Poprzedni temat «» Następny temat
Tajemnica Toxic Caves
Autor Wiadomość
luki1945

Posty: 3
Wysłany: 2006-02-10, 23:15   

Jedyną godna uwagi rzecza tam na dole jest Bozar (ale jego mozna ukrasc od strazników w NCR lub RNK w wersji PL:) Broń naprawde wymiata:D A to czy ona tam będzie zależy od tego czy masz zainstalowanego patcha( w wesja PL jest juz spatchowana)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Serafin 

Wiek: 29
Posty: 193
Podziękowania: 11/10
Wysłany: 2006-02-10, 23:28   

No, polemizowałbym, że nie tam nic ciekawego oprócz bozara. Wszak znaleźć tam można, anty-rady, stimpaki, combat-armor, ognia i sporo amunicji :P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Silencer


Wiek: 35
Posty: 2
Wysłany: 2006-02-23, 22:26   

Bozar jest obojętnie, czy ma się oficjalny patch, za to Combat Armor MkII jest tylko w wersji spatchownej (1.02)

Do naprawienia generatora styknie 60%, zresztą, Vic może to zrobić za nas.

Aha, bez pactha drzwi da się otworzyć tylko el. wytrychem mk1, mk2 - to tylko w patchu...

Ja za pierwszym razem to próbowałem nawet klucza prezydenckiego :D
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Amber

Wiek: 42
Posty: 53
Skąd: Sieradz
Wysłany: 2006-06-19, 21:58   

Z pathem da sie otworzyc te drzwi wytrychem mk 1 - probowalem w dwoch roznych grach i dawalo rade i to nie trzeba miec specjalnie rozbudowanego skilu na otwieranie - 70-80 wystarczało ( po obniżeniu poziomu).
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Soul 
Nazywany również Candymanem


Wiek: 35
Posty: 49
Podziękowania: 4/5
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2009-09-29, 09:09   

Otwarcie drzwi windy to jedno, pokonanie cholernego robota ochroniarza początkującą ekipą to zupełnie inna śpiewka, bo na dzień dobry jesteśmy częstowani dwiema rakietami odłamkowymi, a kiedy te mu się wyczerpią, wysuwa miniguna. Warto się zaopatrzyć w granaty impulsowe. Ze 2, 3 wystarczą. Jak się nie ma skilla w rzucaniu to trzeba podejść blisko, ale przynajmniej granat nie zrobi nam krzywdy. ;) A zdobycie Combat Armor MK II naprawdę się opłaca.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Vinci
Zasłużony


Posty: 2513
Podziękowania: 252/53
Wysłany: 2009-09-29, 10:41   

Soul napisał/a:
Otwarcie drzwi windy to jedno, pokonanie cholernego robota ochroniarza początkującą ekipą to zupełnie inna śpiewka, bo na dzień dobry jesteśmy częstowani dwiema rakietami odłamkowymi, a kiedy te mu się wyczerpią, wysuwa miniguna.


Najlepiej jest wjechać tam i od razu włączyć tryb turowy, wtedy my zaczynamy turę i jak dobrze pójdzie, to robot nie zdąży wystrzelić nawet jednej rakiety ;)

Soul napisał/a:
Warto się zaopatrzyć w granaty impulsowe. Ze 2, 3 wystarczą.


A czasem nie jeden? ;)

Soul napisał/a:
A zdobycie Combat Armor MK II naprawdę się opłaca.


Hej, tam nie ma najlepszego pancerza w grze :P Taki to jest dopiero w Enklawie. W TC to z lepszych zdobyczy jest Bozar.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Leoncoeur 
Bibliotekarz


Wiek: 38
Posty: 783
Podziękowania: 37/30
Skąd: Praga
Wysłany: 2009-09-29, 11:07   

Soul napisał/a:
A zdobycie Combat Armor MK II naprawdę się opłaca.
e tam, ja tego nigdy nie używałem. Do czasu zdobycia PA śmigam w kurtce skórzanej (z wyjątkiem zakładania Tesli w starciu z typami nawalającymi laserami).
Z broni smigam zwykle z najciezszym pistoletem (z wyjątkiem Raiders gdzie biore snajperke) do czasu znalezienia Gaussa.
PD za robota dużo nie ma, po pewnym czasie bagażnik samochodu i tak peka w szwach od roznorakiego dobra...

Toteż CBII i Bozar mi zwisają

Dlatego raz tylko byłem na dole Toxic Caves i nigdy nie kce mi się tam wracać jak operuje na południu.

A co do rozwalenia robola, to wystarczy wejść z klawiatury w tryb walki wychodząc z windy (w sensie: tuż przed zainicjowaniem lokacji) by miec pierwszy inicjatywe. 2 strzały w sensory i zazwyczaj konczy sie walka a zaczyna złomowanie.
_________________
Ostatnio zmieniony przez Nun 2009-09-29, 11:46, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
boro 


Wiek: 33
Posty: 541
Podziękowania: 27/24
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2009-09-29, 13:41   

Zgodzę się, że trochę marne nagrody dali tam, Gdyby nie ten wytrych elektroniczny, to warto byłoby się tam wracać. Otrzymujemy go trochę późno z mojego punktu widzenia, kiedy mamy już, pewną drogę obraną w rozwoju postaci. Jednak dla początkującego gracza, CAmk2 to nie taka byle jaka zbroja (aczkolwiek wydaje mi się rzeczą banalną wręcz zdobycie PAmk2) a nawet zwykłego Power arma.
Gdyby choćby zamiast tego pancerza, lub ewentualnie dodaliby na przykład takiego Stealth boya, byłoby już po co tam zaglądać.
_________________
Behold the flesh and the power It holds

( °Д°) <You've got to be kidding me...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Soul 
Nazywany również Candymanem


Wiek: 35
Posty: 49
Podziękowania: 4/5
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2009-10-17, 09:53   

Leoncoeur napisał/a:

e tam, ja tego nigdy nie używałem. Do czasu zdobycia PA śmigam w kurtce skórzanej (z wyjątkiem zakładania Tesli w starciu z typami nawalającymi laserami).

Jak śmigasz w skórzanej kurtce, to obrywasz, oj obrywasz. Chyba że mówisz o mk2, to się zgodzę, bo daje wysokie KP. Tym nie mniej CA mk2 można dać któremuś z towarzyszy, Sulikowi czy Cassidiemu. A Bozarem nie pogardzi i Marcus jeśli my stronimy od ciężkich spluw.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
page 


Wiek: 28
Posty: 46
Wysłany: 2010-12-06, 23:58   

Nagrody faktycznie są dość słabe, ale i tak twórcy mają u mnie ogromny plus za zrobienie tego miejsca. Odosobnione, faktycznie tajemnicze, na pewno wielu graczy (w tym ja) za pierwszym razem kompletnie pomija windę. Więcej takich numerów by się przydało.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group