Poprzedni temat «» Następny temat
NTotSC Item Correction Mod v1.1
Autor Wiadomość
Shinigami
Zasłużony
Bóg Śmierci


Posty: 554
Podziękowano 10 razy
Wysłany: 2006-07-27, 19:41   NTotSC Item Correction Mod v1.1

NTotSC Item Correction Mod v1.1

Autor: Shinigami. Wszelkie prawa zastrzeżone. Modyfikacja plików bez zgody autora zabroniona.

ZAWARTOŚĆ
1. Wstęp
2. Problemy
3. Ogólne informacje

------------------------------------------------------------

1. Wstęp

1a. Wymagania

Baldur's Gate I + OzWM + NTotSC 2.01 + Patch NTotSC 2.01B

1b. Instalcja

Rozpakuj pliki do folderu, w którym masz zainstalowaną grę Baldur's Gate I i uruchom Setup-Pat.exe.
Wciśnij I, gdy zostaniesz zapytany czy zainstalować NTotSC Item Correction Mod v1.1.

1c. Forum Children of Bhaal

Wszelkie zastrzeżenia uwagi, błędy itp. proszę zgłaszać na podanym wyżej forum

http://athkatla.cob-bg.pl/viewtopic.php?t=1830

------------------------------------------------------------

2. Problemy

NTotSC Item Correction Mod v1.1 został stworzony z myślą o NTotSC z patchem. Nie gwarantuję prawidłowego działania moda z wcześniejszymi wersjami gry.

------------------------------------------------------------

3. Ogólne informacje

3a. Zmianie uległo 220 przedmiotów występujących w grze zmiany mogły być następujące:
a) zmiana parametrów przedmiotów poczynając od ich wagi po TraK0 i obrażenia aż na umagicznieniu kończąc.
b) zmiana grafik niektórych przedmiotów. Zarówno tych w inwentarzu jak i tych w opisie przedmiotu.
c) osłabienie lub wzmocnienie niektórych przedmiotów by usunąć niektóre "przegięcia" np.: Konar Elgenona - "Rózga" została pozbawiona trucizny.
d) przedmioty nie mają już ukrytych mocy. Wszystkie ich moce zostały uwzględnione w opisie.

3b. Stworzono nowy skrypt przedmiotów drowów, które teraz znikają z inwentarza, kiedy wyjdziemy na powierzchnię. Poprzedni skrypt nie działał w ogóle i przedmioty pozostawały w inwentarzu mimo wyjścia na powierzchnię.

3c. Lekko poprawiono sklep w Komnacie Cudów. Teraz wszystkie przedmioty są zidentyfikowane. W oryginale 3 przedmioty były niezidentyfikowane i trzeba było je kupić i zidentyfikować by móc odsłonić ich właściwości.

3d. Zmieniono płaszcz Noobera. Od teraz po zdjęciu płaszcza nasza postać nie ma szans na wpadniecie w berserk.

------------------------------------------------------------
Ostatnio zmieniony przez Shinigami 2007-07-11, 14:19, w całości zmieniany 2 razy  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
hutnik


Wiek: 38
Posty: 4
Wysłany: 2006-08-10, 19:08   

Wgralem patch, narazie wszystko ok, widze ze wiele jest poprawionych przedmiotow, dodane opisy itp. Dobrze by bylo jakby Shinigami dogadal sie z teamem robiacym "Tajemnice Wybrzeża Mieczy" zeby moze wykorzystali jego poprawki w finalnej wersji...

Jedno co mnie zabolalo to plaszcz Noobera.... niestety po zdjeciu i wgraniu patcha nadal mam efekt berserkera przy kazdej walce - ponoc w wersji NTotSC 2.01B jest jakas odtrutka na to - ale gdzie?! (wywalenie plaszcza i zdjecie klatwy oczywiscie nie dziala....)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Shinigami
Zasłużony
Bóg Śmierci


Posty: 554
Podziękowano 10 razy
Wysłany: 2006-08-11, 00:35   

Płaszcz działa dlatego, że ma ustawioną wartoś by przekleństwo działało cały czas od założenia. Nie pamietam kto ma odtrutke ale zajrzyj do wysokiego żywopłotu ta mikstura nazywa sie bodajrze leczenie chorób albo jakoś tak. Mój Patch zmienia właściwości płaszcza Nobera ale jesłi załorzyłes go przed moim patchem to klątwa niestety działa wedug orginału.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Pavlus 
Przyjaciel Klanu
Erpegozjad


Wiek: 44
Posty: 1157
Podziękowania: 30/61
Skąd: Kaszuby
Wysłany: 2006-08-11, 10:34   

Tego się zmienic nie da, niestety
_________________
Cytat:
[Dzisiaj 10:37] Cecylio: Potrzeba łopaty do śniegu, by się przekopać przez stosy echii czy szkolnych haremów.

- Nic dodać, nic ująć^^
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
hutnik


Wiek: 38
Posty: 4
Wysłany: 2006-08-11, 15:27   

Shinigami napisał/a:
Nie pamietam kto ma odtrutke ale zajrzyj do wysokiego żywopłotu ta mikstura nazywa sie bodajrze leczenie chorób albo jakoś tak.

W wysokim zywoplocie nie ma. Jest tylko napar z mumii.... :(
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Shinigami
Zasłużony
Bóg Śmierci


Posty: 554
Podziękowano 10 razy
Wysłany: 2006-08-11, 17:28   

Właśnie o tym mówiłem spróbuj naparu mumii
_________________
"Jeden to wszystko, wszystko to jeden"
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Pavlus 
Przyjaciel Klanu
Erpegozjad


Wiek: 44
Posty: 1157
Podziękowania: 30/61
Skąd: Kaszuby
Wysłany: 2006-08-12, 12:02   

Napar bodajże zapobiega a nie leczy, to nie iwd niestety
_________________
Cytat:
[Dzisiaj 10:37] Cecylio: Potrzeba łopaty do śniegu, by się przekopać przez stosy echii czy szkolnych haremów.

- Nic dodać, nic ująć^^
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
hutnik


Wiek: 38
Posty: 4
Wysłany: 2006-08-18, 23:01   

No ludzie poratujcie co mam zrobic :cry:
Wyrzucilbym ta postac ale problem w tym ze to moj glowny bohater - ma berserkera :( Gram jedna postacia mniej, dalem mu jakis parszywy luk i obnizylem duzo trako zeby nie siekal mocno moich, ale badz co badz gram jedna postacia mniej i jeszcze mi PD zabiera :(

Bylem we wszystkich glownych sklepach, w tych mniejszych tez i odtrutki na plaszcz Noobera nie znalazlem.... czy jest dla mnie jakis ratunek?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Pavlus 
Przyjaciel Klanu
Erpegozjad


Wiek: 44
Posty: 1157
Podziękowania: 30/61
Skąd: Kaszuby
Wysłany: 2006-08-19, 15:44   

Nio ja widze jedno graj od nowa tym bardziej że wgrałeś patha shiniego, gra zaręczam wygląda inaczej, w końcu sporo iotemów jest zbalansowana:>
_________________
Cytat:
[Dzisiaj 10:37] Cecylio: Potrzeba łopaty do śniegu, by się przekopać przez stosy echii czy szkolnych haremów.

- Nic dodać, nic ująć^^
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Nugrud

Posty: 76
Podziękowania: 1/1
Wysłany: 2007-06-13, 15:44   

Witam wszystkich klanowiczów i forumowiczów.

hutnik napisał/a:
Dobrze by bylo jakby Shinigami dogadal sie z teamem robiacym "Tajemnice Wybrzeża Mieczy" zeby moze wykorzystali jego poprawki w finalnej wersji...


A ja mam inną propozycję. Ale najpierw może zadam kilka pytań:
1)To jest łatka do wersji klasycznej, nie-WeiDU; w takim razie czy powstanie kiedyś analogiczna łatka do wersji NTotSC-WeiDU?
2)Czy powstanie wersja angielska?

Na forum Chosen of Mystra jest sekcja DSotSC podpisana jako: A project designed to: fix the remaining DSotSC bugs, address balancing issues, and convert the MOD to WeiDU format., nie wiem i nie chcę się zagłębiać w tym czy ten projekt się w ogóle sfinalizował, bo na scenie jest już zarówno ten jak i NTotSC w formacie WeiDU, bodaj konwersji dokonanych przez kogoś innego niż z CoM i bezpośrednio z wersji klasycznej i to właśnie one stanowią standard w mega-instalacjach. Ale problem ten pozostaje. Twój patch tę kwestię adresuje, ale dopóki nie będzie miał wersji angielskiej i przeznaczenia na tę wersję NTotSC z SHS to nie stanie się standardem, prędzej czy później łatka nie będzie stanowiła takiej wartości.

Dlatego moja propozycja jest taka: jako autor masz już spore wyobrażenie jak te wszystkie przedmioty powinny lepiej wyglądać i Twoja pomoc w sfinalizowaniu tego pomysłu pozwoli wypracować jakiś standard powszechnie używany w mega-instalacjach.

Cytat:
All that could be included in DSotSC as an optional component...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Shinigami
Zasłużony
Bóg Śmierci


Posty: 554
Podziękowano 10 razy
Wysłany: 2007-06-13, 15:59   

Cytat:
1)To jest łatka do wersji klasycznej, nie-WeiDU; w takim razie czy powstanie kiedyś analogiczna łatka do wersji NTotSC-WeiDU


To jest wersja ptacha do klasycznej wersji NtotSC nigdy nei grałem z NTotSC z weidu więc nei wiem czy bediz ekompatybilny

Cytat:
2)Czy powstanie wersja angielska?


Nie planuje rczej robić angielskeij wersji.

Ponadto patch zostanei wcielony do modu tajemnice wybrzeża mieczy. Co zostało ju ż dawno ustalone.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Nugrud

Posty: 76
Podziękowania: 1/1
Wysłany: 2007-06-13, 16:41   

Shinigami napisał/a:
Ponadto patch zostanei wcielony do modu tajemnice wybrzeża mieczy. Co zostało ju ż dawno ustalone.


Aha. Mam trochę wątpliwości czy to jest najlepsze rozwiązanie, ale dzięki za tak ekspresową odpowiedź.

Pozdrawiam.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Joneleth
Zasłużony


Posty: 385
Podziękowania: 6/2
Wysłany: 2007-06-13, 22:29   

Cytat:
1)To jest łatka do wersji klasycznej, nie-WeiDU; w takim razie czy powstanie kiedyś analogiczna łatka do wersji NTotSC-WeiDU?

Od siebie dodam, że absolutnie nie ma potrzeby - przedmioty z NTotSC w wersji Weidu są osłabione.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Nugrud

Posty: 76
Podziękowania: 1/1
Wysłany: 2007-06-14, 15:55   

Joneleth napisał/a:
Cytat:
1)To jest łatka do wersji klasycznej, nie-WeiDU; w takim razie czy powstanie kiedyś analogiczna łatka do wersji NTotSC-WeiDU?

Od siebie dodam, że absolutnie nie ma potrzeby - przedmioty z NTotSC w wersji Weidu są osłabione.


Jeśli tak to chętnie bym się dowiedział szczegółów, ale może w innym wątku. A wracając do TWM, to wiem, że Zed bardzo poważnie zastanawia się nad kompatybilnością z BGT, więc jeśli ta łatka będzie do niego faktycznie wcielona to będzie musiał wziąć pod uwagę NTotSC-WeiDU z SHSa :>
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Joneleth
Zasłużony


Posty: 385
Podziękowania: 6/2
Wysłany: 2007-06-14, 21:44   

Nie tyle zastanawia się nad kompatybilnością z BGT, co zmienienia silnika na ten z BG II, a że mod miał dotyczyć pierwszego BG, to i BGT musi być.
Kończąc offtopa - przedmioty mają osłabione z reguły umagicznienie i bodajże przedmioty mają takie właściwości jak opis, żadnych ukrytych bajerów...
Ale warto wziąć poprawkę na to, że ostatni raz grałem jakieś półtora roku temu. ;)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group