Poprzedni temat «» Następny temat
Problemy z modami
Autor Wiadomość
Berg`inyon 


Wiek: 24
Posty: 380
Podziękowania: 3/24
Skąd: z Podmroku
Wysłany: 2008-07-31, 14:27   Problemy z modami

Mam buga polegającego na tym, że w skrytce, gdzie powinna być zbroja z ankhega jest Płaszcz wilka i Perła. Co zrobić, żeby tam była zbroja?
Dodam, że gram z NToTSC i TWM.

EDIT: Przeniosłem do modów, po drugie przyda się taki temat
_________________
Chcesz być czymś w życiu, to się ucz, Abyś nie zginął w tłumie; Nauka to potęgi klucz, W tym moc, co więcej umie.
Ostatnio zmieniony przez morgan 2008-07-31, 14:38, w całości zmieniany 2 razy  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Shinigami
Zasłużony
Bóg Śmierci


Posty: 554
Podziękowano 10 razy
Wysłany: 2008-07-31, 15:30   

To nie bug. NtotSC podmienia zbroję na płascz. Jak chcesz zbroje to przywołaj ją kodami lub użyj sck (sword coast keeper)
_________________
"Jeden to wszystko, wszystko to jeden"
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
kol 
Przyjaciel Klanu
Fantazmaty i miazmaty


Wiek: 29
Posty: 2380
Podziękowania: 60/46
Skąd: Preußen
Wysłany: 2008-07-31, 16:11   

Z tego co pamiętam, używając edytora i mając poinstalowane TWM, tylko schrzanisz sobie save'a, tak było napisane w redame TWM.

PS. Płaszcz wyrzuć w cholerę, naprawdę.
_________________
xui̯-ø
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Berg`inyon 


Wiek: 24
Posty: 380
Podziękowania: 3/24
Skąd: z Podmroku
Wysłany: 2008-08-03, 21:18   

A czy to normalne, że wilkołak przebija się przez kamienną skórę?
_________________
Chcesz być czymś w życiu, to się ucz, Abyś nie zginął w tłumie; Nauka to potęgi klucz, W tym moc, co więcej umie.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Vinci
Zasłużony


Posty: 2496
Podziękowania: 245/53
Wysłany: 2008-08-03, 22:04   

Cytat:
A czy to normalne, że wilkołak przebija się przez kamienną skórę?


W BG1 nie ma Kamiennej Skóry, więc zakładam, że grasz z NTotSC czy tam DSotSC, a tam ten czar jest zabugowany i niczego dobrego nie można od niego oczekiwać.

EDIT: Temat przeniosłem, jeżeli problem dotyczy modów proszę pisac w odpowiednich tematach - m
Ostatnio zmieniony przez morgan 2008-08-03, 22:25, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Berg`inyon 


Wiek: 24
Posty: 380
Podziękowania: 3/24
Skąd: z Podmroku
Wysłany: 2008-08-03, 23:23   

Gram z NTotSC i TWM.
Ale z tego co pamiętam to kamienna skóra była także w grze niezmodowanej ale kosztuje chyba 4k złota z kawałkiem.
Kapłan również ma taki czar ale nie wiem, czy kapłanowi dodaje go mod.
_________________
Chcesz być czymś w życiu, to się ucz, Abyś nie zginął w tłumie; Nauka to potęgi klucz, W tym moc, co więcej umie.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Rutger

Posty: 183
Podziękował 32 razy
Wysłany: 2008-08-04, 18:19   

Mam pytanie odnośnie BG1UB i questu Kagaina. Mianowicie, po tym gdy odnajduję karawanę, którą poszukuje Kagain nie wyświetla mi się żaden dialog z nim, a wiem, że powinien. BG1UB dodaje dodatkowe rozwinięcie tego questu i pozwala kontynuować poszukiwana syna Srebrnej Tarczy (w wersji bez BG1UB Kagain powinien po znalezieniu karawany powiadomić głównego bohatera o tym, że dalsze poszukiwania są bezcelowe i postanawia zostać w drużynie, u mnie tego nie ma). Moje pytanie brzmi: Czy to normalne, że w wersji z BG1UB nie pokazuje się ten dialog czy jest to jakiś bug? Jeśli jest to normalne, mógłby ktoś mi zdradzić gdzie odnaleźć tego syna Srebrnej Tarczy?

Z góry dziękuje za pomoc

Pozdrawiam

Rutger

EDIT: Przniosłem - skoro dotyczy BG I to czemu piszesz w BG II??
Vinci - może zrobić osobny temat o BG1UB??


Edit. pomyłka, przepraszam
Ostatnio zmieniony przez morgan 2008-08-04, 18:38, w całości zmieniany 3 razy  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Albatros
Przyjaciel Klanu


Posty: 65
Podziękowania: 5/10
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-08-05, 00:42   

W BG1UB musisz przejść koło rozbitej karawany. Kagain podejdzie do niej sam, zauważy rzekome zwłoki syna Entara, coś tam przebąknie i quest się kończy. Być może przypadkiem przerwałeś Kagainowi akcję "ruchu".
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Rutger

Posty: 183
Podziękował 32 razy
Wysłany: 2008-08-05, 02:14   

Według changelogu BG1UB quest z Kagainem powinien być rozwinięty tak, aby po spotkaniu karawany poszukiwana Entara były kontynuowane.
Nie przerwałem mu akcji ruchu, próbowałem podejść do niej na wiele sposobów, nic nie działa.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Berg`inyon 


Wiek: 24
Posty: 380
Podziękowania: 3/24
Skąd: z Podmroku
Wysłany: 2008-08-16, 11:38   

Gram z modami: NTotSC, TWM i Herbs &Potions.
Gram już bardzo długi czas i nagle jak zabiję jakiegokolwiek potwora to wyskakuje mi komunikat: An Assertion failed in D:\Dev\Baldur\CProjectile.cpp at line number 161 i wywala mnie do Windowsa. Co jest nie tak? Jak to naprawić?
_________________
Chcesz być czymś w życiu, to się ucz, Abyś nie zginął w tłumie; Nauka to potęgi klucz, W tym moc, co więcej umie.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Kirara 
Eriavalh Avarozhe


Wiek: 26
Posty: 233
Podziękowania: 167/20
Wysłany: 2008-08-16, 12:15   

Hmm, błąd wyskakuje niezależnie od tego, w jaki sposób ubijesz potwora, tzn. bronią, magią czy kodem?

Może to wina którejś broni.
Podziękuj autorce tego posta
 
 
 
Torn 
Zasłużony


Wiek: 36
Posty: 391
Podziękowania: 59/60
Wysłany: 2008-08-16, 12:30   

Hym, na modach do BG1 się w ogóle nie znam, ale czy to przypadkiem nie to:
Cytat:
Błąd polega na tym, że przedmiot skopiowany z IWD1 zawiera numer "projectile type" czyli po ludzku animacji lotu strzały nie istniejącej w BG1. Jeśli ktoś zaznajomiony jest z Near Infinity lub DLTCEP w stopniu choćby podstawowym, to sam może poprawić błąd w 15 sekund. W NI w pliku "Arow01Q.itm" w bloku "Item ability" należy zmienić wartość "Projectile type" z 6 na 5 i po krzyku. W innych programach do grzebania w BG te same elementy pliku mogą nazywać się inaczej.

O tu?
Bo jeśli tak, to update TWM powinnien pomóc.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Berg`inyon 


Wiek: 24
Posty: 380
Podziękowania: 3/24
Skąd: z Podmroku
Wysłany: 2008-08-16, 17:49   

Zobaczę, co się da zrobić, ale: D:\Dev\Baldur\CProjectile.cpp
Nie ma takiego folderu. Poza tym baldura mam na dysku E.
_________________
Chcesz być czymś w życiu, to się ucz, Abyś nie zginął w tłumie; Nauka to potęgi klucz, W tym moc, co więcej umie.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Thishen
Zasłużony


Wiek: 30
Posty: 426
Podziękowania: 1/5
Skąd: Piernikowo
Wysłany: 2008-08-16, 18:48   

BG1 ma to do siebie, ze assertiony wskazuja dziwny folder, w BG2 nie pamietam. Stawiam, ze tworcy programowali w "D:\Dev\Baldur\", dev to pewnie od development.
Wazniejsze od tego folderu jest w jakim pliku cos szwankuje (zeby bylo jasne - tego pliku na dysku nie masz, bo to jest kod zrodlowy, my kujac gre mamy kod skompilowany; niemniej nazwa pliku sugeruje co moze byc przyczyna bledow).
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
kol 
Przyjaciel Klanu
Fantazmaty i miazmaty


Wiek: 29
Posty: 2380
Podziękowania: 60/46
Skąd: Preußen
Wysłany: 2008-08-17, 09:45   

Torn dobrze Ci poradził, zaktualizuj TWM do najnowszej wersji i po kłopocie. Wysyp gry powodowały strzały wysokiej jakości, też tak miałem, możesz też po prostu ich nie używać.
_________________
xui̯-ø
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group