Poprzedni temat «» Następny temat
Improved Battles - pytania i porady
Autor Wiadomość
Marko
Zasłużony

Wiek: 28
Posty: 271
Skąd: stąd
Wysłany: 2005-01-12, 07:49   Improved Battles - pytania i porady

Mam pytanie - na co NIe jest odporna pantera Drizzta???? Normalnie do tej pory ze wszystkim sobie radziłem, nawet smoki na przełęczy padły bez większych problemów (i bez pułapek z czego jestem najbardziej dumny, bo prawie się po czystych grach uzależniłem od nich :P), ale tej pantery nawet dotknąć nei moge. Reszta to leszcze, padają jak muchy, troche ten mag mi jeszcze napsocił, ale nei wiem co z tym futrzakiem zrobić! Jakie on ma słabe strony?? Kurde, odporność na TS, bronie pewnie +4, znika i nie pojawia sie nawet jak atakuje. No eeejjj...
Ostatnio zmieniony przez morgan 2009-03-03, 10:25, w całości zmieniany 3 razy  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Shinigami
Zasłużony
Bóg Śmierci


Posty: 554
Podziękowano 10 razy
Wysłany: 2005-01-12, 14:12   

Bo ten kociak to przegięcie jest odporny na magię od 1-9 levelu ma 100% na sieczne kłute obuchy i pociski. Znika szybciej niż się pojawi. Moiżesz spróbowac trucizną ale najpierw musisz go trafić. A najlepsza rada to ubij wszystkich bierz fanty i w nogi. Kociaka zostaw w spokoju.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ascaephel
Zasłużony


Wiek: 35
Posty: 902
Podziękowania: 5/7
Skąd: Sejny
Wysłany: 2005-01-12, 14:38   

Kot ginie jak wszyscy pozostali przeciwnicy popadają :)
Ostatnio zmieniony przez Ascaephel 2005-01-12, 15:00, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Marko
Zasłużony

Wiek: 28
Posty: 271
Skąd: stąd
Wysłany: 2005-01-12, 14:56   

Mam juz taktyke :D O dziwo ranie kociaka, ale dosyć wolno, na jakieś 20 trafień jedno zabiera mu 6 - 10 pkt. życia. Odbiera mu życie tylko mój kensai (Furia +5 i Sanchuu), reszta trafia, ale mu nieodbiera. Taktyka wygląda następująco:
Pojawiamy się, drizzt zaczyna gadkę. Gdy skończy łykamy mikstury niewidzialności i zmykamy w lewy dolny róg. Tylko kociak za nami leci, o dziwo gdy mój antypaladyn rozproszy mu tam neiwidzialność to ten ani nei znika ani nei atakuje, po prostu stoi w miejscu. Więc lejemy go tak długo (kilkaaa dłuuugich minuuut) aż padnie. Innego sposobu nie widze. Za dziada tylko 10 000 exp. :/ A trudniejszy niż smoki...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Kinski 
Dziecię Bhaala
Zajebójca

Wiek: 37
Posty: 1364
Podziękowano 78 razy
Skąd: Białoruś
Wysłany: 2005-01-12, 16:18   

Już nie pamiętam jak to było z kociakiem, ale też nie przypominam sobie, żebym miał jakieś z nim problemy. Jeśli jest jak pisze Asc, to jest to banalne, jeśli zależy Ci na jej szybszym zabiciu to spróbuj Zabójczą chmurą z różdżki (tylko).
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Amber

Wiek: 41
Posty: 53
Skąd: Sieradz
Wysłany: 2005-01-14, 16:17   

Z tego co mi wiadomo stworzenie tak trudnego kociaka Drizzta to świadomy zabieg autorów moda - i według standardu ma zginąć jak ubije sięwszystkich - gdzieśtak wyczytałęm ale nie wiem gdzie
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Kinski 
Dziecię Bhaala
Zajebójca

Wiek: 37
Posty: 1364
Podziękowano 78 razy
Skąd: Białoruś
Wysłany: 2005-02-04, 16:47   

Cytat:
Mam juz taktyke Very Happy O dziwo ranie kociaka, ale dosyć wolno, na jakieś 20 trafień jedno zabiera mu 6 - 10 pkt. życia. Odbiera mu życie tylko mój kensai (Furia +5 i Sanchuu), reszta trafia, ale mu nieodbiera. Taktyka wygląda następująco:
Pojawiamy się, drizzt zaczyna gadkę. Gdy skończy łykamy mikstury niewidzialności i zmykamy w lewy dolny róg. Tylko kociak za nami leci, o dziwo gdy mój antypaladyn rozproszy mu tam neiwidzialność to ten ani nei znika ani nei atakuje, po prostu stoi w miejscu. Więc lejemy go tak długo (kilkaaa dłuuugich minuuut) aż padnie. Innego sposobu nie widze. Za dziada tylko 10 000 exp. Annoyed A trudniejszy niż smoki...

Cytat:
Z tego co mi wiadomo stworzenie tak trudnego kociaka Drizzta to świadomy zabieg autorów moda - i według standardu ma zginąć jak ubije sięwszystkich - gdzieśtak wyczytałęm ale nie wiem gdzie

Cytat:
Kot ginie jak wszyscy pozostali przeciwnicy popadają Smile

Jedna z najprostszych walk na modach, to właśnie Drizzt... Nie ma to jak rozrywka po Podmroku. Jeśli zaś chodzi o kotka, to OpMB + Uwięzienie robi swoje... U mnie nie chce jakoś zginąć, jak zabije wszystkich...
Jeśli mamy Sanchuudoku to też można ją zabić, bo katana obniża czasowo odporność na kwas, można by też spróbować obniżyć odporność na magię, a potem przywalić jej z jakichś czarów (trzeba będzie wypróbować ten sposób), cóż zawsze to 10 tys. PD...
Cytat:
A trudniejszy niż smoki...

Pantera rozwala też dość łatwo Planetara...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
=ZERL= 


Wiek: 33
Posty: 21
Podziękował 1 razy
Wysłany: 2005-02-07, 13:33   

Ma się rozumieć, że mowa tu o komponencie z Tactics'a? A nie macie jakiś błędów z tym związanych? Bo ja gdzieś wyczytałem, że jak się poprosi Drizzta o pomoc w walce z Bodhi, to on się oczywiście pojawi, ale będzie stał jak kukła i nie będzie robił nic.
Ja nie instalowałem tego komponentu.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Ascaephel
Zasłużony


Wiek: 35
Posty: 902
Podziękowania: 5/7
Skąd: Sejny
Wysłany: 2005-02-07, 14:25   

Panterkę Battles dodaje.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Kinski 
Dziecię Bhaala
Zajebójca

Wiek: 37
Posty: 1364
Podziękowano 78 razy
Skąd: Białoruś
Wysłany: 2005-02-07, 20:10   

Bug z Drizztem jest już poprawiony (swoją drogą to nie sprawdzałem praktycznie, bo go zawsze kiluję), co do pantery, to mały edit do wcześniejszego sposobu.
Grałem ostatnio druidycznym zaklinaczem i sposób OpMB + Uwięzienie elegancko na kociaka zadziałał, lecz musiałem przeinstalować podklasę i jak walczyłem znowu z Drizztem panterka była nietykalna żadne zaklęcia na nią nie działały, Uwięzienie też... Dziwne, ale nie chce mi się dociekać dlaczego.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
=ZERL= 


Wiek: 33
Posty: 21
Podziękował 1 razy
Wysłany: 2005-02-09, 10:10   

Ja to tam nie lubię ich zabijać z 2 powodów:
- lubię Drizzta i jego kompanię(ach te książki R.A. Salvadore)
- nie ma po nich dobrych przedmiotów
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Kinski 
Dziecię Bhaala
Zajebójca

Wiek: 37
Posty: 1364
Podziękowano 78 razy
Skąd: Białoruś
Wysłany: 2005-02-09, 14:24   

Cytat:
- nie ma po nich dobrych przedmiotów

Są, jeśli zainstalujesz Batllesa albo Freedom Reign :P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Sotek 

Wiek: 27
Posty: 35
Podziękowano 1 razy
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2008-04-15, 17:34   

Nie chcę zakładać nowego tematu, żeby załatwić tak małą sprawę.
W pewnym momencie gry podszedł do mnie mały chłopiec. Powiedział, że go gonią itp, po chwili zjawiło się 2. gości i zabili małego. Jeden z nich nazywał się Lord Samildanach i po krótkiej rozmowie wręczył mi notatkę, w której to było napisane, że mam się z nim spotkać w Miedzianym Diademie. Oczywiście mój Diadem wygląda jak wygląda i koleś się w nim nie pojawia. Ktoś może wie z jakiego moda pochodzi to zadanie? Będę musiał znowu wywołać kolesia konsolką.

Odinstalowanie komponentów które zostały podane jako prawdopodobnie problematyczne nic nie dało, więc innej możliwości nie widzę. Nie chcę zaczynać gry od początku i instalować po raz kolejny wszystkich modów.

Z góry dzięki za pomoc
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Vinci
Zasłużony


Posty: 2496
Podziękowania: 245/53
Wysłany: 2008-04-15, 17:40   

Koleś jest z Improved Battles, dziwne masz te problemy z Miedzianym.

Najprawdopodobniej, jeśli masz europejską wersję gry, to natrafisz na jeszcze jeden problem związany z tym dzieciobójcą, gdy wejdzie na arene nie będzie mógł zabić dziecka i będzie się to toczyło w nieskończoność, dlatego w "baldur.ini", w folderze z grą, trzeba pod linijką: Memory Access=100 dodać linijkę: Blood=1

Memory Access=100
Blood=1

Tak to powinno wyglądać ;)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Sotek 

Wiek: 27
Posty: 35
Podziękowano 1 razy
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2008-04-15, 17:57   

Udało mi się przywołać go konsolą, ale nie mogę rozpocząć rozmowy, ponieważ "xxx - nie ma nic do powiedzenia". Jest na to jakaś rada czy trzeba sobie odpuścić?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group