Poprzedni temat «» Następny temat
Solaufein NPC - pytania i porady
Autor Wiadomość
Rutger

Posty: 188
Podziękował 32 razy
Wysłany: 2009-06-15, 17:57   

Problem zażegnany.. *odetchnął głęboko*
Na początku spróbowałem odinstalować TS, co spowodowało automatyczną re-instalacje wszystkich modów w weidu setup i pokrzaczyło wszystko, także musiałem kopiować z płyty back-up mojej instalacji BGT co zabrało mi około godzinę. (Nie obwiniam Cię Panthea, wiem, że dobrze chciałaś :P).

A teraz info dla potomnych, którzy natrafią w przyszłości na ten bug, macie dwie opcje:

1) Próbować różnych opcji dialogowych z Bodhi przy wejściu na cmentarną jak i również w jej legowisku, według LadyAzurite to skuteczna metoda - dla mnie jednak nie pomogła

2) Ja poradziłem sobie w ten sposób:
- Sprawdziłem komendą CLUAConsole:GetGlobal("LoveTalk","LOCALS") postęp mojego LoveTalk, brakowało mi 4 dialogów do 71, przyśpieszyłem wszystko komendą CLUAConsole:SetGlobal("JaheiraROMANCE","GLOBAL","1") i w ten sposób zakończyłem romans SoA.
- Następnie rozkazałem Korganowi zdzielić swym Crom Fayerem po czaszce nieuzbrojonej Jahy (nie miał przed tym żadnych oporów zwyrodnialec jeden! :P), co zakończyło się jej śmiercią.
- Sprawdziłem stan romansu komendą CLUAConsole:GetGlobal("JaheiraRomanceActive","GLOBAL"), wynosił on 2 więc wszystko git i będzie możliwe swobodne kontynuowanie romansu w ToB. Udałem się do dzielnicy cmentarnej i pokonałem Bodhi z martwą Jaheirą w drużynie (UWAGA - Gdy się ją odłączy wartość spada do 3 czyli game over, innymi słowy zabicie jej to jedyne rozwiązanie)
- Po pokonaniu przebrzydłej wampirzycy sprawdziłem stan raz jeszcze i wszystko było ok, po czym wskrzesiłem Jahę i kontynuowałem grę.

Chciałem bardzo podziękować dla Vinci i Panthea za zainteresowanie moim problemem

Nareszcie mogę grać dalej...

Naprawnę nie ma potrzeby dawania tylu boldów- Alv
Ostatnio zmieniony przez Alvarez 2009-06-15, 18:16, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Li 
Przyjaciel Klanu
Lisior


Wiek: 31
Posty: 422
Podziękowania: 37/11
Skąd: Kraków
Wysłany: 2009-06-15, 18:04   

Rutger napisał/a:
TS, co spowodowało automatyczną re-instalacje wszystkich modów w weidu setup i pokrzaczyło wszystko

Heh, no reinstalacja jest zawsze, nieprawdaż? Ale nie przyszło mi do głowy, że może Ci się coś pokrzaczyć, nigdy nie miałam takiego problemu, jeśli wcześniej moduły zainstalowały się poprawnie. Po prostu leciała sobie reinstalacja - i tyle. Przepraszam...
_________________
https://www.facebook.com/...54437278982807/
Podziękuj autorce tego posta
 
 
 
Rutger

Posty: 188
Podziękował 32 razy
Wysłany: 2009-06-15, 18:07   

Penthea napisał/a:
Rutger napisał/a:
TS, co spowodowało automatyczną re-instalacje wszystkich modów w weidu setup i pokrzaczyło wszystko

Heh, no reinstalacja jest zawsze, nieprawdaż? Ale nie przyszło mi do głowy, że może Ci się coś pokrzaczyć, nigdy nie miałam takiego problemu, jeśli wcześniej moduły zainstalowały się poprawnie. Po prostu leciała sobie reinstalacja - i tyle. Przepraszam...


Jak powiedziałem nic nie szkodzi, napisałem o tym, żeby inni się nie nadziali, ale widocznie to u mnie zdarzył się jakiś wyjątek, skoro mówisz, że u Ciebie było ok. (u mnie 3/4 modów nie zainstalowała się ponownie i dostałem error message.)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
matrix145 


Wiek: 26
Posty: 62
Podziękował 16 razy
Skąd: Polska
Wysłany: 2009-08-03, 23:21   

Mam pytanie czy majac w druzynie Sola i Anemika moze sie miedzy nimi wywiazac bójka..o glówna postac-ukochana anemika (ale solaufein tez ja ppodrywa jako postac romansowa) wiec prosze o quick answer!!! ;]
_________________
Lisz -rodzaj nieumarłego w grach i literaturze fantasy, posiadający własną wolę i znaczną moc magiczną.
Lisz powstaje poprzez rytuał przeprowadzony przez nekromantę w celu osiągnięcia nieśmiertelności. W procesie tym dusza nekromanty zaklęta zostaje w odpowiednim pojemniku (zwanym relikwiarzem, "naczyniem duszy" lub filakterium), a sam nekromanta umiera, stając się nieumarłym. Rytuał ten są w stanie przeprowadzić jedynie najpotężniejsi nekromanci.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Alvarez 
Zasłużony

Posty: 1949
Podziękowania: 253/73
Wysłany: 2009-08-04, 08:27   

z tego co się orientuję to nie, niestety spora część modów NPC romansowych jest tak zrobiona, że rozwój jednego romansu blokuje drugi, jednak odbywa się to bez słowa. Mając kilku NPCów z modów konflikty między nimi wprowadza Crossmod banter pack (
klik) :
Cytat:
Crossmod Romance Conflicts
This component will add romance conflicts between many mod NPCs in SoA (and ToB if it is installed). If you prefer multi-romances, don't install this.
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
matrix145
Leoncoeur 
Bibliotekarz


Wiek: 39
Posty: 783
Podziękowania: 37/30
Skąd: Praga
Wysłany: 2009-08-04, 09:26   

Pewne bantery dotyczące konfliktów w próbach multiromansowania wprowadza też NPC FlirtPack, szczególnie w aspekcie właśnie Solaufeina. Jest to odpowiedź na mozliwość romansu z modu NPC Solaufein, obok innego Romansu. Wgołej wersji oczywiście nic na ten temat nie ma, a i w modzie Solaufeinowskim tez chyba brak banterów konfliktowych z innymi romancequestami.
Jak pisze Alvarez, możesz nawet nie wyłapać konfliktu Anom-Sol i jeden się skonczy, chyba ze masz Tweak'a czyli nowe Ease of Use, które pozwala nie tylko multiromansować, ale i doprowadzic romans do konca niezaleznie co sie klika w odpowiedziach (do wyboru przy instalacji te opcje).

W skrócie: Imho, jakbys miał zainstalowanego NPC Solaufein i NPC Flirt Pack/Crossmod Romance Conflicts, dopiero miałbyś konflikty banterowe, a Tweak pomoglby Ci z nich wyjsc bez łamania RomanceQuestów
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
matrix145
goraus

Posty: 16
Podziękował 3 razy
Wysłany: 2011-06-13, 14:47   Solaufein - problem

Witam :)
Przepraszam jesli wybralem zly dzial do zalozenia tematu.
Moj problem jest nastepujacy :
Jestem zaraz po wyjsciu z podmroku (dodatkowy save tuz przed wyjsciem), Solaufein nie zostal zabity, jednak mod dopiero teraz zostal zainstalowany.
Czy istnieje jakas mozliwosc aby przylaczyc tego NPC na chwile obecna ?
probowalem juz CreateCreature("UDSOLA01"), jednakowoz niestety nie dziala tak jakbym chcial.
Prosilbym o pomoc :cry:
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Zireael 


Wiek: 28
Posty: 720
Podziękowania: 13/42
Skąd: Ched Nasad
Wysłany: 2011-06-13, 15:24   

Po pierwsze, jeśli zainstalowałeś moda, powinieneś zacząć grę od początku.
Po drugie, to chyba nie ten dział.
Po trzecie, Sola przyłącza się w Podmroku. Więc użyj sejwa w Podmroku.

Spam, spam, spam... - Alvarez

Przesadzasz, przesadzasz, przesadzasz... - Vinci :P
_________________
SiNafay Vrinn z 13tego domu Ched Nasad, prawdziwa córka Lloth!
Ostatnio zmieniony przez Vinci 2011-06-13, 20:43, w całości zmieniany 2 razy  
Podziękuj autorce tego posta
 
 
goraus

Posty: 16
Podziękował 3 razy
Wysłany: 2011-06-13, 15:50   

po 1 - niekoniecznie
po 2 - chyba nie przeczytalas tego co pisalam
po 3 - j.w
Dzieki za nieoceniona pomoc
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Vinci
Zasłużony


Posty: 2519
Podziękowania: 254/54
Wysłany: 2011-06-13, 15:55   

A czego się spodziewałeś? Przegapiłeś moment, w którym powinieneś go przyłączyć, a jakby tego było mało zainstalowałeś w ogóle moda po tym, jak już z nim rozmawiałeś. Musisz wczytać jakiegoś sejwa przed rozmową z nim, tak będzie najbezpieczniej.

Możesz jeszcze przywołać go kodem i dołączyć na siłę, jeśli nie chce dołączyć się sam, najeżdżając na niego kursorem i wciskając CTRL + Q, ale nie ręczę za to, że nic się nie posypie.

A zamiast przepraszać za zły dział, wystarczyło poszukać dobrego.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Kirara 
Eriavalh Avarozhe


Wiek: 27
Posty: 233
Podziękowania: 167/20
Wysłany: 2011-06-13, 19:18   

Solaufein pojawia się w korytarzu prowadzącym do jaskini Adalon, więc można wrócić do Podmroku i go stamtąd zgarnąć, nawet jeśli już zakończyłeś zadania drowów. Chyba, sprawdzić możesz.

A jeśli nie pójdzie, to przyzwać go można komendą: CLUAConsole:CreateCreature("sola12").
[Solaufein ma kilka plików .cre różniących się poziomami w zależności od aktualnego poziomu doświadczenia naszej głównej postaci. Wpisz 'sola12', jeśli protagonista ma więcej niż 1000000 XP; 'sola15' dla >1250000 XP; 'sola17' dla >1500000 XP.]
Podziękuj autorce tego posta
 
 
 
Rutger

Posty: 188
Podziękował 32 razy
Wysłany: 2012-05-10, 15:31   

Ktoś się orientuje czy Solaufein NPC ma bantery z jakimiś NPCami z innych modów? Jeśli tak to proszę powiedzcie z którymi.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Alvarez 
Zasłużony

Posty: 1949
Podziękowania: 253/73
Wysłany: 2012-05-10, 17:13   

Sam w sobie nie. Za to bantery między postaciami z modów dodaje Crossmod Banter Pack, Solaufein ma bantery z Xanem, Iylosem i Kivanem, z tym ostatnim nawet dość sporo.
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Rutger

Posty: 188
Podziękował 32 razy
Wysłany: 2012-05-12, 21:10   

Myślicie, że się da zmienić klasę Solaufeina NPC z moda bez wpadnięcia w bugi? Jeśli tak to jak dokładnie to zrobić?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Alvarez 
Zasłużony

Posty: 1949
Podziękowania: 253/73
Wysłany: 2012-05-12, 21:31   

Można, najlepiej z Level1NPCs - ustalasz wszystkie staty jak dla postaci pierwszopoziomowej - klasę, biegłości, umiejętności itd. a po przyłączeniu postać dysponuje jakąś, odpowiednią do poziomu protagonisty ilością doświadczenia, ale dalej jest na 1 poziomie, więc masz całkowitą władzę nad jej rozwojem.

Sam jakoś nie bardzo ufam zmianie klasy już po przyłączeniu za pomocą Shadow Keepera, specjalnie intensywnie tego nie testowałem, ale skłaniam się ku tezie, że po zmianie klasy gra nie dostosowuje statystyk odpowiednio do wyświetlanego poziomu...
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group