Poprzedni temat «» Następny temat
[BG II] Przyspieszenie interakcji pomiędzy postaciami w druż
Autor Wiadomość
Klucha

Posty: 27
Wysłany: 2007-12-31, 00:19   [BG II] Przyspieszenie interakcji pomiędzy postaciami w druż

Jak w temacie. Mam swoistą drużynkę, ale jej członkowie bardzo rzadko odzywają się pomiędzy sobą. Czy istnieje jakiś sposób na to, aby częściej ze sobą rozmawiali (jak i z główną postacią).

Dziękuję i pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony przez L`f 2014-04-25, 17:52, w całości zmieniany 3 razy  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
LoCo 
Specyficzny Mag


Wiek: 31
Posty: 82
Podziękował 1 razy
Skąd: Kuldahar
Wysłany: 2007-12-31, 09:54   

Ja mam podobny problem.. bo nic sie nie odzywaja praktycznie.. czasami po zrobieniu questu ale to chyba standardowo. Moze porozumiewaja sie po migowemu jak nie patrze na ekran ^^
_________________

Podziękuj autorowi tego posta
 
 
L`f 
Uczeń Gonda


Wiek: 28
Posty: 1373
Podziękowania: 290/154
Wysłany: 2007-12-31, 16:12   

Na wywoływanie banterów był chyba jakiś kod... Zdaje się, że po uaktywnieniu kodów trzeba było wcisnąć CTRL+I, ale pewny nie jestem, bo nigdy tego nie używałem... I nie wiem, czy w coś trzeba było wcelowywać kursorem...;]
_________________
AshfncaeicaliuheangfkacgakfgegcalgfcalhfcamhlhKi~.!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Valygar


Wiek: 27
Posty: 69
Podziękowania: 5/2
Wysłany: 2007-12-31, 18:37   

Innym sposobem (który ja niekiedy wykorzystywałem) jest:

CLUAConsole:AdvanceRealTime("xxx")

W miejscu xxx trzeba wpisać jakąś wartość. Ja zazwyczaj dawałem 40000 i po enterze była jakaś rozmowa. ;)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Zireael 


Wiek: 28
Posty: 720
Podziękowania: 13/42
Skąd: Ched Nasad
Wysłany: 2009-01-28, 14:51   

Czy to rzeczywiście działa bo mnie do szału doprowadzałą rzadkość rozmów. A w pierwszej części też zadziała?
_________________
SiNafay Vrinn z 13tego domu Ched Nasad, prawdziwa córka Lloth!
Podziękuj autorce tego posta
 
 
Aeraldo 
Nadworny grajek


Wiek: 27
Posty: 501
Podziękowania: 10/22
Skąd: Lublin
Wysłany: 2009-01-30, 13:38   

Składniki poprawiające częstotliwość interakcji między postaciami są w banterpack i BGIITweaks. Jak interesuje Cię wyłącznie sprawa interakcji, to zainstaluj banterpack (Tweaks to duży i kompleksowy mod).

Mam nadzieję, że pomogłem.
_________________
Life is too important to be taken seriously. - Oscar Wilde
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Matheous 


Wiek: 28
Posty: 452
Podziękował 1 razy
Skąd: Bytek
Wysłany: 2009-01-30, 16:51   

Komenda Valygara CLUAConsole:AdvanceRealTime("xxx") też działa, a nie wymaga mulenia się modami ;) Nie ma jak zakończyć romans z Viconią w ~10 dniu gry. Ma to też tą zaletę, że gdy po wpisaniu tego rozmowa nie 'zaskakuje', to wiesz, że musisz coś zrobić - albo musisz być na powietrzu, albo musi pojawić się quest, albo musisz odpocząć ;)
_________________
For Ancelot,
The Ancient cross of war!
For the holy town of gods!
Gloria, gloria perpetua!
In this dawn of victory!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Zireael 


Wiek: 28
Posty: 720
Podziękowania: 13/42
Skąd: Ched Nasad
Wysłany: 2009-01-31, 11:15   

Pytałam o jedynkę. Bo w niej też jest ten problem. A dialogi Kivana z Vic są fenomenalne, niestety widziałam tylko jeden. :sad:
_________________
SiNafay Vrinn z 13tego domu Ched Nasad, prawdziwa córka Lloth!
Podziękuj autorce tego posta
 
 
Joneleth
Zasłużony
Warchoł


Wiek: 31
Posty: 383
Podziękowania: 6/2
Skąd: Gród Kraka
Wysłany: 2009-01-31, 17:44   

Zireael napisał/a:
Pytałam o jedynkę.

Tajemnice Wybrzeża Mieczy przyspieszają bantery w jedynce, ale nie ma za bardzo co przyspieszać, bo rozmów między członkami drużyny jest znikoma ilość.

No i to chyba nie ten dział. ;)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Jvegi 
Przyjaciel Klanu


Wiek: 29
Posty: 1432
Podziękowania: 40/38
Skąd: Z chomikowa
Wysłany: 2009-01-31, 18:19   

Rozmowy, przynajmniej romansowe, są co godzinę czasu rzeczywistego, na powierzchni, więc można zaspacjować, wyjść na spacer i po odspacjowaniu rozmowa się rozpocznie.
Przynajmniej w dwójce.
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Vinci
Zasłużony


Posty: 2519
Podziękowania: 254/54
Wysłany: 2009-01-31, 18:37   

Zireael napisał/a:
A dialogi Kivana z Vic są fenomenalne, niestety widziałam tylko jeden. :sad:


Możliwe, że widziałeś już wszystkie, tak jak Joneleth napisał, niewiele tego.

Jvegi napisał/a:
Rozmowy, przynajmniej romansowe, są co godzinę czasu rzeczywistego


Nie do końca. Dla Aerie jest to 3200 sekund, dla Viconi 3000 sekund, a dla Jaheiry 3600 sekund, czyli wspomniana godzinka ;)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group