Poprzedni temat «» Następny temat
Zapowiedź i ogólnie o projekcie
Autor Wiadomość
L`f 
Uczeń Gonda


Wiek: 27
Posty: 1381
Podziękowania: 290/154
Wysłany: 2007-12-02, 18:58   Zapowiedź i ogólnie o projekcie

Zakończyłem prace nad wersją alfa modyfikacji. Teraz zabieram się do testowania ( :) ), a później pomyślę o beta testach na większą skalę...

***

Pewnej nocy nawiedza Cię sen... Choć uważasz to za złe określenie. To o wiele bardziej realne od snu... W wizji budzisz się w obcym miejscu, a przed sobą widzisz mężczyznę o szkarłatnych włosach, którego ustami przemawia do Ciebie potężna istota, określająca siebie mianem Władającej. Mówi, że jest zainteresowana zawarciem z Tobą przymierza, gdyż widzi w Tobie cechy, które sobie bardzo ceni. Umiesz radzić sobie z przeciwnościami, nawet jeśli wszystko sprzymierzy się przeciw Tobie... A Twoje boskie dziedzictwo zawiera w sobie wiele tajemnic, chociaż Istota nie pożąda jego mocy. Władająca chce, byś ukazał jej swą siłę, idąc według wskazówek, które Ci wyznaczy. Wtedy mężczyzna-medium, przez którego przemawia Istota daje Ci zwój w którym są zapisane te wskazówki, po czym odsyła Cię do Twojego świata...

Budzisz się nagle w ciepłym łóżku gospody. Cholerne koszmary. Blizny wyryte na umyśle przez Irenicusa nie dają o sobie łatwo zapomnieć. Uświadamiasz sobie jednak, że ściskasz coś w spoconej dłoni. Widząc, co to, odruchowo rozluźniasz palce, a Twoje serce zaczyna bić szybciej. Z drżącej ręki wypada zwój, który dało Ci medium ze snu...


___

To pokrótce opisany początek mojego modu. Pieśń Władającej dodaje nowy wątek fabularny, nowe zadanie rozwijające się przez całą grę i trochę napięcia ;) Jeśli poprawnie wykona się zadanie, pod koniec można będzie ze Sfery Kieszeniowej udać się do nowego obszaru i tam poznać prawdę o Władającej i podjąć pewną decyzję... ale nie będę spoilerował :)

W modzie nie zabraknie walki, postaram się, żeby skrypt był tak napisany, żeby potyczki nie były za łatwe :) Nasza drużynka będzie mogła dzierżyć 6 nowych broni (w tym na chwilę miecz +7), do tego dojdą 4 nowe zbroje. Przedmiotów może niewiele, ale skupiłem się bardziej na fabularnej stronie modu;]

***

Mod jest robiony z pomocą WeiDU, będzie kompatybilny z innymi modami. Jak skończę, to wkleję pliki gry, które zmienia.

W następnych wersjach:
* Muzyka (znajdę jakieś smakowite kawałki do walk)
* Dodatkowe spotkania z nowymi osobami (co by za nudno nie było :P)

Jeśli ktoś ma jakieś bardziej konkretne pytania dotyczące projektu to proszę pisać :) Chętnie odpowiem.

Niedługo robię beta test modu na swoim komputerze, potem wprowadzę odpowiednie poprawki.

Potem może roześlę do testowania paru osobom. :)
Ostatnio zmieniony przez L`f 2008-02-28, 16:45, w całości zmieniany 9 razy  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Wszelak 
I'm the chosen one

Wiek: 26
Posty: 259
Podziękowania: 12/9
Skąd: Legnica
Wysłany: 2007-12-02, 22:34   

Hmm... Mod ciekawie się zapowiada, ale jedno już mogę ci powiedzieć - miecz przesadzony. Chyba że zdobywa się go NAPRAWDE późno i to po cholernie ciężkiej walce.
_________________
"Oto jest pięść moja, zna ją świata ćwierć. Kto ją ujrzy z bliska ujrzy swoją śmierć!"
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
morgan 
Dziecię Bhaala
Exiled Bard


Posty: 5576
Podziękowania: 434/317
Skąd: Island of Misfit Toys
Wysłany: 2007-12-02, 22:51   

Znowu katana:(
Wystarczy tego śmiecia w Tortured Souls - podkreślam w D'n'D TO JEST BROŃ EGZOTYCZNA!!! Znaczy to ni mniej ni więcej, że jest ich w grze 2-3, a nie 20... A tak zaraz będzie w co drugiej skrzyni...
Jeśli mogę doradzić - zmniejszyłbym szansę na wyssanie poziomów do max. 20%, katany mają 1K10, ponadto ten krwotok jest przegięty - przecież trzymając w drugiej Crom Faeyra można zadać z 90 HP za jednym zamachem! A co do szału berserka - ma on tylko zalety - lepszy byłoby rozwcieczenie łowcy (postać się nie kontroluje)...
Świetnie, że robisz nową modyfikację (wktórce wykroimy na to miejsce), jednak tendencja modotwórstwa zmierza obecnie ku utrudnieniu rozgrywki - diś przejść BG solo na szaleńczym (zależy od postaci) nie jest wielkim wyzwaniem - większy problem sprawi Illych podpakowany Tacticsem... To samo tyczy się expa (DefJAM)... A miecz +7 (z pewnością 1K12) jest zdecydowanie przepakowany (nawet jeśli otrzymany na krótki czas) - nie chcę Cię zniechęcać - pamiętaj jednak, że mody robi się dla graczy i to oni decydują jak długo jest popularny - żyje...
Pozdrawiam
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
L`f 
Uczeń Gonda


Wiek: 27
Posty: 1381
Podziękowania: 290/154
Wysłany: 2007-12-03, 14:44   

Heh... +7 to umagicznienie, chodzi o to, żeby tylko ta broń mogła zranić jedną z istot :) I otrzymamy ją tylko w jednej sytuacji na jedną walkę :) Poza tym zdarzeniem ten mieczyk będzie stosowany głównie na nas, czyli może być ciekawie ;)

Cytat:
Chyba że zdobywa się go NAPRAWDE późno i to po cholernie ciężkiej walce.

Ten miecz dostaje się po śmierci Baltazara, tyle mogę ujawnić;] Z walką z racji poziomu postaci prawdopodobnie nie będzie tak ciężko, dlatego przytępię trochę jego parametry.

Cytat:
co do szału berserka - ma on tylko zalety - lepszy byłoby rozwcieczenie łowcy (postać się nie kontroluje)...

Chodziło mi właśnie o utratę kontroli nad postacią - efekt Berserking w DLTCEP. Z tego co wiem, to on to właśnie powoduje (żółte kółko) :)

Przyznam, z efektami miecza faktycznie przesadziłem. Nie pomyślałem o mod. do siły od Croma... Wszystko da się zmienić. Mam jeszcze podobny mieczyk +3, tylko że ze znacznie słabszym krwotokiem. ;) Nie jest takie ważne, żeby to była katana - mogą to być długie miecze/sejmitary. Z broni to planowałem dwie katany + kostur + łuk, pod koniec jeszcze maczugę dla kapłana/druida (kostur będzie tylko dla magów, ale tu nie przesadzę) no i ten miecz +7. Trudno, zmienię katany na sejmitary, tych w Krainach wala się pewnie więcej niż katan :) Chociaż nie miała to być broń z Krain, ale co tam;]

Krwotok zmniejszę do 10 na wstęp + 2p/runda przez dwie rundy - w sumie 14p., jak się trafi w te 15% szansy, które ustalę :) Zmniejszę też szanse na wyssanie poziomu i przemodyfikuję parę innych przedmiotów... może niedługo przedstawię nowe parametry :)

EDIT: Osłabiłem nieco większość broni i za radą Morgana zmieniłem katany na sejmitary - ostrza powinny jednak trochę egzotycznie wyglądać, ponieważ jest to broń mająca się do broni Krain mniej więcej tak, jak broń drowów. Jednak... tak teraz prezentują się parametry wyżej opisywanego miecza.

Obrażenia: 1K8 +5
TraK0: +5
Typ obrażeń: sieczne
Specjalne:
Przy każdym trafieniu oślepia wroga, jeśli nie uda mu się rzut obronny przeciw czarom (stan trwa 2 rundy)
15% szansa na poważne zranienie przeciwnika: +10 pkt. obrażeń kłutych, +3 pkt. obrażeń od krwotoku na rundę przez 2 rundy (bez możliwości wykonania rzutu obronnego)
20% szansa na wyssanie od ofiary 2 poziomów
5% szansa przy każdym trafieniu na wpadnięcie dzierżącego katanę w berserkerski szał
Waga: 3
Opóźnienie: 1
Rodzaj biegłości: Sejmitar
Typ broni: 1-ręczna
Wymagana siła: 6
Nie może używać:
Postać dobra
Druid
Kapłan
Mag


Do tego dorzucę parametry słabszego miecza, który możemy otrzymać dość wcześnie i kostura dla maga, który możemy zdobyć po przybyciu do Amkethran... Mam nadzieję, że te nie będą przesadzone :)

PARAMETRY:

Obrażenia: 1K8 +3
TraK0: +3
Typ obrażeń: sieczne
Specjalne:
15% szansa na poważne zranienie przeciwnika: +3 pkt. obrażeń od krwotoku na rundę do maksymalnych kolejnych 9 pkt. (nie chroni przed tym żaden rzut obronny)
Waga: 3
Opóźnienie: 2
Rodzaj biegłości: Sejmitar
Typ broni: 1-ręczna
Wymagana siła: 6
Nie może używać:
Postać praworządna
Druid
Kapłan
Mag


I kostur...

Obrażenia: 1K8 +2
TraK0: +2
Typ obrażeń: obuchowe
Specjalne:
+1 do rzutów obronnych
Przy każdym trafieniu zadaje 1K6 obrażeń od magii
Przy każdym trafieniu pogarsza Klasę Pancerza przeciwnika o 1 na okres 2 rund (rzut obronny przeciw czarom neguje)
10% szansa na zdezintegrowanie przeciwnika (rzut obronny przeciw czarom neguje)
10% szansa na uniemożliwienie rzucania czarów przeciwnikowi na okres 4 rund
2% szansa na uwięzienie przeciwnika
Zapewnia Ugłosowienie i Swobodę Działania
Waga: 3
Opóźnienie: 1
Rodzaj biegłości: kij
Typ broni: 2-ręczna
Wymagana siła: 5
Może używać:
Mag


Dziękuję za rady. Będę informował o postępach ;)

Aha, jeszcze jedno:

Cytat:
A miecz +7 (z pewnością 1K12)

Ten miecz w wersji, która będzie używana na nas będzie znacznie mocniejszy - odporność na obrażenia fizyczne (Wytrzymałość u wojów, Kamienne skóry u magów, Obrońca Easthaven itp.) będzie mile widziana ;)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Wszelak 
I'm the chosen one

Wiek: 26
Posty: 259
Podziękowania: 12/9
Skąd: Legnica
Wysłany: 2007-12-03, 16:59   

Hmmm... jeżeli chcesz być orginalny to skup się na broniach, których prawie nie ma w orginalnym BG (włócznie, maczugi, halabardy), katany, sejmintary i miecze to bronie od których tylko plecak pęka w szwach. Usunął bym to oślepienie, jak chcesz coś dać to daj np.: spowolnienie, bo inaczej broń będzie za silna (Furia Niebios ma ogłuszenie i jest to broń MOCNO przesadzona). Przy kosturze (jeżeli faktycznie dostajemy go wcześnie) nie podoba mi się to zmniejszanie pancerza. To tyle na temat broni, przejdzmy do innych części ekwipunku. W BG brakuje mi kilku rzeczy, a mianowicie: pasków, butów, naszyjników, rękawic dodaj kilka (tylko nie przesadzaj z parametrami) a będzie git. Aha i nie martw się o to, że jakaś broń nie będzie pasować do regionu. W BG załatwia się to opisem "nikt nie wie jak ta broń znalazła się tutaj...), możesz wykorzystać podobny opis i już klimat zachowany :P
_________________
"Oto jest pięść moja, zna ją świata ćwierć. Kto ją ujrzy z bliska ujrzy swoją śmierć!"
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
L`f 
Uczeń Gonda


Wiek: 27
Posty: 1381
Podziękowania: 290/154
Wysłany: 2007-12-03, 17:17   

Cytat:
Przy kosturze (jeżeli faktycznie dostajemy go wcześnie) nie podoba mi się to zmniejszanie pancerza.

Kostur dostajemy w 9. rozdziale :)

Niestety, rozczaruję wszystkich amatorów pasków/butów/włóczni/whatever, bo skupiam się głównie na fabularnej, nie na itemowej stronie modu. I to wokół zadania będzie się toczyć akcja, z czym naturalnie będą związane zbroje i broń. Włócznie ani halabardy kompletnie nie pasują mi do społeczności, która będzie używać tych mieczy... z drugiej strony sejmitarów nie ma tak dużo. Szpon Rashada, Belm, Ostrze Wody, Widmowy Rodzaj, Shazzelim... Może jeden albo dwa pominąłem poza standardowymi +1, +2 i +3...

Tworząc modyfikację nie miałem na myśli stworzenia zbioru dodatkowych przedmiotów do BG. Od tego zdaje się jest masa innych modów :) Mi chodziło (przede wszystkim, bo dodałem 10 czysto funkcyjnych itemów) o stworzenie nowego zadania, stanowiącego pewne wyzwanie dla gracza, a nie dodawanie do gry iluś tam amuletów czy innych takich pierdółek;] A nade mną wiszą jeszcze skrypty dwóch ważnych walk i - szczerze mówiąc - trochę szkoda mi czasu na te amulety ;) Wbrew pozorom na wykonanie każdego przedmiotu potrzeba dużo czasu, bo trzeba pomysleć o skutkach ich połączenia z innymi mocnymi przedmiotami... granie czołgiem nie będzie żadnym wyzwaniem.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Sir Aleksandrus


Wiek: 29
Posty: 72
Podziękowano 1 razy
Skąd: Opoczno
Wysłany: 2007-12-03, 19:43   

Brawo:) wreszcie jakiś konkret od polskiego moddera. Jeśli czytam, że już coś zrobiłeś i gdy czytam, że masz już przygotowane lokacje to aż milej się robi i dyskusja jest inna:).

Oprócz zapewnienia, że oczekuje na pojawienie się moda mam także kilka uwag.

Skoro mówisz, że koncentrujesz się głównie na fabule, to po co w ogóle planujesz aż tyle nowych przedmiotów, przecież przy dużej ilość dość ciekawie przygotowanych broni w oryginalnej grze nie trzeba dorzucać ich dużo. Piszesz, że dorzucisz 10 nowych itemów, a ja na wstępie jestem ciekawy jak to się ma do ilości walk. Oczywiście nie chce cyfr, ale jeśli mod dokłada np 2-3 walki to zdecydowanie za dużo jest zbroi np:). No chyba, że spotkań mieczowych jest naprawdę dużo, to w takim przypadku bardzo popieram taka ilość przedmiotów:). W końcu każdy czasem chce po ubiciu jakiegoś złego kolesia zaglądając do jego ekwipunku mieć coś niezidentyfikowanego i nowego;).

Przedmioty, które przedstawiłeś nie są przegięte, nawet ten sejmitar już jest w miarę:).

Życzę owocnej pracy:)
_________________
Życie to siła.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
L`f 
Uczeń Gonda


Wiek: 27
Posty: 1381
Podziękowania: 290/154
Wysłany: 2007-12-03, 20:07   

Witam, witam starego znajomego :) O ile pamiętam, Aleksandrusie, to Ty też się udzielałeś na BaldurSite;]

Zrobione są cztery walki z pojedynczymi wrogami (przy każdym możemy znaleźć zbroję i broń), jedna spora walka (duuuża ilość porządnych wrogów ;) ) i mam też kawałek kolejnej dużej walki i zamysł jeszcze jednej :)

Co do przedmiotów: każda z broni i zbroi nawiązuje do fabuły modu. Są to broń i zbroje z tych czterech walk, jedna broń dla kapłana lub druida (maczuga), którą możemy przy odpowiednim wyborze otrzymać pod koniec gry i jeden miecz, którego użycie będzie konieczne do pokonania pewnego wroga i dostaniemy go tylko na tą walkę... :) Czyli nie tak dużo. Do tego dochodzi niewielka ilość przedmiotów związanych z misją (7 chyba - nie wszystkie oczywiście możemy mieć w jednej chwili!), a to wszystko rozkłada się równomiernie na całą grę, czyli mam nadzieję, że nie przesadziłem... w żadną stronę ;)

Niestety rozczaruję pewnie Ciebie i innych w kwestii obszarów - wykorzystałem gotowe mapy z Baldura (na rysowaniu .wed i szukaniu odpowiednich rysunków bym wykitował :) ), nie powiem, jakiego obszaru, ale za to każda z nich ma całkiem nowy design :) Ich potencjał w grze nie został wykorzystany (choć ja pewnie też go całkiem nie wykorzystałem - jeden z tych obszarów jest w większej części pusty i umieściłem w nim tylko jedno zdarzenie poboczne, bo stanowi on przede wszystkim tło do walki), postarałem się o nastrój tajemniczości na wejściowym i wewnętrznym obszarze. :) Szkoda tylko, że w WeiDU nie mona dodawać wpisów do dialog.tlk o określonym z góry numerze... tak porobiłbym jeszcze miejsca informacyjne na obszarach 8-)

Anyway, dziękuję za poparcie. Z pewnością milej będzie mi się pisało resztę skryptów i dialogów :>
Ostatnio zmieniony przez L`f 2007-12-03, 20:23, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Sir Aleksandrus


Wiek: 29
Posty: 72
Podziękowano 1 razy
Skąd: Opoczno
Wysłany: 2007-12-03, 20:17   

Od tak dawna nie uczęszczałem na forum BGSite, że nie sądziłem, że jeszcze ktoś mnie pamięta:). Pozdrawiam znajomku:).

I to brzmi konkretnie i bardzo zachęcająco:). Liczba przedmiotów wg mnie nie jest przegięta:).

Zupełnie nowe lokacje byłyby ewenementem, chodziło mi o oskryptowanie ich, co też niewielu umie:) (osobiście musiałbym wiele czasu nad tutorialami spędzić):).

Powodzenia jeszcze raz:). Informuj jak prace postępują:)
_________________
Życie to siła.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
L`f 
Uczeń Gonda


Wiek: 27
Posty: 1381
Podziękowania: 290/154
Wysłany: 2007-12-04, 19:40   

Hmmm... i z pięciu gwiazdek 'do ukończenia' w pierwszym poście zostały cztery :) Napisałem dzisiaj sporo dialogów, teraz zrobię sobie przerwę, a za parę godzin może uda mi się stworzyć kawałek skryptu dla wrogiego maga...

Teraz i mi zaczyna udzielać się dobry nastrój, bo widzę, że już naprawdę niewiele zostało do końca... Najwięcej problemów robią - oczywiście - dialogi ze względu na to, że czasem brakuje mi weny;) Skrypty pierwszej z dużych walk powinienem zrobić w niedługim czasie, podobnie opracowanie drugiej walki... Więcej problemu może być z muzyką, ale do walk to parę godzin na pocięcie kawałka na mniejsze kawałki:) Inna sprawa z zaimplementowaniem tego... z tym miałem problemy...

A konkretniej - wgrywałem plik .mus do Music, pliki .acm do odp. katalogu w Music (właściwe nazewnictwo plików było zachowane), dodałem odpowiedni wpis do songlist.2da ... Po czym ustawiłem muzykę we właściwym obszarze, włączyłem grę, zacząłem walkę i lipa! Włączała mi się stara ścieżka do walki. Jestem pewny, że ustawiałem to we właściwym obszarze... Może ktoś tu się na tym lepiej zna niż ja i powie mi, co pominąłem?

W ostateczności wrzucę oryginalną muzykę z Baldura. Poza tą cholerną muzyką prace idą świetnie i za kilka-kilkanaście dni mogę już ukańczać mod :)

EDIT: (8.12, 00:32) Dokończyłem właśnie pisać jedno z zakończeń modu. Biorę się za projekt drugiej z końcowych walk, ale to zacznę w dzień :P

EDIT: (8.12, 22:20) Znalazłem wolne gniazdo na animacje postaci i wkleiłem tam moje pliki .bam - nie posypało się! Victory! Umiem robić animacje! :)

Przy okazji napisałem trochę dialogów do drugiego zakończenia. Jestem baaardzo blisko końca:)

EDIT: (11.12, 21:22) Dialogi skończone! Teraz zostało mi jeszcze parę skryptów, muzykę dodam w kolejnej wersji modu. Wersja alfa jest bardzo blisko i nie mogę się doczekać, kiedy zainstaluję i odpalę ją na beta test w swoim baldurku!;]

EDIT: (12.12, 18:52) [Ludzie, piszcie tu coś, nie każcie mi tyle edytować... :)] Skończyłem prace nad wersją alfa i naniosłem poprawki tak, żeby dała się zainstalować... :) No cóż, biorę się za test ;>
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Wszelak 
I'm the chosen one

Wiek: 26
Posty: 259
Podziękowania: 12/9
Skąd: Legnica
Wysłany: 2007-12-23, 22:47   

Jako, że cicho wszędzie, głucho wszędzie pozwól, że zapytam jak idą prace nad poprawianie błędów? Czy może masz przerwe świateczną?
_________________
"Oto jest pięść moja, zna ją świata ćwierć. Kto ją ujrzy z bliska ujrzy swoją śmierć!"
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
L`f 
Uczeń Gonda


Wiek: 27
Posty: 1381
Podziękowania: 290/154
Wysłany: 2007-12-23, 23:19   

No nikt nie odpisywał;]

Przerwa świąteczna - w pewnym sensie bo i osób w domu więcej, więc czasu na testy mniej. Zwłaszcza że ostatnio zajmowałem się inną twórczością...

Ale na dniach chyba zrobię sobie szybkie testy to jest stworzę postacie w ShadowKeeperze, bo przejście całego Baldura dość dużo czasu by mi zajęło... trzeba tylko popoprawiać trochę plików, skryptów dialogowych... No i spotkania i bamy, które zrobiłem, też mogą być zabugowane... Jednak nie powinno mi to zająć dużo czasu, a jak skończę to na swoim komputerze to rozpocznę uczciwe beta-testy :)

EDIT (24.12 16:07) Taaa... zacząłem i już widzę, że jednego wroga jest zdecydowanie zbyt łatwo zabić. Dorzucę odporność na Wyłom;] Coś czuję, że czeka mnie dużo poprawek poziomu trudności.

EDIT 2 (nieznacznie później po pierwszym) O w mordę... Krycza Łuczniczka (jedna z tych, którzy walczą przeciwko nam) bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła! :) Skoki po planszy co 4 sekundy, Większy Młynie, Kamienna Skóra zdejmowana tylko tradycyjną metodą uderzeń i prawie 200 HP... Za pierwszym razem wystrzelała mi całą drużynę! ^^

EDIT 3 (25.12 20:05) Z Łuczniczką sobie poradziłem ale było naprawdę ciężko... niedługo zabieram się za dalszy test... :)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Coincidence 
Bibliotekarz


Wiek: 31
Posty: 353
Wysłany: 2007-12-31, 13:52   

Balansuj, balansuj - stworzyć wymiatacza, który wyrżnie drużynę nietrudno. Gorzej ze stworzeniem modyfikacji, w którą przyjemnie się gra :P
Podziękuj autorce tego posta
 
 
L`f 
Uczeń Gonda


Wiek: 27
Posty: 1381
Podziękowania: 290/154
Wysłany: 2007-12-31, 16:35   

Staram się;] Mi przyjemnie się walczyło z moimi dotychczasowymi wrogami, choć większa część testów przede mną (większość modu upchnąłem w końcówkę ToBa...) Jednak nasi wrogowie mają należeć do potężnej społeczności, więc nie może być łatwo, no a poza tym walczymy z tylko jedną osobą, która nie ma żadnych sprzymierzeńców :)

Łuczniczka nie jest jednak wrogiem nie do pokonania, ja przechodziłem ją na szaleńczym i było całkiem trudno, czyli na normalnym powinno być w miarę... normalnie? ;)

Aha i jej Kamienną Skórę można zdjąć udanym Rozproszeniem Magii (nie chciałem za bardzo utrudniać)...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Valygar


Wiek: 26
Posty: 70
Podziękowania: 5/2
Wysłany: 2008-01-04, 19:37   

A ja chciałbym zauważyć jeszcze jedną drobną rzecz: mówisz że ten mieczyk dostaje się tylko na jedną walkę, a ja ci powiem, że równie dobrze gracz może ten meiczyk upuścić na ziemię i podnieść go po tym moemncie w któym go traci. No chyba że już coś zrobiłeś żeby to nei było możliwe. ;)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group