Poprzedni temat «» Następny temat
Dyskusja nt. Pieśni
Autor Wiadomość
Wszelak 
I'm the chosen one

Wiek: 27
Posty: 257
Podziękowania: 12/9
Skąd: Legnica
Wysłany: 2008-03-19, 19:27   Dyskusja nt. Pieśni

Doczekaliśmy się! Ściągam, testuje, błędów poszukuje :mrgreen:

EDIT: Ooooo szyfry i tajemne kody - I like that :)

Wydzielone z ogłoszenia o premierze - L`f
_________________
"Oto jest pięść moja, zna ją świata ćwierć. Kto ją ujrzy z bliska ujrzy swoją śmierć!"
Ostatnio zmieniony przez L`f 2008-03-20, 14:35, w całości zmieniany 3 razy  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Kwiat_W 

Wiek: 36
Posty: 26
Podziękowano 17 razy
Wysłany: 2008-03-19, 21:28   

Czy mod będzie działał z "przyspieszaczem" cut-scenek i snów z BG2 Tweak Pack?
Mod rozpoczyna się po 3 śnie o Irenicusie, mógłby ktoś przypomnieć o czym jest ten sen?
_________________


W_GUI
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
L`f 
Uczeń Gonda


Wiek: 28
Posty: 1373
Podziękowania: 290/154
Wysłany: 2008-03-19, 21:38   

L`f w 'zapowiedziach' napisał/a:
Zmiany pojawiają się po trzecim śnie o Irenicusie (tym, w którym najpierw zabija nas demon, a później rozwalamy lisza, wampira i illithida czarami...).
;)

Z przyspieszaczami powinien działać, o ile ten przyspieszacz nie zmienia nazw zmiennych w skrypcie player1d.bcs ;)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Kinski 
Dziecię Bhaala
Zajebójca

Wiek: 39
Posty: 1355
Podziękowano 78 razy
Skąd: Białoruś
Wysłany: 2008-03-25, 13:05   

Kilka nieskromnych uwag. Nie dograłem jeszcze do końca i pewnie nie dogram...
Mam wersję 1.0.
Pisząc w opisie, że walki będą niełatwe, myślałem, że będą trudne. Faktycznie mogą takie być, ale spodziewałem się czegoś innego. I są trudne, i nie. Dla zaczynających grać w BG pewnie tak. Dla reszty - standard.
Zauważyłem upodobanie do fechmistrzów czarujących na piruecie. Zarówno Iav, jak i ten pierwszy z Cmentarnej mają chyba takie same skrypty. Ale ten Piruet defensywny to niezbyt trafiony pomysł.
Pocieszający jest fakt, że nie ma przegięć i nie trzeba kombinować, jak w Tacticsie czy Battlesie (to dyskusja na oddzielny temat). No, może 1 - ten milion PD za ubicie Iava? O 5 zer za dużo. 100 tysięcy starczy i niech skrypt będzie "made in hardcore" (np. Zatrzymanie Czasu - Czarne ostrze Klęski, UPR i atak lub klasycznie - Zatrzymanie Czasu - Zmiana kształtu i atak łupieżcą).
Co do Iava - ta laska, którą ma jest potężna (akurat gram solo Mścicielką, więc w sam raz), jednak mamy ją zbyt krótko, żeby się nią nacieszyć. 25 mądrości da kapłanom/druidom dodatkowe sloty na zaklęcia... Biorąc pod uwagę "prędkość" grania, to 10 dni może wystarczyć, więc można ją mieć do końca. Fajnie rozwiązany jest pomysł na odzyskanie przez Iava jego laski - "nie będzie żadnej WALKI", hehe. Znakomite.

Co do samej struktury moda, to jakoś mi nie pasi - chodzi o to, że dopiero w Tronie następuje finał. Nie przepadam za Tronem, a granie w niego dla 1 moda - bardzo problematyczne. A jeśli się okaże, że dopiero pod koniec dostajemy jakiś fajny item, to już w ogóle do dupy (co nie znaczy, że tak jest, chodzi o zasadę).

Aha, "laska" dodaje +2 do KP (wersja 1.0), czego nie ma w opisie. Przypuszczam, że zapomniało się usunąć efektu (IEEP standardowo po dodaniu efektu "zatrzymuje się" na AC Bonus...).
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
L`f 
Uczeń Gonda


Wiek: 28
Posty: 1373
Podziękowania: 290/154
Wysłany: 2008-03-25, 14:32   

Fakt, Iavowi w skrypcie niepotrzebnie dałem, żeby czarował, jednak w 1.1 jest to już poprawione... od razu atakuje, później zrobię mu jeszcze taki skrypt, żeby na wyższych poziomach trudności wyskakiwał choćby z w. młyńcem i ciosem...

Iav, o ile pamiętam, piruetu żadnego nie ma. Z Tancerzem (który nie miał być wyjątkowo trudny) przyznam, zapomniałem, że defensywny przykuwa do miejsca. Można to wtedy łatwo wykorzystać... zbyt łatwo.

Zamin (broń Iava) w 1.1 została nieco osłabiona (22 mądrości i int., mniejsze obrażenia...), te +2 do KP to chyba pozostałość z samodzielnej wersji modu z Iavem w roli głównej... do poprawki. Jednak w dalszym ciągu Zamin to broń zbyt potężna i ważna dla Kronikarza, żeby mógł się z nią rozstać ot tak ;)

Co do zakończenia - pocieszę Cię. Żadnego itemu nie dostajemy (ew. jeden mieczyk na jedną walkę, ale to w ramach pożyczki), ale zmieniłem nieco linię fabularną. W ogóle skupiłem się głównie na fabularnej stronie modu, a nie na tym, żeby gracz zdobył jakieś przegięte przedmioty.;) Dlaczego zakończenie w ToBie? - inne nieco gryzłoby się z fabułą gry, a poza tym zakończenie np. w połowie SoA byłoby nielogiczne - mogę jedynie ujawnić, że któregokolwiek z dwóch końcowych wrogów nie mógłby pokonać mało doświadczony bohater.

EDIT: Aha, jeszcze jedno. Zamin (jeśli się pospieszymy) można mieć do końca SoA, ale już na początku Tronu zostaje nam ona bezwzględnie odebrana. :)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Kovu


Posty: 27
Wysłany: 2008-04-19, 18:47   

mi sie podoba juz jestem przed spotkaniem z wladajaca, i wierzcie mi ze walka przed samym dostaniem sie tam jest trudna i to bardzo, chyba ze u mnie jest jakis blad
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
L`f 
Uczeń Gonda


Wiek: 28
Posty: 1373
Podziękowania: 290/154
Wysłany: 2008-04-19, 20:10   

Powinna być jako tako trudna. Jeżeli jednak udało Ci się dostać do Cytadeli to wszystko poszło dobrze ;) A jeśli jeszcze się nie dostałeś, to podpowiem, że wrogowie kiedyś się kończą :)

Chociaż w sumie z podpakowaniem całej bandy mogłem trochę przesadzić (młyńce, plugawce, ochronki Tancerzy...), ale to w końcu ma być kolejna próba. :)

No a na pocieszenie dodam, że wrogowie na początku mieli się pojawiać nie w pięcio- a w ośmioosobowych kompletach :)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Thishen
Zasłużony


Wiek: 32
Posty: 424
Podziękowania: 1/5
Skąd: Piernikowo
Wysłany: 2008-07-24, 20:22   

Ejze!
Ja mam pytanie takiej natury, bo niedawno zaczalem BG2 i powoli sobie brne do przodu. Jednak nie przyszlo mi do glowy, zeby zainstalowac Piesn. Nie bedzie problemow, jesli doinstaluje ja w trakcie rozgrywki? Dodam, ze gram z:
Wyciete z weidu.log napisał/a:
BG2FIXPACK
SETUP-ASCENSION
SETUP-TACTICS
IIKEYNAMES
SETUP-EASE

Jestem na etapie 2 rozdzialu, questy poki co wykonuje dosc wybiorczo, docelowo zrobie wszystkie (jak zwykle zreszta :P).
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Vinci
Zasłużony


Posty: 2519
Podziękowania: 254/54
Wysłany: 2008-07-24, 22:03   

Pieść się aktywuje po 3(?) śnie, więc jeśli miałeś już ten sen, albo zainstalowałeś skrócone sny itp. z Easy to może nie działać, przynajmniej tak twierdzi El'ef, ale mi zawsze śmigało mimo, że doinstalowywałem później i po śnie, i z tym komponentem ;) Spróbuj i prześpij się parę razy, nic nie stracisz ;)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
L`f 
Uczeń Gonda


Wiek: 28
Posty: 1373
Podziękowania: 290/154
Wysłany: 2008-07-24, 23:14   

Vinczi napisał/a:
Pieść się

To chyba podświadomość? ;) Już drugi raz, z tego nie wybrniesz. ;>

Cytat:
3(?) śnie

Tak, po trzecim. Tym, w którym Irek namawia nas do korzystania z mocy Bhaala, a nasz sobowtór robi rozwałkę.

Problemów być nie powinno, jeżeli nie są zmienione zasady ustalania zmiennych w snach - które może zmieniać komponent skróconych snów z EoU lub Tweaków. Musiałbym któreś ściągnąć i zainstalować, żeby sprawdzić, jak jest tam obmyślona kwestia skrócenia snów.

Btw. wątek Pieśni odpala chyba nawet po rozpoczęciu od Tronu Bhaala (inna sprawa, że wtedy nie można go dokończyć. ;)) Po doinstalowaniu sen się uaktywnia przy pierwszym odpoczynku, jeżeli miałeś wszystkie sny z Irkiem. A przynajmniej tak powinno być. ;)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Vinci
Zasłużony


Posty: 2519
Podziękowania: 254/54
Wysłany: 2008-07-24, 23:20   

L`f napisał/a:
To chyba podświadomość? ;) Już drugi raz, z tego nie wybrniesz. ;>


Cholera, znowu :lol: Chyba mam zbereźne myśli, sam nie wiem czemu tak :P Mam nadzieję, że nikt z czytających nie otrzymał podświadomej wiadomości i nie zaczął/zaczęła... :oops:
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Thishen
Zasłużony


Wiek: 32
Posty: 424
Podziękowania: 1/5
Skąd: Piernikowo
Wysłany: 2008-07-24, 23:43   

Dzieki za odpowiedzi - wlasnie zainstalowalem. Po zarznieciu lisza i biesa z otchlani w miescie umarlych z tacticsa na szalenczym czuje sie dowartosciowany i nic nie jest mi straszne. Wiec bede robic jutro zadania w Maple, a pogram... w przyszlym tygodniu? ;/
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Nero 
Vanguard


Wiek: 30
Posty: 487
Podziękowania: 16/16
Skąd: Trzciel/Poznań
Wysłany: 2009-06-25, 18:29   

Planuję zainstalować Pieśń. Czy gryzie się z jakimiś modami? I czy można bez problemu zainstalować ją na końcu <np. po Worldmap czy fixpackach> czy też trzeba przed jakimiś innymi modami?
_________________
Turian Councilor: Ah yes, Reapers. We have dissmised that claim.

Some time later

TC: Shepard! The Reapers are attacking!
Shepard: <trollface> Ah yes, Reapers...

Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
L`f 
Uczeń Gonda


Wiek: 28
Posty: 1373
Podziękowania: 290/154
Wysłany: 2009-06-25, 21:59   

Jesteś w trakcie gry, odwiedzałeś już różne lokacje? Jeśli tak, z powodu zapisywania stanu obszarów w save'ach (zwłaszcza obszaru pewnego grobowca) będziesz miał problemy z działaniem Pieśni. Jednak te problemy da się raczej łatwo rozwiązać kodami. ;)

Pieśń instaluje się jako normalny moduł do BG2, miejsce w kolejności raczej nie ma znaczenia (mod więcej dodaje, modyfikuje mało istniejącej zawartości), a jedyny znany mi przypadek niekompatybilności to gryzienie się z pewnym komponentem tweaków, mianowicie skróceniem pierwszego i drugiego rozdziału gry (usunięcie snów itp.) ;>
_________________
AshfncaeicaliuheangfkacgakfgegcalgfcalhfcamhlhKi~.!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Nero 
Vanguard


Wiek: 30
Posty: 487
Podziękowania: 16/16
Skąd: Trzciel/Poznań
Wysłany: 2009-06-25, 22:00   

L`f napisał/a:
Jesteś w trakcie gry, odwiedzałeś już różne lokacje? Jeśli tak, z powodu zapisywania stanu obszarów w save'ach (zwłaszcza obszaru pewnego grobowca) będziesz miał problemy z działaniem Pieśni.


Spokojnie. Planuję reinstalkę, więc z tym problemu nie będzie. :P

L`f napisał/a:
jedyny znany mi przypadek niekompatybilności to gryzienie się z pewnym komponentem tweaków, mianowicie skróceniem pierwszego i drugiego rozdziału gry (usunięcie snów itp.) ;>


Dzięki za ostrzeżenie przed komponentem. ;)
_________________
Turian Councilor: Ah yes, Reapers. We have dissmised that claim.

Some time later

TC: Shepard! The Reapers are attacking!
Shepard: <trollface> Ah yes, Reapers...

Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group