Poprzedni temat «» Następny temat
[BG II] Kody
Autor Wiadomość
Quercus 


Wiek: 34
Posty: 32
Podziękowania: 2/1
Wysłany: 2010-08-02, 08:24   

znam ten ból ^^

bag01 bag02 bag03 bag04 bag05 bag06 wszystkie jakie są
_________________
"Iść swoja drogą, nie dać satysfakcji wrogom!"
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
morgan 
Dziecię Bhaala
Exiled Bard


Posty: 5556
Podziękowania: 441/319
Skąd: Island of Misfit Toys
Wysłany: 2010-08-02, 08:42   

Hmm, trochę to nie tak. Podawałem Ci niedawno w SB kod, ale chyba go nie zauważyłeś...
Kody na torbę są następujące: bag04 i bag31 (są także inne zawierające sie między bag19 a bag 30, ale dodaje to torby z zawartością)...
_________________
Pozdrawiam
\m/organu\m/
\m/agnu\m/

Kontakt ze mną - via mail (morgan19[at]interia.pl) lub GG (9928331)

Szukał długo...długo, tajemnie, nie zwierzając się ludziom.
Oczy jego były rozświecone wewnętrznym odbłyskiem jasnej idei.
Szukał....
- i to, na co patrzał, nie zadowalało go.
Gdzie?
(...)
Trwożnie, pytająco usiłował wszystko poznać, zobaczyć...
Nie ma....
badał, wgłębiał się, szukał...
Nie ma, w ludziach nie ma, w ich myślach, tworach...
Wszystko szare, przeciętne, monotonne....
(...)
wszystko obszedł... w społeczeństwie, w ludziach, nigdzie.
a może źle szukał?
nie - ależ nie. Obszedł wszystko, wszystko widział, wszędy pytał....
a może jest za brutalny? może jego dusza - ta harfa Eola - ma za grube struny, by na nich mogły zadrgać i zafalować subtelne tajemnice?
nie.
przecież ten błysk, przecież czuł, dlatego szukał......."
I jeśli kiedykolwiek umrę – a wiem, że umrę w bardzo krótkim czasie – umrę, zgłębiwszy ten świat z bliska i z daleka, z góry i z dołu, ale z nim nie pogodzony. Umrę i On zapyta mnie wówczas: «Czy było ci tam dobrze, czy źle?» Ja zaś będę milczeć, opuszczę wzrok i będę milczeć. Niemota taka znana jest wszystkim, którzy zebrali żniwo wielodniowego i zapamiętałego pijaństwa. Czyż bowiem życie ludzkie nie jest chwilowym otępieniem duszy, a także jej zaćmieniem? Wszyscy jesteśmy jakby pijani, każdy na swój sposób; jeden wypił mniej, inny więcej. I na różnych różnie to działa: jeden śmieje się światu w twarz, a inny skłania głowę na piersi tego świata i płacze. Jeden już się wyrzygał i jest mu dobrze, a innego dopiero zaczęło mdlić. A cóż ja? Wiele zaznałem, ale nic nie zdziałałem. Nigdy się nawet tak naprawdę nie roześmiałem i ani razu mnie nie zemdliło. Ja, który doznałem w tym świecie tyle, że tracę rachunek i zapominam kolejności – ja jestem najtrzeźwiejszy z całego świata; na mnie to wszystko marnie działa... «Dlaczego milczysz?» – spyta Pan, spowity w błękitne błyskawice. A co ja mu powiem? Nic, tylko będę milczeć i milczeć... Ta łza nie jest wyrazem żalu, ta łza nie jest smutkiem,
to łza ...
nieporadności,
bolesne piękno,
bezsilność bezkresu piękności
i minimalistycznych możliwości.
Ta łza, to łza niewolnika.
Chcę czuć, móc czuć piękno
zamknięty w szklanej łzie ...
Ja umieram na zawsze
szczelnie zamknięty w podświadomości,
zatruty, zawstydzony,
zaszczuty ...
Ja umieram na zawsze.
To bezkres palety odczuć zamknięty
w zubożałości możliwości ...
Ja umieram
na zawsze.

Lost Illusions Tavern
Impressiones (Ænigmællæ) || Antiimpressiones (sanguine scriptæ) | Antiimpressiones (ira scriptæ) || Impressiones (Divinæ)
Corpus Tuum (18+) | Impressiones (Rosellæ) || Impressiones (epicæ) || Impressiones (musicæ) | Anti- et postimpr. (musicæ)

Hiperestezja | Witold Zimmer | (N)e(u)rotica



Jvegi napisał/a:
Nie, nie można się cieszyć, że mamy nową formę sponsorowania developmentu, szansę na spełnienie tych marzeń o prawdziwej ewolucji crpegów, gier lepszych niż baldury czy arcanum.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Quercus 


Wiek: 34
Posty: 32
Podziękowania: 2/1
Wysłany: 2010-08-02, 08:47   

Zauważyłem, ale te też działają.
_________________
"Iść swoja drogą, nie dać satysfakcji wrogom!"
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
morgan 
Dziecię Bhaala
Exiled Bard


Posty: 5556
Podziękowania: 441/319
Skąd: Island of Misfit Toys
Wysłany: 2010-08-02, 09:06   

Quercus napisał/a:
Zauważyłem, ale te też działają.

Ciekawe jak?
Przypominam, że pytanie dotyczyło Torby przechowywania a nie kodów na pojemniki i inne
Quercus napisał/a:
bag01

Skóra śnieżnego wilka
Quercus napisał/a:
bag02

Sakiewka na klejnoty
Quercus napisał/a:
bag03

Tuba na zwoje
Quercus napisał/a:
bag04

Torba przechowywania
Quercus napisał/a:
bag05

Pas z amunicją
Quercus napisał/a:
bag06

Futerał na miksturę

Powiedziałbym, że bag04 właśnie lepiej olać, a dodać sobie bag31. Czemu?
W BG II są dwie torby przechowywania - jedna w Przytułku, druga w Saradush, jeśliby chciał mieć więcej niż jedną, będzie musiał czekać aż do ToB (owszem torba się pojawi, ale będzie to tylko o ile dobrze pamiętam (testowałem to z dobre kilka lat temu, więc mogłem zapomnieć) duplikat - cokolwiek włożysz w jedną, będzie zajmować miejsce w "obu" innymi słowy zamiast zajmować jeden slot będzie zajmować dwa).
_________________
Pozdrawiam
\m/organu\m/
\m/agnu\m/

Kontakt ze mną - via mail (morgan19[at]interia.pl) lub GG (9928331)

Szukał długo...długo, tajemnie, nie zwierzając się ludziom.
Oczy jego były rozświecone wewnętrznym odbłyskiem jasnej idei.
Szukał....
- i to, na co patrzał, nie zadowalało go.
Gdzie?
(...)
Trwożnie, pytająco usiłował wszystko poznać, zobaczyć...
Nie ma....
badał, wgłębiał się, szukał...
Nie ma, w ludziach nie ma, w ich myślach, tworach...
Wszystko szare, przeciętne, monotonne....
(...)
wszystko obszedł... w społeczeństwie, w ludziach, nigdzie.
a może źle szukał?
nie - ależ nie. Obszedł wszystko, wszystko widział, wszędy pytał....
a może jest za brutalny? może jego dusza - ta harfa Eola - ma za grube struny, by na nich mogły zadrgać i zafalować subtelne tajemnice?
nie.
przecież ten błysk, przecież czuł, dlatego szukał......."
I jeśli kiedykolwiek umrę – a wiem, że umrę w bardzo krótkim czasie – umrę, zgłębiwszy ten świat z bliska i z daleka, z góry i z dołu, ale z nim nie pogodzony. Umrę i On zapyta mnie wówczas: «Czy było ci tam dobrze, czy źle?» Ja zaś będę milczeć, opuszczę wzrok i będę milczeć. Niemota taka znana jest wszystkim, którzy zebrali żniwo wielodniowego i zapamiętałego pijaństwa. Czyż bowiem życie ludzkie nie jest chwilowym otępieniem duszy, a także jej zaćmieniem? Wszyscy jesteśmy jakby pijani, każdy na swój sposób; jeden wypił mniej, inny więcej. I na różnych różnie to działa: jeden śmieje się światu w twarz, a inny skłania głowę na piersi tego świata i płacze. Jeden już się wyrzygał i jest mu dobrze, a innego dopiero zaczęło mdlić. A cóż ja? Wiele zaznałem, ale nic nie zdziałałem. Nigdy się nawet tak naprawdę nie roześmiałem i ani razu mnie nie zemdliło. Ja, który doznałem w tym świecie tyle, że tracę rachunek i zapominam kolejności – ja jestem najtrzeźwiejszy z całego świata; na mnie to wszystko marnie działa... «Dlaczego milczysz?» – spyta Pan, spowity w błękitne błyskawice. A co ja mu powiem? Nic, tylko będę milczeć i milczeć... Ta łza nie jest wyrazem żalu, ta łza nie jest smutkiem,
to łza ...
nieporadności,
bolesne piękno,
bezsilność bezkresu piękności
i minimalistycznych możliwości.
Ta łza, to łza niewolnika.
Chcę czuć, móc czuć piękno
zamknięty w szklanej łzie ...
Ja umieram na zawsze
szczelnie zamknięty w podświadomości,
zatruty, zawstydzony,
zaszczuty ...
Ja umieram na zawsze.
To bezkres palety odczuć zamknięty
w zubożałości możliwości ...
Ja umieram
na zawsze.

Lost Illusions Tavern
Impressiones (Ænigmællæ) || Antiimpressiones (sanguine scriptæ) | Antiimpressiones (ira scriptæ) || Impressiones (Divinæ)
Corpus Tuum (18+) | Impressiones (Rosellæ) || Impressiones (epicæ) || Impressiones (musicæ) | Anti- et postimpr. (musicæ)

Hiperestezja | Witold Zimmer | (N)e(u)rotica



Jvegi napisał/a:
Nie, nie można się cieszyć, że mamy nową formę sponsorowania developmentu, szansę na spełnienie tych marzeń o prawdziwej ewolucji crpegów, gier lepszych niż baldury czy arcanum.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Jolan 
Dziecię Bhaala
Bendem go zjadł

Wiek: 23
Posty: 699
Podziękowania: 59/107
Wysłany: 2011-03-02, 20:15   

Czy da radę zmienić upadłego łowcę w zwykłego łowce za pomocą SK?
Jeśli tak,to jak?(ale rym :lol: )
_________________
[Dzisiaj 22:47] Jolan: Hmm, w sumie w komentarz twórców było wiele o rozbudowie twierdzy. Co jeśli można dobudować zamtuz?
[Dzisiaj 22:49] Tuldor88: Wtedy będzie to już "ku***sko dobra twierdza" :P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Alvarez 
Zasłużony

Posty: 1949
Podziękowania: 253/73
Wysłany: 2011-03-02, 20:45   

Nie da się, nie jest to determinowane przez zmienne. Odzyskuje się ją poprzez akcję "ActionOverride(Player1,RegainRangerhood())" po ostatniej rozmowie z Mairyn w twierdzy łowcy. Ale jeśli jesteś już po, to pozostaje Ci sztucznie wywołać ten dialog:

CLUAConsole:
SetGlobal("UmarPlot","GLOBAL",2)
CreateCreatre("Mairyn")

Nie wątpię, że Mielikki zapomni także twoje przeszłe przewinienia, obrońco lasu. Ona przywróci ci cię do dawnych łask. Nie zmarnuj tej szansy.


@Re down: Ach, no tak, spojrzałem na nazwę pliku dialogowego a nie .cre.
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Jolan
Jolan 
Dziecię Bhaala
Bendem go zjadł

Wiek: 23
Posty: 699
Podziękowania: 59/107
Wysłany: 2011-03-02, 20:54   

nie ma kogoś takiego jak Mairyn (wyskakuje ze does not exit)[CreateCreature]


//edit
Dobra jestem już normalny.
Następnym razem muszę pamiętać ,by nie zabijać każdego na swojej drodze będąc łowcą.
_________________
[Dzisiaj 22:47] Jolan: Hmm, w sumie w komentarz twórców było wiele o rozbudowie twierdzy. Co jeśli można dobudować zamtuz?
[Dzisiaj 22:49] Tuldor88: Wtedy będzie to już "ku***sko dobra twierdza" :P
Ostatnio zmieniony przez Jolan 2011-03-02, 21:09, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Li 
Przyjaciel Klanu
Lisior


Wiek: 31
Posty: 422
Podziękowania: 37/11
Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-03-02, 21:03   

To może spróbuj CreateCreature("RSPIRIT1")?


EDIT:
I paladynem. :P ^^
Dobrze, że pomogło, jakbyś na przyszłość potrzebował kodu jakiejś istoty a nie masz nic innego prócz Shadow Keepera, to on ma coś takiego co się nazywa bodaj Creature Browser - tam masz listę postaci wraz z ich kodami, niektóre w kilku wersjach (na przykład Bodhi) w zależności od fazy gry czy questa, więc czasem trzeba sprawdzać lub się domyślać.
_________________
https://www.facebook.com/...54437278982807/
Podziękuj autorce tego posta
 
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Jolan
Dyshia 

Posty: 14
Podziękowała 3 razy
Wysłany: 2011-07-31, 15:54   

Może potrafiłby ktoś w tym wątku stworzyć pewnego rodzaju bibliotekę kodów, hmm, okazyjnych, niepopularnych, jak np. kody na przedmioty, które można znaleźć wszędzie. Chodzi mi przede wszystkim o rodzinę kodów SetGlobal, które w niektórych sytuacjach są konieczne, by ruszyć z grą dalej, bo coś się spie***ło. Może już gdzieś jakaś obszerna baza istnieje, to poproszę o link. 8-)

Teraz miałam taką sytuację, że wychodząc z podmroku zabiłam elfy walczące z drowami i na powierzchni (po odbyciu się przydługiej rozmowy) mnie zabijały bez mozliwości jakiejkolwiek obrony. Szukałam, szukałam i znalazłam coś na tę okazję:

CLUAConsole:SetGlobal ("GoodElfKill","GLOBAL",0)
CLUAConsole:SetGlobal ("GoodElfKill","GLOBAL",1)
CLUAConsole:SetGlobal ("GoodElfKill","GLOBAL",2)

gdzie 0 oznacza neutralne nastawienie elfów na powierzchnii.

Kilka postów wyżej pojawił się kod:

Cytat:
CLUAConsole:SetGlobal("UmarPlot","GLOBAL",2)

CreateCreatre("Mairyn")


Alvarez, czy mógłbyś się troszkę rozpisać na temat tych kodów i podać podobne, dotyczące np. innych watków?

Był jeszcze tutaj kod dotyczący nastawienia złodziei cienia, itd...

Miałam kilka dni temu buga, Garren Wichrowa Włócznia zniknął z powierzchni Ziemi, gdy zaczepił mnie pod wejsciem do jaskini smoka i poprosił o pomoc w oswobodzeniu dziecka (nie poszłam na odpoczynek w jego domu po walce z paladynami i to widać namieszało w skrypcie...). Oswobodzenie dziecka ani kradzież aktu własności nie było możliwe, ponieważ już nigdzie nie mogłam go spotkać. A gdybym tak wiedziała, że można go "przywołać" i sprowokować konkretny dialog...
Podziękuj autorce tego posta
 
 
Alvarez 
Zasłużony

Posty: 1949
Podziękowania: 253/73
Wysłany: 2011-07-31, 16:15   

Cytat:
Alvarez, czy mógłbyś się troszkę rozpisać na temat tych kodów i podać podobne, dotyczące np. innych watków?

Każdy Twój ruch w baldurze, który niesie za sobą jakąś konsekwencję, jest zapisywany jako odpowiednia wartość odpowiedniej zmiennej i następnie wykorzystywany jako warunek do kolejnych zdarzeń. Co za tym idzie, zmiennych jest kilka tysięcy a do każdej kilka możliwych wartości, dlatego też w przypadku problemów mogę wygrzebać komuś odpowiednią zmienną, ale na żadną listę zmiennych z tych "co popularniejszych" wątków nie ma co liczyć ani ode mnie, ani od nikogo innego. Tylko konkrety.

Ideałem by było, by solucja miała w odpowiednich miejscach rozwijaną sekcję "technikalia", w której wypisane były by wszystkie warunki, ale wymagało by to niewyobrażalnej pracy, więc ehem do boju, ale beze mnie;>.
Dyshia napisał/a:
Szukałam, szukałam i znalazłam coś na tę okazję

Nie ma co szukać. Lepiej zaznajomić się z obsługą Infinity Explorera i takie rzeczy wynajdować samemu.
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Dyshia
Dyshia 

Posty: 14
Podziękowała 3 razy
Wysłany: 2011-07-31, 16:38   

Ok, to w takim razie gdyby był kolejny problem, to najpierw zapytam tutaj.

Cytat:
Nie ma co szukać. Lepiej zaznajomić się z obsługą Infinity Explorera i takie rzeczy wynajdować samemu.


To też było zawarte w moim pytaniu (w domyśle), chociaż zapomniałam to wysłowić. :wink: Pełna lista lub program, który pozwoliłby na wyszukiwanie takich sytuacji. Dzięki wielkie. :master:
Podziękuj autorce tego posta
 
 
Olos 
Gracz sezonowiec


Wiek: 26
Posty: 218
Podziękowania: 2/7
Wysłany: 2011-10-15, 17:30   

Prosiłbym o kod Edwina, aby można było go przywołać. Próbowałem z oczywistym "Edwin", ale to go nie sprowadza.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
L`f 
Uczeń Gonda


Wiek: 28
Posty: 1373
Podziękowania: 290/154
Wysłany: 2011-10-15, 18:24   

Edwinów w zasobach gry jest aż pięciu różnych (i jeden szósty do ToBu). W zależności od tego, który masz poziom, w gildii Mae'Vara pojawi się silniejszy lub słabszy Edwin. Jego warianty różnią się przede wszystkim ilością posiadanych punktów doświadczenia.

A nazwy jego plików *.cre, które należy wpisać w konsoli kodów to:

EDWIN7 - 161000 XP
EDWIN9 - 211000 XP
EDWIN11 - 400000 XP
EDWIN12 - 800000 XP
EDWIN13 - 1200000 XP

Edwinem ze Sfery Kieszeniowej (z przypisanymi ToBowym skryptem i dialogiem) jest EDWIN15, który posiada 2500000 punktów doświadczenia.

Cóż, możesz zatem dobrać sobie Edwina w zależności od swoich potrzeb. ;)
_________________
AshfncaeicaliuheangfkacgakfgegcalgfcalhfcamhlhKi~.!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Maagdaa
[Usunięty]

Wysłany: 2013-01-12, 15:07   

Czy mogłabym poprosić o kod, aby uzyskać klucz do gildii złodzieji cienia? By pogadać z Aranem Linvailem czy jakos tak? Miałam go, ale nie mam pojęcia gdzie, gdzies zgubiłam. I jesli to nie problem to takze, jak tego kodu uzyc?
 
 
Aeraldo 
Nadworny grajek


Wiek: 26
Posty: 501
Podziękowania: 10/22
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-01-12, 16:36   

http://baldur.cob-bg.pl/bg2?pg=7,2,1

CLUAConsole:CreateItem("MISC4S")
_________________
Life is too important to be taken seriously. - Oscar Wilde
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group