Poprzedni temat «» Następny temat
BGT - NTotSC/DSotSC - pytania i porady
Autor Wiadomość
Remi 

Wiek: 42
Posty: 78
Podziękowania: 3/102
Skąd: znad Bałtyku
Wysłany: 2011-04-11, 16:34   

Na stronie http://www.crpg.rk.edu.pl...edmioty-w-bg-i/ jest mowa o czymś takim jak Amulet Szczęścia. Moje pytanie brzmi "W jakiej konkretnie lokacji trzeba zamordować owe wiewiórki ?"
_________________
Pozdrawiam

Remi
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Jolan 
Dziecię Bhaala
Bendem go zjadł

Wiek: 22
Posty: 699
Podziękowania: 59/107
Wysłany: 2011-04-11, 16:46   

Po pierwsze, trzeba mieć zainstalowane Ntosc.
Po drugie,wiewiórka nazywa sie Mopap
Po,trzecie jakoby na zachód od nashkel.(tylko,że nigdzie nie widać tej wiewióry)
jeszcze gdzie indziej pisze ze w samym nashkel jest ów wiewióra.
_________________
[Dzisiaj 22:47] Jolan: Hmm, w sumie w komentarz twórców było wiele o rozbudowie twierdzy. Co jeśli można dobudować zamtuz?
[Dzisiaj 22:49] Tuldor88: Wtedy będzie to już "ku***sko dobra twierdza" :P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Remi 

Wiek: 42
Posty: 78
Podziękowania: 3/102
Skąd: znad Bałtyku
Wysłany: 2011-04-11, 17:00   

Mam NTotSC w wersji weidu, a wiewióry nigdzie nie widziałem. Plansza na zachód od Nashkel to po mojemu Wioska Xvartów, ale diabli wiedzą czy o to chodzi ?
_________________
Pozdrawiam

Remi
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Zed Nocear 
Uczeń Gonda
Laureat Konkursu Modderskiego


Wiek: 49
Posty: 2029
Podziękowania: 239/45
Skąd: gród Vratislavia
Wysłany: 2011-04-11, 18:37   

Wiewióra kręci się po samym Nashkel. Nie trzeba jej zabijać, wystarczy zagadać 3x.

W wersji WeiDU może jej nie być (jest lekko niekompletna). Wiem, że Aurelinus się zrzymał, jak posiekano jego moda przy konwersji do WeiDU i nie specjalnie ją lubi, ale czego konkretnie brakuje, listy nie posiadam.
_________________
"There are also some elements of the game that are not «broken» but could do with a tweak to make them just a little better in some way."
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Remi
Remi 

Wiek: 42
Posty: 78
Podziękowania: 3/102
Skąd: znad Bałtyku
Wysłany: 2011-04-11, 19:12   

W wersji weidu wiewióry nie ma.
_________________
Pozdrawiam

Remi
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
nowyU

Posty: 294
Podziękowania: 20/161
Wysłany: 2011-04-12, 08:13   

a wlasnie ze jest :)
Gralem w wersje pod BG1 i w wersje BGT i napewno w obu sie pojawiala tylko inaczej ten pierscien?? wygladal. (w jednej wersji wyglada jak kamien)

Najczesciej wiewiora mozna znalezc na poludnie i poludniowy-wschod od knajpy przy wejsciu do Nashkel.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Remi
Remi 

Wiek: 42
Posty: 78
Podziękowania: 3/102
Skąd: znad Bałtyku
Wysłany: 2011-04-12, 10:36   

Potwierdzam, wiewióra namierzona przy wejściu do knajpy.
_________________
Pozdrawiam

Remi
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
battlegrim 
Zabójca Magów


Wiek: 35
Posty: 44
Podziękował 12 razy
Wysłany: 2011-04-13, 20:40   

Czy ktoś może natknął się na quest z mieczem Vampire Revenge? Sytuacja wyglądała w ten sposób, załatwiłem sobie ów miecz dając Ulcasterowi Ancient Armor i Holy Water, póżniej dzięki niemu uwolniłem ducha z jaskini na planszy ze świątynią Lathandera (na prawo od Beregost), w trakcie sprzedaży itemów u Thalantyra pojawiła się ścieżka dialogowa bym dowiedział sie czegoś więcej o mieczu od kapłana Gonda w Baldur's Gate i tak zrobiłem. Mam szukać jakiegoś sklepu (Vault?) na wybrzeżach Sword Coast. Ne wiem czy jest to quest z DSotSC + NTotSC, nigdzie nie mogę znaleźć tego miejsca. Wiadomo może gdzie to jest?

EDIT:
Już mam, chodziło o mapę z kapitanem straży Nashkel Brage'm. Idziemy do jaskiń (po queście z Charlestonem Nebem i archeologami) i uderzając tym mieczem któregoś z przeciwników pojawiają się kapłani oferujący usługi teleportacyjne - jest jeden szkopuł - trzeba walić przeciwników tym właśnie mieczem żeby owi kapłani byli chętni do rozmowy. Miecz jest przeklęty, ale kapłani w jednej ze swych usług mają czar Remove Curse.
_________________

Podziękuj autorowi tego posta
 
 
battlegrim 
Zabójca Magów


Wiek: 35
Posty: 44
Podziękował 12 razy
Wysłany: 2011-04-28, 06:38   

Pytanie może proste, ale dla mnie sprawa uciążliwa :-/
Jak pozbyć się constitution drain w ntsosc? restoration nie działa... jest jakiś inny czar? mógłbym dostać kod do konsoli by wyleczyć to ustrojstwo?
_________________

Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Jolan 
Dziecię Bhaala
Bendem go zjadł

Wiek: 22
Posty: 699
Podziękowania: 59/107
Wysłany: 2011-04-28, 06:51   

Otwórz plik Baldur.ini znajdujący się w katalogu instalacyjnym Baldur's Gate np. przy pomocy notatnika i znajdź linijkę

[Program Options]

dopisz pod nią nową:

Debug Mode=1
najeżdżasz na portret postaci i wciskasz crl+r
_________________
[Dzisiaj 22:47] Jolan: Hmm, w sumie w komentarz twórców było wiele o rozbudowie twierdzy. Co jeśli można dobudować zamtuz?
[Dzisiaj 22:49] Tuldor88: Wtedy będzie to już "ku***sko dobra twierdza" :P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Karanith 
Przyjaciel Klanu


Wiek: 28
Posty: 1177
Podziękowania: 38/15
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-04-28, 07:00   

Jolan napisał/a:
najeżdżasz na portret postaci i wciskasz crl+r


Najpierw trzeba otworzyć konsolę (ctrl + spacja) i wpisać CLUAConsole:EnableCheatKeys(). Dopiero wtedy zaczną działać tego typu skróty klawiszowe.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Jolan 
Dziecię Bhaala
Bendem go zjadł

Wiek: 22
Posty: 699
Podziękowania: 59/107
Wysłany: 2011-04-28, 07:08   

Jedno proste:Nie trzeba tego wpisywać.
Jak mi nie wierzysz sprawdź sam.
Wystarczy włączona konsola do zabawy crl+(coś)

Dla przypomnienia to temat BGT, nie BG1.
_________________
[Dzisiaj 22:47] Jolan: Hmm, w sumie w komentarz twórców było wiele o rozbudowie twierdzy. Co jeśli można dobudować zamtuz?
[Dzisiaj 22:49] Tuldor88: Wtedy będzie to już "ku***sko dobra twierdza" :P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
tomashes 


Wiek: 24
Posty: 50
Podziękował 7 razy
Wysłany: 2011-07-29, 19:23   

Szukam spolszczonego DSotSC i NTotSC (ew. spolszczenie oddzielnie, to sobie wgram) oraz innych modow do BGT rozszerzajacych rozgrywke jeszcze w jedyneczce. Z megainstalacji K4thosa linki do modow sa lipne a z tej megainstalcji: http://baldur.cob-bg.pl/bg2-mody?pg=2 nie ma modow do jedyneczki w BGT.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Alvarez 
Dziecię Bhaala

Posty: 1949
Podziękowania: 253/73
Wysłany: 2011-07-30, 09:27   

Spolszczenia:
[BGT] DSotSC
[BGT] NTotSC
BGQE
Thalantyr Item Upgrade

The Grey Clan ma wersję PL zaimplementowaną, z tego co kojarzę, Hard Times również.

Po więcej możesz zerknąć do instrukcji Big World Project, jest tam zestawienie wersji językowych.
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
tomashes
dradiel 
Przyjaciel Klanu
Jeździec Shaundakula

Posty: 1557
Podziękowania: 698/106
Wysłany: 2011-11-07, 22:20   

Żelazko napisał/a:
Mam problem z questem. Chodzi o to że Nadalin, rybak, nie chcę mnie zabrać na wyspę salamandrów. Wykonałem zadania w północnej cytadelii i północnym wybrzeżum, jednak podczas dialogu z Nadalinem nie ma żadnej wstawki o podróży na wyspę. Nadalin mówi tylko coś w tym stylu: 'Miło cię poznać. Jestem Nadalin'.


Troszkę archeologii :)

Grając pierwszy raz w NTotSC nie wiedziałem, że najpierw trzeba zagadać do Nadalina a dopiero później robić zadanie dla szypra i oczywiście na wyspę nie mogłem się dostać. Za drugim razem znowu nie mogłem dostać się na wyspę, bo oczywiście sobie zapomniałem, żeby zajrzeć do Nadalina.
Wkurzyłem się, bo niby szyper odsyła mnie do Nadalina, idę sobie do niego, a ten nic... więc napisałem sobie poprawkę, aby nie miała znaczenia kolejność rozmów w przypadku tego questa.

Dla zainteresowanych załączam poprawkę. Jako, że grywam tylko w BWP, więc jest tylko do wersji BGT NTotSC 1,71. W zasadzie można ją zainstalować w dowolnym momencie po instalacji NTotSC, ponieważ podmienia tylko plik ntnadali.dlg i dodaje kilka stringów do plików dialog.tlk.

Edit: 08.11.2011 r.
Dwie drobne poprawki:
- przywróciłem oryginalnie otrzymywane punkty doświadczenia, zamiast tylko 10% jak u mnie,
- usunąłem wpis wywołujący informację jaka nowa lokacja została dodana do mapy świata, działałoby to tylko na instalacji u mnie, na wszystkich innych wyświetliłoby bzdurę.

NTotSC-Natalin-fix.zip
Pobierz Plik ściągnięto 2377 raz(y) 617,46 KB

Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group