Poprzedni temat «» Następny temat
Larsha NPC - opinie, uwagi
Autor Wiadomość
Marcin 
Feniks


Wiek: 28
Posty: 93
Podziękowania: 15/3
Wysłany: 2008-07-11, 10:09   Larsha NPC - opinie, uwagi

Pracę nad nową wersją Larshy ruszą w sierpniu tego roku. Dokładnej daty nie mogę jeszcze podać. Co do modu to myślę poważnie o zmianach w łuku mam już pomysł, ale nie chcę zeby się okazało ze Larsha znowu jest za silna. Jak macie jakieś pomysły co do łuku (jak go osłabić) to piszcie.

Właściwie przy tworzeniu Larshy łuk miał być silny, bo z doświadczenia wiem ze słabe bojowo postacie nie mają szans na przyjęcie do druzyny. W zamian za to dysponuje ona małą kondycją przez co łatwo ją zabić. Chyba musze to zmienić...

Moje założenia i ogólnie o modzie znajdziecie tutaj
http://baldur.cob-bg.pl/dom-driada
Ostatnio zmieniony przez L`f 2011-03-28, 23:03, w całości zmieniany 5 razy  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Gawith 
Przyjaciel Klanu


Wiek: 31
Posty: 867
Podziękowania: 29/28
Wysłany: 2008-07-11, 10:35   

Mnie tam bardziej odstraszają przepakowane postaci niż za słabe ;) Ze słabą zawsze coś można zrobić - czary, itemy itd. No chyba, że jest NAPRAWDĘ słaba. A jak jest za silna to psuje radość z rozgrywki. Tzn mówię to tak ogólnie, w nawiązaniu do Teojego posta - w Larshę nie grałem, nie jest to konkretny zarzut pod jej adresem smile
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Vinci
Zasłużony


Posty: 2522
Podziękowania: 255/54
Wysłany: 2008-07-11, 11:22   

No to ja rzucę sugestią:

-Łuk jest zdecydowanie zbyt mocny, może zacytuje i każdy sam oceni:

Cytat:
Istnieje 20% szans na to, że trafienie zakończy się petryfikacją ofiary oraz 45% szans na oplątanie ofiary(rzuty obronne negują). Trafienie zabija na miejscu wszelkie Tanari. Każde trafienie kończy się rozproszeniem magii oraz zadaje dodatkowe 4 pkt. obrażeń od ognia. Larsha posiada dzięki niemu dodatkowe 55% odporności na obrażenia magiczne oraz +2 pkt. do rzutów obronnych, gdy jest w użyciu.


To najsilniejsza forma, dalej może ją ulepszyć tylko Cespenar z tego co pamiętam, ale słabsza też daje niezłe bonusy.

marcin napisał/a:
W zamian za to dysponuje ona małą kondycją przez co łatwo ją zabić


Tylko najpierw ktoś musi do niej podejść. Petryfikacja wcale nie jest uciążliwa bo wystarczy wyłączyć "krwawą łaźnie" w grze i sprzęt zostaje, a za to cholernie kosi wrogów, 20%(słabsza wersja 10%) to bardzo dużo, jeszcze przy łuczniku, który ma mnóstwo ataków już od początku to w ogóle. Ja bym proponował jakieś 2% szans i bez rzutu obronnego. Oplątanie fajny pomysł, ale szansa ponownie zbyt wysoka (40% przy słabszej wersji, więc różnica niewielka). Proponowałbym góra 20%. Zabija wszelkie Tanari, no w Twierdzy Strażnika jest ciekawie :P Niby nie ma tego później wiele, więc nie takie straszne. Rozproszenie za każdym trafieniem, zdecydowanie za potężne, podobnie jak u antypaladyna z tacticsa, zmiana na normalne strzały i rozprasza OpMB, żaden mag nie jest nam straszny, ewentualnie lisze bo odporne z natury na normalną broń. Wywaliłbym ten efekt, od tego są strzały rozproszenia. Obrażenia od ognia za wysokie, do rozpraszania uwagi magów i dobijania trolii starczy 1 pkt. albo 2, ewentualnie możesz zrobić losowo 1k4, coś takiego. No i odporność na obrażenia magiczne, też za dużo, z pasem będzie miała ponad 100%, jeśli już ma ta odporność być to zatrzymałbym się na 20-30%.

Pamiętam też, że ta jej opaska nie przyśpieszała Larshy, przyśpieszenie mijało po odpoczynku, ale może miałem jakiegoś buga.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Marcin 
Feniks


Wiek: 28
Posty: 93
Podziękowania: 15/3
Wysłany: 2008-07-11, 23:23   

Petryfikację chyba całkowicie usunę, z tymi tanari to specjalnie zrobiłem zeby podkreślić jej nienawiść do demonów. Rozproszenia magii zaczerpnąłem z krasomira który jest powszechnie uważany za jedną z najlepszych broni. W ostatniej wersji usunąłem ten efekt z opaski natomiast w pliku cre zwiększyłem szybkość ruchu z resztą właściwości już wiem co zrobię.
A poza tym to co myślicie o tych romansach po uzyskaniu odpowiedniej ilości doświadczenia, czy gdyby uruchamiały się po 1 godzinie to byłoby lepiej?
Celowo wybrałem ilość doświadczenia ponieważ pewne jest ze nie używając kodów które zresztą zniszczyłyby niespodzianki płynące z moda spedzimy z larshą dużo czasu nim zdobędzie ona to doświadczenie, że stoczymy wspólnie kilka bitew a nie odejdziemy na godzinę od komputera i pewne jest że rozmowa się uaktywni bo warunkuje to skrypt, ja na timerach wiele razy się zawiodłem. Przez nie nie ruszył mi romans z viconią w ToB i nie chcę aby przez nie ktoś się wkurzył że romans mu się nie uruchamia. I jeśli chodzi o sam romans to myślę żeby zmniejszyć jej zboczenia na punkcie dobra i drzewa.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
L`f 
Uczeń Gonda


Wiek: 28
Posty: 1373
Podziękowania: 290/154
Wysłany: 2008-07-12, 00:40   

Timery raczej problemów nie powodują... a ustawienie romansu w ToB chyba nic wspólnego z nimi nie ma, o ile pamiętam, chyba że chodzi o pierwszą rozmowę. ;)

Możesz to skrzyżować - przy pewnym pułapie doświadczenia będzie się pojawiać kilka romansowych banterów oddzielonych timerami. Tylko musisz tak to ustawić, żeby nie doszło do 'zjedzenia' części romansu, kiedy postać wskoczy na wyższy poziom, a nie odbędzie wszystkich rozmów. Mi się to wydaje dobrym rozwiązaniem. ;)

No i bardzo znacząco zwiększyłbym ilość rozmów. Wiem, to najtrudniejszy punkt (właśnie przez rozmowy nie ukończyłem mojego projektu NPCa...), trochę wyostrzyłbym charakter Larshy, nadał jej jakąś charakterystyczną dla niej i wyrazistą cechę. Tylko że do tego trzeba by na nowo opracować cały szkielet jej charakteru, a przynajmniej dokonać w nim sporych zmian.

Po prostu w jej rozmowach trochę brakuje mi temperamentu. Jest jak dla mnie troszkę zbyt rzeczowa, raczej podaje informacje. Niech nieco mniej mówi o wartościach, a więcej o tym, co czuje. Ale myślę, że Ty sam masz dla driady jakiś specjalny plan. ;)

Aha, jeszcze taka drobna sprawa. Nie bardzo podoba mi się brzmienie przymiotnika 'driadzi, driadzia'. Chociaż, w sumie przyganiał kocioł garnkowi, sam w Pieśni stworzyłem w przypływie (anty?)weny przymiotnik 'kryczy', który też nie każdemu pewnie się podoba. ;)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Marcin 
Feniks


Wiek: 28
Posty: 93
Podziękowania: 15/3
Wysłany: 2008-07-25, 21:50   

Co sądzicie o romansie z larshą i zadaniu z drzewkiem, czy są banalne i nie ma w nich nic ciekawego? czy należy je utrudnić? Czy lepiej zrobić jedno rozbudowane zadanie czy kilka mniejszych? a i czy ktoś pomógłby mi w budowie skryptu pewnej istoty z którą mamy walczyć chodzi mi o jej zachowanie w walce bo chcę wprowadzić takie rzeczy że może się to zakończyć bugiem więc zależy mi na pomocy w pisaniu tego jednego skryptu. Czy jest ktoś gotów pomóc??
_________________
Larsha NPC - Pierwszy polski mod w którym pojawił się romans.
http://wrota.cob.netarteria.pl/dom-driada - o modzie
http://forum.cob.netarteria.pl/viewforum.php?f=126
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
L`f 
Uczeń Gonda


Wiek: 28
Posty: 1373
Podziękowania: 290/154
Wysłany: 2008-07-26, 13:39   

Marcin napisał/a:
a i czy ktoś pomógłby mi w budowie skryptu pewnej istoty z którą mamy walczyć chodzi mi o jej zachowanie w walce bo chcę wprowadzić takie rzeczy że może się to zakończyć bugiem więc zależy mi na pomocy w pisaniu tego jednego skryptu. Czy jest ktoś gotów pomóc??

Na skryptach trochę się znam, jednak musiałbym znać szczegóły mechaniki tej walki. Jak nie będzie to przekraczało możliwości moich, albo silnika, pomogę. ;)
_________________
AshfncaeicaliuheangfkacgakfgegcalgfcalhfcamhlhKi~.!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
teneery 

Wiek: 27
Posty: 91
Podziękowania: 2/4
Skąd: Opolszczyzna
Wysłany: 2009-02-18, 21:32   

Jakiś czas temu temu natrafiłam na coś, co mnie rozbawiło.

Po przyłączneniu Larshy nie zwracałam szczególnej uwagi na zwój przyzywania krowy, który miała w ekwipunku, ale z głupoty użyłam go w Podmroku. Zamiast krowy wszyscy dookoła padli trupem oprócz członków mojej drużyny. Tak ma być? :razz:
Podziękuj autorce tego posta
 
 
Almateria
[Usunięty]

Wysłany: 2009-02-18, 22:14   

Krowy tak robią. Zrobi się jedna, to te wszystkie droły od razu ją sklonują, po czym założą własną linię McDrownalda, i wszyscy zdechną z przetłuszczenia. :<
Ale zwoje to te lepsze, więc zobaczyłeś przyśpieszoną wersję. ^^

Aś, Almi. ;P
Ostatnio zmieniony przez L`f 2010-04-25, 21:28, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
teneery 

Wiek: 27
Posty: 91
Podziękowania: 2/4
Skąd: Opolszczyzna
Wysłany: 2009-02-19, 17:33   

E, drowy są inteligentniejsze niż ludzie i nie pchaliby w siebie McDrownalskich kurczaków :razz: Ale niemniej wytłumaczenie sprawy jest dobre :wink:
Podziękuj autorce tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group