Poprzedni temat «» Następny temat
Pytania o mody
Autor Wiadomość
Shinigami
Zasłużony
Bóg Śmierci


Posty: 554
Podziękowano 10 razy
Wysłany: 2006-09-09, 02:06   

Cytat:
640 w dzisiejszych czasach wyglada dosyc strasznie

Dla neiktóych przejście BG 1 przy innej rozdzielczości to grzech :)

Cytat:
TuTu

Hmm albo tutu albo BGT nie wiem które lepsze sam musisz zdecydowac choc polecają raczej BGT niż tutu.

Cytat:
Mysle ze najlepiej bedzie przejsc gre w pojedynke, elfem, wojownikiem-magiem, charakter dobry

Czemu nie choc brak złodzieja może się dac we znaki zwłaszcza w wieży Durlaga.

Cytat:
Jakies patche? mody (NToSC?, ItemUpgrade?)

Item upgrade jest pod BG 2 nie 1:)
NTotSC rozszerza przygodę lecz znacznie podnosi poziom trudności bynajmniej na początku wilki doprowadza cie do szewskiej pasji. Jeśli nigdy niegrałes w NTotSC może cię czekac sporo niespodzianek.
Możesz tez zainstalwoa mody The gray clan i Tajemnice wybrzeża mieczy.
EoU tez się może przydac choc pamietaj że jest on niekompatybilny z NTotSC. Jeśli zdecydujesz sie na grę z NTotSc zainstaluj mój path do NTotSC. Który możesz pobrac tutaj:

http://www.master.pl/~shi....0%20NTotSC.rar
_________________
"Jeden to wszystko, wszystko to jeden"
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
sir.krzyku

Wiek: 33
Posty: 9
Wysłany: 2006-09-09, 11:55   

Cytat:
Dla neiktóych przejście BG 1 przy innej rozdzielczości to grzech :)


Pamietam ze kiedy pierwszy raz gralem w BG1 zachwycalem sie grafika, te zamki, czary, mapy. Kiedy uruchomilem po kilku latach ogarnelo mnie ogromne zdumienie, jak to w ogole moglo mi sie podobac :). To samo mialem z HoMM3, choc szok byl nieco mniejszy. Czasem warto zostawic gre na polce zeby miec juz na zawsze dobre wspomnienia.

Cytat:
Hmm albo tutu albo BGT nie wiem które lepsze sam musisz zdecydowac choc polecają raczej BGT niż tutu.


A czy "efekt koncowy" w jednm i drugim modzie jest taki sam? Jesli tak a BGT ma mniej bugow i oba sa kompatybilne z NToSC, to postawie na BGT. Z drugiej strony juz raz przeszedlem BG1 na TuTu i problemow nie mialem.

Cytat:
Czemu nie choc brak złodzieja może się dac we znaki zwłaszcza w wieży Durlaga.


Jw :) gre raz taka postacia w pojedynke przeszedlem i Wieze jakos bez wiekszych problemow przebrnalem. A jak sprawa sie ma z BG2? Tej w pojedynke jeszcze nie pokonalem. Przydaje sie zlodziej? Martwi mnie fakt awanse beda baaaaaardzo rzadko :)

Cytat:
NTotSC rozszerza przygodę lecz znacznie podnosi poziom trudności bynajmniej na początku wilki doprowadza cie do szewskiej pasji. Jeśli nigdy niegrałes w NTotSC może cię czekac sporo niespodzianek.


Lubie niespodzianki :)

Cytat:
Możesz tez zainstalwoa mody The gray clan i Tajemnice wybrzeża mieczy.


A co one wlasciwie dodaja?

Cytat:
EoU tez się może przydac choc pamietaj że jest on niekompatybilny z NTotSC.


Jw. a tak w ogole to pewnie nie dorownuje rozmachowi NToSC wiec po co instaowac cos slabszego.

Cytat:
Jeśli zdecydujesz sie na grę z NTotSc zainstaluj mój path do NTotSC.


Niewatpliwie skorzystam. A tak na marginesie to NToSC jest spolszczony, tak? Zawsze to uprzyjemni rozgrywke :)

BTW. Jak ostatni przechodzilem BG1 to brala mnie szewska pasja gdy dostawalem za questy (glownie) zupelnie inne przedmioty niz zwykle! Np. nie dostalem pawezy +1 +4 p.pociskom, kilka sztuk zlowa zamiast zwoju ochrona przed magia od dziewczynki kolo wodospadu (gdzies na poludniu Wybrzeza Mieczy), brak gimuaru charyzmy i jeszcze kilka innych. Jest jakas zasada kiedy dzieje sie tak, a kiedy tak?

Acha, i jeszcze jedno: jaki wybrac charakter? W opisie przedmiotow z NToSC napisano ze jest do zdobycia dooobra szata dla maga, ale tylko zlego. Zatem? Warto?

Pozdrawiam

sir.krzyku
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Albatros
Przyjaciel Klanu


Posty: 65
Podziękowania: 5/10
Skąd: Poznań
Wysłany: 2006-09-09, 12:15   

Normalna wersja NTotSC nie jest kompatybilna ani z BGT ani z BGTuTu. Musisz ściągnąć specjalną (okrojoną) wersję NTotSC w weidu.

Osobiście dla mnie BGT jest lepsze. Scala całą sagę w jedną grę i można doinstalować więcej modów, a TuTu przenosi tylko jedynkę na silnik dwójki, więc po przejściu BG1 trzeba usuwać TuTu.

The Gray Clan dodaje ciekawy wątek fabularny z bandytami.
Jeżeli zależy Ci na polskiej wersji to poczekaj parę dni, bo niedługo się ukaże.

Tajemnice Wybrzeża Mieczy jest na razie w wersji demo. W chwili obecnej jest to bardziej zbiór różnych poprawek, które warto instalować (np. exp za pułapki). Tylko o ile wiem nie ma wersji dla BGT/TuTu.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
sir.krzyku

Wiek: 33
Posty: 9
Wysłany: 2006-09-09, 16:31   

Moze jakies linki? Za cholere nie moge znalezc tej okrojonej wersji NTotSC do BGT.

EDIT: Dobra linki juz mam, wystarzcylo na forum poszukac :). A jak to jest z polska wersja NTotSC? Jest do wyboru w instalacji czy trzeba patch polonizujacy sciagac?

I w koncu jak z tym zlodziejem? Warto ciagnac trzy klasy? Przydaje sie w BG2?
Ostatnio zmieniony przez sir.krzyku 2006-09-09, 16:52, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Thishen
Zasłużony


Wiek: 31
Posty: 424
Podziękowania: 1/5
Skąd: Piernikowo
Wysłany: 2006-09-09, 16:35   

BG2 mozna spokojnie przejsc czarownikiem, czy bardem - postaciami, ktore pulapek nie rozbrajaja.
Jesli bedziesz woj-mag, to zlodziej zbedny IMHO, bo w pulapki mozesz wchodzic majac kamienna skore i/lub lustrzane odbicia. Zamkniete skrzynie i zamki otwierac czarem "otwarcie" (2 poziom), wiec tez kein problem.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
CyraXXX 
Wojownik Kufla Piwa


Wiek: 35
Posty: 372
Skąd: 51°14'N 22°34'E
Wysłany: 2006-09-09, 20:38   

sir.krzyku napisał/a:
I w koncu jak z tym zlodziejem? Warto ciagnac trzy klasy? Przydaje sie w BG2?


W/M/Z bedzie chyba najłatwiej choć słowo najłatwiej w tym wypadku bedzie względne :wink:
W/M możesz spróbować, połączenie magii i miecz jest zabójcze :D
_________________
Głupi ten co głupio robi - F.G.

Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
sir.krzyku

Wiek: 33
Posty: 9
Wysłany: 2006-09-09, 23:14   

ku**aaaaa! Wiedzialem, wiedzialem ze nie moze byc idalnie. Jest tak jak przewidzalem - dostaje za questy inne przedmioty niz "zwykle". Zaczalem nowa gre i juz widac pierwsze efekty: zamiast dostac w nagrode za przyniesienie beltow zolnierzowi do koszar dostaje 10 (!) sztuk zlota i 50xp, zamiast sztyletu +1.

Co zrobic aby otrzymywac za questy "normalne" przedmioty?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Karanith 
Przyjaciel Klanu


Wiek: 29
Posty: 1177
Podziękowania: 38/15
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2006-09-09, 23:20   

sir.krzyku napisał/a:
Zaczalem nowa gre i juz widac pierwsze efekty: zamiast dostac w nagrode za przyniesienie beltow zolnierzowi do koszar dostaje 10 (!) sztuk zlota i 50xp, zamiast sztyletu +1.


To całkowicie normalne w BG1 - nagroda w tym queście zależy bodajże od charyzmy (przy odpowiednio wysokiej dostajemy sztylet), ew. reputacji. Jeśli bardzo zależy ci na tym nożyku, to możesz go ukraść strażnikowi.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Folmi 

Wiek: 29
Posty: 21
Skąd: BGiF / Berlin
Wysłany: 2006-09-09, 23:21   

Musisz mieć więcej charyzmy, bądź reputacji.

Chyba, że zainstalowałeś mody, które to zmieniają, ale nic nie wiem o istnieniu takowych.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Albatros
Przyjaciel Klanu


Posty: 65
Podziękowania: 5/10
Skąd: Poznań
Wysłany: 2006-09-10, 02:34   

sir.krzyku --> Możesz już zainstalować TGC. Polska wersja dostępna jest na Wieży Ramazitha.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
sir.krzyku

Wiek: 33
Posty: 9
Wysłany: 2006-09-10, 04:32   

Cytat:
Możesz już zainstalować TGC


A nie pogryzie mi sie to to z NToSC?

BTW. Czy da sie "naprawic" polskie znaki w BGT w BG1? Oczywiscie w natloku instalacji zapomnialem na poczatku przekonwertowac pliki dialog(f) i teksty sa niemal nie do skumania :). Moze moglby mi ktos na maila podeslac taki poprawny plik *.tlk?

EDIT: dobra juz mam. Pinda ze mnie :) wystarczylo uruchomic plik kpzbg1.exe w glownym katalogu BG2.
Ostatnio zmieniony przez sir.krzyku 2006-09-10, 22:04, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Albatros
Przyjaciel Klanu


Posty: 65
Podziękowania: 5/10
Skąd: Poznań
Wysłany: 2006-09-10, 10:28   

Nie powinno się gryźć.

Co do BGT, w katalogu moda powinien być konwerter polskich znaków "kpzbg.exe".
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Riklaunim
Bibliotekarz

Wiek: 36
Posty: 183
Podziękowano 3 razy
Wysłany: 2006-09-12, 21:52   

najciekawiej ? :) :twisted:

zrobić ekipę 6 bardek albo 6 mistrzyń zauroczeń (elfek) ;)
_________________
Biblioteka cRPG - Baldurs Gate
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Zireael 


Wiek: 27
Posty: 720
Podziękowania: 13/42
Skąd: Ched Nasad
Wysłany: 2006-09-15, 13:53   

A nie 6 drowek Riklaunim? Powielić Viconię :) :) :) :)
_________________
SiNafay Vrinn z 13tego domu Ched Nasad, prawdziwa córka Lloth!
Podziękuj autorce tego posta
 
 
sir.krzyku

Wiek: 33
Posty: 9
Wysłany: 2006-09-20, 14:39   

Jestem zły! :x Zainstalowalem nastepujace rzeczy: BG1, OzWM, NTotSC, BG2, Tron Bhaala, patche i BGT. Przede wszystkim chcialem przejsc NToSC. Zaczynam gre i wszystko wyglada ok: zero zwiechow(no, moze jeden i skasowany autosave), wilki sa prze***, kilka innych walk (np. z szefami Zelaznego Tronu w Candelkeep, finalowa!) mocno "podrasowanych" wydawalo mi sie ze dodatek jest zainstalowany, ale nie. Jakos mi sie dobrze gre przechodzilo wiec przed chwila pokonalem Sarevoka (poszlo chyba ze 200 strzal, magicznych pociskow, 5 kamiennych skor, 5 lustrzanych osbic, a na koniec i tak nie chcial pasc, dostalem xp, ale bydlak nadal stal). Pomyslalem: dobra glowny watek zrobilem, mozna isc do wiezy durlaga i na nowe lokacje, a tu kicha, jak ich wczesniej nie bylo tak nadal ich nie ma. Jest jakis sposob zeby je odwiedzic B_E_Z zaczynania rozgrywki od nowa ;-)?

Pozdrawiam

sir.krzyku
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group