Poprzedni temat «» Następny temat
Zapowiedź i ogólnie o projekcie
Autor Wiadomość
L`f 
Uczeń Gonda


Wiek: 27
Posty: 1381
Podziękowania: 290/154
Wysłany: 2008-01-04, 20:49   

Owszem, zaplanowałem to tak, że tego mieczyka nigdy już nie będzie można użyć...

EDIT: Jeśli chodzi o informacje o postępach testu to doszedłem do jednej z finałowych walk... nie powiem, jest ciężko, nawet na normalnym poziomie trudności. Musiałbym trochę osłabić wroga i odbugować go (Kamienna Skóra, która nie chce spadać, chociaż drużynka tłucze 4 rundy [Wyłom nie działa, za łatwo by było :) ]) Żarcie mózgu ani wysysanie cech też nie wchodzi w rachubę :)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Gawith 
Przyjaciel Klanu


Wiek: 30
Posty: 865
Podziękowania: 29/28
Wysłany: 2008-01-20, 14:22   

Pierwszy raz zobaczyłem ten topic i szczena mi opadła...

Brawo L`f! Fabuła (a raczej to, co zdradziłeś ;) )bardzo, bardzo zachęcająca, przedmioty jak dla mnie ok, trudne walki - czyli to, co najbardziej lubię w Baldursie, w dodatku nowe, a przynajmniej w jakis sposób modyfikowane lokacje - chylę czoła! I to wszystko w miesiąc. Sam w końcu pracowałeś?

Z utęsknieniem czekam na nowe informacje i premierę moda.

Takie pytanko mam - nie wiem, czy jeszcze na nie nie za wcześnie, no ale... - mod zaczyna się w SoA czy w ToB?

Naprawdę bardzo, bardzo miłe zaskoczenie. Pozdrawiam.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
L`f 
Uczeń Gonda


Wiek: 27
Posty: 1381
Podziękowania: 290/154
Wysłany: 2008-01-20, 15:19   

Hej hej, nie w miesiąc. Pracuję nad tym już od dłuższego czasu.;]

Walki - zależy od poziomu postaci. Za zadanie możesz się wziąć w 6. rozdziale, a to znaczy, że przeciwnicy nie będą większym wyzwaniem, ale od razu po lochach mogą napsuć sporo krwi...

Mod zaczyna się w SoA (dokładnie po trzecim śnie o Irenicusie), w SoA znajdują się też dwa pierwsze... khm punkty zadania. Natomiast w ToB czeka na nas kolejnych dwóch przeciwników i kulminacja - właściwy quest. :)

Dorzucę jeszcze 2 screeny z testu (żeby nie było, że to podpucha;) :


Krycza Szata i Zbroja, którą otrzymujemy w spadku po Szalonym Tancerzu


Małe problemy, jakie może sprawić Kryczy Wojownik... W drużynie było 6 osób;]

Testy nadal trwają, mam nadzieję, że już niedługo;]
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Sir Aleksandrus


Wiek: 29
Posty: 72
Podziękowano 1 razy
Skąd: Opoczno
Wysłany: 2008-01-20, 15:42   

Dla mnie bomba:D
_________________
Życie to siła.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Gawith 
Przyjaciel Klanu


Wiek: 30
Posty: 865
Podziękowania: 29/28
Wysłany: 2008-01-20, 15:58   

Wniosek o miesięcznych pracach wysnułem po datach w tym topicu. Screeny ciekawe - wrzucaj coś od czasu do czasu, żebyśmy nie ostygli do premiery ;)
_________________
Szarotki alpejskie som tuczące :D
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Vinci
Zasłużony


Posty: 2509
Podziękowania: 250/53
Wysłany: 2008-01-20, 16:16   

Zapowiada się świetnie, no i ile jest już zrobione :D Całkiem ładnie ciągnie ten wojownik, 40 bez krytycznego, jaki to poziom trudności? Powiedz, że normalny :devil:
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
L`f 
Uczeń Gonda


Wiek: 27
Posty: 1381
Podziękowania: 290/154
Wysłany: 2008-01-20, 17:55   

Jest zrobione teoretycznie wszystko, poza drobnymi kosmetycznymi poprawkami... Niestety - poziom szaleńczy (gdyby na szaleńczym ciągnął po 80 to nikt by chyba dwóch rund nie przeżył :) ). Ale Wojownik ma też sporo HP i inne umiejętności w zanadrzu (Większy Młyniec, Cios, na początek walki UPR), które sprawiają, że walka z nim nawet na normalnym jest dość trudna :)

Miesiąc temu napisałem, że tworzę moda, sam projekt powstaje ze sporą przerwą bodajże od czerwca-lipca... ;)
_________________
AshfncaeicaliuheangfkacgakfgegcalgfcalhfcamhlhKi~.!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Kwiat_W 

Wiek: 35
Posty: 26
Podziękowano 17 razy
Wysłany: 2008-01-20, 19:02   

Co to znaczy "krycza"?
_________________


W_GUI
Ostatnio zmieniony przez Kwiat_W 2008-03-07, 05:02, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
L`f 
Uczeń Gonda


Wiek: 27
Posty: 1381
Podziękowania: 290/154
Wysłany: 2008-01-20, 19:16   

Hehe... Krykowie (Szkarłatnowłosi) to lud pochodzący z innego Świata. Cztery pierwsze walki modu (i nie tylko;] ) toczymy właśnie z Krykami. Więcej nie ujawniam, żeby nie popsuć zabawy :) , ale sporo będzie można się o nich dowiedzieć właśnie od Wojownika.
_________________
AshfncaeicaliuheangfkacgakfgegcalgfcalhfcamhlhKi~.!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Vinci
Zasłużony


Posty: 2509
Podziękowania: 250/53
Wysłany: 2008-01-20, 19:41   

L`f napisał/a:
Niestety - poziom szaleńczy (gdyby na szaleńczym ciągnął po 80 to nikt by chyba dwóch rund nie przeżył :) ). Ale Wojownik ma też sporo HP i inne umiejętności w zanadrzu (Większy Młyniec, Cios, na początek walki UPR), które sprawiają, że walka z nim nawet na normalnym jest dość trudna :)


Może to i lepiej, grywalność będzie większa, sam wiesz najlepiej jaki jest mocny :) A na kiedy przewidujesz premierę? Tak w przybliżeniu, nie chodzi mi o dni ;)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
morgan 
Dziecię Bhaala
Exiled Bard


Posty: 5576
Podziękowania: 434/317
Skąd: Island of Misfit Toys
Wysłany: 2008-01-20, 20:41   

Wygląda to całkiem sympatycznie... Tylko ta nazwa (Kryk) - dziwna dość... Chyba wolałbym szkarłatnowłosych - ale Twój wybór...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Kwiat_W 

Wiek: 35
Posty: 26
Podziękowano 17 razy
Wysłany: 2008-01-20, 20:46   

L`f napisał/a:
Hehe... Krykowie (Szkarłatnowłosi) to lud pochodzący z innego Świata. Cztery pierwsze walki modu (i nie tylko;] ) toczymy właśnie z Krykami. Więcej nie ujawniam, żeby nie popsuć zabawy :) , ale sporo będzie można się o nich dowiedzieć właśnie od Wojownika.
:lol: a już się bałem, że to jakiś głupi neologizm od "ukrywać" - zamiast "szata ukrywania" to "krycza szata". ;)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Gawith 
Przyjaciel Klanu


Wiek: 30
Posty: 865
Podziękowania: 29/28
Wysłany: 2008-01-20, 22:24   

Cytat:
Wygląda to całkiem sympatycznie... Tylko ta nazwa (Kryk) - dziwna dość... Chyba wolałbym szkarłatnowłosych

A dla mnie lepiej brzmi "Kryk" - nazwa brzmi rzeczywiście obco, dziwnie, nie wiadomo, co się za nią kryje. Idealnie pasuje do ludu pochodzącego z innego świata. A "szkarłatnowłosi" dla mnie osobiście jest ciut sztuczne.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
L`f 
Uczeń Gonda


Wiek: 27
Posty: 1381
Podziękowania: 290/154
Wysłany: 2008-01-20, 22:28   

Premiera będzie, jak skończę testy... a małymi kroczkami zbliżam się do końca... :)

Cytat:
Tylko ta nazwa (Kryk) - dziwna dość... Chyba wolałbym szkarłatnowłosych - ale Twój wybór...

Krykowie to spolszczona forma, a brzmieniem to słowo akurat pasuje do charakteru większości tych istot :) Szkarłatnowłosi to swego rodzaju peryfraza, będzie się pojawiać i takie, i takie określenie.

Cytat:
:lol: a już się bałem, że to jakiś głupi neologizm od "ukrywać" - zamiast "szata ukrywania" to "krycza szata". ;)

Toś mnie rozbroił :D Sam bym na to nie wpadł ;)
_________________
AshfncaeicaliuheangfkacgakfgegcalgfcalhfcamhlhKi~.!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
saCOOL 
Niezliczoność


Posty: 111
Podziękowania: 2/3
Wysłany: 2008-01-20, 22:32   

A spróbuj to wydać w czasie sesji, to przyjadę osobiście i Cię polimorfuje w kurczaka :P, nie żartuje! :P :D
_________________
Gdy spoglądasz w Otchłań, Ona również patrzy na Ciebie...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group