedni temat «» Następny temat
Beltyn NPC
Autor Wiadomość
Vinci
Zasłużony


Posty: 2519
Podziękowania: 254/54
Wysłany: 2008-09-15, 00:30   Beltyn NPC

No cóż, chyba nie ma sensu tego trzymać w tajemnicy, że zabrałem się za robienie NPC, to było już dawno, dawno temu. Znudziło mi się, ale teraz przez te wszystkie dyskusje o NPC wróciła mi ochota :> Z pomocą Lavy jakoś idzie, za co mu cholernie mocno dziękuję. Na razie nie ma się co rozpisywać, do końca zdradzał koncepcji postaci nie będę, no, w ogóle nie będę jej zdradzał prócz tego, co już widać niżej ;) Na dzień dzisiejszy postać jest grywalna, technicznie prawie gotowa, razem z podklasą i ścieżką dźwiękową autorstwa mojego zapijaczonego głosu, pozostało uzupełnić zawartość, które jest jeszcze dość skromna.

Dobra, ale nie piszę bez powodu. Tak się zastanawiam, czy jest w okolicy grafik, który mógłby mi "zbaldurzyć" ten portrecik:

(szybko usunęli z IS, więc dodałem jako załącznik jakby się ktoś znalazł)

Lub może wykonać inny w ten deseń. To jak? Znajdzie się ktoś kto zechce mi pomóc? :>

EDIT: Postanowiłem, że dodam też próbkę ścieżki dźwiękowej do Waszego wglądu, bo jak się nie spodoba i ma ulec zmianie to wolałbym wiedzieć już teraz. Trochę inaczej to brzmi w grze, a inaczej "na czysto", no i proszę się nie śmiać :P
Ostatnio zmieniony przez Vinci 2008-09-17, 20:56, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Gawith 
Przyjaciel Klanu


Wiek: 31
Posty: 867
Podziękowania: 29/28
Wysłany: 2008-09-15, 00:45   

Głosy bardzo w porządku ;)
Co do grafiki, mogę zrobić wersję z kamieniem loun :P
Powodzenia w tworzeniu!
_________________
Szarotki alpejskie som tuczące :D
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
kol 
Przyjaciel Klanu
Fantazmaty i miazmaty


Wiek: 30
Posty: 2380
Podziękowania: 60/46
Skąd: Preußen
Wysłany: 2008-09-15, 10:00   

Próbki dźwiękowe bardzo mi się spodobały smile Dobra robota.
Co do postaci, mam nadzieję, że nie będzie pieprzyła bez sensu o życiu, śmierci, przeznaczeniu i cytując Różewicza: "gadała o tym całym cierpieniu"; ale jak to się mówi, Twój mod, Twoja wola wink
Mam nadzieję, że niedługo nim zagramy.
_________________
xui̯-ø
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
morgan 
Dziecię Bhaala
Exiled Bard


Posty: 5556
Podziękowania: 441/319
Skąd: Island of Misfit Toys
Wysłany: 2008-09-15, 11:03   

Powiem, że Beltyn jednoznacznie kojarzy mi sie z magiem (ach to IwD;)
mógłbyś chociaz podać jaką klasę reprezentować będzie Twój NPC i lekki wstęp, żebyśmy mogli w ogóle sobie wyobrażać, na co czekamy...
_________________
Pozdrawiam
\m/organu\m/
\m/agnu\m/

Kontakt ze mną - via mail (morgan19[at]interia.pl) lub GG (9928331)

Szukał długo...długo, tajemnie, nie zwierzając się ludziom.
Oczy jego były rozświecone wewnętrznym odbłyskiem jasnej idei.
Szukał....
- i to, na co patrzał, nie zadowalało go.
Gdzie?
(...)
Trwożnie, pytająco usiłował wszystko poznać, zobaczyć...
Nie ma....
badał, wgłębiał się, szukał...
Nie ma, w ludziach nie ma, w ich myślach, tworach...
Wszystko szare, przeciętne, monotonne....
(...)
wszystko obszedł... w społeczeństwie, w ludziach, nigdzie.
a może źle szukał?
nie - ależ nie. Obszedł wszystko, wszystko widział, wszędy pytał....
a może jest za brutalny? może jego dusza - ta harfa Eola - ma za grube struny, by na nich mogły zadrgać i zafalować subtelne tajemnice?
nie.
przecież ten błysk, przecież czuł, dlatego szukał......."
I jeśli kiedykolwiek umrę – a wiem, że umrę w bardzo krótkim czasie – umrę, zgłębiwszy ten świat z bliska i z daleka, z góry i z dołu, ale z nim nie pogodzony. Umrę i On zapyta mnie wówczas: «Czy było ci tam dobrze, czy źle?» Ja zaś będę milczeć, opuszczę wzrok i będę milczeć. Niemota taka znana jest wszystkim, którzy zebrali żniwo wielodniowego i zapamiętałego pijaństwa. Czyż bowiem życie ludzkie nie jest chwilowym otępieniem duszy, a także jej zaćmieniem? Wszyscy jesteśmy jakby pijani, każdy na swój sposób; jeden wypił mniej, inny więcej. I na różnych różnie to działa: jeden śmieje się światu w twarz, a inny skłania głowę na piersi tego świata i płacze. Jeden już się wyrzygał i jest mu dobrze, a innego dopiero zaczęło mdlić. A cóż ja? Wiele zaznałem, ale nic nie zdziałałem. Nigdy się nawet tak naprawdę nie roześmiałem i ani razu mnie nie zemdliło. Ja, który doznałem w tym świecie tyle, że tracę rachunek i zapominam kolejności – ja jestem najtrzeźwiejszy z całego świata; na mnie to wszystko marnie działa... «Dlaczego milczysz?» – spyta Pan, spowity w błękitne błyskawice. A co ja mu powiem? Nic, tylko będę milczeć i milczeć... Ta łza nie jest wyrazem żalu, ta łza nie jest smutkiem,
to łza ...
nieporadności,
bolesne piękno,
bezsilność bezkresu piękności
i minimalistycznych możliwości.
Ta łza, to łza niewolnika.
Chcę czuć, móc czuć piękno
zamknięty w szklanej łzie ...
Ja umieram na zawsze
szczelnie zamknięty w podświadomości,
zatruty, zawstydzony,
zaszczuty ...
Ja umieram na zawsze.
To bezkres palety odczuć zamknięty
w zubożałości możliwości ...
Ja umieram
na zawsze.

Lost Illusions Tavern
Impressiones (Ænigmællæ) || Antiimpressiones (sanguine scriptæ) | Antiimpressiones (ira scriptæ) || Impressiones (Divinæ)
Corpus Tuum (18+) | Impressiones (Rosellæ) || Impressiones (epicæ) || Impressiones (musicæ) | Anti- et postimpr. (musicæ)

Hiperestezja | Witold Zimmer | (N)e(u)rotica



Jvegi napisał/a:
Nie, nie można się cieszyć, że mamy nową formę sponsorowania developmentu, szansę na spełnienie tych marzeń o prawdziwej ewolucji crpegów, gier lepszych niż baldury czy arcanum.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Vinci
Zasłużony


Posty: 2519
Podziękowania: 254/54
Wysłany: 2008-09-15, 12:15   

kol napisał/a:
Co do postaci, mam nadzieję, że nie będzie pieprzyła bez sensu o życiu, śmierci, przeznaczeniu i cytując Różewicza: "gadała o tym całym cierpieniu";


Hmm, to raczej nie w stylu mojej postaci, moralność tworzenia golemów też sobie podaruję :>

morgan napisał/a:
Powiem, że Beltyn jednoznacznie kojarzy mi sie z magiem (ach to IwD;)


Płonąca Krew Beltyna co? ;) No cóż, nie wydaje mi się, żeby tam było gdzieś napisane, że zaklęcie stworzył akurat mag, a nazwa i opis świetnie mi pasowała do postaci nieco...gorącej, więc czemu nie diabeł? Mniejsza z tym, imienia nie zmienię ;)

morgan napisał/a:
mógłbyś chociaz podać jaką klasę reprezentować będzie Twój NPC i lekki wstęp, żebyśmy mogli w ogóle sobie wyobrażać, na co czekamy...


Hmm, niech będzie, może będą jakieś uwagi. Wyciąg prosto z .tp2:

Cytat:
Dominus Peccatorum: Panowie Grzechu to jedni z najbardziej przerażających diabłów w Baator. Od dzieciństwa wychowywani są w Dziewięciu Piekłach na nieznających strachu, bezlitosnych wojowników. Nie są jednak bezmyślnymi maszynami do zabijania, pomimo wpajanej im nienawiści i wrogości, potrafią być subtelni i wyrachowani. Czekają na odpowiedni moment do ujawnienia swoich krwawych upodobań, chociaż zabijanie nie jest tym, co napawa ich największą satysfakcją. Często w ukryciu przybywają do Pierwszej Sfery i używając swojej nieprzeciętnej inteligencji, podstępem, zachęcają śmiertelników do popełniania grzechów głównych: pychy, chciwości, nieczystości, zazdrości, obżarstwa, gniewu i lenistwa, zwiększając tym samym szeregi diabłów w Wojnie Krwi, a niejednokrotnie rujnując przy tym królestwa śmiertelników. Wyrafinowane zło jest ich ulubioną rozrywką, ale żaden z nich nie pogardzi dobrą walką.

ZALETY:
- Odporność na Strach
- Odporność na Uwięzienie i Labirynt
- 20% odporności na ogień na piątym poziomie + dodatkowe 5% odporności na ogień co poziom powyżej piątego, aż do odporności 70% na piętnastym
- Na czwartym poziomie zyskuje umiejętność "Brzemię Nieczystości", której może użyć raz dziennie na cztery poziomy, aż do czterech razy dziennie na poziomie szesnastym
- Na szóstym poziomie zyskuje umiejętność "Zew Pychy", której może użyć raz dziennie na sześć poziomów, aż do trzech razy dziennie na poziomie osiemnastym

WADY:
- Ograniczenie rasowe: Człowiek i Półelf
- Minimalne statystyki: Siła 16; Inteligencja 12
- Ograniczenie charakteru: Tylko Praworządny Zły
- Może się specjalizować tylko w mieczach oburęcznych, halabardach i włóczniach
- Może osiągnąć biegłość tylko w stylu walki bronią oburęczną

OPIS:
Brzemię Nieczystości - Pan Grzechu wydaje z siebie ryk, który wywołuje u wrogów poczucie winy i zalewa ich umysły myślami o grzechach z przeszłości. Ogólne przygnębienie obniża modyfikatory rzutów obronnych przeciwników o 4 punkty na jedną turę. Przed Brzemieniem można się obronić wykonując rzut obronny z modyfikatorem -4.

Zew Pychy - Pan Grzechu siłą umysłu rysuje na ziemi krąg, w obrębie którego każdy przeciwnik doznaje złudnego uczucia pewności siebie. Wróg otrzymuje karę 2-óch punktów do TraK0 i Klasy Pancerza na jedną turę. Przed Zewem można się obronić wykonując rzut obronny z modyfikatorem -4.

UWAGA: Podklasa powstała aby uzupełnić fabularnie NPC, nie jest w pełni grywalna dla głównego bohatera i ciężko, jeśli to w ogóle możliwe, odgrywać jej charakter w czasie gry.


Muszę powiedzieć, że zastanawiam się nad usunięciem z zalet odporności na Uwięzienie i Labirynt, hmmm, zobaczymy. Jak widać podklasa walcząca, wojownika. Samego NPC będzie można dwuklasować na maga, ale nie za darmo :> Teraz męczę się z tą odpornością na ogień, bo nie wiedzieć czemu, efekt mi się dubluje i wychodzi trochę za dużo :P Aha, parę rzeczy pewnie też dorzucę do jego tabeli zdolności wysokopoziomowych.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
kol 
Przyjaciel Klanu
Fantazmaty i miazmaty


Wiek: 30
Posty: 2380
Podziękowania: 60/46
Skąd: Preußen
Wysłany: 2008-09-15, 12:38   

Mógłbyś może dać mu jakąś zdolność, która jego samego tymczasowo by ulepszała?

Może jakieś dodatkowe obrażenia zadawane dobrym postaciom? kapłanom, paladynom czy coś w ten deseń.

Cytat:
- Minimalne statystyki: Siła 16;
Ja bym to usunął, to jeno pomaga przy tworzeniu postaci :)
_________________
xui̯-ø
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Vinci
Zasłużony


Posty: 2519
Podziękowania: 254/54
Wysłany: 2008-09-15, 12:46   

kol napisał/a:
Mógłbyś może dać mu jakąś zdolność, która jego samego tymczasowo by ulepszała?


Hmm, przecież i tak jest mocny. Zresztą tak jak napisałem, to jest podklasa przeznaczona do NPC, a nie stworzona z myślą o głównym bohaterze, więc:

kol napisał/a:
Ja bym to usunął, to jeno pomaga przy tworzeniu postaci :)


Też nie ma zbytniego sensu, bo Beltyn ma już wyznaczoną siłę. Swoją drogą to jest wojownik, siła musi być.

Cytat:
Może jakieś dodatkowe obrażenia zadawane dobrym postaciom? kapłanom, paladynom czy coś w ten deseń.


Może ewentualnie będzie odpowiedzialny za to jakiś element ekwipunku NPC, w podklasie nie przewiduję, on i tak będzie silny, w dodatku jak się ktoś postara, to będzie mógł zdwuklasować na maga (tylko na maga, dwuklas na złodzieja bądź kapłana jest wyłączony), a wtedy to wiadomo, sieka, że hej :P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
morgan 
Dziecię Bhaala
Exiled Bard


Posty: 5556
Podziękowania: 441/319
Skąd: Island of Misfit Toys
Wysłany: 2008-09-15, 12:53   

Vinci napisał/a:
Swoją drogą to jest wojownik, siła musi być.

9;)
Vinci napisał/a:
jest podklasa przeznaczona do NPC, a nie stworzona z myślą o głównym bohaterze

może by zróżnicować te zalety (np. jesli będą to odporność na Labirynt i Strach to dać je tylko Beltynowi nie podklasie
Już odporność Labirynt wzbudza moje kontrowersje (na pewno nie powinien mieć gracz, któy stworzy tę postać), wiem jednakże, że nie powinno być odporności na uwięzienie (ewentualnie - jako czasowa zdolność 1x dziennie na 5 rund co 4 poziomy) - demilisze sa jednak jednymi z trudniejszych przeciwników, a tak kazdy przed Kangaaxem będzie brał do druzyny Beltyna i nim naparzał (reszte ukryje) - w tym momence jedna (wg wielu) z trudniejszych walk w SoA będzie po prostu parodią...
I znowu wychodzi, że sie czepiam - uważam, że (poza ta odpornością) pomysł jest świetny, ale nie powinno być dostepnej takiej podklasy dla gracza...
_________________
Pozdrawiam
\m/organu\m/
\m/agnu\m/

Kontakt ze mną - via mail (morgan19[at]interia.pl) lub GG (9928331)

Szukał długo...długo, tajemnie, nie zwierzając się ludziom.
Oczy jego były rozświecone wewnętrznym odbłyskiem jasnej idei.
Szukał....
- i to, na co patrzał, nie zadowalało go.
Gdzie?
(...)
Trwożnie, pytająco usiłował wszystko poznać, zobaczyć...
Nie ma....
badał, wgłębiał się, szukał...
Nie ma, w ludziach nie ma, w ich myślach, tworach...
Wszystko szare, przeciętne, monotonne....
(...)
wszystko obszedł... w społeczeństwie, w ludziach, nigdzie.
a może źle szukał?
nie - ależ nie. Obszedł wszystko, wszystko widział, wszędy pytał....
a może jest za brutalny? może jego dusza - ta harfa Eola - ma za grube struny, by na nich mogły zadrgać i zafalować subtelne tajemnice?
nie.
przecież ten błysk, przecież czuł, dlatego szukał......."
I jeśli kiedykolwiek umrę – a wiem, że umrę w bardzo krótkim czasie – umrę, zgłębiwszy ten świat z bliska i z daleka, z góry i z dołu, ale z nim nie pogodzony. Umrę i On zapyta mnie wówczas: «Czy było ci tam dobrze, czy źle?» Ja zaś będę milczeć, opuszczę wzrok i będę milczeć. Niemota taka znana jest wszystkim, którzy zebrali żniwo wielodniowego i zapamiętałego pijaństwa. Czyż bowiem życie ludzkie nie jest chwilowym otępieniem duszy, a także jej zaćmieniem? Wszyscy jesteśmy jakby pijani, każdy na swój sposób; jeden wypił mniej, inny więcej. I na różnych różnie to działa: jeden śmieje się światu w twarz, a inny skłania głowę na piersi tego świata i płacze. Jeden już się wyrzygał i jest mu dobrze, a innego dopiero zaczęło mdlić. A cóż ja? Wiele zaznałem, ale nic nie zdziałałem. Nigdy się nawet tak naprawdę nie roześmiałem i ani razu mnie nie zemdliło. Ja, który doznałem w tym świecie tyle, że tracę rachunek i zapominam kolejności – ja jestem najtrzeźwiejszy z całego świata; na mnie to wszystko marnie działa... «Dlaczego milczysz?» – spyta Pan, spowity w błękitne błyskawice. A co ja mu powiem? Nic, tylko będę milczeć i milczeć... Ta łza nie jest wyrazem żalu, ta łza nie jest smutkiem,
to łza ...
nieporadności,
bolesne piękno,
bezsilność bezkresu piękności
i minimalistycznych możliwości.
Ta łza, to łza niewolnika.
Chcę czuć, móc czuć piękno
zamknięty w szklanej łzie ...
Ja umieram na zawsze
szczelnie zamknięty w podświadomości,
zatruty, zawstydzony,
zaszczuty ...
Ja umieram na zawsze.
To bezkres palety odczuć zamknięty
w zubożałości możliwości ...
Ja umieram
na zawsze.

Lost Illusions Tavern
Impressiones (Ænigmællæ) || Antiimpressiones (sanguine scriptæ) | Antiimpressiones (ira scriptæ) || Impressiones (Divinæ)
Corpus Tuum (18+) | Impressiones (Rosellæ) || Impressiones (epicæ) || Impressiones (musicæ) | Anti- et postimpr. (musicæ)

Hiperestezja | Witold Zimmer | (N)e(u)rotica



Jvegi napisał/a:
Nie, nie można się cieszyć, że mamy nową formę sponsorowania developmentu, szansę na spełnienie tych marzeń o prawdziwej ewolucji crpegów, gier lepszych niż baldury czy arcanum.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
kol 
Przyjaciel Klanu
Fantazmaty i miazmaty


Wiek: 30
Posty: 2380
Podziękowania: 60/46
Skąd: Preußen
Wysłany: 2008-09-15, 13:22   

Cytat:
Zresztą tak jak napisałem, to jest podklasa przeznaczona do NPC

Racja, idiota ze mnie, zapomniałem :-/

Cytat:
Hmm, przecież i tak jest mocny
Tak, ale w końcu te dwie zdolności przestaną działać, bo lepsi wrogowie będą mieli świetne rzuty, więc im to nie zaszkodzi, a mały dopalacz dla Beltyna zawsze by się przydał.
_________________
xui̯-ø
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Vinci
Zasłużony


Posty: 2519
Podziękowania: 254/54
Wysłany: 2008-09-15, 15:04   

morgan napisał/a:
9;)


Dałem 12 :P

Co do reszty: Uwięzienie i Labirynt wyleciały z podklasy, od początku miałem co do tego wątpliwości. Efekty nie trafił bezpośrednio do pliku .cre, ale do przedmiotu, który Beltyn posiada od samego początku, wygląda to teraz mniej więcej tak:

-----------------------------------------------------------------------------------


Ordo Baator

Beltyn niewiele mówi o tym amulecie. Twierdzi jedynie, że jest to order przyznawany w Baator oficerom Legionu, który ma im pomóc przetrwać w zamęcie Wojny Krwi. Wykonywany jest z fragmentu kręgosłupa Balora - jednego z najbardziej znienawidzonych przez diabły wrogów. Jeśli to prawda, świadczyło by to o tym, że Beltyn nie jest podrzędnym piechurem z Legionów. Tylko, że bardziej napawa cię to lękiem niż radością.

PARAMETRY:

Specjalne:
+1 do KP
+1 do TraK0
+10% do odporności na magię
+40% do odporności na ogień
Posiadacz jest odporny na Labirynt i Uwięzienie

Może używać:
Beltyn
-----------------------------------------------------------------------------------
Przedmiot oczywiście niezdejmowalny. Tylko nie wiem czy oznaczyć go jako magiczny, czy nie. Na razie jest niemagiczny, czyli magiczna zbroja wchodzi w grę.

kol napisał/a:
Tak, ale w końcu te dwie zdolności przestaną działać, bo lepsi wrogowie będą mieli świetne rzuty, więc im to nie zaszkodzi, a mały dopalacz dla Beltyna zawsze by się przydał.


Te umiejętności są do 18-go levelu, potem, będą umiejętności z HLA i tam dojdzie parę rzeczy przecież, prócz standardowych młyńców, wytrzymałości itp. pewnie coś dodam.

Cytat:
demilisze sa jednak jednymi z trudniejszych przeciwników, a tak kazdy przed Kangaaxem będzie brał do druzyny Beltyna i nim naparzał (reszte ukryje) - w tym momence jedna (wg wielu) z trudniejszych walk w SoA będzie po prostu parodią...


Hmm, tak samo jest z Korganem i ogólnie z Berserkerami, a w dodatku sprawa przyłączenia Beltyna wygląda trochę inaczej, zdradzę, bo i tak zdradzić bym musiał ponieważ większość graczy by go nie odkryła. Postanowiłem, że Beltyna będzie się przywoływało za pomocą zaklęcia. Ograniczone Życzenie i coś w stylu: "Chce spotkać towarzysza jakiego nie miałem jeszcze nigdy w życiu", cóż, chciałeś - masz, a wiadomo, że dżin lubi płatać figle :> Teoretycznie będzie dostępny zaraz po lochach Irka, trochę to będzie kosztowało, ale może to i lepiej.

Jeszcze takie pytanie, pamiętacie kogoś z rasy tanar'ri z gry? Interakcje i konflikty w tym wypadku obowiązkowe. Wiadomo, Wojna Krwi, Demogorgon jest Tanar'ri, będzie musiało być ostro :P Podobnie inne demony z TS. Baalor z Podmroku, tylko, że tam nie ma rozmowy. Kula Sfer. Hmm, jest coś jeszcze o czym nie pamiętam?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
morgan 
Dziecię Bhaala
Exiled Bard


Posty: 5556
Podziękowania: 441/319
Skąd: Island of Misfit Toys
Wysłany: 2008-09-15, 15:17   

Vinci napisał/a:
Jeszcze takie pytanie, pamiętacie kogoś z rasy tanar'ri z gry?

Piekło? (nie wiem dokładnie czy są to tanar'ri), Więzienie sfer... (kambion w lochach Irka odpada)
Vinci napisał/a:
Baalor z Podmroku

Balor
Vinci napisał/a:
że tam nie ma rozmowy.

Zawsze mozna dodać;)
_________________
Pozdrawiam
\m/organu\m/
\m/agnu\m/

Kontakt ze mną - via mail (morgan19[at]interia.pl) lub GG (9928331)

Szukał długo...długo, tajemnie, nie zwierzając się ludziom.
Oczy jego były rozświecone wewnętrznym odbłyskiem jasnej idei.
Szukał....
- i to, na co patrzał, nie zadowalało go.
Gdzie?
(...)
Trwożnie, pytająco usiłował wszystko poznać, zobaczyć...
Nie ma....
badał, wgłębiał się, szukał...
Nie ma, w ludziach nie ma, w ich myślach, tworach...
Wszystko szare, przeciętne, monotonne....
(...)
wszystko obszedł... w społeczeństwie, w ludziach, nigdzie.
a może źle szukał?
nie - ależ nie. Obszedł wszystko, wszystko widział, wszędy pytał....
a może jest za brutalny? może jego dusza - ta harfa Eola - ma za grube struny, by na nich mogły zadrgać i zafalować subtelne tajemnice?
nie.
przecież ten błysk, przecież czuł, dlatego szukał......."
I jeśli kiedykolwiek umrę – a wiem, że umrę w bardzo krótkim czasie – umrę, zgłębiwszy ten świat z bliska i z daleka, z góry i z dołu, ale z nim nie pogodzony. Umrę i On zapyta mnie wówczas: «Czy było ci tam dobrze, czy źle?» Ja zaś będę milczeć, opuszczę wzrok i będę milczeć. Niemota taka znana jest wszystkim, którzy zebrali żniwo wielodniowego i zapamiętałego pijaństwa. Czyż bowiem życie ludzkie nie jest chwilowym otępieniem duszy, a także jej zaćmieniem? Wszyscy jesteśmy jakby pijani, każdy na swój sposób; jeden wypił mniej, inny więcej. I na różnych różnie to działa: jeden śmieje się światu w twarz, a inny skłania głowę na piersi tego świata i płacze. Jeden już się wyrzygał i jest mu dobrze, a innego dopiero zaczęło mdlić. A cóż ja? Wiele zaznałem, ale nic nie zdziałałem. Nigdy się nawet tak naprawdę nie roześmiałem i ani razu mnie nie zemdliło. Ja, który doznałem w tym świecie tyle, że tracę rachunek i zapominam kolejności – ja jestem najtrzeźwiejszy z całego świata; na mnie to wszystko marnie działa... «Dlaczego milczysz?» – spyta Pan, spowity w błękitne błyskawice. A co ja mu powiem? Nic, tylko będę milczeć i milczeć... Ta łza nie jest wyrazem żalu, ta łza nie jest smutkiem,
to łza ...
nieporadności,
bolesne piękno,
bezsilność bezkresu piękności
i minimalistycznych możliwości.
Ta łza, to łza niewolnika.
Chcę czuć, móc czuć piękno
zamknięty w szklanej łzie ...
Ja umieram na zawsze
szczelnie zamknięty w podświadomości,
zatruty, zawstydzony,
zaszczuty ...
Ja umieram na zawsze.
To bezkres palety odczuć zamknięty
w zubożałości możliwości ...
Ja umieram
na zawsze.

Lost Illusions Tavern
Impressiones (Ænigmællæ) || Antiimpressiones (sanguine scriptæ) | Antiimpressiones (ira scriptæ) || Impressiones (Divinæ)
Corpus Tuum (18+) | Impressiones (Rosellæ) || Impressiones (epicæ) || Impressiones (musicæ) | Anti- et postimpr. (musicæ)

Hiperestezja | Witold Zimmer | (N)e(u)rotica



Jvegi napisał/a:
Nie, nie można się cieszyć, że mamy nową formę sponsorowania developmentu, szansę na spełnienie tych marzeń o prawdziwej ewolucji crpegów, gier lepszych niż baldury czy arcanum.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Revan
Zasłużony


Wiek: 29
Posty: 306
Podziękowania: 1/2
Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-09-15, 15:36   

Bardzo dobra probka dzwiekowa, sam koncept podoba mi sie bardzo. Super rowniez pomysl na "umiejscowienie" NPC w grze :)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Karanith 
Przyjaciel Klanu


Wiek: 29
Posty: 1177
Podziękowania: 38/15
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-09-15, 17:08   

Vinci napisał/a:
Jeszcze takie pytanie, pamiętacie kogoś z rasy tanar'ri z gry? Interakcje i konflikty w tym wypadku obowiązkowe. Wiadomo, Wojna Krwi, Demogorgon jest Tanar'ri, będzie musiało być ostro :P Podobnie inne demony z TS. Baalor z Podmroku, tylko, że tam nie ma rozmowy. Kula Sfer. Hmm, jest coś jeszcze o czym nie pamiętam?


Demon przywoływany przez Matkę Przełożoną to chyba Tanar'ri. Możliwe jeszcze, że Haer'dalis jest w połowie Tanar'ri, ale to tylko moje przypuszczenie.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Vinci
Zasłużony


Posty: 2519
Podziękowania: 254/54
Wysłany: 2008-09-15, 17:14   

morgan napisał/a:
Balor


Czepiasz się :P

Revan napisał/a:
Bardzo dobra probka dzwiekowa, sam koncept podoba mi sie bardzo. Super rowniez pomysl na "umiejscowienie" NPC w grze :)


Dzięki ;)

Karanith napisał/a:
Możliwe jeszcze, że Haer'dalis jest w połowie Tanar'ri, ale to tylko moje przypuszczenie.


Charakter na to wskazuję, dlatego przewiduję konflikt :>
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Aeremar 
Szalony Berserker


Wiek: 28
Posty: 400
Podziękowania: 3/14
Wysłany: 2008-09-15, 17:22   

Żeby nie było zbyt miodowo trochę dziegciu ode mnie.

Pomijam fakt, że postać nie jest w moim typie, ale:
Vinci napisał/a:
zachęcają śmiertelników do popełniania grzechów głównych: pychy, chciwości, nieczystości, zazdrości, obżarstwa, gniewu i lenistwa,


Skąd takie coś w Faerunie? Może coś takiego było, ale wydaje mi się, że zaczerpnąłeś to z katolicyzmu, zupełnie niepotrzebnie moim zdaniem. Nie mógłbyś dać po prostu: do popełniania grzechów? Bo nie mogę sobie wyobrazić diabła zmuszającego ludzi do lenistwa, albo obżarstwa. W Faerunie to raczej grzechy nie są.

Na poważne zmiany pewnie już za późno. Ufam, że Twój NPC będzie przygotowany bardzo dobrze, lecz nie wiem, czy taka postać będzie nadawać się na towarzysza podróży. Jak już mówiłem po tych informacjach postać mi się nie podoba, ale myślę, że wyobraźni Ci nie brakuje i możesz stworzyć ciekawą fabułę, także pożyjemy zobaczymy.

Co do portretu diabelskiego wojownika. Myślę, że nie powinien wyglądać jak klasyczny diabeł, bo niby jakby wszedł między ludzi. Albo niech wygląda jak normalny Faeruńczyk (łatwiej takiemu zaufać), albo jak złowrogi woj, np.


PS. Nie zapomnij tylko o jakiś elementach humorystycznych (głównie w banterach). Muszą być! (i niekoniecznie z marchewkami, chociaż...)
_________________
Chuck Norris nie zmienia się w zabójce - to by go tylko osłabiło.
Ostatnio zmieniony przez Aeremar 2008-09-15, 17:50, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group