Rozpakuj pliki do folderu, w którym masz zainstalowaną grę Baldur's Gate I i uruchom Setup-Pat.exe.
Wciśnij I, gdy zostaniesz zapytany czy zainstalować NTotSC Item Correction Mod v1.1.
1c. Forum Children of Bhaal
Wszelkie zastrzeżenia uwagi, błędy itp. proszę zgłaszać na podanym wyżej forum
3a. Zmianie uległo 220 przedmiotów występujących w grze zmiany mogły być następujące:
a) zmiana parametrów przedmiotów poczynając od ich wagi po TraK0 i obrażenia aż na umagicznieniu kończąc.
b) zmiana grafik niektórych przedmiotów. Zarówno tych w inwentarzu jak i tych w opisie przedmiotu.
c) osłabienie lub wzmocnienie niektórych przedmiotów by usunąć niektóre "przegięcia" np.: Konar Elgenona - "Rózga" została pozbawiona trucizny.
d) przedmioty nie mają już ukrytych mocy. Wszystkie ich moce zostały uwzględnione w opisie.
3b. Stworzono nowy skrypt przedmiotów drowów, które teraz znikają z inwentarza, kiedy wyjdziemy na powierzchnię. Poprzedni skrypt nie działał w ogóle i przedmioty pozostawały w inwentarzu mimo wyjścia na powierzchnię.
3c. Lekko poprawiono sklep w Komnacie Cudów. Teraz wszystkie przedmioty są zidentyfikowane. W oryginale 3 przedmioty były niezidentyfikowane i trzeba było je kupić i zidentyfikować by móc odsłonić ich właściwości.
3d. Zmieniono płaszcz Noobera. Od teraz po zdjęciu płaszcza nasza postać nie ma szans na wpadniecie w berserk.
Wgralem patch, narazie wszystko ok, widze ze wiele jest poprawionych przedmiotow, dodane opisy itp. Dobrze by bylo jakby Shinigami dogadal sie z teamem robiacym "Tajemnice Wybrzeża Mieczy" zeby moze wykorzystali jego poprawki w finalnej wersji...
Jedno co mnie zabolalo to plaszcz Noobera.... niestety po zdjeciu i wgraniu patcha nadal mam efekt berserkera przy kazdej walce - ponoc w wersji NTotSC 2.01B jest jakas odtrutka na to - ale gdzie?! (wywalenie plaszcza i zdjecie klatwy oczywiscie nie dziala....)
Płaszcz działa dlatego, że ma ustawioną wartoś by przekleństwo działało cały czas od założenia. Nie pamietam kto ma odtrutke ale zajrzyj do wysokiego żywopłotu ta mikstura nazywa sie bodajrze leczenie chorób albo jakoś tak. Mój Patch zmienia właściwości płaszcza Nobera ale jesłi załorzyłes go przed moim patchem to klątwa niestety działa wedug orginału.
No ludzie poratujcie co mam zrobic
Wyrzucilbym ta postac ale problem w tym ze to moj glowny bohater - ma berserkera :( Gram jedna postacia mniej, dalem mu jakis parszywy luk i obnizylem duzo trako zeby nie siekal mocno moich, ale badz co badz gram jedna postacia mniej i jeszcze mi PD zabiera :(
Bylem we wszystkich glownych sklepach, w tych mniejszych tez i odtrutki na plaszcz Noobera nie znalazlem.... czy jest dla mnie jakis ratunek?
Dobrze by bylo jakby Shinigami dogadal sie z teamem robiacym "Tajemnice Wybrzeża Mieczy" zeby moze wykorzystali jego poprawki w finalnej wersji...
A ja mam inną propozycję. Ale najpierw może zadam kilka pytań:
1)To jest łatka do wersji klasycznej, nie-WeiDU; w takim razie czy powstanie kiedyś analogiczna łatka do wersji NTotSC-WeiDU?
2)Czy powstanie wersja angielska?
Na forum Chosen of Mystra jest sekcja DSotSC podpisana jako: A project designed to: fix the remaining DSotSC bugs, address balancing issues, and convert the MOD to WeiDU format., nie wiem i nie chcę się zagłębiać w tym czy ten projekt się w ogóle sfinalizował, bo na scenie jest już zarówno ten jak i NTotSC w formacie WeiDU, bodaj konwersji dokonanych przez kogoś innego niż z CoM i bezpośrednio z wersji klasycznej i to właśnie one stanowią standard w mega-instalacjach. Ale problem ten pozostaje. Twój patch tę kwestię adresuje, ale dopóki nie będzie miał wersji angielskiej i przeznaczenia na tę wersję NTotSC z SHS to nie stanie się standardem, prędzej czy później łatka nie będzie stanowiła takiej wartości.
Dlatego moja propozycja jest taka: jako autor masz już spore wyobrażenie jak te wszystkie przedmioty powinny lepiej wyglądać i Twoja pomoc w sfinalizowaniu tego pomysłu pozwoli wypracować jakiś standard powszechnie używany w mega-instalacjach.
Cytat:
All that could be included in DSotSC as an optional component...
1)To jest łatka do wersji klasycznej, nie-WeiDU; w takim razie czy powstanie kiedyś analogiczna łatka do wersji NTotSC-WeiDU?
Od siebie dodam, że absolutnie nie ma potrzeby - przedmioty z NTotSC w wersji Weidu są osłabione.
Jeśli tak to chętnie bym się dowiedział szczegółów, ale może w innym wątku. A wracając do TWM, to wiem, że Zed bardzo poważnie zastanawia się nad kompatybilnością z BGT, więc jeśli ta łatka będzie do niego faktycznie wcielona to będzie musiał wziąć pod uwagę NTotSC-WeiDU z SHSa :>
Nie tyle zastanawia się nad kompatybilnością z BGT, co zmienienia silnika na ten z BG II, a że mod miał dotyczyć pierwszego BG, to i BGT musi być.
Kończąc offtopa - przedmioty mają osłabione z reguły umagicznienie i bodajże przedmioty mają takie właściwości jak opis, żadnych ukrytych bajerów...
Ale warto wziąć poprawkę na to, że ostatni raz grałem jakieś półtora roku temu. ;)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum