Poprzedni temat «» Następny temat
Pytania o mody
Autor Wiadomość
Tuldor88 
Uczeń Gonda
Dziki kurczak zagłady


Wiek: 30
Posty: 1740
Podziękowania: 129/135
Wysłany: 2015-01-25, 19:44   

Grać nie grałem, tylko pliki teraz przeglądam i mnie osobiście niezbyt pasuje... ale każdy ma inny gust wiec cieżko mi to obiektywnie ocenić :smile:
_________________
Heinrich Heine napisał/a:
Sen jest dobrą rzeczą, śmierć jeszcze lepszą, ale najlepiej byłoby wcale się nie narodzić.
Alvarez o modowaniu napisał/a:
Może przytoczę twierdzenie Liberty'ego, które jakoś tak idzie: planujesz jakiś projekt, wyznacz sobie termin, pomnóż potrzebny czas przez 2 a i tak nie zdążysz.

Wybrane fragmenty banterów:
Edwin napisał/a:
-Phi! Porównywać mnie do jakiegoś podrzędnego nekromanty! (Stanowczo na zbyt wiele sobie pozwala, muszę pokazać mu gdzie jego miejsce.) Prawdopodobnie przemawia przez ciebie zwykła zazdrość. Wy, maluczcy macie tendencje do zawiści wobec tych, którzy was przerastają. Ja zaś czynię to nie tylko talentem ale i wzrostem, karzełku.
-*Posłał Edwinowi szeroki uśmiech przemawiając serdecznym tonem* Jeszcze raz nazwiesz mnie „karzełkiem” a utnę ci na dole coś niezwykle małego, co może jednak mimo wszystko być ci drogie. Gdy zaś chodzi o te dyrdymały o talencie... znów przypominasz mojego żałosnego, byłego towarzysza...
Minsc napisał/a:
-Niebywałe, że ten chomik jeszcze oddycha. Znajdując się nieco bliżej ciebie wielkoludzie na pewno zaniechałbym tej czynności, powiedz, uważasz że pranie onuc urąga twej męskości, czy po prostu lubisz informować wrogów zapaszkiem o tym, iż się do nich zbliżasz?
-Boo być może jest niewielki Montaronie, ale jest też o wiele silniejszy niż się zdaje. A to, co czujesz to zapach prawdziwego mężczyzny, który przykryje każdy odór zła, na jaki trafi, co nie, Boo?.
Viconia napisał/a:
-Mmm... wciąż robisz wrażenie Viconio, moja ty hebanoskóra kusicielko. Zdajesz sobie sprawę jak działasz na otoczenie, prawda?
-Oczywiście samcze, dzięki temu jalukul, mężczyźni tacy jak ty – myślący kroczem zamiast głową – stają się łatwiejsi w kontrolowaniu

-cała prawda o Imoen :P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
porfirion 
Czciciel Azutha
osiełek


Posty: 703
Podziękowania: 127/87
Skąd: Zielona Gęś
Wysłany: 2015-02-06, 09:59   

Zabieram się, by wreszcie ponownie odpalić Baldurka. Mimo sporej przerwy chyba wciąż sporo z oryginalnej gry znam na pamięć, więc trza trochę ją zmodować - no, ale nie chcę z drugiej strony przesadzać z ilością modów, więc tak skromnie:

- Widescreen (można by myśleć, że obowiązkowy, ale zdarzało mi się grać w BG1 w malutkim okienku w oryginalnej rozdzielczości i dawało radę :P)
- The Grey Clan
- Stone of Askavar (to właściwie teraz w ostatniej chwili dopisałem - po przeczytaniu postu Kliwera, że mod się świetnie w BG1 wpasowuje)
- BG Mini Quest and Encounters
- TWM (plus te kilka dodatków, które Zed już osobno udostępnił, ale do TWM jeszcze nie dodał)

Po pierwsze, wolę się upewnić, że taka kolejność instalacji, jak napisałem wyżej, jest odpowiednia (o ile ma znaczenie - ale raczej ma, prawda? coś mi się kojarzy, że TWM powinien być zasadniczo pod koniec).

Po drugie, czy jest jeszcze jakiś mod do BG1, według Was obowiązkowy/wartościowy (raczej mod questowy niż inny) - to może rozważę dorzucenie go.

I po trzecie jaką skompletować drużynę, by jak najwięcej przy pojedynczym podejściu wyciągnąć z TWM (bo w pozostałych to chyba niezależne od ekipy). Oczywiście zdaję sobie sprawę, że absolutnie wszystkiego za jednym zamachem mieć nie będę - w końcu na tym polega atrakcyjność modów, że przy różnych przejściach odkrywa się różne rzeczy. Na razie mój przyszły skład widzę następująco:

- główny - bard - bo nowe pieśni barda z TWM
- Tsuki
- Ann'amorth - obaj nowi NPC z TWM
- Viconia - bo jest z nią ten pre-romans

Ta czwórka prawie na pewno taka będzie, może co najwyżej przemyślę, czy warto brać głównego barda, czy jednak inną klasę (ale czy inna ma jakieś fajne dodatki typowo dla niej?). A prócz nich na razie planuję Imoen i Minsca (jest oczywiście kwestia Dynaheir, ale ją może w końcu spotkać nieprzyjemny "wypadek" - jaki ja jestem zły...). Jest to w sumie kwestia sentymentu do obu postaci, ale zakładam, że ich wtrącenia tu i ówdzie mogą być niezłe.

Dobra, wychodzi na to, że ostatni punkt napisałem najdłuższy, a w zasadzie tu już podjąłem decyzję ;)


Z góry dzięki za upewnienie i ewentualne porady :)
_________________
If you want something done, do it yourself! - Jean-Baptiste Emanuel Zorg, Piąty element


Więcej dowiesz się o człowieku po godzinie gry, niż po roku rozmowy - Platon, Zeus: Pan Olimpu


We internecie...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Tuldor88 
Uczeń Gonda
Dziki kurczak zagłady


Wiek: 30
Posty: 1740
Podziękowania: 129/135
Wysłany: 2015-02-06, 10:29   

Jak rozumiem (patrząc na to że wymieniłeś TWM) ma to być instalacja na samym BG1 bez BGT? Łokej w takim razie:
+ BG1UnfinishedBuisness
+ Replacement lightmaps
_________________
Heinrich Heine napisał/a:
Sen jest dobrą rzeczą, śmierć jeszcze lepszą, ale najlepiej byłoby wcale się nie narodzić.
Alvarez o modowaniu napisał/a:
Może przytoczę twierdzenie Liberty'ego, które jakoś tak idzie: planujesz jakiś projekt, wyznacz sobie termin, pomnóż potrzebny czas przez 2 a i tak nie zdążysz.

Wybrane fragmenty banterów:
Edwin napisał/a:
-Phi! Porównywać mnie do jakiegoś podrzędnego nekromanty! (Stanowczo na zbyt wiele sobie pozwala, muszę pokazać mu gdzie jego miejsce.) Prawdopodobnie przemawia przez ciebie zwykła zazdrość. Wy, maluczcy macie tendencje do zawiści wobec tych, którzy was przerastają. Ja zaś czynię to nie tylko talentem ale i wzrostem, karzełku.
-*Posłał Edwinowi szeroki uśmiech przemawiając serdecznym tonem* Jeszcze raz nazwiesz mnie „karzełkiem” a utnę ci na dole coś niezwykle małego, co może jednak mimo wszystko być ci drogie. Gdy zaś chodzi o te dyrdymały o talencie... znów przypominasz mojego żałosnego, byłego towarzysza...
Minsc napisał/a:
-Niebywałe, że ten chomik jeszcze oddycha. Znajdując się nieco bliżej ciebie wielkoludzie na pewno zaniechałbym tej czynności, powiedz, uważasz że pranie onuc urąga twej męskości, czy po prostu lubisz informować wrogów zapaszkiem o tym, iż się do nich zbliżasz?
-Boo być może jest niewielki Montaronie, ale jest też o wiele silniejszy niż się zdaje. A to, co czujesz to zapach prawdziwego mężczyzny, który przykryje każdy odór zła, na jaki trafi, co nie, Boo?.
Viconia napisał/a:
-Mmm... wciąż robisz wrażenie Viconio, moja ty hebanoskóra kusicielko. Zdajesz sobie sprawę jak działasz na otoczenie, prawda?
-Oczywiście samcze, dzięki temu jalukul, mężczyźni tacy jak ty – myślący kroczem zamiast głową – stają się łatwiejsi w kontrolowaniu

-cała prawda o Imoen :P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
porfirion 
Czciciel Azutha
osiełek


Posty: 703
Podziękowania: 127/87
Skąd: Zielona Gęś
Wysłany: 2015-02-06, 10:58   

Tuldor88 napisał/a:
Jak rozumiem (patrząc na to że wymieniłeś TWM) ma to być instalacja na samym BG1 bez BGT?

Owszem.
Tuldor88 napisał/a:
+ BG1UnfinishedBuisness

Dobra, przejrzę, co tam jest i powybieram (bo zdaje się niektóre elementy w rodzaju drugiego poziomu lodowej wyspy się dublują z TWM)
Swoją drogą teraz widzę, że chyba cuś z linkami we Wrotach jest nie tak: w linku CoBowym - po kliknięciu na PL(II) - ściąga się wersja v13. Ale po kliknięciu na link do PocketPlane - ściąga się nowsza v13.1.

Aha, teraz widzę, że wersja v13 ma polskie tłumaczenie zarówno na BG1 i BGT, a v13.1 tylko na BGT :sad: (czyli jeśli ją zainstaluję, to będą krzaczki... chyba jednak zostanę przy v13 - chyba że przystosowanie v13.1 do BG1 czyli zamiana polskich znaków nie będzie taka uciążliwa. Ale pewnie i tak mi się nie będzie chciało)

Cytat:
+ Replacement lightmaps

Chodzi o ten Replacement lightmaps for Baldur's Gate city, który siedzi w kategorii 'pozostałe'? (o, tu właśnie przydałoby się przeszukiwanie bez podziału na kategorie :razz: )


I pytanie, w którym momencie instalować oba te mody? Tuż przed TWM, czy jakoś inaczej (jeśli w ogóle ta kolejność modów jest istotna, a nie po prostu TWM ma być na końcu, a reszta obojętnie).
_________________
If you want something done, do it yourself! - Jean-Baptiste Emanuel Zorg, Piąty element


Więcej dowiesz się o człowieku po godzinie gry, niż po roku rozmowy - Platon, Zeus: Pan Olimpu


We internecie...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
memory 
Gwiazda Mystry


Wiek: 44
Posty: 449
Podziękowania: 111/136
Skąd: Garwolin
Wysłany: 2015-02-06, 11:19   

Cytat:
Dobra, przejrzę, co tam jest i powybieram (bo zdaje się niektóre elementy w rodzaju drugiego poziomu lodowej wyspy się dublują z TWM)


Jeśli będziesz miał wybór, to polecam wersję z TWM; ta z UB jest do niczego.
_________________
Slainte mhath!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
sajok 
Przyjaciel Klanu

Wiek: 44
Posty: 263
Podziękowania: 29/49
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2015-02-06, 11:23   

Dokładnie ten sam zestaw modów zainstalowałem sobie parę dni temu, i w tej właśnie kolejności :wink:
Gram kilka dni i jest na razie ok (raz mnie wywaliło z domu z pająkami w Beregoście). Co do UB1 to gdzieś (chyba w readme TWM) czytałem, że nie warto go przy TWM instalować, bo niewiele daje a z tej "kapki" nowości to część jeszcze TWM dubluje.
Na razie jeszcze nie zacząłem wątku SoA, ale orzy okazji wspomnę (i zarazem zapytam o sugestię), iż z rok temu jak grałem w tym zestawieniu modów to nie pojawiały mi się na mapie nowe lokacje (Wieża Dystry i Hiacyntowa Knieja) i musiałem posiłkować się kodami. Z tym, że SoA instalowałem na samym końcu, już po TWM, więc może to było przyczyną... (??)

Edit: Aha, teraz dopiero zauważyłem, iż ja jeszcze mam zainstalowany na początku NtotSC+item coś tam do tego.
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Tuldor88 
Uczeń Gonda
Dziki kurczak zagłady


Wiek: 30
Posty: 1740
Podziękowania: 129/135
Wysłany: 2015-02-06, 11:29   

porfirion napisał/a:
Dobra, przejrzę, co tam jest i powybieram (bo zdaje się niektóre elementy w rodzaju drugiego poziomu lodowej wyspy się dublują z TWM)
Zgadza się, z UB instaluj to co sie z TWM nie dubluje (Zed zrobił to lepiej). Niemniej wciaż masz sporo rzeczy które swiat wzbogacają... instaluj po/przed BGMQ&E, zresztą wielkiego znaczenia to nie ma.
porfirion napisał/a:
Chodzi o ten Replacement lightmaps for Baldur's Gate city, który siedzi w kategorii 'pozostałe'? (o, tu właśnie przydałoby się przeszukiwanie bez podziału na kategorie :razz: )
Si, acz nie tylko wrota baldura to dotyka ale też np beregost o ile dobrze pamiętam. na koniec - to tylko podmiana nocnych/dziennych mapek na lepiej pokolorowane.
_________________
Heinrich Heine napisał/a:
Sen jest dobrą rzeczą, śmierć jeszcze lepszą, ale najlepiej byłoby wcale się nie narodzić.
Alvarez o modowaniu napisał/a:
Może przytoczę twierdzenie Liberty'ego, które jakoś tak idzie: planujesz jakiś projekt, wyznacz sobie termin, pomnóż potrzebny czas przez 2 a i tak nie zdążysz.

Wybrane fragmenty banterów:
Edwin napisał/a:
-Phi! Porównywać mnie do jakiegoś podrzędnego nekromanty! (Stanowczo na zbyt wiele sobie pozwala, muszę pokazać mu gdzie jego miejsce.) Prawdopodobnie przemawia przez ciebie zwykła zazdrość. Wy, maluczcy macie tendencje do zawiści wobec tych, którzy was przerastają. Ja zaś czynię to nie tylko talentem ale i wzrostem, karzełku.
-*Posłał Edwinowi szeroki uśmiech przemawiając serdecznym tonem* Jeszcze raz nazwiesz mnie „karzełkiem” a utnę ci na dole coś niezwykle małego, co może jednak mimo wszystko być ci drogie. Gdy zaś chodzi o te dyrdymały o talencie... znów przypominasz mojego żałosnego, byłego towarzysza...
Minsc napisał/a:
-Niebywałe, że ten chomik jeszcze oddycha. Znajdując się nieco bliżej ciebie wielkoludzie na pewno zaniechałbym tej czynności, powiedz, uważasz że pranie onuc urąga twej męskości, czy po prostu lubisz informować wrogów zapaszkiem o tym, iż się do nich zbliżasz?
-Boo być może jest niewielki Montaronie, ale jest też o wiele silniejszy niż się zdaje. A to, co czujesz to zapach prawdziwego mężczyzny, który przykryje każdy odór zła, na jaki trafi, co nie, Boo?.
Viconia napisał/a:
-Mmm... wciąż robisz wrażenie Viconio, moja ty hebanoskóra kusicielko. Zdajesz sobie sprawę jak działasz na otoczenie, prawda?
-Oczywiście samcze, dzięki temu jalukul, mężczyźni tacy jak ty – myślący kroczem zamiast głową – stają się łatwiejsi w kontrolowaniu

-cała prawda o Imoen :P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
porfirion 
Czciciel Azutha
osiełek


Posty: 703
Podziękowania: 127/87
Skąd: Zielona Gęś
Wysłany: 2015-02-06, 11:40   

sajok napisał/a:
Co do UB1 to gdzieś (chyba w readme TWM) czytałem, że nie warto go przy TWM instalować, bo niewiele daje a z tej "kapki" nowości to część jeszcze TWM dubluje.

Teraz patrzę w TWM readme i wychodzi na to, że dublują się:
- drugi poziom lodowej wyspy (to jest nawet w TWM core, więc zawsze będzie ta wersja)
- odporność na zauroczenie i sen u el(e)fów ;) i półelfów (a tu Zed radzi instalować to z UB, bo ponoć jest nowsze i bardziej rozbudowane od komponentu TWM - nie bardzo łapię, jakie tu niby rozbudowanie, ale mniejsza)
- małe przywrócenia dialogów i stałe zwłoki (lepsze to z TWM)
- poprawki muzyki (obie wersje równorzędne)

No to jednak trochę drobiazgów z UB zostaje - Edie, Shilo Chen, Quoningar i przynajmniej kilka(naście?) innych


Dobra, czyli ostatecznie mam:
- Widescreen
- TGC
- SoA (ten skrót mnie strasznie myli z podstawką BG2 :P)
- UB1
- BGQE
- TWM (plus dodatki)
- Replacement lightmaps

To dziś-jutro zabieram się do instalowania :smile: Mam nadzieję, że będzie się grało miło i bez błędziochów ;) Dzięki za pomoc.
_________________
If you want something done, do it yourself! - Jean-Baptiste Emanuel Zorg, Piąty element


Więcej dowiesz się o człowieku po godzinie gry, niż po roku rozmowy - Platon, Zeus: Pan Olimpu


We internecie...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Zed Nocear 
Uczeń Gonda
Laureat Konkursu Modderskiego


Wiek: 49
Posty: 2036
Podziękowania: 250/48
Skąd: gród Vratislavia
Wysłany: 2015-02-06, 14:34   

Jest jeszcze BG1 Tweaks v4 Grogersona, które instaluje się na końcu po TWM (bo tak się z Grogersonem umówiłem :lol: ). Polecam rozważenie paru komponentów, szczególnie tych, do których sam przyłożyłem rękę. Skoro instalowane na końcu, łatwo będzie odinstalować, jeśli się nie spodobają.

~BG1TWEAKS/SETUP-BG1TWEAKS.TP2~ #1 #20 // Usprawnienia w animacjach broni: 4
~BG1TWEAKS/SETUP-BG1TWEAKS.TP2~ #1 #70 // Dodanie jarzenia magicznym tarczom (plainab/grogerson): 4
~BG1TWEAKS/SETUP-BG1TWEAKS.TP2~ #1 #1010 // Udostepnienie Obszarow Kniei Otulisko przed wizyta w Obozie bandytow -> Tylko pierwszy obszar: 4
~BG1TWEAKS/SETUP-BG1TWEAKS.TP2~ #1 #1020 // Nie-magiczne metalowe tarcze, zbroje i helmy podatne na uszkodzenia (Zed Nocear) (BETA): 4
~BG1TWEAKS/SETUP-BG1TWEAKS.TP2~ #1 #1030 // Opcja odsylania do gospod przy odlaczaniu z druzyny postaci tworzonych w trybie multi-player (DavidW/Zed Nocear) (BETA): 4
~BG1TWEAKS/SETUP-BG1TWEAKS.TP2~ #1 #1040 // Opcja odsylania do gospod przy odlaczaniu z druzyny oryginalnych bohaterow przylaczalnych (DavidW/Zed Nocear) (BETA): 4
~BG1TWEAKS/SETUP-BG1TWEAKS.TP2~ #1 #2010 // Uzywanie mieczy poltorarecznych jako broni oburecznej: 4

W tym ostatnim komponencie, w przeciwieństwie do odpowiednika z bg2 tweaks, oprócz dostosowania do BG1 przerobiłem komponent tak, że bękarty trzymane oburęcznie mają inne statystyki, przez co zmiana ma jakikolwiek sens, trzymane jednoręcznie zachowują oryginalne parametry.



Jakby co, mam wersję BG1UB 13.1 przerobioną z polskimi znakami pod BG1, mogę udostępnić. Pisz na PW.
_________________
"There are also some elements of the game that are not «broken» but could do with a tweak to make them just a little better in some way."
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
porfirion
porfirion 
Czciciel Azutha
osiełek


Posty: 703
Podziękowania: 127/87
Skąd: Zielona Gęś
Wysłany: 2015-02-06, 14:49   

Dzięki, podane przez Ciebie komponenty wyglądają ciekawie, pewnie je też dorzucę.

Mam jeszcze pytanie do tego BG1 Tweaks - piszesz o wersji v4, a na Gibberlings3 jest już v5 - według readme jest polskie tłumaczenie, wiesz, czy jest ono pełne? (inna sprawa, że w linku CoB-owym jest ciągle wersja v3...)


Edit: Ok, popatrzyłem na historię i v5 wprowadza tylko kilka zmian, które nie dodają chyba żadnego tekstu.
_________________
If you want something done, do it yourself! - Jean-Baptiste Emanuel Zorg, Piąty element


Więcej dowiesz się o człowieku po godzinie gry, niż po roku rozmowy - Platon, Zeus: Pan Olimpu


We internecie...
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Zed Nocear 
Uczeń Gonda
Laureat Konkursu Modderskiego


Wiek: 49
Posty: 2036
Podziękowania: 250/48
Skąd: gród Vratislavia
Wysłany: 2015-02-06, 15:54   

Cytat:
Added Sensible Entrance Points component.


Jasne, nawet szukałem grogersonowi błędu w tym komponencie i przetłumaczyłem tytuł na polski, ale jakoś nie zapadło mi to w pamięci jako "nowa wersja moda". Tym niemniej powyższy komponent też jest warty zainstalowania.
_________________
"There are also some elements of the game that are not «broken» but could do with a tweak to make them just a little better in some way."
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Tuldor88 
Uczeń Gonda
Dziki kurczak zagłady


Wiek: 30
Posty: 1740
Podziękowania: 129/135
Wysłany: 2015-07-24, 16:41   

Kojarzy ktoś, czy jakikolwiek mod dodawał coś w domu do jakiego można dojść po instalacji modu Zeda z podróżami po Wrotach? Chodzi o dom w lewym górnym rogu mapy, na jakiej znajdują się bramy i Czarodziejskie Rozmaitości.
Ciekaw jestem też, czy cokolwiek 'modzi' się w "Bramie Czarnego Smoka"

Pytanko o mody tak do BG1 jak i BGT, ale nie będę posta dublował :wink:
_________________
Heinrich Heine napisał/a:
Sen jest dobrą rzeczą, śmierć jeszcze lepszą, ale najlepiej byłoby wcale się nie narodzić.
Alvarez o modowaniu napisał/a:
Może przytoczę twierdzenie Liberty'ego, które jakoś tak idzie: planujesz jakiś projekt, wyznacz sobie termin, pomnóż potrzebny czas przez 2 a i tak nie zdążysz.

Wybrane fragmenty banterów:
Edwin napisał/a:
-Phi! Porównywać mnie do jakiegoś podrzędnego nekromanty! (Stanowczo na zbyt wiele sobie pozwala, muszę pokazać mu gdzie jego miejsce.) Prawdopodobnie przemawia przez ciebie zwykła zazdrość. Wy, maluczcy macie tendencje do zawiści wobec tych, którzy was przerastają. Ja zaś czynię to nie tylko talentem ale i wzrostem, karzełku.
-*Posłał Edwinowi szeroki uśmiech przemawiając serdecznym tonem* Jeszcze raz nazwiesz mnie „karzełkiem” a utnę ci na dole coś niezwykle małego, co może jednak mimo wszystko być ci drogie. Gdy zaś chodzi o te dyrdymały o talencie... znów przypominasz mojego żałosnego, byłego towarzysza...
Minsc napisał/a:
-Niebywałe, że ten chomik jeszcze oddycha. Znajdując się nieco bliżej ciebie wielkoludzie na pewno zaniechałbym tej czynności, powiedz, uważasz że pranie onuc urąga twej męskości, czy po prostu lubisz informować wrogów zapaszkiem o tym, iż się do nich zbliżasz?
-Boo być może jest niewielki Montaronie, ale jest też o wiele silniejszy niż się zdaje. A to, co czujesz to zapach prawdziwego mężczyzny, który przykryje każdy odór zła, na jaki trafi, co nie, Boo?.
Viconia napisał/a:
-Mmm... wciąż robisz wrażenie Viconio, moja ty hebanoskóra kusicielko. Zdajesz sobie sprawę jak działasz na otoczenie, prawda?
-Oczywiście samcze, dzięki temu jalukul, mężczyźni tacy jak ty – myślący kroczem zamiast głową – stają się łatwiejsi w kontrolowaniu

-cała prawda o Imoen :P
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Zed Nocear 
Uczeń Gonda
Laureat Konkursu Modderskiego


Wiek: 49
Posty: 2036
Podziękowania: 250/48
Skąd: gród Vratislavia
Wysłany: 2015-07-26, 21:50   

Mod z podróżami jest też zintegrowany z TWM i tam jest dodawany encounter w tym domu. Wątpię, aby inni autorzy dodawali cokolwiek do domu, który w oryginale nie jest dostępny (i to podwójnie, bo raz - nie można podejść do drzwi, a dwa - drzwi są nieotwieralne i nie ma lokacji wewnętrznej domu).
_________________
"There are also some elements of the game that are not «broken» but could do with a tweak to make them just a little better in some way."
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Tuldor88 
Uczeń Gonda
Dziki kurczak zagłady


Wiek: 30
Posty: 1740
Podziękowania: 129/135
Wysłany: 2015-07-26, 21:54   

Chodziło mi o samo otoczenie domu a nie wnętrze - bo wyzwalacze tam są więc wyjść się na inne lokacje da a dojść.. starczy np w dialogu rozmowy movetoarea i gotowe :wink:

Niemniej chyba faktycznie masz rację Zedzie i dzięki za info.
_________________
Heinrich Heine napisał/a:
Sen jest dobrą rzeczą, śmierć jeszcze lepszą, ale najlepiej byłoby wcale się nie narodzić.
Alvarez o modowaniu napisał/a:
Może przytoczę twierdzenie Liberty'ego, które jakoś tak idzie: planujesz jakiś projekt, wyznacz sobie termin, pomnóż potrzebny czas przez 2 a i tak nie zdążysz.

Wybrane fragmenty banterów:
Edwin napisał/a:
-Phi! Porównywać mnie do jakiegoś podrzędnego nekromanty! (Stanowczo na zbyt wiele sobie pozwala, muszę pokazać mu gdzie jego miejsce.) Prawdopodobnie przemawia przez ciebie zwykła zazdrość. Wy, maluczcy macie tendencje do zawiści wobec tych, którzy was przerastają. Ja zaś czynię to nie tylko talentem ale i wzrostem, karzełku.
-*Posłał Edwinowi szeroki uśmiech przemawiając serdecznym tonem* Jeszcze raz nazwiesz mnie „karzełkiem” a utnę ci na dole coś niezwykle małego, co może jednak mimo wszystko być ci drogie. Gdy zaś chodzi o te dyrdymały o talencie... znów przypominasz mojego żałosnego, byłego towarzysza...
Minsc napisał/a:
-Niebywałe, że ten chomik jeszcze oddycha. Znajdując się nieco bliżej ciebie wielkoludzie na pewno zaniechałbym tej czynności, powiedz, uważasz że pranie onuc urąga twej męskości, czy po prostu lubisz informować wrogów zapaszkiem o tym, iż się do nich zbliżasz?
-Boo być może jest niewielki Montaronie, ale jest też o wiele silniejszy niż się zdaje. A to, co czujesz to zapach prawdziwego mężczyzny, który przykryje każdy odór zła, na jaki trafi, co nie, Boo?.
Viconia napisał/a:
-Mmm... wciąż robisz wrażenie Viconio, moja ty hebanoskóra kusicielko. Zdajesz sobie sprawę jak działasz na otoczenie, prawda?
-Oczywiście samcze, dzięki temu jalukul, mężczyźni tacy jak ty – myślący kroczem zamiast głową – stają się łatwiejsi w kontrolowaniu

-cała prawda o Imoen :P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Wiciokrzew 


Wiek: 22
Posty: 82
Podziękowała 2 razy
Wysłany: 2015-08-10, 21:35   

Zastanawia mnie: Istnieją może mody do Baldur's Gate na tablecie? Czy są tylko do wersji komputerowych gier?
_________________
Pragnę tylko ciepłego posiłku i prawa do ciskania w głupców błyskawicami
Anders Dragon Age:Awakening
Podziękuj autorce tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group